Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 10.12.2025 19:30. Дата последних изменений - 10.12.2025 19:30

Ікра з баклажанів стерилізована, фасування 400-510г (код ДК 021:2015-15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі)

Идентификатор закупки UA-2025-12-10-022549-a  
ID 5f9e8cf59b94459da97d00a257dc365d  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-10-027248-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Строк (термін) поставки (передачі) Замовнику товару – з дати укладення договору до 31 грудня 2025 року включно. Поставки Товару здійснюються Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном (в тому числі може здійснюватися шляхом використання мессенджерів Viber, WhatsApp, Telegram) та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника, що зазначені у розділі 13 договору. Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником у робочі дні з понеділка по п'ятницю (з 08-00 до 12-00 год.). Допускається відхилення ваги товару на кратність кг у одиниці пакування. Сторони можуть погодити інший Графік поставки товару за взаємною згодою Сторін. Замовник має право в односторонньому порядку змінити Графік поставки товару, в тому числі кількість товару, яка має бути поставлена Постачальником, про що повідомляє Постачальника не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати поставки товару.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради  
Ожидаемая стоимость 153`615.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
10.12.25
Прием предложений
до 15.12.25
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 28 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Ікра з баклажанів стерилізована, фасування 400-510г
ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ІГОРЯ МУРАТОВА, будинок 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Строк (термін) поставки (передачі) Замовнику товару – з дати укладення договору до 31 грудня 2025 року включно. Поставки Товару здійснюються Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном (в тому числі може здійснюватися шляхом використання мессенджерів Viber, WhatsApp, Telegram) та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника, що зазначені у розділі 13 договору. Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником у робочі дні з понеділка по п'ятницю (з 08-00 до 12-00 год.). Допускається відхилення ваги товару на кратність кг у одиниці пакування. Сторони можуть погодити інший Графік поставки товару за взаємною згодою Сторін. Замовник має право в односторонньому порядку змінити Графік поставки товару, в тому числі кількість товару, яка має бути поставлена Постачальником, про що повідомляє Постачальника не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати поставки товару.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 700 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
_1533 ІКРА З БАКЛАЖАНІВ _ ДСТУ.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.12.2025 19:28
Версия документа от: 10.12.2025 19:28
ID: 4e6b2d075c2a44fcad5ddc638d91a34f
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.12.2025 19:30
Версия документа от: 10.12.2025 19:30
ID: 7316ec469a9b461496817ce5ce1ab3f3

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Ікра з баклажанів стерилізована, фасуван
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Тип обробки: стерилізована
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 10.12.2025
Овочева основа: баклажан
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 10.12.2025
Відповідність ДСТУ 3797 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 10.12.2025
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 510 грам
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 10.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 10.12.2025 19:30  
Начало периода приема предложений 10.12.2025 19:30  
Окончание периода приема предложений 15.12.2025 05:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 05425307  
Юридический адрес 61177, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7