Процедура закупки объявлена 08.12.2025 17:19. Дата последних изменений - 08.12.2025 17:19
Канцелярське приладдя, код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне -
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-08-019240-a | |
| ID | 8ad60a0481fb4b408819a76c4e5ef669 |
Ожидаемая стоимость
34`566.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
1. Папка-реєстратор А4, 70 мм, індекс змінний, тип обкладинки - двостороння, механізм з двома арочними металевими кільцями – 200 шт. Формат - А4 Ширина корінця - 70 мм Індекс - змінний Тип обкладинки - двостороння (щільний картон з міцним поліпропіленовим покриттям і зовні, і всередині) Тип механізму - механізм з двома арочними металевими кільцями 2. Папка-реєстратор А4, 50 мм, індекс змінний, тип обкладинки - двостороння, механізм з двома арочними металевими кільцями – 200 шт. Формат - А4 Ширина корінця - 50 мм Індекс - змінний Тип обкладинки - двостороння (щільний картон з міцним поліпропіленовим покриттям і зовні, і всередині) Тип механізму - механізм з двома арочними металевими кільцями 3. Скріпка металева, оцинкована, кругла, 28 мм, 100 шт в картонній коробці – 200 пач. Розмір - 28 мм Покриття - оцинкована Форма - кругла Кількість в упаковці - 100 шт. Тип пакування - в картонній коробці Матеріал – метал 4. Скоба металева, нікельована, №24/6, 1000 шт – 800 пач. Покриття - нікельована Кількість в упаковці - 1000 шт. Вид - скоба Розмір скоб - №24/6 Матеріал – метал 5. Клей-олівець, PVA, 15 г – 300 шт. Вид аплікатора для нанесення - клей-олівець Основа - полівінілацетат (PVA) Об'єм/вага - 15 г 6. Коректор-ручка, основа засобу – водна/емульсійна, об`єм 8 мл, особливість - металевий наконечник – 200 шт. Тип - коректор-ручка Основа засобу – водна/емульсійна Об'єм - 8 мл Розмір - відсутній Особливість - металевий наконечник 7. Ручка кулькова (кулькова масляна)/гелева, не автоматична, 0,7 мм, матеріал корпусу - пластик, синя – 500 шт. Вид ручки – кулькова (кулькова масляна)/гелева Тип ручки - не автоматична Пишучий вузол - 0,7 мм Матеріал корпусу - пластик Колір чорнила – синя 8. Стікери-закладки, 12х50 мм (12x45 мм), матеріал - пластик, асорті, неон, форма прямокутна, 125 шт./упак.– 200 пач. (шт./пак.) Вироби канцелярські - стікери-закладки Розмір, мм - 12х50 мм Матеріал - пластик Колір - асорті Гама - неон Форма - прямокутна Кількість аркушів, шт – 125 9. Папір для нотаток, 90х90 мм, непроклеєний, офсет, колір білий, кількість аркушів 500 шт – 200 пач./шт. Вироби з паперу - папір для нотаток Розмір, мм - 90х90 мм Тип склеювання - непроклеєний Вид паперу - офсет Колір - білий Кількість аркушів, шт. - 500 Щільність паперу – 55-70 г/м2 Місце поставки товару - м. Київ (адреса поставки буде зазначена в заявці – рознарядці замовника) на умовах DDР (склад покупця) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. В рознарядці зазначаються найменування ТОВАРУ, одиниця виміру та кількість ТОВАРУ, конкретна адреса поставки ТОВАРУ в межах населеного пункту, визначеного цим пунктом Договору. Строк поставки товару - протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) покупцем, але не пізніше ніж до 31.12.2025. Умови оплати: для ПОСТАЧАЛЬНИКА- платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ; для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ; для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця" | |
| Ожидаемая стоимость | 34`566.00 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
08.12.25
Прием предложений
до 11.12.25
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!