Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.12.2025 17:15. Дата последних изменений - 08.12.2025 16:49

Електрична енергія (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09310000-5 Електрична енергія) -

Идентификатор закупки UA-2025-12-07-000719-a  
ID 0bdbaff09124483789197ca2bfd89808  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва  
Общая ожидаемая стоимость закупки 14`900`000.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 447`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
07.12.25
Период уточнений
до 12.12.25
Период обжалования
до 12.12.25
Прием предложений
до 15.12.25
Осталось7 дней Спешите принять участие!
Аукцион
16.12.25
08.12.2025, 16:34
Щодо групи споживання
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
З 01.01.2025 року відповідно до постанови НКРЕКП від 22.07.2025 № 1104, облік та розрахунок оплати за спожиті обсяги електричної енергії для споживачів, площадки комерційного обліку (далі - ПКО) яких належать до групи «А» та А' (штрих), до групи А' (штрих) будуть відбуватись з урахуванням стимулюючих коефіцієнтів, враховуючи вищезазначене просимо:
Перевірити та підтвердити актуальність інформації про групу споживання (А, А'(штрих) та Б, для кожної ПКО Замовника, зазначити її у тендерній документації та внести необхідні уточнення/зміни до тендерної документації та проєкту договору і врахувати формулу розрахунку та зміни ціни по групі «А».
Інформація про групу споживання ПКО - є критично важливою, оскільки без точного визначення групи споживання неможливо забезпечити коректні розрахунки та належне виконання умов договору, що може в подальшому призвести до розірвання договорів.
Відповідно до групи «А» належать об’єкти, які мають електроустановки з приєднаною потужністю 150 кВт і більше або середньомісячним обсягом споживання електроенергії понад 50 тис. кВт/год (фактичним за попередній календарний рік або заявленим для нових електроустановок)
Ознайомитись з роз’яснення Мінекономіки щодо застосування стимулюючих коефіцієнтів можна за посиланням за посиланням https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24
08.12.2025, 16:46
Корупційна змова у сфері публічних закупівель
Общий вопрос о закупке
Шановна уповноважена особа Аміров Дмитро Ібраг, дотримуйтесь принципів здійснення закупівель та не порушуйте ЗУ "Про публічні закупівлі". Кількість дискримінаційних вимог у вигляді безпідставно вимагаємих вами документів в підпунктах пункту 14 додатку 1 до тендерної документації просто жахає.
Ідентичні дискримінаційні вимоги зустрічаються в іншій закупівлі UA-2025-12-05-013712-a, де діючим постачальником є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РТЕ ЮКРЕЙН", а цій закупівлі UA-2024-12-04-014184-a був ЄДИНИМ учасником в закупівлі де зновуж таки була величезна кількість дискриміна ційних вимог і як бачимо він є діючим постачальником у Вас як замовника і зновуж таки ЄДИНИМ учасником в минулорічній закупівлі UA-2024-12-18-021874-a
Вимагаємо видалити з тендерної документації перелік вимог в підпунктах пункту 14 додатку 1.
За результатами закупівлі, якщо замовником НЕ БУДЕ ВИДАЛЕНО дискримінаційні вимоги в підпунктах пункту 14 додатку 1, залишимо це повідомлення на електронному майданчику і сподіваємось контролюючі органи зроблять відповідні висновки на дії уповноваженої особи.
08.12.2025, 16:49
Щодо складових ціни та визначення вартості послуг постачальника
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику. У тендерній документації та проєкті договору, немає конкретики у визначенні ціни пропозиції учасника та порядку подальшої зміни ціни за цим договором. Такі умови порушують рівність учасників, адже не дають змоги коректно визначити свою цінову пропозицію, також це призводить до обмеження конкуренції та створення переваг для окремого постачальника, що прямо суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» . Окрім цього, Замовник, не визначивши періоду, за який потрібно враховувати середньозважену ціну на ринку електричної енергії «на добу наперед», дискримінує нас, як потенційного учасника закупівлі, оскільки ми можемо запропонувати ринкову ціну на електричну енергію, проте через відсутність чіткої вимоги щодо складових ціни, програємо тим учасникам, які будуть її занижувати, взявши за основу показник РДН за інший, більш пізній період, за який вона була нижчою, проте розмір націнки буде, до прикладу, однаковий з нашим. Отже, Замовником не було створено рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі котрі братимуть участь у закупівлі в частині визначення ціни пропозиції, де формула розрахунку ціни не містить визначеного періоду відносно якого буде визначатися вартість послуг постачальника і це відкриває широкі можливості для недобровісних учасників. Чи може Замовник гарантувати, що подібний механізм не створить зайвих питань з боку аудиту та проблем для обох сторін? Рекомендуємо або прописати прозорі для всіх учасників умови комерційної пропозиції, або повідомити, відносно якого періода на РДН (місяць, декада, день, кілька днів тощо.) буде визначатись вартість послуг постачальника по договору, задля дотримання принципу рівності учасників. Такого ж висновку дійшла ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ в закупівлі № UA-2025-01-08-008430-a від 13.05.2025 року. Тому, просимо внести зміни, та вказати, відносно якої середньозваженої ціни на ринку «на добу наперед», (РДН), буде визначатися вартість послуг постачальника.