Процедура закупки объявлена 05.12.2025 14:47. Дата последних изменений - 07.12.2025 23:03
Дивани для очікування -
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-05-013526-a | |
| ID | 8a5c5019bc8049d2a667454baa84dbc5 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
342`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МЕБЛІ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ЛІЦЕЙ КАМ'ЯНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 342`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 10`200.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
05.12.25
Период уточнений
до 10.12.25
Период обжалования
до 10.12.25
Прием предложений
до 13.12.25
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Аукцион
15.12.25
07.12.2025, 23:03
Вимога щодо постачання Учасником набору викруток
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
У підпункті 2.7.2 пункту 2.7 Додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо постачання Учасником набору викруток, при цьому окремо встановлено обов’язок надати саме на цей набір викруток оригінал гарантійного листа (авторизації) від виробника, а також лист про дилерство та довідку з офіційного сайту для підтвердження характеристик інструментів.
Звертаємо увагу, що предмет закупівлі - дивани, які:
- постачаються виключно у готовому, зібраному вигляді;
- не потребують складання або монтажу;
- не комплектуються викрутками, оскільки їх конструкція цього не передбачає.
Отже, вимога не лише щодо документів, а й щодо самого постачання набору викруток, є необґрунтованою, технічно невиправданою та порушує принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та пропорційності.
У зв’язку з цим просимо виключити зазначені вимоги з підпункту 2.7.2, оскільки вони не мають жодного стосунку до фактичного предмета закупівлі та безпідставно обмежують коло потенційних учасників.
У разі невнесення відповідних змін вимога буде вважатися дискримінаційною та стане предметом оскарження до АМКУ.
У підпункті 2.7.2 пункту 2.7 Додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу щодо постачання Учасником набору викруток, при цьому окремо встановлено обов’язок надати саме на цей набір викруток оригінал гарантійного листа (авторизації) від виробника, а також лист про дилерство та довідку з офіційного сайту для підтвердження характеристик інструментів.
Звертаємо увагу, що предмет закупівлі - дивани, які:
- постачаються виключно у готовому, зібраному вигляді;
- не потребують складання або монтажу;
- не комплектуються викрутками, оскільки їх конструкція цього не передбачає.
Отже, вимога не лише щодо документів, а й щодо самого постачання набору викруток, є необґрунтованою, технічно невиправданою та порушує принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінації учасників, добросовісної конкуренції та пропорційності.
У зв’язку з цим просимо виключити зазначені вимоги з підпункту 2.7.2, оскільки вони не мають жодного стосунку до фактичного предмета закупівлі та безпідставно обмежують коло потенційних учасників.
У разі невнесення відповідних змін вимога буде вважатися дискримінаційною та стане предметом оскарження до АМКУ.