Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 10.11.2025 11:48. Дата последнего редактирования мониторинга 04.12.2025 10:40

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-11-10-000014  
ID 7ef30165a27540c69352d31865317c8e  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
10.11.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 90 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору умовам Рамкової угоди - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо недопущення таких порушень надалі, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.  
Дата публикации 01.12.2025 14:40  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Канівської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 3 Канівської міської ради Черкаської області (далі – Замовник) на 2025 рік; договір від 31.10.2025 № 19-43/25 на суму 1 113 762,90 грн; зміни до договору про закупівлю від 14.11.2025 та від 19.11.2025; повідомлення про внесення змін; пояснення (інформація, документи) Замовника, отримане 14.11.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 23 Особливостей Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону. В електронній системі закупівель процедура закупівлі UA-2025-10-31-010837-a замаркована як така, що здійснюється в рамках програми Ukraine Facility. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility», Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Відповідно до річного плану закупівель Замовника на 2025 рік та наданого в електронній системі закупівель пояснення встановлено, що закупівля без використання електронної системи за «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» співфінансується, зокрема, за бюджетною програмою КПКВК 0611232 «Виконання заходів щодо забезпечення реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» у сумі 556 881,00 гривень та КПКВК 0611231 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» у сумі 556 881,00 гривень. Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2024 № 1530. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2025 р. № 144-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році» Замовник отримує субвенцію з державного бюджету на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою за КПКВК 2211840. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-10-31-010837-a поширюються умови Рамкової угоди. Замовник здійснив закупівлю робіт з капітального ремонту системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об'єкті: Канівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Канівської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, м. Канів, вул. Пилипенка, 14 без застосування електронної системи закупівель відповідно до абзацу третього пункту 80 Особливостей у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України. Відповідно до пункту 90 Особливостей за результатами закупівлі без застосування електронної системи закупівель, здійсненої відповідно до абзацу третього пункту 80 Особливостей, замовник не пізніше ніж через три робочих дні з дня укладення договору про закупівлю оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. У такому звіті у полі «Донор» замовник зазначає інформацію про те, що закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднюється: - документ, що підтверджує країну реєстрації (для юридичної особи)/інформацію про громадянство (для фізичної особи) у прийнятній країні постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт, з яким укладено договір про закупівлю; - інформація про те, що постачальник (виконавець робіт, надавач послуг), з яким укладено договір про закупівлю, особисто та його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи - постачальника товару (надавача послуг, виконавця робіт), з яким укладено такий договір про закупівлю, є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вони не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформованим не раніше ніж за чотири дні до дати його подання); - інформація в довільній формі, щодо країни походження товарів, товарів у складі закупівель послуг, товарів та/або матеріальних ресурсів у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт; - договір про закупівлю разом з додатками до нього. Замовник 31.10.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір із додатками до нього, укладений з приватним підприємством «ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР»; інформацію про ціни на матеріальні ресурси; документ, що підтверджує країну реєстрації юридичної особи у прийнятній країні виконавця робіт; інформацію в довільній формі, щодо країни походження товарів та/або матеріальних ресурсів у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт. Проте, Замовник разом зі звітом про договір про закупівлю не оприлюднив інформацію про те, що кінцевий бенефіціарний власник виконавця робіт, з яким укладено такий договір про закупівлю, є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вона не включена до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформованим не раніше ніж за чотири дні до дати його подання). На запит Управління від 11.11.2025 Замовник в електронній системі закупівель надав відповідь: «…Замовником допущено технічну помилку при дозавантаженні документів при публікації, з метою усунення невідповідностей у зв’язку з чим оновлений витяг дозавантажено через механізм внесення змін, оскільки інші механізи відсутні». Замовник 14.11.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель сформований на сайті www.sanctionsmap.eu файл у форматі PDF (сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання). Отже, аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 90 Особливостей Замовник не оприлюднив протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю в електронній системі закупівель інформацію про те, що кінцевий бенефіціарний власник виконавця робіт, з яким укладено такий договір про закупівлю, є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вона не включена до санкційного списку Європейського Союзу.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 01.12.2025 14:40  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-10-31-010837-a повідомляємо про вжиття відповідних заходів щодо недопущення визначених у висновку порушень в подальшому.  
Дата редактирования  
Дата создания 04.12.2025 10:31  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.11.2025 № 99-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-10-31-010837-a, 31.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 10.11.2025 00:00  
Дата публикации 10.11.2025 12:32  
Дата создания 10.11.2025 12:32  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919584  
Адрес компании Ukraine, Черкаси  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 47) 263-16-14
n.s.husachenko@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 10.11.2025 12:32 - 02.12.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 01.12.2025 14:40 - 16.12.2025 00:00