Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 02.04.2019 15:37. Дата последнего редактирования мониторинга 24.04.2019 13:11

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-04-02-000082  
ID 85659988c2f449ea8aedf9e6f4ecbcd1  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
02.04.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, перевірці підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та укладання додаткових угод встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа,  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 22.04.2019 11:29  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.10.2018 № 01/10, додаткову угоду від 14.12.2019 №1, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель Prozorro від 13.12.2018 року № 2990-02-20-2018. За результатами застосування переговорної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ "ІНЖТРАНСБУД" (далі – Переможець) укладено договір від 01.10.2018 № 01/10 (далі – договір № 01/10) на виконання робіт з будівництва зупинок громадського транспорту по вул. Центральна в с. Гора Бориспільського району Київської області. Перевіркою встановлено, що додатки до договору № 01/10 (договірна ціна роботи, календарний план виконання робіт, дефектний акт, кошториси (зведений, об’єктний, локальний), відомість ресурсів) що є невід’ємною його частиною, не опубліковані в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону. Відповідно до додаткової угоди від 14.12.2018 № 1 до договору № 01/10 термін дії договору продовжено до 31.05.2019, мотивуючи підставою, передбаченою п.4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, лист від ТОВ «Білдінг Енд Девелопмент Груп», на який посилається Замовник у своїх поясненнях, не є документально підтвердженою об’єктивною обставиною для продовження строку дії договору. Виходячи з вищевикладеного, Замовником порушено ч. 4 ст. 36 Закону, якою визначено вичерпний перелік для зміни істотних умов договору, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 22.04.2019 11:29  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Додаємо підтверджуючі документи об’єктивних підстав для укладення доджаткової угоди від Гідрометеорологічного центру. Також відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 27.10.2016.№ 3302-06/34307-06 Відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Разом з тим форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливо у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.  
Дата редактирования  
Дата создания 24.04.2019 13:11  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.04.2019 №69 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається). 2. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 01.04.2019 № 69 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2018-09-20-002736-c 20.09.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 01.04.2019 00:00  
Дата публикации 03.04.2019 12:08  
Дата создания 03.04.2019 12:08  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 407-99-71
kat_ya@i.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 03.04.2019 12:08 - 27.04.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 22.04.2019 11:29 - 08.05.2019 00:00