Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 02.09.2016 12:40. Дата последних изменений - 04.11.2016 23:48

GPS- ТРЕКЕР -

Идентификатор закупки UA-2016-09-02-000478-c  
ID abb664b9d188428e8b28bbdf967ff669  
Ожидаемая стоимость
440`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Втановлення та налаштування приладів та програмного забеспечення системи диспетчерського управління рухом тролейбусів на маршрутах м.Луцька

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КП "ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ"  
Ожидаемая стоимость 440`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 2`200.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
02.09.16
Период уточнений
до 08.09.16
Прием предложений
до 14.09.16
Аукцион
15.09.16
Квалификация
с15.09.16
Торги отменены
22.09.16
06.09.2016, 16:25
Характеристики (показники) GPS-трекеру
Общий вопрос о закупке
Підкажіть будь-ласка, які саме технічні показники має GPS-трекер 3S-8U2GX - оскільки у тендерній документації ці показники характеристики відсутні?
Ответ заказчика
З характеристиками даної моделі трекера Ви можете ознайомитись на сайті виробника http://www.3s.dp.ua/3S-8U2GX
06.09.2016, 16:27
Що до абонентської плати
Общий вопрос о закупке
Просимо надати роз'яснення що до абонентської плати за технічну підтримку, та чи повинен учасник торгів закладати вартість аб.плати в вартість обладнання.
Як що "так", то просимо надати інформацію, що до терміну (рік, 2 роки ....), який має бути закладений в розрахунки.
Ответ заказчика
Абонентська плата за технічну підтримку не являється предметом торгів .
06.09.2016, 16:28
Питання що до серверу
Общий вопрос о закупке
Просимо надати роз'яснення, чи буде встановлюватись сервер та ПЗ на потужностях ЗАМОВНИКа?
Ответ заказчика
Не буде . Постачальник повинен розгорнути ПЗ на своїх потужностях та надати доступ до нього Замовнику
06.09.2016, 16:33
Чи є предметом закупівлі програмне забезпечення?
Общий вопрос о закупке
Чи є предметом закупівлі програмне забезпечення? Якщо є - то які саме технічні вимоги ставляться до цього програмного забезпечення?

Яким саме чином програмне забезпечення повинно забезпечувати інформування пасажирів про рух транспортних засобів Луцького підприємства електротранспорту в реальному часі?
Ответ заказчика
Програмне забезпечення розміщується на потужностях Постачальника з наданням доступу Замовнику. Програмне забезпечення повинно забезпечувати вимоги описані в п. 3.5. тендерної документації. Інформування пасажирів про рух транспортних засобів Луцького підприємства електротранспорту в реальному часі має забезпечуватись як вказано у п. 3.6. тендерної документації через браузер та мобільні додатки , що буде забезпечено за допомогою даних які надходять з GPS трекерів у центральну базу даних.
06.09.2016, 17:23
Роз'яснення п.3,5
Общий вопрос о закупке
"Програмне забезпечення повинно підтримувати функціонал занесення даних таких як: маршрути, графіки, транспортні засоби , водії кондуктора , а також забезпечувати здійснення оперативного диспетчерського контролю у реальному часі з можливістю підпису кожної поді" - просимо надати роз'яснення, що в подальшому буде відбуватись з цими даними (використовувати як довідник, або як інструмент фіксації виїзду/заїзду транспортного засобу на маршрут і так далі).
Ответ заказчика
В подальшому ці дані будуть використовуватись як інструмент фіксації дотримання графіку руху по кожній зупинці кожного маршруту з подальшим відображенням диспетчерській службі подій по кожному водію , що дозволить підписувати кожну подію та завантажувати звітні форми у програму бухгалтерського обліку Луцького підприємства електротранспорту.
06.09.2016, 17:26
Роз'яснення п.3.6
Общий вопрос о закупке
"Програмне забезпечення повинно забезпечувати інформування пасажирів про рух транспортних засобів Луцького підприємства електротранспорту в реальному часі , через браузер та мобільні додатки для операційних систем “android” та “IOS”" - просимо надати технічне завдання, де буде чітко вказано, яким чином має працювати мобільний додаток та що має відображатись на екрані.
07.09.2016, 12:49
Що до наявності витягу/виписки ЄДРПОУ
Общий вопрос о закупке
У зв'язку з затримкою видачі витягу/виписки (6-7 робочих днів) документ буде готов 15.09.2016р. Чи достатьньо надати гарантійний лист від фірми із зазначенням дати надання документу?
Ответ заказчика
Так листа буде достатньо.