Процедура закупки объявлена 13.06.2025 11:52. Дата последних изменений - 20.06.2025 10:36
Редиска свіжа, Капуста білоголова свіжа, Буряк столовий, Цибуля ріпчаста свіжа, Морква свіжа
| Идентификатор закупки | UA-2025-06-13-005031-a | |
| ID | deb38bac8050416b809765a6382117ed | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-06-12-006935-a |
Ожидаемая стоимость
18`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Антопільський психоневрологічний інтернат | |
| Ожидаемая стоимость | 18`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
13.06.25
Прием предложений
до 18.06.25
Квалификация
с18.06.25
Предложения рассмотрены
с18.06.25
Завершен
20.06.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 30 Рабочие дни |
Условия поставки
| Событие | Подписания договра | |
| Тип оплаты | ?:tender milestones item code standard | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 30 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Редиска свіжа
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 кілограм
|
| 2) |
Капуста білоголова свіжа
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 200 кілограм
|
| 3) |
Буряк столовий
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 50 кілограм
|
| 4) |
Цибуля ріпчаста свіжа
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 кілограм
|
| 5) |
Морква свіжа
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт договору ЗЦП.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.06.2025 11:52
Версия документа от: 13.06.2025 11:52
ID: 22d53d35ebeb45d1870819270ff8cf93
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.06.2025 12:02
Версия документа от: 13.06.2025 12:02
ID: 59a6f3d7cf5443d9aa5e950c972bb5d8
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Редиска свіжа
Ссылка на законодательство
Технічні характеристики
Товарний сорт: перший
Відповідність ДСТУ 6009 Ожидаемое значение: Да
Листки обрізані Ожидаемое значение: Да
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Капуста білоголова свіжа
Ссылка на законодательство
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 7037 Ожидаемое значение: Да
Товарний сорт: перший
Строк достигання: ранньостигла
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Буряк столовий
Ссылка на законодательство
Технічні характеристики
Діаметр коренеплоду: 5-14 см
Товарний сорт: перший
Відповідність ДСТУ 7033 Ожидаемое значение: Да
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Цибуля ріпчаста свіжа
Ссылка на законодательство
Технічні характеристики
Товарний сорт: вищий
Найбільший поперечний діаметр: від 5 см
Характеристики не суперечать ДСТУ 3234 Ожидаемое значение: Да
Цибуля ріпчаста рання Ожидаемое значение: нет
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Морква свіжа
Ссылка на законодательство
Технічні характеристики
Товарний сорт: перший
Відповідність ДСТУ 7035 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 13.06.2025 12:02 | |
| Начало периода приема предложений | 13.06.2025 12:02 | |
| Окончание периода приема предложений | 18.06.2025 11:57 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Антопільський психоневрологічний інтернат |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03188108 |
| Юридический адрес | 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 18.06.2025 11:57
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
17`655.00
Гривна с НДС
Редиска свіжа, першого товарного сорту, без листків, ДСТУ 6009, 1 кг
45.00 Гривна без НДС
Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг
20.00 Гривна без НДС
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-14 см, ДСТУ 7033, 1 кг
28.75 Гривна без НДС
Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234, 1 кг
17.75 Гривна без НДС
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035, 1 кг
30.00 Гривна без НДС
Победитель
18.06.2025 15:10
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Код ЕГРПОУ:45122822
17`655.00
Гривна с НДС
18.06.2025
15:10
Заключенные договоры
Номер договора
175
Дата подписания
20.06.2025
Дата начала действия
20.06.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
17`655.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
14`712.50 Гривна
