Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.06.2025 11:52. Дата последних изменений - 20.06.2025 10:36

Редиска свіжа, Капуста білоголова свіжа, Буряк столовий, Цибуля ріпчаста свіжа, Морква свіжа

Идентификатор закупки UA-2025-06-13-005031-a  
ID deb38bac8050416b809765a6382117ed  
Идентификатор плана UA-P-2025-06-12-006935-a  
Ожидаемая стоимость
18`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Антопільський психоневрологічний інтернат  
Ожидаемая стоимость 18`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
13.06.25
Прием предложений
до 18.06.25
Квалификация
с18.06.25
Предложения рассмотрены
с18.06.25
Завершен
20.06.25

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Тип оплаты ?:tender milestones item code standard  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Редиска свіжа
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 кілограм
2)
Капуста білоголова свіжа
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 200 кілограм
3)
Буряк столовий
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 50 кілограм
4)
Цибуля ріпчаста свіжа
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 кілограм
5)
Морква свіжа
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Термін постачання - до 04.07.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору ЗЦП.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.06.2025 11:52
Версия документа от: 13.06.2025 11:52
ID: 22d53d35ebeb45d1870819270ff8cf93
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.06.2025 12:02
Версия документа от: 13.06.2025 12:02
ID: 59a6f3d7cf5443d9aa5e950c972bb5d8

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні характеристики предмета закупівлі
Редиска свіжа
Критерий относится к предмету закупки Редиска свіжа
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Технічні характеристики
Товарний сорт: перший
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Відповідність ДСТУ 6009 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Листки обрізані Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Технічні характеристики предмета закупівлі
Капуста білоголова свіжа
Критерий относится к предмету закупки Капуста білоголова свіжа
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 7037 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Товарний сорт: перший
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Строк достигання: ранньостигла
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Технічні характеристики предмета закупівлі
Буряк столовий
Критерий относится к предмету закупки Буряк столовий
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Технічні характеристики
Діаметр коренеплоду: 5-14 см
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Товарний сорт: перший
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Відповідність ДСТУ 7033 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Технічні характеристики предмета закупівлі
Цибуля ріпчаста свіжа
Критерий относится к предмету закупки Цибуля ріпчаста свіжа
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Технічні характеристики
Товарний сорт: вищий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Найбільший поперечний діаметр: від 5 см
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 3234 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Цибуля ріпчаста рання Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Технічні характеристики предмета закупівлі
Морква свіжа
Критерий относится к предмету закупки Морква свіжа
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Технічні характеристики
Товарний сорт: перший
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025
Відповідність ДСТУ 7035 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.06.2025

Даты и сроки

Дата публикации 13.06.2025 12:02  
Начало периода приема предложений 13.06.2025 12:02  
Окончание периода приема предложений 18.06.2025 11:57  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Антопільський психоневрологічний інтернат  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 03188108  
Юридический адрес 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 18.06.2025 11:57
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
ID: bfed5e2705db4d3985522280e49655b1
17`655.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
17`655.00
Гривна с НДС

Редиска свіжа, першого товарного сорту, без листків, ДСТУ 6009, 1 кг

45.00 Гривна без НДС

Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг

20.00 Гривна без НДС

Буряк столовий першого товарного сорту, 5-14 см, ДСТУ 7033, 1 кг

28.75 Гривна без НДС

Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234, 1 кг

17.75 Гривна без НДС

Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035, 1 кг

30.00 Гривна без НДС
Победитель
18.06.2025 15:10

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
Код ЕГРПОУ:45122822
17`655.00
Гривна с НДС
18.06.2025
15:10

Заключенные договоры

Номер договора
175
Дата подписания
20.06.2025
Дата начала действия
20.06.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
17`655.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
14`712.50 Гривна