Процедура закупки объявлена 07.06.2025 11:36. Дата последних изменений - 18.06.2025 12:19
Зарядні станції
| Идентификатор закупки | UA-2025-06-07-000155-a | |
| ID | f45fa74a65d24c2485f16890411b854f | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-06-07-000087-a |
Ожидаемая стоимость
76`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
. Передача (приймання) Товару здійснюється в пункті поставки, за адресою Замовника: 67700, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Військової Слави 14, на підставі видаткової накладної, яка підписується уповноваженими особами Сторін. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Сторонами в порядку, що визначається чинним законодавством України. Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаним з моменту підписання видаткових накладних. Постачальник здійснює поставку Товару на підставі відповідної заявки Замовника, у строк що не перевищує 15 (п’ятнадцять) робочих днів, від дня отримання зазначеної заявки, яка може бути направлена Замовником будь-якими засобами зв’язку (поштою, на електронну пошту, меседжери тощо). Поставка товару проводиться за рахунок коштів (або транспортом) Постачальника. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом п'яти робочих днів з відстрочкою платежу до тридцяти календарних днів у випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (в разі відсутності коштів на розрахунковому рахунку після їх надходження) з моменту поставки всіх товарів, зазначених в накладній до даного договору. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника. Для оплати надається належно оформлена накладна на кількість товару, яка зазначається у договорі. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | військова частина 2197 | |
| Ожидаемая стоимость | 76`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
07.06.25
Прием предложений
до 11.06.25
Квалификация
с11.06.25
Предложения рассмотрены
с18.06.25
Завершен
18.06.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом п'яти робочих днів з відстрочкою платежу до тридцяти календарних днів у випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (в разі відсутності коштів на розрахунковому рахунку після їх надходження) з моменту поставки всіх товарів, зазначених в накладній до даного договору. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника. Для оплати надається належно оформлена накладна на кількість товару, яка зазначається у договорі. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 5 Рабочие дни |
Условия поставки
| Событие | Дата подачи заявки | |
| Описание | Передача (приймання) Товару здійснюється в пункті поставки, за адресою Замовника: 67700, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Військової Слави 14, на підставі видаткової накладної, яка підписується уповноваженими особами Сторін. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Сторонами в порядку, що визначається чинним законодавством України. Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаним з моменту підписання видаткових накладних. Постачальник здійснює поставку Товару на підставі відповідної заявки Замовника, у строк що не перевищує 15 (п’ятнадцять) робочих днів, від дня отримання зазначеної заявки, яка може бути направлена Замовником будь-якими засобами зв’язку (поштою, на електронну пошту, меседжери тощо). Поставка товару проводиться за рахунок коштів (або транспортом) Постачальника. | |
| Тип оплаты | ?:tender milestones item code standard | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 15 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Зарядні станції
ДК 021:2015: 31430000-9 - Електричні акумулятори
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 67700, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський, ВУЛИЦЯ ВІЙСЬКОВОЇ СЛАВИ, будинок 14
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.07.2025
Информация по поставке партиями: . Передача (приймання) Товару здійснюється в пункті поставки, за адресою Замовника: 67700, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Військової Слави 14, на підставі видаткової накладної, яка підписується уповноваженими особами Сторін.
Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Сторонами в порядку, що визначається чинним законодавством України.
Зобов’язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаним з моменту підписання видаткових накладних.
Постачальник здійснює поставку Товару на підставі відповідної заявки Замовника, у строк що не перевищує 15 (п’ятнадцять) робочих днів, від дня отримання зазначеної заявки, яка може бути направлена Замовником будь-якими засобами зв’язку (поштою, на електронну пошту, меседжери тощо).
Поставка товару проводиться за рахунок коштів (або транспортом) Постачальника.
Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник.
Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом п'яти робочих днів з відстрочкою платежу до тридцяти календарних днів у випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (в разі відсутності коштів на розрахунковому рахунку після їх надходження) з моменту поставки всіх товарів, зазначених в накладній до даного договору. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника.
Для оплати надається належно оформлена накладна на кількість товару, яка зазначається у договорі. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт договора.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.06.2025 11:36
Версия документа от: 07.06.2025 11:36
ID: 9b6624abe2d64889b64940d815d46c16
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.06.2025 11:36
Версия документа от: 07.06.2025 11:36
ID: dd755f22c3544f9b967925d027cd266d
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд: bluetti (poweroak)
Місткість зарядної станції ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.304 - 2.304 кіловат-година
Тип батареї: lifepo4
Заряджання станції від автомобіля Ожидаемое значение: Да
Заряджання станції від сонячної панелі Ожидаемое значение: Да
Дисплей Ожидаемое значение: Да
Кількість розеток Schuko ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4 штука
Кількість вихідних USB Type-C ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2 штука
Кількість вихідних USB ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4 штука
Вихід dc-роз'єм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2 штука
Вихід гніздо прикурювача Ожидаемое значение: Да
Загальна потужність AC ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2400 - 2400 ват
Максимальна короткочасна потужність AC ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4800 - 4800 ват
Тип: зарядна станція
Бездротова зарядка Ожидаемое значение: Да
Функція швидкої зарядки Ожидаемое значение: Да
Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 36 - 36 місяць
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 07.06.2025 11:36 | |
| Начало периода приема предложений | 07.06.2025 11:36 | |
| Окончание периода приема предложений | 11.06.2025 13:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | військова частина 2197 |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 14321831 |
| Юридический адрес | 67700, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський, ВУЛИЦЯ ВІЙСЬКОВОЇ СЛАВИ, будинок 14 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 11.06.2025 13:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
75`000.00
Гривна с НДС
Зарядна станція Bluetti AC200PL
37`500.00 Гривна без НДС
Победитель
18.06.2025 09:49
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП "Кривцов Віталій Валерійович"
Код ЕГРПОУ:3259808970
75`000.00
Гривна с НДС
18.06.2025
09:49
Заключенные договоры
Номер договора
257-25
Дата подписания
18.06.2025
Дата начала действия
18.06.2025
Дата завершения действия
01.12.2025
Цена договора
75`000.00 Гривна без НДС
