Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.06.2025 11:53. Дата последних изменений - 11.07.2025 18:38

Капітальний ремонт фасаду, покрівлі, інженерних мереж та окремих приміщень нежитлової будівлі ХХХХХХ розташованої за адресою: ХХХХХХ -

Идентификатор закупки UA-2025-06-06-004844-a  
ID 3c46fa544eaf489db337ef6723108803  
Общая ожидаемая стоимость закупки
32`064`753.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Кременчуцький льотний коледж Харківського Національного університету внутрішніх справ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 32`064`753.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
06.06.25
Период уточнений
до 12.06.25
Прием предложений
до 20.06.25
Квалификация
с20.06.25
Предложения рассмотрены
с27.06.25
Завершен
11.07.25
09.06.2025, 11:22
дискримінаційна умова щодо аналогічних договорів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник ! Умова "Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання робіт з капітального ремонту об’єкту соціальної інфраструктури. Під об’єктами соціальної інфраструктури розуміти об'єкти житлового фонду, гуртожитки, навчальні заклади, заклади культури (крім кінотеатрів), фізичної культури та спорту, охорони здоров'я (крім санаторіїв, профілакторіїв, будинків відпочинку та аптек), соціального забезпечення, дитячі оздоровчі табори." містить обмеження, що мають дискримінаційних характер. А також повідомляємо, що роботи з ремонту покрівлі та фасаду можуть бути виконані не лише під час капітального ремонту , а й під час реконструкції або будівництва. Просимо внести зміни та вилучити обмеження для учасників, які мають досвід виконання аналогічних робіт на об'єктах, які не включено у зазначений вище перелік, а також доповнити перелік аналогічних договорів, передбачивши надання аналогічних договорів, предметом яких є реконструкція або будівництво.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.06.2025, 15:32)
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) і вимогами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості № 1178).
Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн грн (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель, зокрема, у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Оголошення щодо умов проведення публічних закупівель розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Замовник може включити вимогу щодо наявності аналогічного договору до оголошення, якщо це є важливо для виконання закупівлі. Замовник використовує цю вимогу для перевірки досвіду учасника, особливо якщо йдеться про складні закупівлі або закупівлі, де важливо мати досвід у конкретній сфері. Це не специфічний вид робіт, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Оголошення розроблялося нами, як замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону. Враховуючи викладене, замовник в оголошенні самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовником визначається, що виконання капітального ремонту фасаду, покрівлі, інженерних мереж та окремих приміщень нежитлової будівлі за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні не лише ключових видів робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт згідно Додатку 2, визначений Замовником в оголошенні. На нашу думку неврахування досвіду при наданні «аналогічних договорів» може спотворити результат закупівлі та призвести до неможливості виконання договірних зобов`язань з боку учасника. Враховуючи наведені ознаки, замовник в оголошенні самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), виходячи зі специфіки предмета закупівлі, та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
09.06.2025, 11:40
досвід
Общий вопрос о закупке
чи буде відповідати умовам: "Під об’єктами соціальної інфраструктури розуміти об'єкти житлового фонду, гуртожитки, навчальні заклади, заклади культури (крім кінотеатрів), фізичної культури та спорту, охорони здоров'я (крім санаторіїв, профілакторіїв, будинків відпочинку та аптек), соціального забезпечення, дитячі оздоровчі табори" надання учасником договору капітального ремонту їдальні?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.06.2025, 18:09)
Для відповіді на ваше питання, чи буде відповідати умовам "Під об’єктами соціальної інфраструктури розуміти об'єкти житлового фонду, гуртожитки, навчальні заклади, заклади культури (крім кінотеатрів), фізичної культури та спорту, охорони здоров'я (крім санаторіїв, профілакторіїв, будинків відпочинку та аптек), соціального забезпечення, дитячі оздоровчі табори" надання учасником договору капітального ремонту їдальні, необхідно розглянути, до якої категорії належить їдальня.
Загальноприйнято, що їдальні, особливо ті, що розташовані в навчальних закладах, закладах охорони здоров'я, дитячих оздоровчих таборах тощо, є невід'ємною частиною інфраструктури цих об'єктів.
Ключовим моментом є функціональне призначення їдальні та її приналежність до одного з перерахованих у вашому визначенні типів об'єктів. Якщо їдальня є окремим комерційним об'єктом, що не входить до складу зазначених соціальних установ, то вона не буде вважатися об'єктом соціальної інфраструктури.
Таким чином, надання учасником договору капітального ремонту їдальні відповідатиме умовам, якщо ця їдальня є частиною об'єктів житлового фонду, гуртожитків, навчальних закладів, закладів культури (крім кінотеатрів), фізичної культури та спорту, охорони здоров'я (крім санаторіїв, профілакторіїв, будинків відпочинку та аптек), соціального забезпечення, дитячих оздоровчих таборів.
09.06.2025, 19:06
порушення
Общий вопрос о закупке
умова щодо підтведження досвіду виконання договорів, що встановлена у ТД, суперечить принципам проведення закупівель, що визначені у Законі України "Про публічні закупівлі", а також суперечить вимогам наказу Мінекономіки 22 листопада 2024 року № 26335, де зазначено: " Аналогічним рекомендовано визначати договір, укладений протягом
останніх 5 років з дати, що передує даті оголошення процедури закупівлі,
предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції,
капітального ремонту чи реставрації будівель, при цьому клас наслідків
(відповідальності) об’єкта за аналогічним договором (визначається відповідною
проєктною документацією, дозвільним документом з ДІАМ (ДАБІ) чи
сертифікатом готовності об’єкта до експлуатації, у зв’язку з чим
рекомендується включити до тендерної документації вимогу, згідно з якою
учасник процедури закупівлі повинен у складі тендерної пропозиції надати
копію відповідного документа або посилання на нього у ЄДЕССБ) повинен
бути не нижче ніж клас наслідків обʼєкта за предметом закупівлі з урахуванням
таких умов:
під час закупівлі робіт з нового будівництва аналогічним рекомендовано
визначати тільки договір з виконання робіт з нового будівництва;
під час закупівлі робіт з реставрації аналогічним рекомендовано визначати
тільки договір з виконання робіт з реставрації;
під час закупівлі робіт з реконструкції аналогічним рекомендовано
визначати договір з виконання робіт з нового будівництва або реконструкції;
під час закупівлі робіт з капітального ремонту аналогічним рекомендовано
визначати договір з виконання будь-яких робіт з нового будівництва,
реконструкції, реставрації чи капітального ремонту. ". Просимо привести Документацію у відповідність до вимог законодавства
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.06.2025, 21:18)
Замовник не вбачає підстав для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації, виходячи з нижченаведеного.
1. Щодо відповідності вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, серед яких є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Встановлена нами вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів є реалізацією законного права Замовника. Вона спрямована на дотримання одного з ключових принципів закупівель – ефективності та запобігання ризикам, пов'язаним із залученням до виконання договору некомпетентного виконавця. Таким чином, дана вимога не суперечить, а навпаки, реалізує принципи, визначені у статті 5 Закону.
2. Щодо посилання на наказ Мінекономіки від 22.11.2024 № 26335
Ми уважно ознайомилися з наведеним Вами уривком з наказу Міністерства економіки України від 22 листопада 2024 року № 26335. Звертаємо Вашу увагу на ключові слова, що використовуються у тексті Наказу: «рекомендовано визначати», «у зв'язку з чим рекомендується включити». Слово «рекомендовано» чітко вказує на те, що норми, викладені у Наказі № 26335, мають рекомендаційний, а не обов'язковий характер. Рекомендації надаються з метою формування єдиних підходів та найкращих практик, проте вони не є юридично зобов'язуючою нормою, яка б позбавляла Замовника права встановлювати власні вимоги, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник має право та зобов'язаний формувати вимоги таким чином, щоб забезпечити найкращий результат закупівлі. Встановлена нами вимога щодо підтвердження досвіду є обґрунтованою специфікою предмета закупівлі, не є дискримінаційною та застосовується однаково до всіх потенційних учасників.
10.06.2025, 08:48
щодо місця виконання
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник,вкажіть територільне розташування місця виконання робіт (область), щоб зрозуміти чи знаходимося ми як Учасник за межами області виконання робіт
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.06.2025, 21:14)
За результатами розгляду повідомляємо, що Замовник не може надати інформацію щодо конкретної області чи населеного пункту, де будуть виконуватися роботи, до моменту укладення договору з переможцем процедури закупівлі. Умовами правового режиму воєнного стану в Україні діє правовий режим воєнного стану, введений Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022. В умовах триваючої збройної агресії розголошення інформації про місцезнаходження об'єктів, на яких проводяться роботи, особливо ті, що мають значення для обороноздатності держави, створює пряму загрозу національній безпеці. Процедури таких закупівель регулюються, зокрема, «Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275. Цей нормативний акт встановлює спеціальні умови для проведення закупівель, де пріоритетом є безпека, оперативність та нерозголошення чутливої інформації. Відповідно до принципів захисту інформації в оборонній сфері, відомості про точне місце виконання робіт є чутливими даними, доступ до яких має бути обмежений. Розкриття таких даних необмеженому колу осіб (усім потенційним учасникам) на етапі подання пропозицій є неприпустимим. Детальна інформація щодо точного місця виконання робіт буде надана безпосередньо переможцю процедури закупівлі під час укладення договору. Просимо Учасників при розрахунку вартості своєї тендерної пропозиції враховувати, що роботи виконуватимуться на території України, та закладати усі пов’язані з цим логістичні та інші витрати у свою ціну. Сподіваємось на Ваше розуміння. Рішення про обмеження доступу до цієї інформації прийнято виключно з міркувань безпеки.
10.06.2025, 14:02
Документи до довідки на працівників
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник, чи вважаються накази про прийняття на роботу працівника документом, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.06.2025, 21:15)
На Ваше запитання: «чи вважаються накази про прийняття на роботу працівника документом, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником?» відповідаємо – так, вважаються. Замовник розглядає наказ про прийняття на роботу як один з основних документів, що підтверджує наявність трудових відносин між Учасником (роботодавцем) та відповідним працівником. Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України, трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі, а його укладення оформлюється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Таким чином, наказ про прийняття на роботу є належним та достатнім доказом того, що зазначений у ньому працівник перебуває у штаті Учасника, і Учасник має законну можливість залучати його до виконання робіт за предметом закупівлі.
11.06.2025, 09:10
Вимога щодо сертифікату
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник, звертаємось до вас з проханням додати можливість надання сертифікату ISO 9001:2015 “Системи менеджменту якості. Вимоги” (ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якостю. Вимоги, IDT) до умов тендерної закупівлі
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.06.2025, 13:33)
Зміни внесено до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та продовжено подання пропозицій до 20.06.2025 14:00.