Процедура закупки объявлена 04.06.2025 18:24. Дата последних изменений - 26.06.2025 00:00
Капітальний ремонт (модернізація та поліпшення) будівлі Новосілківської гімназії Пірнівської сільської ради Вишгородського району Київської області, село Новосілки, вулиця Київська, будинок 73 , а саме встановлення «Система відеонагляду в будівлі Новосілківської гімназії Пірнівської сільської ради Вишгородського району Київської області, село Новосілки, вулиця Київська, будинок 73 -
| Идентификатор закупки | UA-2025-06-04-013724-a | |
| ID | f2b22e92b0434d4185bff0fc9d4cd0e0 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
253`872.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Відділ освіти Пірнівської сільської ради | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 253`872.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
04.06.25
Период уточнений
до 16.06.25
Период обжалования
до 16.06.25
Прием предложений
до 19.06.25
Квалификация
с19.06.25
Предложения рассмотрены
с20.06.25
Закупка не состоялась
26.06.25
05.06.2025, 17:13
Дискримінація
Общий вопрос о закупке
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує принцип недискримінації учасників, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема:
🔹 Частина 4 статті 5 Закону визначає, що замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації.
🔹 Встановлення вузькоспеціалізованої вимоги до аналогічного досвіду лише в об'єктах освіти, культури або медицини та лише в умовах наявності значної кількості неповнолітніх осіб є необґрунтованим обмеженням кола потенційних учасників.
🔹 Вимога не об’єктивно пов’язана з предметом закупівлі, адже монтаж систем відеонагляду та систем пожежної сигналізації в інших типах об’єктів (наприклад, офісах, комерційних чи житлових будівлях) виконується за такими ж технічними принципами та регламентується тими ж нормативними актами, що і в закладах освіти чи медицини.
🔹 Вимога не враховує, що компанії можуть мати значний досвід у сфері охоронних чи пожежних систем, однак на інших об’єктах, що жодним чином не впливає на якість або ефективність надання послуг за предметом закупівлі.
Отже, така вимога:
• обмежує конкуренцію;
• не є об'єктивно обґрунтованою;
• порушує принцип недискримінації, закріплений у ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• може бути предметом оскарження до Антимонопольного комітету України (постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель).
Рекомендуємо внести зміни до тендерної документації та визначити аналогічний договір без обмеження щодо типу установи чи категорії осіб, що перебувають в ній, із збереженням загальної специфіки предмету закупівлі.
🔹 Частина 4 статті 5 Закону визначає, що замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації.
🔹 Встановлення вузькоспеціалізованої вимоги до аналогічного досвіду лише в об'єктах освіти, культури або медицини та лише в умовах наявності значної кількості неповнолітніх осіб є необґрунтованим обмеженням кола потенційних учасників.
🔹 Вимога не об’єктивно пов’язана з предметом закупівлі, адже монтаж систем відеонагляду та систем пожежної сигналізації в інших типах об’єктів (наприклад, офісах, комерційних чи житлових будівлях) виконується за такими ж технічними принципами та регламентується тими ж нормативними актами, що і в закладах освіти чи медицини.
🔹 Вимога не враховує, що компанії можуть мати значний досвід у сфері охоронних чи пожежних систем, однак на інших об’єктах, що жодним чином не впливає на якість або ефективність надання послуг за предметом закупівлі.
Отже, така вимога:
• обмежує конкуренцію;
• не є об'єктивно обґрунтованою;
• порушує принцип недискримінації, закріплений у ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• може бути предметом оскарження до Антимонопольного комітету України (постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель).
Рекомендуємо внести зміни до тендерної документації та визначити аналогічний договір без обмеження щодо типу установи чи категорії осіб, що перебувають в ній, із збереженням загальної специфіки предмету закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.06.2025, 15:00)
Внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
05.06.2025, 17:17
Дискримінаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
У тендерній документації Замовником встановлено вимогу:
«Учасник у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (таблиця 1) повинен підтвердити наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка є у власності Учасника чи така, що використовується Учасником на договірних засадах, та підтвердити спроможність Учасника здійснити виконання умов Договору, а саме:
- виробничого та/або складського приміщення на правах власності або оренди або суборенди;
- агрегату зварювального пересувного з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А;
- машини свердлильної електричної;
- пістолету монтажного;
- дрилі електричної.»
Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає законодавству України, а саме:
🔹 1. Порушення принципу недискримінації:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію або призводять до необґрунтованого ускладнення доступу до участі у закупівлі.
🔹 2. Вимога не відповідає Ліцензійним умовам:
Згідно з п. 16 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ № 852 від 23.11.2016 року, до матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання висуваються чіткі та вичерпні вимоги. У наведеному переліку відсутні вимоги щодо обов’язкової наявності зазначеного обладнання.
🔹 3. Вимога не пов’язана з предметом закупівлі:
Якщо виконання робіт за договором не передбачає безпосереднього використання зазначеного інструменту, то така вимога є непропорційною і не має техніко-економічного обґрунтування. Це порушує ч. 3 ст. 22 Закону, яка вимагає, щоб технічні та якісні характеристики були об’єктивно необхідними.
🔹 4. Вимога створює обмеження для субпідрядного залучення:
Згідно з ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник може підтверджувати спроможність виконання договору через субпідрядників. Вимога щодо наявності обладнання у власності або оренді ігнорує цю норму.
✅ Висновок:
- вимога не має нормативного обґрунтування;
- виходить за межі предмету закупівлі;
- не відповідає Ліцензійним умовам (постанова КМУ № 852);
- порушує Закон України «Про публічні закупівлі» (статті 5, 16, 22).
Така вимога є дискримінаційною і має бути усунута для забезпечення відкритої та добросовісної конкуренції.
«Учасник у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (таблиця 1) повинен підтвердити наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка є у власності Учасника чи така, що використовується Учасником на договірних засадах, та підтвердити спроможність Учасника здійснити виконання умов Договору, а саме:
- виробничого та/або складського приміщення на правах власності або оренди або суборенди;
- агрегату зварювального пересувного з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А;
- машини свердлильної електричної;
- пістолету монтажного;
- дрилі електричної.»
Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає законодавству України, а саме:
🔹 1. Порушення принципу недискримінації:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію або призводять до необґрунтованого ускладнення доступу до участі у закупівлі.
🔹 2. Вимога не відповідає Ліцензійним умовам:
Згідно з п. 16 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ № 852 від 23.11.2016 року, до матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання висуваються чіткі та вичерпні вимоги. У наведеному переліку відсутні вимоги щодо обов’язкової наявності зазначеного обладнання.
🔹 3. Вимога не пов’язана з предметом закупівлі:
Якщо виконання робіт за договором не передбачає безпосереднього використання зазначеного інструменту, то така вимога є непропорційною і не має техніко-економічного обґрунтування. Це порушує ч. 3 ст. 22 Закону, яка вимагає, щоб технічні та якісні характеристики були об’єктивно необхідними.
🔹 4. Вимога створює обмеження для субпідрядного залучення:
Згідно з ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник може підтверджувати спроможність виконання договору через субпідрядників. Вимога щодо наявності обладнання у власності або оренді ігнорує цю норму.
✅ Висновок:
- вимога не має нормативного обґрунтування;
- виходить за межі предмету закупівлі;
- не відповідає Ліцензійним умовам (постанова КМУ № 852);
- порушує Закон України «Про публічні закупівлі» (статті 5, 16, 22).
Така вимога є дискримінаційною і має бути усунута для забезпечення відкритої та добросовісної конкуренції.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.06.2025, 15:00)
Внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
10.06.2025, 10:01
відсутнє технічне завдання
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, вами вказано: "Відомість ресурсів міститься в окремому файлі до тендерної документації." АЛЕ.....даний файл (Відомість ресурсів) не завантажено на майданчик. Як рахувати свою цінову пропозицію?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.06.2025, 12:41)
Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.