Процедура закупки объявлена 30.05.2025 15:41. Дата последних изменений - 09.06.2025 16:23
Пайки сухі, норма №10, повсякденний набір сухих продуктів
| Идентификатор закупки | UA-2025-05-30-007967-a | |
| ID | acc2c8b8d12644eab9dc71db38b57147 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-05-30-009654-a |
Ожидаемая стоимость
137`600.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Місце поставки товару: 39600, Полтавська обл., м. Кременчук, площа Перемоги, 2. Постачальник зобов’язаний забезпечити Товар, що постачається, наступними супровідними документами: рахунок та видаткова накладна. Постачальник повинен здійснити поставку товару протягом 3 (трьох) дня з моменту отримання заявки від Замовника, але не пізніше 16.06.2025 включно. Товар постачається у відповідній тарі та/або упаковці, які забезпечують його збереженість при транспортуванні, складуванні й зберіганні. Приймання – здача товарів по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів ( накладних), по якості – шляхом зовнішнього огляду товарів та перевірки відповідності документів, які засвідчують якість товару. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, зазначений у специфікації пункту 1.2 розділу І даного договору, який відповідає нормі № 10, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 та державним стандартам або технічним умовам, внесеним до реєстру технічних умов. Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару, але не менше 6 місяців з дати поставки Товару. Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 45 робочих днів з дати поставки замовленого товару на адресу Покупця на підставі рахунку на оплату та видаткової накладної відповідно до норм статті 49 Бюджетного кодексу України, в разі наявності фінансування.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області | |
| Ожидаемая стоимость | 137`600.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
30.05.25
Прием предложений
до 04.06.25
Квалификация
с04.06.25
Предложения рассмотрены
с04.06.25
Завершен
09.06.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 45 робочих днів з дати поставки замовленого товару на адресу Покупця на підставі рахунку на оплату та видаткової накладної відповідно до норм статті 49 Бюджетного кодексу України, в разі наявності фінансування. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 45 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Пайки сухі, норма №10, повсякденний набір сухих продуктів
ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 16.06.2025
Информация по поставке партиями: Місце поставки товару: 39600, Полтавська обл., м. Кременчук, площа Перемоги, 2.
Постачальник зобов’язаний забезпечити Товар, що постачається, наступними супровідними документами: рахунок та видаткова накладна.
Постачальник повинен здійснити поставку товару протягом 3 (трьох) дня з моменту отримання заявки від Замовника, але не пізніше 16.06.2025 включно.
Товар постачається у відповідній тарі та/або упаковці, які забезпечують його збереженість при транспортуванні, складуванні й зберіганні.
Приймання – здача товарів по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів ( накладних), по якості – шляхом зовнішнього огляду товарів та перевірки відповідності документів, які засвідчують якість товару.
Постачальник повинен поставити Замовнику товар, зазначений у специфікації пункту 1.2 розділу І даного договору, який відповідає нормі № 10, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 та державним стандартам або технічним умовам, внесеним до реєстру технічних умов.
Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару, але не менше 6 місяців з дати поставки Товару.
Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 45 робочих днів з дати поставки замовленого товару на адресу Покупця на підставі рахунку на оплату та видаткової накладної відповідно до норм статті 49 Бюджетного кодексу України, в разі наявності фінансування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 800 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт_договір_ЗПП_пайки(1).doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.05.2025 15:41
Версия документа от: 30.05.2025 15:41
ID: 3ffcb78627af4e86ad37b894cf592d54
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.05.2025 15:41
Версия документа от: 30.05.2025 15:41
ID: ab83b67d0b7444ac989787d847458583
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Затверджено: згідно постанови Кабміну №426
Норма: №10
Вид: повсякденний набір сухих продуктів
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 30.05.2025 15:41 | |
| Начало периода приема предложений | 30.05.2025 15:41 | |
| Окончание периода приема предложений | 04.06.2025 08:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 04057287 |
| Юридический адрес | 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 04.06.2025 08:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
111`360.00
Гривна с НДС
Сухий пайок норма №10, повсякденний набір сухих продуктів
139.20 Гривна без НДС
Победитель
04.06.2025 11:03
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "ПРЕМІУМ СЕРВІСЕЗ"
Код ЕГРПОУ:38705921
111`360.00
Гривна с НДС
04.06.2025
11:03
Заключенные договоры
Номер договора
262
Дата подписания
05.06.2025
Дата начала действия
05.06.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
111`360.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
92`800.00 Гривна
