Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.05.2025 15:35. Дата последних изменений - 09.07.2025 00:00

Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: 984/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: санаторій «Поляна» Закарпатська обл., Свалявський р-н., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104; 16/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104; об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1928235921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 171; об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1929688621240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 131. за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах -

Идентификатор закупки UA-2025-05-21-011034-a  
ID f4b54f32468d4ffea891b6eb573c5311  
Идентификатор плана UA-P-2025-05-21-013224-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
300`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 300`000.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
21.05.25
Период уточнений
до 31.05.25
Период обжалования
до 31.05.25
Прием предложений
до 03.06.25
Аукцион
10.06.25
Квалификация
с10.06.25
Предложения рассмотрены
с03.07.25
Закупка не состоялась
09.07.25
25.05.2025, 20:25. ID: UA-2025-05-21-011034-a.b1
Жалоба в АМКУ
КОНСОРЦІУМ “АКВА РЕСУРС 24”
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення невідповідностей у Тендерній документації
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення невідповідностей у Тендерній документації
Описание сущности пункта жалобы
Щодо предмету оскарження. Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (вул. Бориса Грінченка, 1, Київ, 01001; ЄДРПОУ: 41037901) здійснює передбачені чинним законодавством заходи щодо управління арештованим майном. В своїй діяльності Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (вул. Бориса Грінченка, 1, Київ, 01001; ЄДРПОУ: 41037901) керується приписами Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів». При здійснені такої діяльності Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів повинно дотримувати приписів законодавства про публічні закупівлі: «1. Управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється Національним агентством шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління. 2. Активи, зазначені у частині першій цієї статті, прийняті Національним агентством в управління, підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними за результатами конкурсу суб’єктами оціночної діяльності, та передачі в управління визначеним за результатами конкурсу юридичним особам або фізичним особам - підприємцям у порядку, встановленому законодавством про державні (публічні) закупівлі.» Таким чином, Агентство повинно здійснювати діяльності щодо управління майном з дотримання принципів та приписів законодавства про публічні закупівлі, основними серед яких є Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості). 21.05.2025 р. замовник НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) «Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: 984/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: санаторій «Поляна» Закарпатська обл., Свалявський р-н., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104; 16/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104; об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1928235921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 171; об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1929688621240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 131. за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах» (ДОДАТОК 1) Пунктом 5 «Недискримінація Учасників» розділу I. Загальні положення ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями Предмет закупівлі: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме: 984/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: санаторій «Поляна», Закарпатська обл., Свалявський р-н., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104; 16/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104;об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1928235921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 171; об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1929688621240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 131, за ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах» (надалі – Тендерна документація) (ДОДАТОК 2) передбачено: «Учасники процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію.» Таким чином, умовами проведення закупівлі передбачено можливість участі об’єднання господарюючих суб’єктів. КОНСОРЦІУМ «АКВА РЕСУРС 24» є об’єднанням створеним учасниками, в тому числі для участі у вказаному тендері. Відповідно до приписів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон №922) учасник (тобто будь-яка особа) при підготовці тендерної документації під час оформлення та подання тендерної пропозиції зобов’язана дотримуватись вимог Тендерної документації Таким чином, Тендерна документація є актом, що встановлює права та обов’язки учасників. Однак з метою впорядкування відносин в цій сфері законодавець встановив певні вимоги до тендерної документації, яку готує замовник. Так, зокрема, відповідно до приписів п. 3 ст. 22 Закону № 922 передбачено: «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»; відповідно п. 4 ст. 22 Закону № 922 передбачено «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»; приписами ст. 5 Закону № 922 передбачено: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.» Розробляючи Тендерну документацію для проведення даних торгів та керуючись приписами Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» 10 листопада 2015 року № 772-VIII (надалі – Закон 772), Замовник/Відповідач зобов’язаний був врахувати приписи Закону України № 922, Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості № 1178). Однак з аналізу тендерної документації розміщеної Національним агентством України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів в тендерних закупівлях вбачається, що окремі умови оприлюдненої документації не відповідають вищенаведеним приписам чинного законодавства. Щодо права на оскарження. Відповідно до приписів ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон № 922-VIII) суб’єкт оскарження («....- фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;…» (п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону № 922) має право звернутись до органу оскарження шляхом подання відповідної скарги. Відповідно до приписів ч. 5 ст. 18 Закон № 922 передбачено: «5. Скарга повинна містити таку інформацію: 1) найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; 2) ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; 3) підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; 4) обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; 5) перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій; 6) вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.» З врахуванням вищевикладеного викладаємо дану Скаргу: 1. Порушення процедури закупівлі під час оформлення Додатку № 2 1.1. Підстави подання скарги. Підставою подання скарги є включення Замовником до Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Тендерної документації вимог до Тендерної пропозиції учасника (в тому числі Суб’єкта оскарження), що не передбачені вимогами процедури здійснення публічних закупівль, зокрема порушує приписи ст. 22 та п. 5 ст. 23 Закону № 922. 1.2. Посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. Замовником під час формування Тендерної документації було включно до Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ наступні вимоги: «В підтвердження досвіду збереження майна - об’єктів нежитлової нерухомості Учасник повинен надати документи (щодо права власності на майно виданими відповідно законодавства із довідкою щодо первісної балансової вартості майна та балансової вартості станом на час подання тендерної пропозиції, та/або копією договору/ів оренди майна із документами складеними на його виконання та довідкою щодо вартості майна на час укладання договору оренди і вартістю станом на час подання тендерної пропозиції), що свідчать про наявність в його власності та/або у користуванні протягом строку аналогічному строку дії договору управління (визначений в розділі 6 Додаток 6) до дати оприлюднення цієї тендерної закупівлі, майна- об’єктів нежитлової нерухомості (власних та/або орендованих), що підпадають під визначення підпункту А пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України. 2) ефективності управління Активами, під яким Сторони розуміють такий зміст та спрямування заходів з управління Активами, які забезпечують щомісячні надходження до державного бюджету від управління активами в розмірі не меншому ніж сума щомісячних мінімальних очікуваних доходів від управління визначена в розділі 5 проекту договору (Додаток 6). В підтвердження досвіду ефективного управління майном Учасник повинен надати документи (фінансову звітність та податкову звітність з податку на прибуток із доказами її прийняття контролюючим органом, що подана за останній рік), що свідчать про наявність сум щомісячних доходів від використання майна аналогічного до предмету закупівлі (власного та/або орендованого), в розмірі не меншому річної суми щомісячних очікуваних доходів від управління (визначається шляхом множення суми щомісячних очікуваних доходів, що визначена в розділі 5 проекту договору (Додаток 6) на 12 календарних місяців), та забезпечить сплату учасником суми гарантійного платежу за власний рахунок.» (ДОДАТОК 2). Відповідно до приписів процедури закупівлі визначеної приписами п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 в тендерні документації зазначаються такі відомості: «3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;». Таким чином, в Тендерній документації в розділі, що стосується технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі повинно бути вказано не вимоги до учасника, а саме вимоги до об’єкту закупівлі – послуги з управління активами. В той же час, зазначені в Додатку № 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вимоги до учасника закупівлі, зокрема, наявність на праві користування чи власності майна, забезпечення його збереження та ефективного управління учасником, не є інформацією про технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, оскільки характеризує не послугу та вимоги до неї, а характеризує власне учасника та вимоги до нього від замовника, тобто повинно бути або взагалі виключено з Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» та Тендерної документації або перенесено до іншої частин Тендерної документації/Додатку до Тендерної документації. Не можуть вважати викладені вимоги також переліком документів, які підтверджують технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, оскільки приписами ст. 23 «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» Закону № 922 визначено порядок підтвердження відповідності, а саме ч. 5 вказаної статті 23 визначає: «5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.» Таким чином, Додаток 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» повинен містити посилання саме на «маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам». З приводу вказаного, КАС ВС в постанові від 25.03.2023 року у справі № 520/15117/2020 заначив: «Стосовно доводів позивача про відсутність з його боку порушень ч. 5 ст. 23 Закону N 922-VIII, колегія суддів уважає за необхідне зазначити наступне. Частиною 5 ст. 23 Закону N 922-VIII передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Тобто, зміст норми частини п'ятої указаної статті передбачає право замовника вимагати відповідні підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Проте, встановивши екологічні чи інші характеристики предмета закупівлі, законодавець передбачив обов'язок замовника зазначити у тендерній документації способи (докази) підтвердження відповідності предмета закупівлі таким характеристикам. Відповідно до Методичних рекомендацій щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі (при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади), які містяться на офіційному вебсайті ДП "Прозорро" (опубліковані 10 квітня 2020 року) екологічна характеристика - характеристика предмету закупівлі, що пов'язана з його впливами на стан довкілля та здоров'я людини…Як убачається з матеріалів справи та вірно встановлено судами попередніх інстанцій, складені замовником документи (п. 6 розд. III тендерної документаці) фактично містять вимогу про поставку товару, який відповідає вимогам захисту довкілля, однак, позивачем в тендерній документації не вказано чітких посилань на дату та номер ДСТУ, ГОСТ, СОУ, якими встановлені екологічні характеристики щодо предмету закупівлі, чим порушено вимоги ч. 5 ст. 23 Закону N 922-VIII. Таким чином, колегія суддів погоджується з висновками судів попередніх інстанцій про відмову у задоволенні позову у цій частині та визнання висновку відповідача правомірним щодо порушення Державним підприємством "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" в особі відокремленого підрозділу "Рівненська атомна електрична станція" приписів ч. 5 ст. 23 Закону N 922-VIII. Отже, суди попередніх інстанцій дійшли правильного висновку, що зазначення позивачем у тендерній документації вимоги до учасника застосовувати в ході виконання робіт заходи із захисту довкілля без конкретизації маркування, протоколів випробувань або сертифікатів на підтвердження виконання цього обов'язку суперечить вимогам Закону України "Про державні закупівлі", оскільки останній містить зазначення про те, що у технічну специфікацію може бути включена сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об'єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля і клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.» (ДОДАТОК 9) Будь-яка вимога окрім, її законності, також повинна бути зрозуміла, тобто забезпечувати можливість учасника/учасників усвідомити зміст вимог до нього з боку замовника з тим, щоб учасник знав про можливість дотримання такої вимог та можливість обґрунтувати наявність в нього характеристик, що відповідають таким вимогам шляхом подання необхідних документів. Так, зокрема, в Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовник зазначив: «у користуванні протягом строку аналогічному строку дії договору управління (визначений в розділі 6 Додаток 6». Відповідно до приписів ч. 1 ст. 251 ЦК України «1. Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.»; ч. 1 ст. 252 ЦК України «1. Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.» Таким чином, строк це період і встановлюється певним чином. Зі змісту розділу 6 Додаток 6 не вбачається, що Замовником було встановлено період, який би визначався в порядку передбаченому ЦК України, а саме: вказівка на дату 31.05.2025 року. Перш за все, вказана дата настане раніше ніж буде укладено договір – торги призначено на 30.05.2025 року, а тому взагалі виявляється дивним встановлення такої дати закінчення дії Договору управління активами (майном). По друге, конкретною датою встановлюється не строк, а термін – ч. 2 ст. 252 ЦК України. Таким чином, вимагаючи в учасника надання договору який діє на той же строк, що і Договір управління активами (майном), Замовник в самому договорі не визначає його строк дії. Таким чином, учасник обмежений в можливості з’ясувати реальні вимоги до договорів, які подаються ним на вимогу Замовника. Така ситуація створює невизначеність для учасника – тобто порушує принцип «3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;» (ч. 1 ст. 5 Закону № 922) та обмежує право учасника на доступ до інформації про закупівлю – «3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.» (ст. 5 Закону № 922). 1.3. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Консорціум «АКВА РЕСУРС 24» створений на основі об’єднання діяльності господарюючих суб’єктів – учасників об’єднання. Відповідно до приписів Статуту (Додаток 3) Консорціум має на меті укладення договорів, в тому числі за результатами участі в процедурі закупівлі. Закон № 922 надає право усім бажаючим прийняти участь в закупівлі, тобто наділяє КОНСОРЦІУМ «АКВА РЕСУРС 24» правом прийняти участь в закупівлі, яка оголошена АРМА. В той же час, Замовник включаючи в тендерну документацію вимоги до кількісних, якісних характеристик товару та встановлюючи свій власний порядок підтвердження таких характеристик, які викладені в Додатку 2 Тендерної документації, всупереч вимогам Законодавства (ст. 22 та ст. 23 Закону № 922) покладає на учасника додаткові вимоги, що не передбачені законодавством, вимагає подання документів, які не має право вимагати в учасника, що також є порушенням ч. 4 ст. 5 Закону України № 992 щодо заборони встановлення дискримінаційних вимог для учасників; а встановлюючи вимоги до підтвердження строку, не надаючи інформації про такий строк, Замовник обмежує право учасника на інформацію про закупівлю, чим порушує приписи ст. 5 Закону України № 922 та його право на участь. 1.4. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації. a. ДОДАТОК 2 ТД сан.Поляна 21.05.25 b. ДОДАТОК 3 Статут з описом c. ДОДАТОК 9 2. Порушення процедури закупівлі під час оформлення Додатку 4 та Додатку 8. 2.1. Підстави подання скарги. Підставою подання скарги є включення Замовником в Тендерну документацію вимог до Тендерної пропозиції учасника (в тому числі Суб’єкта оскарження), що не передбачені вимогами чинного законодавства - Тендера документація Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства 2.2. Посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. Оскільки процедура закупівлі включає всі дії вчинені Замовником з моменту прийняття рішення про проведення конкурсу і завершується підписанням договору за результатами проведення конкурсу чи винесення рішення про визнання конкурсу таким, що не відбувся, дії Замовника щодо включення до Тендерної документації вимог до учасника чи тендерної документації учасника, як не передбачені чинним законодавством, є порушенням встановленої процедури закупівлі. З врахуванням того, що приписами абз. 1 ч. 8 ст. 18 Закону України № 922 передбачено, що Тендерна документація є об’єктом оскарження, то порушенням процедури закупівлі є саме наявність в тендерній документації, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи АРМА з питань конкурсного відбору управителів активами з застосуванням електронної системи Протоколом від 21.05.2025 № 109, положень, що суперечать/не відповідають приписам чинного законодавства. До таких порушень слід віднести наступні положення Тендерної документації (ДОДАТОК 2): Тендерна документація містить: - Додаток № 4 з наступними пунктами: Інші документи від Учасника: 3 Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що засновники, учасники, акціонери, контролери, керівники, працівники не пов'язані прямо або опосередковано з власником/власниками арештованих Активів (Інформація підтверджується письмовим запевненням (Гарантійний лист Учасника). 5 Учасник процедури закупівлі має підтвердити відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів шляхом надання Довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Додаток 1 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03.09.2018 № 733), яка видана не пізніше семи днів від дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі. - Додаток № 8 з вимогою подати ЗАЯВИ-повідомлення, що засновники, учасники, акціонери, контролери, керівники, працівники Учасника не пов'язані прямо або опосередковано з власником/власниками арештованих Активів, які є предметом Договору управління. У всіх вказаних випадках Замовником вимагається від учасника подати документацію від учасників, подання якої не передбачено законодавством (ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі») – п. 3, п. 5 Додатку № 4 «Інші документи від Учасника» Тендерної документації та Додаток № 8. Відповідно до приписів Закону № 922 та Особливостей № 1178 не передбачено встановлення чи надання права на встановлення Замовником такого критерію (вимоги) до учасника як «не пов'язані прямо або опосередковано з власником/власниками арештованих Активів». Встановлення вказаного критерію є порушенням процедури здійснення публічних закупівель, оскільки вимагає від учасника подання інформації, подання якої чинним законодавством не передбачено. Окрім того, відсутність чітких критеріїв пов’язаності створює умови для зловживання з боку причетних осіб, тобто встановлення вказаного критерію вимог до учасника порушує принцип «запобігання корупційним діям і зловживанням» (п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону № 922). Той факт, що до викладені в Тендерній документації вимоги про надання додаткової інформації та документів ПОРУШУЮТЬ процедуру закупівлі випливає з того, що ні Законом № 922, ні Особливостями № 1178, а також іншими нормами законодавства не передбачено необхідності подання учасником вищевказаної інформації та документів. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону № 922 передбачено лише дві умови для включення до Тендерної документації вимоги про надання тієї чи іншої інформації чи документів, а саме: 1) вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством; 2) та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. (тобто лише за наявності обох вказаних підстав така вимога до учасника може бути відображена в тендерній документації). Таким чином, лише за умови наявності двох підстав одночасно відповідна вимога Замовника про надання інформації та документів учасників тендеру є такою, що не порушує процедуру закупівлі. Однак, стосовно документів та інформації вказаної в п. 3, п. 5 Додатку № 4 «Інші документи від Учасника» Тендерної документації та Додатку № 8 до Тендерної документації таких вимог законодавства щодо процедури публічних закупівель Замовником не дотримано (ДОДАТОК 2). 2.3. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Консорціум «АКВА РЕСУС 24» створений на основі об’єднання діяльності господарюючих суб’єктів – учасників об’єднання. Відповідно до приписів Статуту (Додаток 3) Консорціум має на меті укладення договорів, в тому числі за результатами участі в процедурі закупівлі. Закон № 922 надає право усім бажаючим прийняти участь в закупівлі, тобто наділяє КОНСОРЦІУМ «АКВА РЕСУРС 24» правом прийняти участь в закупівлі, яка оголошена АРМА. Однак, вказане право обмежується АРМА, оскільки на порушення приписів нормативних актів в Тендерній документації Замовником встановлено умови, що обмежують право на участь Консорціуму «АКВА РЕСУРС 24» через встановлення вимог до учасника (читай КОНСОРЦІУМУ «АКВА РЕСУРС 24»), що виходять за межі повноважень визначених законодавством для Замовника. Таким чином, Замовником порушено встановлення в Тендерній документації не передбачених законом умов-вимог до учасника обмежує право КОНСОРЦІУМУ «АКВА РЕСУРС 24» на участь в закупівлі та є порушенням принципів встановлених приписами ч. 1 ст. 5, приписів ст. 22 Закону № 922. 2.4. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації. d. ДОДАТОК 2 ТД сан.Поляна 21.05.25 e. ДОДАТОК 3 Статут з описом 3. Порушення процедури закупівлі під час оформлення Додатку 2 щодо суми доходів. 3.1. Підстави подання скарги. Підставою подання скарги є включення до Тендерній документації вимог до учасника, які порушують процедуру публічних закупівель. 3.2. Посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. Тендерної документацією, зокрема. Додаток № 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, встановлено вимогу: «11. Учасник має підтвердити наявність достатнього досвіду одержання доходів від надання послуг у сфері економічної діяльності санаторно-курортного лікування та інших, в обсязі отримання доходів не менше 27 млн. грн. за результатами 2024 року, шляхом подання фінансової звітності із розкриттям інформації щодо складових доходів шляхом надання бухгалтерської довідки. » (ДОДАТОК 2) Відповідно до приписів п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону № 922 передбачено встановлення принципу закупівлі – «2) максимальна економія, ефективність та пропорційність». Нормами Закону № 922 не передбачено що законодавець мав на увазі стверджуючи про необхідність дотримання принципу «пропорційності». Таким чином, необхідно звернутись до загальних засад тлумачення принципу правопорційності в законодавстві України, адже Закон № 922 є його частиною та заснований на тих же засадах і принципах. Принцип пропорційності — загальноправовий принцип, спрямований на забезпечення у правовому регулюванні розумного балансу приватних і публічних інтересів, відповідно до якого цілі обмежень прав мають бути істотними, а засоби їх досягнення обґрунтованими і найменш обтяжливими для осіб, чиї права обмежуються. «Принцип пропорційності, який названий в Угодах про утворення ЄС (зокрема, в у ст. 5 Договору про заснування Європейського співтовариства), а також закріплений в міжнародних нормативних актах, рішеннях Конституційного Суду України та Європейського суду з прав людини, орієнтує на те, що мета процесуальних дій має бути суспільно вагомою, для досягнення певної мети органи влади не можуть накладати на громадян зобов'язання, які перевищують установлені межі необхідності, а засіб досягнення суспільно вагомої мети має бути найменш обтяжливим для людини в конкретних умовах Головною метою принципу пропорційності є захист обсягу та змісту фундаментальних прав і свобод особи від свавільного впливу з боку публічних органів, а саме від їх надмірного впливу (у тому числі дискреційного характеру), необґрунтованої дискримінації, неналежного виконання ними своїх обов’язків щодо захисту цих прав і свобод. Водночас принцип пропорційності має сприяти балансуванню публічних і приватних інтересів, що є найбажанішим результатом його використання.» В контексті здійснення процедури публічних закупівель в межах якої якраз і відбувається зіткнення публічного інтересу (отримати послуг з управління високої якості за найнижчу ціну) з приватним інтересом (отримати в управління майна для максимального отримання прибутку від надання послуг). В даному конкретному випадку однозначним є висновок про порушення Замовником вказаного принципу, що слідує з наступного. Як вбачається зі змісту Тендерної документації (ДОДАТОК 1) об’єктом надання послуг з управління є майно «984/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: санаторій «Поляна», Закарпатська обл., Свалявський р-н., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104; 16/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104;об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1928235921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 171; об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1929688621240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 131», яке станом на сьогоднішній день перебуває в користуванні ТОВ «САНАТОРІЙ ПОЛЯНА» (код 02649880). За результатами здійснення господарської діяльності в 2024 році ТОВ «САНАТОРІЙ ПОЛЯНА» (код 02649880) отримав дохід в розмірі 27 939 000,00 грн. (ДОДАТОК 5) Вказаний дохід було отримано від здійснення наступних видів діяльності (що передбачено зареєстрованими видами діяльності Товариства): «86.10 Діяльність лікарняних закладів (основний) 08.99 Добування інших корисних копалин та розроблення кар'єрів, н.в.і.у. 11.07 Виробництво безалкогольних напоїв; виробництво мінеральних вод та інших вод, розлитих у пляшки 36.00 Забір, очищення та постачання води 37.00 Каналізація, відведення й очищення стічних вод 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами 55.20 Діяльність засобів розміщування на період відпустки та іншого тимчасового проживання 56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування 79.12 Діяльність туристичних операторів 87.10 Діяльність із догляду за хворими із забезпеченням проживання 87.30 Надання послуг догляду із забезпеченням проживання для осіб похилого віку та інвалідів» (ДОДАТОК 6). Таким чином, дохід від використання об’єктів нерухомого майна як засобів виробництва значно менше вказаної суми. Таким чином вимагаючи від учасника доказів отримання доходу в розмірі більше 27 000 000,00 грн. Замовник застосовує до учасників непропорційні вимоги – вимагає від них отримання доходу значно більшого, як кваліфікаційної вимоги, від доходу який забезпечує використання майна, яке передається в управління. Другим порушенням принципу співмірності є вимога про отримання доходу в розмірі, що не є пропорційним та економічно не обґрунтованим з огляду на суму мінімального платежу, ку передбачено виплачувати а користь Замовника – 330 044,81 грн., що в річному розрахунку становитиме лише 3 960 537,72 грн. В той же час, відповідно до приписів п. 4 ч. 1 ст.1 Закону № 522 «управління активами - діяльність із володіння, користування та розпорядження активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави і вирішено питання про їх передачу Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, тобто забезпечення збереження активів, збереження (за можливості - збільшення) їх економічної вартості, передача їх в управління або реалізація активів у випадках та порядку, передбачених цим Законом, а також реалізація активів, конфіскованих у кримінальному провадженні чи стягнених за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.» Тобто завданням АРМА як органу зі спеціальним статусом не є заробіток коштів від управління майном, а саме збереження економічної вартості об’єктів, що перебувають в управлінні, щоб не було завдано збитків Державі в разі конфіскації чи власнику в разі повернення майна. В той же час, встановлення непропорційних та економічно необґрунтованих вимог до учасників, що унеможливлює передачу такого майна в управління та збереження його економічної цінності. Встановлення вимоги про наявність доходу на рівні 27 000 000,00 грн. порушено також вимоги ч. 1 ст. 5 Закону № 922 – щодо дискримінації. Так, зокрема, встановлення Замовником вимоги про наявність доходу обмежує можливість участі в закупівлі осіб, які мають досвід здійснення відповідної діяльності – надання послуг санаторно-курортного лікування, однак у них відсутній дохід від такої діяльності в визначеному Замовником розмірі 27 000 000,00 грн., а встановлення можливості наявності «та інших» доходів взагалі створює умови, коли до участі тендері будуть залучені особи, які за основним профілем мають дохід лише 1,00 грн. за те від торгів 26 999 999,00 грн.. що звичайно не додає впевненості в можливості таких учасників забезпечити використання переданого в управління майна за цільовим призначенням санаторно-курортне лікування. В той же час, відповідно до інформації, що додається (Додаток 7), КОНСОРЦІУМ «АКВА РЕСУРС 24», з врахуванням показників учасника Об’єднання, отримано дохід від надання послуг санаторно-курортного лікування та пов’язаних послуг на рівні 10 000 000,00 грн. Таким чином, встановлення вимоги про наявність доходу на рівні не менше 27 000 000,00 обмежує можливість реальних учасників ринку з надання послуг санаторно-курортного лікування та пов’язаних послуг, тобто Скаржника на участь в закупівлі. З цього приводу АМК України висловив свою чітку позицію в РІШЕННІ No 19135-р/пк-пз від 02.12.2024: «Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають у наявності саме об’єкти нежитлової нерухомості, що підпадають під визначення підпункту Б, В, Г, Ґ, Д пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України, загальною площею не менше 35 000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю саме не менше 100 млн.грн, та які зможуть надати саме довідку саме з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.» (ДОДАТОК 8). Таким чином, встановлення Замовником вимоги до учасника щодо наявності доходу за 2024 рік в розмірі не менше 27 000 000,00 грн. є порушенням приписів ч. 1 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону № 922. 3.3. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особиє Консорціум «АКВА РЕСУС 24» створений на основі об’єднання діяльності господарюючих суб’єктів – учасників об’єднання. Відповідно до приписів Статуту (Додаток 3) Консорціум має на меті укладення договорів, в тому числі за результатами участі в процедурі закупівлі. Закон № 922 надає право усім бажаючим прийняти участь в закупівлі, тобто наділяє КОНСОРЦІУМ «АКВА РЕСУРС 24» правом прийняти участь в закупівлі, яка оголошена АРМА. В той же час, законодавець передбачив право Замовника під час здійснення процедури закупівлі встановити вимоги до учасника. Вказані вимоги викладаються в тендерній документації. Встановлення в тендерній документації вимог до учасника, що не є економічно обґрунтованими чи порушують принцип пропорційності, обмежує право учасника на участь в публічних закупівлях. 3.4. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації. a. ДОДАТОК 1 ОГОЛОШЕННЯ UA-2025-05-21-011034-a b. ДОДАТОК 2 ТД сан.Поляна 21.05.25 c. ДОДАТОК 3 Статут з описом d. ДОДАТОК 5 ДОХІД САНАТОРІЙ ПОЛЯНА e. ДОДАТОК 6 ЄДР САНАТОРІЙ ПОЛЯНА f. ДОДАТОК 7 Фінзвітність ЗОК Сонячний g. ДОДАТОК 8 Рішення від 02.12.2024 №19138 Все вищевикладене свідчить, що Замовником порушено приписи ч. 1 ст. 5, ст. 22 Закону України № 922, п. 22 Особливостей № 1178, тобто порушено процедуру здійснення публічних закупівель. Вказані порушення обмежують право КОНСОРЦІУМУ «АКВА РЕСУРС 24» на участь в публічній закупівлі оголошеній Замовником.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
2. Визнати умови Тендерної документації: ««Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: 984/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: санаторій «Поляна» Закарпатська обл., Свалявський р-н., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104; 16/1000 частки об’єкта нерухомого майна за реєстраційним номером 560100921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 104; об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1928235921240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 171; об’єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1929688621240, який розташований за адресою: Закарпатська обл., Свалявський р., с. Поляна, вулиця Духновича, будинок 131. за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах» такими, що порушують процедуру закупівлі, а саме: 2.1. п.3, п. 5, Додатку № 4 «Інші документи від Учасника» Тендерної документації 2.2. Додаток № 8; 2.3. вимоги Додатку 2 «В підтвердження досвіду збереження майна - об’єктів нежитлової нерухомості Учасник повинен надати документи (щодо права власності на майно виданими відповідно законодавства із довідкою щодо первісної балансової вартості майна та балансової вартості станом на час подання тендерної пропозиції, та/або копією договору/ів оренди майна із документами складеними на його виконання та довідкою щодо вартості майна на час укладання договору оренди і вартістю станом на час подання тендерної пропозиції), що свідчать про наявність в його власності та/або у користуванні протягом строку аналогічному строку дії договору управління (визначений в розділі 6 Додаток 6) до дати оприлюднення цієї тендерної закупівлі, майна- об’єктів нежитлової нерухомості (власних та/або орендованих), що підпадають під визначення підпункту А пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України»; «В підтвердження досвіду ефективного управління майном Учасник повинен надати документи (фінансову звітність та податкову звітність з податку на прибуток із доказами її прийняття контролюючим органом, що подана за останній рік), що свідчать про наявність сум щомісячних доходів від використання майна аналогічного до предмету закупівлі (власного та/або орендованого), в розмірі не меншому річної суми щомісячних очікуваних доходів від управління (визначається шляхом множення суми щомісячних очікуваних доходів, що визначена в розділі 5 проекту договору (Додаток 6) на 12 календарних місяців), та забезпечить сплату учасником суми гарантійного платежу за власний рахунок»; 2.4. Положення абз. 3 п. 6 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації ««Учасники процедури закупівлі не повинні будь яким чином бути пов’язані з власником активу в тому числі бути афілійованими та не проводити узгоджені дії з ним.»».
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги, а саме: 3.1. виключити з Тендерної документації п. 5 Додатку № 4 «Інші документи від Учасника» Тендерної документації; 3.2. виключити з Тендерної документації Додаток № 8; 3.3. виключити з Тендерної документації положення Додатку 2 вимоги Додатку 2 «В підтвердження досвіду збереження майна - об’єктів нежитлової нерухомості Учасник повинен надати документи (щодо права власності на майно виданими відповідно законодавства із довідкою щодо первісної балансової вартості майна та балансової вартості станом на час подання тендерної пропозиції, та/або копією договору/ів оренди майна із документами складеними на його виконання та довідкою щодо вартості майна на час укладання договору оренди і вартістю станом на час подання тендерної пропозиції), що свідчать про наявність в його власності та/або у користуванні протягом строку аналогічному строку дії договору управління (визначений в розділі 6 Додаток 6) до дати оприлюднення цієї тендерної закупівлі, майна- об’єктів нежитлової нерухомості (власних та/або орендованих), що підпадають під визначення підпункту А пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України»; «В підтвердження досвіду ефективного управління майном Учасник повинен надати документи (фінансову звітність та податкову звітність з податку на прибуток із доказами її прийняття контролюючим органом, що подана за останній рік), що свідчать про наявність сум щомісячних доходів від використання майна аналогічного до предмету закупівлі (власного та/або орендованого), в розмірі не меншому річної суми щомісячних очікуваних доходів від управління (визначається шляхом множення суми щомісячних очікуваних доходів, що визначена в розділі 5 проекту договору (Додаток 6) на 12 календарних місяців), та забезпечить сплату учасником суми гарантійного платежу за власний рахуноку»;; 3.4. виключити з Тендерної документації Положення абз. 3 п. 6 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації ««Учасники процедури закупівлі не повинні будь яким чином бути пов’язані з власником активу в тому числі бути афілійованими та не проводити узгоджені дії з ним.»».
?:tender complaints objections argument evidence ДОДАТОК 1 ОГОЛОШЕННЯ UA-2025-05-21-011034-a
?:tender complaints objections argument evidence 2. ДОДАТОК 2 ТД сан.Поляна 21.05.25
?:tender complaints objections argument evidence 3. ДОДАТОК 3 Статут з описом
?:tender complaints objections argument evidence 4. ДОДАТОК 4 Проєкт договору Поляна 21.05.25
?:tender complaints objections argument evidence 5. ДОДАТОК 5 ДОХІД САНАТОРІЙ ПОЛЯНА
?:tender complaints objections argument evidence 6. ДОДАТОК 6 ЄДР САНАТОРІЙ ПОЛЯНА
?:tender complaints objections argument evidence 7. ДОДАТОК 7 Фінзвітність ЗОК Сонячний
?:tender complaints objections argument evidence 8. ДОДАТОК 8 Рішення від 02.12.2024 №19138
?:tender complaints objections argument evidence 9. ДОДАТОК 9 Постанова КАС ВС
?:tender complaints objections argument evidence Скарга_3_на_тендерну_документацію_UA-2024-10-08-009512-a
Дата рассмотрения жалобы04.06.2025, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Не удовлетворена