Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.05.2025 11:14. Дата последних изменений - 05.06.2025 11:16

Реактиви імунологічних, цитологічних, загально-клінічних, серологічних, коагулометричних досліджень код 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696000-5 - Реактиви та контрастні речовини) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника -

Идентификатор закупки UA-2025-05-19-009857-a  
ID 0bb59db031a749c9a10dba112430e73c  
Общая ожидаемая стоимость закупки
514`769.23 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для проведення лабораторних досліджень хворим згідно вимог НСЗУ, Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-19-009857-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спеціального рахунку) Очікувана вартість предмета закупівлі: 514 769,23 грн. з ПДВ. З них за рахунок коштів НСЗУ – 435 869,64 грн. та за рахунок коштів від надання платних послуг – 78 899,59 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Хворостянка,3 Строк поставки товару: протягом 2025 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 514`769.23 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
20.05.25
Период уточнений
до 25.05.25
Период обжалования
до 25.05.25
Прием предложений
до 28.05.25
Квалификация
с28.05.25
Предложения рассмотрены
с29.05.25
Завершен
05.06.25
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует