Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.05.2025 17:41. Дата последних изменений - 23.05.2025 16:30

Послуги з експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності в м. Черкаси (нанесення та відновлення дорожньої розмітки) (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Идентификатор закупки UA-2025-05-07-013534-a  
ID 00bbf785fdba4631abad673c0a4b19e3  
Идентификатор плана UA-P-2025-05-07-016473-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
6`504`863.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 6`504`863.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 195`145.89 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
07.05.25
Период уточнений
до 12.05.25
Период обжалования
до 12.05.25
Прием предложений
до 15.05.25
Квалификация
с15.05.25
Предложения рассмотрены
с16.05.25
Завершен
23.05.25

Спецификация закупки

Лот № 1. Послуги з експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності в м. Черкаси (нанесення та відновлення дорожньої розмітки) (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 6`504`863.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 65`048.63 Гривна  
Электронная банковская гарантия 195`145.89 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту ожидается  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Замовник здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Виконавця актів наданих Послуг.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 15 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності в м. Черкаси (нанесення та відновлення дорожньої розмітки) (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
ДК 021:2015: 45233221-4 - Нанесення дорожньої розмітки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, адміністративні межі міста Черкаси
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 28.11.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
ТД розмітка 2025.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:41
Версия документа от: 07.05.2025 17:41
ID: 4eb799051b2041738e55bc063e1ee70c
Квалификационные критерии
ДОДАТОК 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:41
Версия документа от: 07.05.2025 17:41
ID: f0add65fa372497e899557c8003ee02b
Техническое описание предмета закупки
ДОДАТОК 2 технічні, якісні, кількісні характеристики.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:41
Версия документа от: 07.05.2025 17:41
ID: e135fcb60af443cfb28bd1fab59ad9a6
Проект договора
Додаток 3 проєкт договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:41
Версия документа от: 07.05.2025 17:41
ID: 83786ff69e684f0c8a37dff07d5ad1ad
Тендерная документация
Додаток 4 до тендерної документації.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:41
Версия документа от: 07.05.2025 17:41
ID: 5bd603603b6843d9ab4120b25e027007
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 17:42
Версия документа от: 07.05.2025 17:42
ID: 3c42295e13fc4d9493641f5b93f070a7

?:tender item config

Oписание критериев

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Архивная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Архивная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Ожидаемое значение: 120 день
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Минимальное значение: 1 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Критерий относится к лоту Послуги з експлуатаційного утримання вул
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі (Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 195 145,89 грн. (сто дев’яносто п’ять тисяч сто сорок п’ять гривень 89 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно пункту 3.2. Додатку 1 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме:  відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;  непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю;  ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією;  ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати або перевищувати термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим забезпеченням (покриттям) на весь строк дії такої гарантії. Підтвердити грошове забезпечення (покриття) гарантії шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - довідки про залишок коштів на рахунку, виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта, із зазначенням номеру рахунку покриття гарантії, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії; - виписки з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта. Довідка про залишок коштів на рахунку та виписка з рахунку покриття гарантії, які надаються в електронній формі, підписуються шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно. Банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради; місцезнаходження Замовника: 18003, м. Черкаси, вул. Бидгощська, 13, Код ЄДРПОУ: 05445296. Р/р: UA733001190000026007033953001в АТ «БАНК АЛЬЯНС» м. Київ. ФОРМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання _________________________________________________________________ Повне найменування гаранта ______________________________________________________ Повне найменування принципала ___________________________________________________ Найменування бенефіціара ________________________________________________________ Сума гарантії ____________________________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія ______________________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ___________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ____________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі ____________________ Інформація щодо тендерної документації _____________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, фінансовою установою (у разі наявності) ____________________________________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: • відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; • непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; • ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; • ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше:  сплата бенефіціару суми гарантії;  отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією;  отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: • закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; • укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; • відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; • закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: • на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; • у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) ______________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;  код банку (у разі наявності);  адреса місцезнаходження;  поштова адреса для листування;  адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;  SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі зазначається інформація:  повне найменування - для юридичної особи;  прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;  реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);  серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  повне найменування юридичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;  адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:  дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;  назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);  вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. ) Ожидаемое значение: 3 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерий относится к лоту Послуги з експлуатаційного утримання вул
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Ожидаемое значение: 2 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія на паперовому носії, або в електронній формі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 (два) відсотка від ціни договору. Банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника: Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради; місцезнаходження Замовника: 18003, м. Черкаси, вул. Бидгощська, 13, Код ЄДРПОУ: 05445296. Р/р: UA733001190000026007033953001в АТ «БАНК АЛЬЯНС» м. Київ. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Ожидаемое значение: 30 день
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерий относится к лоту Послуги з експлуатаційного утримання вул
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців (Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1.1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником. При цьому, перелік наявної у учасника техніки обов'язково повинен містити відомості щодо:  маркірувальної машини для нанесення дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення;  маркірувальної машини для нанесення дорожньої розмітки фарбою;  демаркірувальної машини для зняття старої дорожньої розмітки;  вантажного(их) транспортного(их) засобу(ів) для перевезення машин, механізмів, обладнання та матеріалів до місця надання послуг. Учасник, повинен документально підтвердити наявність підстав користування вищевказаною технікою, або право користування технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, необхідно надати інші документи, що посвідчують право власності (обліку) (договір купівлі-продажу, або договір міни, або договір дарування; накладна та/або акт приймання-передачі; інвентарна картка та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на договірних засадах, Учасником подаються: - посвідчене власником свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів). Якщо власником техніки є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально. У разі, якщо надана на договірних засадах техніка не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії інших документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі); - договір, що посвідчує право користування технікою (оренди (лізингу), суборенди та ін) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. (Договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); - листи згоди від власника техніки на використання техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі. При цьому, якщо орендодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. У разі отримання відповідних послуг техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, Учасник надає: - посвідчене власником свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів). Якщо власником техніки є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально. У разі, якщо техніка, яка використовується при наданні послуг не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі); - договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. (Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). При цьому, якщо вищевказані послуги надаються особами/суб’єктами господарювання, які не є власниками техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право осіб/суб’єктів господарювання, які не є власниками цієї техніки, на користування цією технікою для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати кожну одиницю транспортного засобу (будівельних машин і механізмів) (містити відомості про найменування, модель, марку та державний номер (якщо підлягає державній реєстрації)). Учасник повинен підтвердити, що стан машин, які зазначені ним у довідці про наявність техніки (Таблиця 1), для нанесення дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення та для нанесення дорожньої розмітки фарбою, забезпечує виконання робіт з нанесення дорожньої розмітки на дорогах усіх категорій з твердим покриттям відповідно до вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості», СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг». При цьому, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинні атестати відповідності машин для нанесення дорожньої розмітки та договір на проведення атестації машин для нанесення розмітки з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. Додатково, учасник повинен підтвердити належний технічний стан транспортного(их) засобу(ів), який має намір залучати для надання послуг. При цьому, учасник повинен надати копію(ї) протоколу(ів) перевірки технічного стану транспортного(их) засобу(ів), видані компетентними на здійснення такого контролю органами, а також документи на підтвердження страхування цивільно-правової відповідальності власників вказаних транспортних засобів. 1.1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничої бази та/або складських приміщень) згідно нижченаведеної форми Таблиці 2: На підтвердження наявності в Учасника власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі. У разі, відсутності власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інші права користування. При цьому, якщо об'єкти надаються в користування не власником, Учасник додатково надає документи, які підтверджують право іншої особи/суб’єкта господарювання на користування та передавання у користування третім особам. (Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації); - витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерий относится к лоту Послуги з експлуатаційного утримання вул
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців (Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, за формою Таблиці 3. Довідка повинна містити інформацію про: • інженерно-технічних працівників (головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації); • кваліфікованих робітників, серед яких обов'язково має бути: o машиністів маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг не нижче 3 розряду, не менше 2 (двох) працівників; o дорожніх робітників не нижче 3 розряду, не менше 2 (двох) працівників. 1.2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників, Учасник повинен надати: а) для підтвердження наявності штатних працівників:  копії наказів про призначення/переведення на посаду, та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), та/або копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника);  копію Додатку №1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за останній звітній період, для якого на дату подання тендерної пропозиції вже минув встановлений граничний термін подання такої звітності, з відміткою або квитанцією про прийняття уповноваженим органом. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою або квитанцією про прийняття уповноваженим органом. б) для підтвердження наявності працівників, які працюють за договором цивільно-правового характеру (далі – ЦПХ): копії відповідних договорів ЦПХ. 1.2.3. Учасник повинен підтвердити кваліфікацію працівників зазначених у довідці (Таблиця 3): Для підтвердження кваліфікації робітників, вказаних у довідці, учасник повинен надати копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації машиністів маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг та дорожніх працівників із зазначенням присвоєного розряду. 1.2.4. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів та/або витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника щодо чинного законодавства України про охорону праці, організації з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі. Також надати посвідчення, видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом [заклад/установа]), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження керівником учасника відповідного навчання. 1.2.5. На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 №442 щодо проведення атестації робочих місць за умовами праці, які є обов’язковими для підприємств і організацій незалежно від форм власності й господарювання, для виробництв, робіт, професій, посад і показників на роботах із шкідливими умовами праці, Учасник повинен підтвердити проведення ним не рідше ніж один раз на п’ять років атестації робочих місць за умовами праці робочого місця (професії) машиністів маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг та дорожнього робітника. При цьому, учасник повинен надати у складі пропозиції протоколи проведення лабораторних досліджень умов праці за показниками, вплив яких є постійним, незалежно від місця виконання робіт, а саме: важкості та напруженості праці; шумового навантаження та інфразвуку; повітря робочої зони. Дослідження повинні проводитися лабораторією, атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу. Учасник має надати підтвердження відповідної атестації лабораторії (лист від державного органу, який здійснює атестацію, або інформацію у довільній формі, з посиланням на офіційний веб-сайт відповідного органу, що містить відомості про атестацію лабораторії). ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к лоту Послуги з експлуатаційного утримання вул
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1.3.1. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо надання аналогічних послуг*. *Аналогічними послугами є послуги з відновлення та/або нанесення горизонтальної дорожньої розмітки. Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі, або договір, інформація про який оприлюднено замовником** на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (** замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) повинна містити інформацію про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. 1.3.2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), відповідно до вимог п.п.1.3.1. п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: - позитивний(і) відгук(и) щодо надання аналогічних послуг (у відгуку обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору); - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(и) приймання наданих послуг. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
Критерий относится к лоту Послуги з експлуатаційного утримання вул
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції звіт про фінансові результати за останній звітній рік, або податкову декларацію з податку на прибуток, або декларацію платника єдиного податку, що підтверджують обсяг річного доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, з підтвердженням (відміткою, або квитанцією) про прийняття звітності відповідними органами. Учасники, які почали свою діяльність у поточному році та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за завершальний звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. При цьому, обсяг доходу (виручки) такого учасника повинен бути не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 07.05.2025

Даты и сроки

Дата публикации 07.05.2025 17:42  
Завершение периода уточнений 12.05.2025 00:00  
Начало периода приема предложений 07.05.2025 17:41  
Окончание периода приема предложений 15.05.2025 00:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 05445296  
Юридический адрес 18003, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 15.05.2025 00:00
Послуги з експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності в м. Черкаси (нанесення та відновлення дорожньої розмітки) (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВ "ДОРРУХ"
ID: bcfe4166bf81450189d2c5355b3d8706
6`362`800.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Послуги з експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності в м. Черкаси (нанесення та відновлення дорожньої розмітки) (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
6`362`800.00
Гривна с НДС
Победитель
16.05.2025 16:56

Сообщение о намерении заключить договор

Послуги з експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності в м. Черкаси (нанесення та відновлення дорожньої розмітки) (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "ДОРРУХ"
Код ЕГРПОУ:41822931
6`362`800.00
Гривна с НДС
16.05.2025
16:56

Заключенные договоры

Послуги з експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності в м. Черкаси (нанесення та відновлення дорожньої розмітки) (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Номер договора
69
Дата подписания
23.05.2025
Дата начала действия
23.05.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
6`362`800.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
5`302`333.33 Гривна