Процедура закупки объявлена 21.04.2025 16:54. Дата последних изменений - 28.10.2025 16:53
Послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», а саме: торговельно-офісним комплексом за адресою м. Київ, пл. Спортивна, 1а з об’єктами громадського призначення та паркінгом (літера «В»), загальною площею 151 805,3 кв.м., в тому числі: по частині літери "В": - по підвалу V-го рівня частини літ. "В" - 1504,2 кв.м. - по підвалу ІV-го рівня частини літ. "В" - 1479,1 кв.м. - по підвалу ІІІ-го рівня частини літ. "В" - 1479,5 кв.м. - по підвалу ІІ-го рівня частини літ. "В" - 1429,0 кв.м. - по підвалу І-го рівня частини літ. "В" - 1432,0 кв.м. - по цокольному поверху частини літ. "В" - 1367,7 кв.м. - по першому поверху частини літ. "В" - 774,4 кв.м. - по другому поверху частини літ. "В" - 1344,6 кв.м. - по третьому поверху частини літ. "В" - 1654,0 кв.м. - по четвертому поверху частини літ. "В" - 1654,0 кв.м. - по п'ятому поверху частини літ. "В" - 1654,1 кв.м. - по шостому поверху частини літ. "В" - 1651,4 кв.м. - по сьомому поверху частини літ. "В" - 1664,5 кв.м. - по восьмому поверху частини літ. "В" - 1653,9 кв.м. - по дев'ятому поверху частини літ. "В" - 1651,5 кв.м. - по десятому поверху частини літ. "В" - 1670,7 кв.м. - по одинадцятому поверху частини літ. "В" - 1667,0 кв.м. - по дванадцятому поверху частини літ. "В" - 1036,8 2 кв.м. - по тринадцятому поверху частини літ. "В" - 1708,4 кв.м. - по чотирнадцятому поверху частини літ. "В" - 1716,8 кв.м. - по п'ятнадцятому поверху частини літ. "В" - 1711,7 кв.м. - по шістнадцятому поверху частини літ. "В" - 1720,6 кв.м. - по сімнадцятому поверху частини літ. "В" - 1718,9 кв.м. - по вісімнадцятому поверху частини літ. "В" - 1718,8 кв.м. - по дев'ятнадцятому поверху частини літ. "В" - 1721,3 кв.м. - по двадцятому поверху частини літ. "В" - 1722,2 кв.м. - по двадцять першому поверху частини літ. "В" - 1718,6 кв.м. - по двадцять другому поверху частини літ. "В" - 1722,5 кв.м. - по двадцять третьому поверху частини літ. "В" -1720,0 кв.м. - по двадцять четвертому поверху частини літ. "В" - 1722,3 кв.м. - по двадцять п'ятому поверху частини літ. "В" - 1718,2 кв.м. - по двадцять шостому поверху частини літ. "В" - 1718,8 кв.м. - по двадцять сьомому поверху частини літ. "В" - 1723,5 кв.м. - по двадцять восьмому поверху частини літ. "В" - 1720,9 кв.м. - по двадцять дев'ятому поверху частини літ. "В" - 1720,3 кв.м. - по тридцятому поверху частини літ. "В" - 1720,8 кв.м. - по тридцять першому поверху частини літ. "В" - 159,5 кв.м. - по тридцять другому поверху частини літ. "В" - 159,9 кв.м. - по тридцять третьому поверху частини літ. "В" - 359,8 кв.м. - по тридцять четвертому поверху частини літ. "В" - 579,6 кв.м. - по тридцять п'ятому поверху частини літ. "В" - 461,7 кв.м., а також по частині літери "В": - по підвалу 5-го рівня частини літ. "В" - 6399,3 кв.м. - по підвалу 4-го рівня частини літ. "В" - 6191,6 кв.м. - по підвалу 3-го рівня частини літ. "В" - 6389,4 кв.м. - по підвалу 2-го рівня частини літ. "В" - 6395,9 кв.м. - по підвалу 1-го рівня частини літ. "В" - 3580,4 кв.м. - по першому поверху частини літ. "В" - 6790,9 кв.м. - по другому поверху частини літ. "В" - 7333,1 кв.м. - по третьому поверху частини літ. "В" - 7360,4 кв.м. - по четвертому поверху частини літ. "В" - 7362,1 кв.м. - по п'ятому поверху частини літ. "В" - 5737,9 кв.м. - по шостому поверху частини літ. "В" - 4864,3 кв.м. - по сьомому поверху частини літ. "В" - 5438,1 кв.м. - по восьмому поверху частини літ. "В" - 3337,4 кв.м. - по дев'ятому поверху частини літ. "В" - 5086,0 кв.м. - по десятому поверху частини літ. "В" - 3321,6 кв.м. - по одинадцятому поверху частини літ. "В" - 2313,7 кв.м. - по дванадцятому поверху частини літ. "В" - 1393,7 кв.м. - по тринадцятому поверху частини літ. "В" - 1374,9 кв.м. - по чотирнадцятому поверху частини літ. "В" - 1701,1 кв.м., за ДК 021:2015 99999999-9 Не відображене в інших розділах -
| Идентификатор закупки | UA-2025-04-21-007138-a | |
| ID | 80cba7e4ddc84125bdf5ebb4e902615c |
Общая ожидаемая стоимость закупки
300`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 300`000.00 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
21.04.25
Период уточнений
до 06.06.25
Период обжалования
до 06.06.25
Прием предложений
до 09.06.25
Аукцион
19.06.25
Квалификация
с19.06.25
Предложения рассмотрены
с27.08.25
Торги отменены
28.10.25
28.04.2025, 17:43
Роз'яснення
Общий вопрос о закупке
Просимо надати деталізоване роз‘яснення з приводу формування очікуваної вартості предмета закупівлі та складових формули ОВ=П*10000 (300000=30,00 * 10000), щоб можна було зрозуміти чому показник «П» дорівнює «30,00» та яким чином він визначається.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован30.04.2025, 14:28)
Шановний потенційний учасник!
Зазначена у Технічній документації інформація про очікувану вартість предмета закупівлі 300 000,00 грн. (триста тисяч грн. 00 коп) розраховується згідно з наказом АРМА від 29.09.2023 № 223 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо послідовності дій працівників АРМА при підготовці та під час проведення конкурсного відбору управителів активами» (у редакції наказу АРМА від 14.02.2025 № 54) [далі - наказ].
У пункті 5 розділу III «Планування та підготовка до Конкурсу» наказу зазначено наступне:
очікувана вартість предмета закупівлі визначається у гривнях за формулою:
ОВ = П*10 000, де
ОВ – очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях;
П – очікуваний розмір процентів з доходів від управління, що буде винагородою управителя, встановлений Уповноваженою особою з врахуванням рекомендацій Робочої групи.
Наказ оприлюднено на вебсаті АРМА в розділі «Накази Національного агентства», режим доступу: https://arma.gov.ua/nakazy-agentstva.
Зазначена у Технічній документації інформація про очікувану вартість предмета закупівлі 300 000,00 грн. (триста тисяч грн. 00 коп) розраховується згідно з наказом АРМА від 29.09.2023 № 223 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо послідовності дій працівників АРМА при підготовці та під час проведення конкурсного відбору управителів активами» (у редакції наказу АРМА від 14.02.2025 № 54) [далі - наказ].
У пункті 5 розділу III «Планування та підготовка до Конкурсу» наказу зазначено наступне:
очікувана вартість предмета закупівлі визначається у гривнях за формулою:
ОВ = П*10 000, де
ОВ – очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях;
П – очікуваний розмір процентів з доходів від управління, що буде винагородою управителя, встановлений Уповноваженою особою з врахуванням рекомендацій Робочої групи.
Наказ оприлюднено на вебсаті АРМА в розділі «Накази Національного агентства», режим доступу: https://arma.gov.ua/nakazy-agentstva.
05.05.2025, 18:13
Приведення оголошення у закупівлі UA-2025-04-21-007138-a у відповідності до норм частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»
Общий вопрос о закупке
Відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
Ці положення закону є імперативними й не допускають можливість здійснення посилання на інші документи й передбачають необхідність зазначення чіткої інформації в оголошенні щодо закупівлі.
У той же час оголошення закупівлі UA-2025-04-21-007138-a не містить визначеної законом інформації щодо місця надання послуг, мови тендерної пропозиції та не зазначено математичну формулу для розрахунку приведеної ціни (при тому, що у цій закупівлі розрахунок очікуваної ціни здійснюється саме за формулою).
З урахуванням викладеного ВИМАГАЄМО: привести оголошення у закупівлі UA-2025-04-21-007138-a у відповідності до норм частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
Ці положення закону є імперативними й не допускають можливість здійснення посилання на інші документи й передбачають необхідність зазначення чіткої інформації в оголошенні щодо закупівлі.
У той же час оголошення закупівлі UA-2025-04-21-007138-a не містить визначеної законом інформації щодо місця надання послуг, мови тендерної пропозиції та не зазначено математичну формулу для розрахунку приведеної ціни (при тому, що у цій закупівлі розрахунок очікуваної ціни здійснюється саме за формулою).
З урахуванням викладеного ВИМАГАЄМО: привести оголошення у закупівлі UA-2025-04-21-007138-a у відповідності до норм частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.05.2025, 12:53)
По-перше, місце надання послуг зазначено позначкою «√» в оголошенні у пункті «Номенклатура» («Номенклатура № 1»), а саме те, що «місце поставки товарів або виконання робіт чи надання послуг: «√» Відповідно до документації». Згідно тендерної документації, місце надання послуг - м. Київ, вулиця Бориса Грінченка 1 (Розділ І пункт 3 тендерної документації).
По-друге, в оголошенні у пункті «Мова пропозиції» застосовано вимогу «Мова (мови) тендерної пропозиції» (українська). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
По-третє, щодо математичної формули для розрахунку приведеної ціни, то цей критерій, в оголошенні, застосовується лише за потребою Замовника. Математична формула для розрахунку приведеної ціни - це спосіб врахування цінових і нецінових критеріїв під час оцінки тендерних пропозицій. Вона використовується, коли замовник визначає, що оцінювання буде проводитися не лише за ціною, а з урахуванням додаткових критеріїв (наприклад, гарантійні строки, терміни поставки, якість тощо). В цій закупівлі не додано нецінових критеріїв.
По-друге, в оголошенні у пункті «Мова пропозиції» застосовано вимогу «Мова (мови) тендерної пропозиції» (українська). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
По-третє, щодо математичної формули для розрахунку приведеної ціни, то цей критерій, в оголошенні, застосовується лише за потребою Замовника. Математична формула для розрахунку приведеної ціни - це спосіб врахування цінових і нецінових критеріїв під час оцінки тендерних пропозицій. Вона використовується, коли замовник визначає, що оцінювання буде проводитися не лише за ціною, а з урахуванням додаткових критеріїв (наприклад, гарантійні строки, терміни поставки, якість тощо). В цій закупівлі не додано нецінових критеріїв.
06.05.2025, 12:09
Роз’яснення
Общий вопрос о закупке
Просимо надати роз’яснення та у випадку необхідності внести відповідні зміни в Тендерну документацію та Додаток 2 до Тендерної документації, стосовно наступного:
В тендерній документації місцем надання послуг вказується адреса - м. Київ, вулиця Бориса Грінченка 1., дана адреса є місцем знаходження Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, однак місцем надання послуг має зазначатися адреса предмета закупівлі, а саме: м. Київ, пл. Спортивна, 1а.
Просимо надати роз’яснення для правильності заповнення тендерної документації.
В тендерній документації місцем надання послуг вказується адреса - м. Київ, вулиця Бориса Грінченка 1., дана адреса є місцем знаходження Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, однак місцем надання послуг має зазначатися адреса предмета закупівлі, а саме: м. Київ, пл. Спортивна, 1а.
Просимо надати роз’яснення для правильності заповнення тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.05.2025, 13:41)
Додатком № 6 до тендерної документації є проєкт договору управління активами (майном), згідно якого Установником управління є Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, місцезнаходження: вул. Бориса Грінченка, будинок 1, м. Київ, 01001.
06.05.2025, 12:42
Щодо актуальної оцінки активу в проекті Договору управління активами (майном)
Общий вопрос о закупке
У пункті 1.2 проекту Договору управління активами (майном), який є Додатком 6 до тендерної документації, зазначено ринкову вартість Активу станом на 01.08.2024 року відповідно до Звіту про оцінку майна від 02.10.2024 б/н, складеного приватним підприємством «Бізнес-Консалтинг».
З урахуванням Порядку ведення єдиної бази звітів про оцінку, затвердженого Наказом Фонду Державного майна України від 17.05.2018 року № 658, строк дії звіту про оцінку не може перевищувати шість місяців з дати оцінки, про що зазначається в такому звіті, а тому зазначена у проекті договору оцінка Активу втратила свою чинність.
Відповідно до умов договору управління одним із основних завдань управління є збереження вартості Активу з покладанням на Управителя відповідальності, а тому оціночна вартість Активу є істотною умовою договору. З урахуванням викладеного ВИМАГАЄМО зазначити в проекті Договору управління активами (майном) у закупівлі UA-2025-04-21-007138-a діючу оцінку Активу.
З урахуванням Порядку ведення єдиної бази звітів про оцінку, затвердженого Наказом Фонду Державного майна України від 17.05.2018 року № 658, строк дії звіту про оцінку не може перевищувати шість місяців з дати оцінки, про що зазначається в такому звіті, а тому зазначена у проекті договору оцінка Активу втратила свою чинність.
Відповідно до умов договору управління одним із основних завдань управління є збереження вартості Активу з покладанням на Управителя відповідальності, а тому оціночна вартість Активу є істотною умовою договору. З урахуванням викладеного ВИМАГАЄМО зазначити в проекті Договору управління активами (майном) у закупівлі UA-2025-04-21-007138-a діючу оцінку Активу.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.05.2025, 13:54)
Слід зазначити, що стаття 12 Закону про оцінку не визначає строки дії
звіту про оцінку майна та висновку про вартість майна, але статтею 3
зазначеного Закону передбачається, що нормативно-правовими актами з
оцінки майна можуть бути передбачені строки дії звіту про оцінку майна від
дати оцінки або дати її затвердження (погодження) замовником.
Основні вимоги до змісту звіту про оцінку майна, який складається у
повній формі, визначені Національним стандартом № 1 «Загальні засади
оцінки майна і майнових прав», затвердженим постановою Кабінету
Міністрів України від 10.09.2003 № 1440, (далі – Національний стандарт
№ 1).
Згідно із пунктом 56 Національного стандарту № 1 звіт про оцінку
майна, що складається у повній формі, повинен містити, зокрема, дату оцінки
та дату завершення складення звіту, а у разі потреби – строк дії звіту та
висновку про вартість майна відповідно до вимог законодавства.
Також слід зазначити, що відповідно до пункту 52 Національного
стандарту № 1 оцінювач самостійно здійснює пошук інформаційних джерел
(за винятком документів, надання яких повинен забезпечити замовник оцінки
згідно з договором), їх аналіз та виклад обґрунтованих висновків. При цьому
оцінювач повинен проаналізувати всі інформаційні джерела, пов’язані з
об’єктом оцінки, тенденції на ринку подібного майна, інформацію про угоди
щодо подібного майна, які використовуються у разі застосування
порівняльного підходу, та іншу істотну інформацію. У разі неповноти
зазначеної інформації або відсутності її взагалі у звіті про оцінку майна
зазначається негативний вплив цього факту на результати оцінки.
Слід зазначити, що у разі відсутності відповідних актів законодавства,
якими встановлюються строки дії звіту про оцінку майна та висновку про
вартість майна, суб’єкт оціночної діяльності – суб’єкт господарювання може
самостійно визначити строк їх дії.
Під час встановлення строку дії звіту про оцінку майна та висновку про
вартість майна суб’єктом оціночної діяльності – суб’єктом господарювання
враховуються характеристики об’єкта оцінки, економічні коливання на
ринку, курс валют, інші характеристики, які можуть впливати на вартість
майна, та строк експозиції об’єкта оцінки – строк, протягом якого об’єкт
оцінки може бути виставлений для продажу на ринку з метою забезпечення
його відчуження за найвищою ціною і тривалість якого залежить від
співвідношення попиту та пропонування на подібне майно, кількості
потенційних покупців, їх купівельної спроможності та інших факторів.
звіту про оцінку майна та висновку про вартість майна, але статтею 3
зазначеного Закону передбачається, що нормативно-правовими актами з
оцінки майна можуть бути передбачені строки дії звіту про оцінку майна від
дати оцінки або дати її затвердження (погодження) замовником.
Основні вимоги до змісту звіту про оцінку майна, який складається у
повній формі, визначені Національним стандартом № 1 «Загальні засади
оцінки майна і майнових прав», затвердженим постановою Кабінету
Міністрів України від 10.09.2003 № 1440, (далі – Національний стандарт
№ 1).
Згідно із пунктом 56 Національного стандарту № 1 звіт про оцінку
майна, що складається у повній формі, повинен містити, зокрема, дату оцінки
та дату завершення складення звіту, а у разі потреби – строк дії звіту та
висновку про вартість майна відповідно до вимог законодавства.
Також слід зазначити, що відповідно до пункту 52 Національного
стандарту № 1 оцінювач самостійно здійснює пошук інформаційних джерел
(за винятком документів, надання яких повинен забезпечити замовник оцінки
згідно з договором), їх аналіз та виклад обґрунтованих висновків. При цьому
оцінювач повинен проаналізувати всі інформаційні джерела, пов’язані з
об’єктом оцінки, тенденції на ринку подібного майна, інформацію про угоди
щодо подібного майна, які використовуються у разі застосування
порівняльного підходу, та іншу істотну інформацію. У разі неповноти
зазначеної інформації або відсутності її взагалі у звіті про оцінку майна
зазначається негативний вплив цього факту на результати оцінки.
Слід зазначити, що у разі відсутності відповідних актів законодавства,
якими встановлюються строки дії звіту про оцінку майна та висновку про
вартість майна, суб’єкт оціночної діяльності – суб’єкт господарювання може
самостійно визначити строк їх дії.
Під час встановлення строку дії звіту про оцінку майна та висновку про
вартість майна суб’єктом оціночної діяльності – суб’єктом господарювання
враховуються характеристики об’єкта оцінки, економічні коливання на
ринку, курс валют, інші характеристики, які можуть впливати на вартість
майна, та строк експозиції об’єкта оцінки – строк, протягом якого об’єкт
оцінки може бути виставлений для продажу на ринку з метою забезпечення
його відчуження за найвищою ціною і тривалість якого залежить від
співвідношення попиту та пропонування на подібне майно, кількості
потенційних покупців, їх купівельної спроможності та інших факторів.
07.05.2025, 13:33
Щодо оцінки майна, яке передається в управління
Общий вопрос о закупке
У пункті 1.2 проекту Договору управління активами (майном), який є Додатком 6 до тендерної документації, зазначено ринкову вартість Активу станом на 01.08.2024 року відповідно до Звіту про оцінку майна від 02.10.2024 б/н, складеного приватним підприємством «Бізнес-Консалтинг».
З урахуванням Порядку ведення єдиної бази звітів про оцінку, затвердженого Наказом Фонду Державного майна України від 17.05.2018 року № 658, строк дії звіту про оцінку не може перевищувати шість місяців з дати оцінки, про що зазначається в такому звіті, а тому зазначена у проекті договору оцінка Активу втратила свою чинність.
Відповідно до умов договору управління одним із основних завдань управління є збереження вартості Активу з покладанням на Управителя відповідальності, а тому оціночна вартість Активу є істотною умовою договору. Відсутність у договорі управління діючої оціночної вартості Активу призводить до нерозуміння межі майнової відповідальності Управителя. Окрім того, відповідно до п. 4.4.4.2. проекту Договору на
Управителя покладено обов‘язок здійснити страхування Актив, виходячи в оцінки майна.
З урахуванням викладеного ВИМАГАЄМО зазначити в проекті Договору управління активами (майном) у закупівлі UA-2025-04-21-007138-a ДІЮЧУ ОЦІНКУ АКТИВУ.
З урахуванням Порядку ведення єдиної бази звітів про оцінку, затвердженого Наказом Фонду Державного майна України від 17.05.2018 року № 658, строк дії звіту про оцінку не може перевищувати шість місяців з дати оцінки, про що зазначається в такому звіті, а тому зазначена у проекті договору оцінка Активу втратила свою чинність.
Відповідно до умов договору управління одним із основних завдань управління є збереження вартості Активу з покладанням на Управителя відповідальності, а тому оціночна вартість Активу є істотною умовою договору. Відсутність у договорі управління діючої оціночної вартості Активу призводить до нерозуміння межі майнової відповідальності Управителя. Окрім того, відповідно до п. 4.4.4.2. проекту Договору на
Управителя покладено обов‘язок здійснити страхування Актив, виходячи в оцінки майна.
З урахуванням викладеного ВИМАГАЄМО зазначити в проекті Договору управління активами (майном) у закупівлі UA-2025-04-21-007138-a ДІЮЧУ ОЦІНКУ АКТИВУ.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.05.2025, 14:04)
Правові засади здійснення оцінки майна, майнових прав та професійної
оціночної діяльності в Україні, її державного та громадського регулювання,
забезпечення створення системи незалежної оцінки майна з метою захисту
законних інтересів держави та інших суб’єктів правовідносин у питаннях
оцінки майна, майнових прав та використання її результатів, визначає Закон
України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну
діяльність в Україні» (далі – Закон про оцінку).
Визначення вартості майна, майнових прав (оцінка майна) та
оформлення результатів оцінки майна здійснюється суб’єктами оціночної
діяльності – суб’єктами господарювання із дотриманням нормативно-
правових актів з оцінки майна, визначених статтею 9 Закону про оцінку:
положеннях (національних стандартах) оцінки майна, що затверджуються
Кабінетом Міністрів України, методиках та інших нормативно-правових
актах, які розробляються з урахуванням вимог положень (національних
стандартів) і затверджуються Кабінетом Міністрів України або Фондом.
Відповідно до статті 12 Закону про оцінку вимоги до змісту звіту про
оцінку майна, порядку його оформлення та рецензування встановлюються
положеннями (національними стандартами) оцінки майна. Зміст звіту про
оцінку майна повинен містити розділи, що розкривають зміст проведених
процедур та використаної нормативно-правової бази з оцінки майна.
Слід зазначити, що стаття 12 Закону про оцінку не визначає строки дії
звіту про оцінку майна та висновку про вартість майна, але статтею 3
зазначеного Закону передбачається, що нормативно-правовими актами з
оцінки майна можуть бути передбачені строки дії звіту про оцінку майна від
дати оцінки або дати її затвердження (погодження) замовником.
Основні вимоги до змісту звіту про оцінку майна, який складається у
повній формі, визначені Національним стандартом № 1 «Загальні засади
оцінки майна і майнових прав», затвердженим постановою Кабінету
Міністрів України від 10.09.2003 № 1440, (далі – Національний стандарт
№ 1).
Згідно із пунктом 56 Національного стандарту № 1 звіт про оцінку
майна, що складається у повній формі, повинен містити, зокрема, дату оцінки
та дату завершення складення звіту, а у разі потреби – строк дії звіту та
висновку про вартість майна відповідно до вимог законодавства.
Також слід зазначити, що відповідно до пункту 52 Національного
стандарту № 1 оцінювач самостійно здійснює пошук інформаційних джерел
(за винятком документів, надання яких повинен забезпечити замовник оцінки
згідно з договором), їх аналіз та виклад обґрунтованих висновків. При цьому
оцінювач повинен проаналізувати всі інформаційні джерела, пов’язані з
об’єктом оцінки, тенденції на ринку подібного майна, інформацію про угоди
щодо подібного майна, які використовуються у разі застосування
порівняльного підходу, та іншу істотну інформацію. У разі неповноти
зазначеної інформації або відсутності її взагалі у звіті про оцінку майна
зазначається негативний вплив цього факту на результати оцінки.
Слід зазначити, що у разі відсутності відповідних актів законодавства,
якими встановлюються строки дії звіту про оцінку майна та висновку про
вартість майна, суб’єкт оціночної діяльності – суб’єкт господарювання може
самостійно визначити строк їх дії.
Під час встановлення строку дії звіту про оцінку майна та висновку про
вартість майна суб’єктом оціночної діяльності – суб’єктом господарювання
враховуються характеристики об’єкта оцінки, економічні коливання на
ринку, курс валют, інші характеристики, які можуть впливати на вартість
майна, та строк експозиції об’єкта оцінки – строк, протягом якого об’єкт
оцінки може бути виставлений для продажу на ринку з метою забезпечення
його відчуження за найвищою ціною і тривалість якого залежить від
співвідношення попиту та пропонування на подібне майно, кількості
потенційних покупців, їх купівельної спроможності та інших факторів.
оціночної діяльності в Україні, її державного та громадського регулювання,
забезпечення створення системи незалежної оцінки майна з метою захисту
законних інтересів держави та інших суб’єктів правовідносин у питаннях
оцінки майна, майнових прав та використання її результатів, визначає Закон
України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну
діяльність в Україні» (далі – Закон про оцінку).
Визначення вартості майна, майнових прав (оцінка майна) та
оформлення результатів оцінки майна здійснюється суб’єктами оціночної
діяльності – суб’єктами господарювання із дотриманням нормативно-
правових актів з оцінки майна, визначених статтею 9 Закону про оцінку:
положеннях (національних стандартах) оцінки майна, що затверджуються
Кабінетом Міністрів України, методиках та інших нормативно-правових
актах, які розробляються з урахуванням вимог положень (національних
стандартів) і затверджуються Кабінетом Міністрів України або Фондом.
Відповідно до статті 12 Закону про оцінку вимоги до змісту звіту про
оцінку майна, порядку його оформлення та рецензування встановлюються
положеннями (національними стандартами) оцінки майна. Зміст звіту про
оцінку майна повинен містити розділи, що розкривають зміст проведених
процедур та використаної нормативно-правової бази з оцінки майна.
Слід зазначити, що стаття 12 Закону про оцінку не визначає строки дії
звіту про оцінку майна та висновку про вартість майна, але статтею 3
зазначеного Закону передбачається, що нормативно-правовими актами з
оцінки майна можуть бути передбачені строки дії звіту про оцінку майна від
дати оцінки або дати її затвердження (погодження) замовником.
Основні вимоги до змісту звіту про оцінку майна, який складається у
повній формі, визначені Національним стандартом № 1 «Загальні засади
оцінки майна і майнових прав», затвердженим постановою Кабінету
Міністрів України від 10.09.2003 № 1440, (далі – Національний стандарт
№ 1).
Згідно із пунктом 56 Національного стандарту № 1 звіт про оцінку
майна, що складається у повній формі, повинен містити, зокрема, дату оцінки
та дату завершення складення звіту, а у разі потреби – строк дії звіту та
висновку про вартість майна відповідно до вимог законодавства.
Також слід зазначити, що відповідно до пункту 52 Національного
стандарту № 1 оцінювач самостійно здійснює пошук інформаційних джерел
(за винятком документів, надання яких повинен забезпечити замовник оцінки
згідно з договором), їх аналіз та виклад обґрунтованих висновків. При цьому
оцінювач повинен проаналізувати всі інформаційні джерела, пов’язані з
об’єктом оцінки, тенденції на ринку подібного майна, інформацію про угоди
щодо подібного майна, які використовуються у разі застосування
порівняльного підходу, та іншу істотну інформацію. У разі неповноти
зазначеної інформації або відсутності її взагалі у звіті про оцінку майна
зазначається негативний вплив цього факту на результати оцінки.
Слід зазначити, що у разі відсутності відповідних актів законодавства,
якими встановлюються строки дії звіту про оцінку майна та висновку про
вартість майна, суб’єкт оціночної діяльності – суб’єкт господарювання може
самостійно визначити строк їх дії.
Під час встановлення строку дії звіту про оцінку майна та висновку про
вартість майна суб’єктом оціночної діяльності – суб’єктом господарювання
враховуються характеристики об’єкта оцінки, економічні коливання на
ринку, курс валют, інші характеристики, які можуть впливати на вартість
майна, та строк експозиції об’єкта оцінки – строк, протягом якого об’єкт
оцінки може бути виставлений для продажу на ринку з метою забезпечення
його відчуження за найвищою ціною і тривалість якого залежить від
співвідношення попиту та пропонування на подібне майно, кількості
потенційних покупців, їх купівельної спроможності та інших факторів.
08.05.2025, 11:08
Роз’яснення
Общий вопрос о закупке
У зразку Додатку 2 (сторінка 38) до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, місцем надання послуг вказується адреса - м. Київ, вулиця Бориса Грінченка 1, тобто адреса Замовника , а не адреса об’єкта управління.
Просимо надати роз’яснення стосовно адреси, яка має зазначатися у Додатку до тендерної документації, як місце надання послуг:
Місце надання послуг: м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1. – адреса Замовника?
або
Місце надання послуг: м. Київ, пл. Спортивна, 1а. – адреса об’єкта управління?
ЗРАЗОК
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)
Кількість послуг – 1 послуга.
Місце надання послуг: м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1.
Обсяг надання послуги: __________________________________________________________.
Управління активами (нерухомим майном) передбачає здійснення таких дій щодо зазначеного майна:
Просимо надати роз’яснення стосовно адреси, яка має зазначатися у Додатку до тендерної документації, як місце надання послуг:
Місце надання послуг: м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1. – адреса Замовника?
або
Місце надання послуг: м. Київ, пл. Спортивна, 1а. – адреса об’єкта управління?
ЗРАЗОК
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)
Кількість послуг – 1 послуга.
Місце надання послуг: м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1.
Обсяг надання послуги: __________________________________________________________.
Управління активами (нерухомим майном) передбачає здійснення таких дій щодо зазначеного майна:
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.05.2025, 09:31)
Додатком № 6 до тендерної документації є проєкт договору управління активами (майном), згідно якого Установником управління є Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА), місцезнаходження: вул. Бориса Грінченка, будинок 1, м. Київ, 01001.
Договір управління активами (майном) укладається між АРМА та Переможцем процедури закупівлі, тому, місцем надання послуг є - вул. Бориса Грінченка, будинок 1, м. Київ, 01001.
Договір управління активами (майном) укладається між АРМА та Переможцем процедури закупівлі, тому, місцем надання послуг є - вул. Бориса Грінченка, будинок 1, м. Київ, 01001.
08.05.2025, 12:34
Роз'яснення щодо договору закупівлі
Общий вопрос о закупке
Проект Договору управління активами (майном), який є невід‘ємною частиною тендерної документації, містить такі положення:
1. Збереження (за можливості – збільшення) економічної вартості Активів, під якими Сторони розуміють такий зміст та спрямування заходів з управління Активами, які:
а) найбільшою мірою забезпечують збереження економічної вартості Активів станом на момент припинення управління ними на тому ж рівні, що був визначений станом на момент їх прийняття в управління;
б) передбачають збереження придатності Активів щодо їх використання на момент припинення управління на тому ж рівні, що існував станом на момент їх прийняття в управління;
2. Ефективності управління Активами, під яким Сторони розуміють такий зміст та спрямування заходів з управління Активами, які відповідають засадам цивільного законодавства, таким як: справедливість, добросовісність та розумність, звичаям ділового обороту.
Також пунктом 6.5 Проекту Договору передбачено, що:
6.5. Установник управління має право в односторонньому порядку відмовитись від Договору, шляхом його дострокового припинення (розірвання) та здійснити заходи щодо заміни управителя Активів, у разі встановлення неналежного управління Активами, в тому числі, але не виключно:
6.5.1. Порушення Управителем загальних засад управління, визначених у розділі 2 Договору;
6.5.2. Порушення Управителем договірних зобов’язань за Договором;
6.5.3. Виявлення відомостей про одну або кілька з таких обставин:
6.5.4. невідповідність досягнутих результатів управління Активом (Активами) очікуваним результатам такого управління;
6.5.5. понесення Управителем витрат, які не є обґрунтованими у зв’язку з управлінням Активом (Активами);
6.5.6. не перерахування, не повне перерахування, або несвоєчасне перерахування до Державного бюджету України надходжень від управління Активом (Активами);
Просимо роз’яснити наступне:
1. За якою економічною вартістю актив передається в управління?
2. Яким чином, ким, за якою методикою проводиться оцінка економічної вартості на дату передачі в управління і на дату закінчення управління?
3. Яким чином, ким, за якою методикою проводиться оцінка ефективности управління активами?
4. Яким чином, ким, за якою методикою встановлюються очікувані результати управління і які вони стосовно цього активу?
5. Яким чином, ким, за якою методикою встановлюється критерій обгрунтованості та необгрунтованості витрат з управління активами?
6. Вимоги пункту 6.5.6 вступають в силу автоматично у разі наявності таких відхилень чи лише за ініціативою Установника управління?
7. В пункті 6.5 міститься вираз «але не виключно»: які ще можливі підстави і яким чином вони встановлюються, якщо це не вичерпний перелік у договорі?
1. Збереження (за можливості – збільшення) економічної вартості Активів, під якими Сторони розуміють такий зміст та спрямування заходів з управління Активами, які:
а) найбільшою мірою забезпечують збереження економічної вартості Активів станом на момент припинення управління ними на тому ж рівні, що був визначений станом на момент їх прийняття в управління;
б) передбачають збереження придатності Активів щодо їх використання на момент припинення управління на тому ж рівні, що існував станом на момент їх прийняття в управління;
2. Ефективності управління Активами, під яким Сторони розуміють такий зміст та спрямування заходів з управління Активами, які відповідають засадам цивільного законодавства, таким як: справедливість, добросовісність та розумність, звичаям ділового обороту.
Також пунктом 6.5 Проекту Договору передбачено, що:
6.5. Установник управління має право в односторонньому порядку відмовитись від Договору, шляхом його дострокового припинення (розірвання) та здійснити заходи щодо заміни управителя Активів, у разі встановлення неналежного управління Активами, в тому числі, але не виключно:
6.5.1. Порушення Управителем загальних засад управління, визначених у розділі 2 Договору;
6.5.2. Порушення Управителем договірних зобов’язань за Договором;
6.5.3. Виявлення відомостей про одну або кілька з таких обставин:
6.5.4. невідповідність досягнутих результатів управління Активом (Активами) очікуваним результатам такого управління;
6.5.5. понесення Управителем витрат, які не є обґрунтованими у зв’язку з управлінням Активом (Активами);
6.5.6. не перерахування, не повне перерахування, або несвоєчасне перерахування до Державного бюджету України надходжень від управління Активом (Активами);
Просимо роз’яснити наступне:
1. За якою економічною вартістю актив передається в управління?
2. Яким чином, ким, за якою методикою проводиться оцінка економічної вартості на дату передачі в управління і на дату закінчення управління?
3. Яким чином, ким, за якою методикою проводиться оцінка ефективности управління активами?
4. Яким чином, ким, за якою методикою встановлюються очікувані результати управління і які вони стосовно цього активу?
5. Яким чином, ким, за якою методикою встановлюється критерій обгрунтованості та необгрунтованості витрат з управління активами?
6. Вимоги пункту 6.5.6 вступають в силу автоматично у разі наявності таких відхилень чи лише за ініціативою Установника управління?
7. В пункті 6.5 міститься вираз «але не виключно»: які ще можливі підстави і яким чином вони встановлюються, якщо це не вичерпний перелік у договорі?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.05.2025, 15:54)
1. Згідно з частиною першою статті 2 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» (далі - Закон), АРМА є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та/або з управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.
У відповідності до положень пункту четвертого частини першої статті 1 Закону, управління активами - діяльність із володіння, користування та розпорядження активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави і вирішено питання про їх передачу АРМА, тобто забезпечення збереження активів, збереження (за можливості – збільшення) їх економічної вартості, передача їх в управління або реалізація активів у випадках та порядку, передбачених цим Законом, а також реалізація активів, конфіскованих у кримінальному провадженні чи стягнених за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.
Частиною першою статті 21 Закону передбачено, що управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється АРМА шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління.
Частиною другою статті 21 Закону, визначено, що активи, прийняті АРМА в управління, підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними за результатами конкурсу суб’єктами оціночної діяльності, та передачі в управління визначеним за результатами конкурсу юридичним особам або фізичним особам - підприємцям у порядку, встановленому законодавством про державні (публічні) закупівлі.
Згідно зі Звітом про оцінку майна від 02.10.2024 б/н, складеного приватним підприємством «Бізнес-Консалтинг», ринкова вартість Активів становить - 7 558 433 000,00 грн (сім мільярдів п’ятсот п’ятдесят вісім мільйонів чотириста тридцять три тисячі гривень 00 коп.) без ПДВ.
2. Порядком проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом АРМА від 23.03.2022 № 78, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.05.2022 за № 515/37851, одночасно з оголошенням конкурсного відбору управителя активами, Комісія з питань проведення конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності приймає рішення про оголошення конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності.
3. Оцінка ефективності управління активами здійснюється згідно Порядку
здійснення контролю за ефективністю управління активами, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 351.
4. В даній тендерній процедурі сума щомісячних мінімальних очікуваних доходів від управління активів у гривнях складає: 17 387 779,06 грн (сімнадцять мільйонів триста вісімдесят сім тисяч сімсот сімдесят дев’ять гривень 06 копійок) без ПДВ.
5. Статтею 21/1 Закону зазначено, що Управитель активами повинен забезпечити збереження їх вартості, а також вжити заходів, спрямованих на запобігання виникнення обставин негативного характеру.
Управитель активами має право на плату за управління активами (винагороду), а також на відшкодування витрат, понесених ним у зв’язку з управлінням активами, безпосередньо за рахунок доходів, отриманих від управління активами, у порядку, визначеному законодавством.
Управитель не має права відчужувати активи, передані йому в управління у порядку, передбаченому цією статтею.
6. Пунктом 6.5 проєкту договору управління активами (майном) [далі – Договір] передбачено, що Установник управління має право в односторонньому порядку відмовитись від Договору, шляхом його дострокового припинення (розірвання) та здійснити заходи щодо заміни управителя Активів, у разі встановлення неналежного управління Активами, в тому числі, але не виключно: не перерахування, не повне перерахування, або несвоєчасне перерахування до Державного бюджету України надходжень від управління Активом (Активами) (підпункт 6.5.3.3 пункту 6.5 Договору).
Як передбачено пунктом 6.6. Договору заходи щодо заміни управителя Активів та дострокове припинення (розірвання) Договору за односторонньою відмовою Установника управління від Договору з підстав, визначених пунктом 6.5 розділу 6 Договору, здійснюється в наступному порядку:
Перший етап. Установник управління направляє Управителю письмове повідомлення про початок вжиття Заходів щодо заміни управителя Активів, з подальшою відмовою від Договору шляхом його дострокового припинення (розірвання) [далі – повідомлення 1] після проведення у встановленому законодавством порядку конкурсного відбору нового управителя Активів, із зазначенням підстави відмови від Договору визначеної у пункті 6.5 розділу 6 Договору.
Одночасно Установник управління розпочинає процедуру пошуку нового управителя шляхом оголошення та проведення у встановленому порядку конкурсного відбору нового управителя Активів.
За результатом проведення конкурсного відбору Установник управління визначає нового Управителя активів та укладає з ним договір управління активами.
Таким чином, у разі виникнення обставин, визначених пунктом 6.5 Договору, у тому числі не перерахування, не повне перерахування, або несвоєчасне перерахування до Державного бюджету України надходжень від управління Активом (Активами) заходи щодо щодо заміни управителя Активів та дострокове припинення (розірвання) Договору за односторонньою відмовою Установника управління від Договору вживаються за ініціативою Установника управління.
7. Пунктом 6.5 проєкту Договору передбачено, що Установник управління має право в односторонньому порядку відмовитись від Договору, шляхом його дострокового припинення (розірвання) та здійснити заходи щодо заміни управителя Активів, у разі встановлення неналежного управління Активами, в тому числі, але не виключно.
Порушення, які можуть бути підставою для дострокового припинення (розірвання) Договору визначені підпунктами 6.5.1 - 6.5.10 пункту 6.5. Договору. Цей перелік не є вичерпний, оскільки дострокове припинення (розірвання) Договору можливе за умови інших порушень, що свідчать про неефективне управління Активами Управителем (підпункт 6.5.11 пункту 6.5 Договору).
Контроль за ефективністю управління Активами здійснюється відповідно до Порядку здійснення контролю за ефективністю управління активами, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 10 травня 2018 року № 351.
У відповідності до положень пункту четвертого частини першої статті 1 Закону, управління активами - діяльність із володіння, користування та розпорядження активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави і вирішено питання про їх передачу АРМА, тобто забезпечення збереження активів, збереження (за можливості – збільшення) їх економічної вартості, передача їх в управління або реалізація активів у випадках та порядку, передбачених цим Законом, а також реалізація активів, конфіскованих у кримінальному провадженні чи стягнених за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.
Частиною першою статті 21 Закону передбачено, що управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється АРМА шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління.
Частиною другою статті 21 Закону, визначено, що активи, прийняті АРМА в управління, підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними за результатами конкурсу суб’єктами оціночної діяльності, та передачі в управління визначеним за результатами конкурсу юридичним особам або фізичним особам - підприємцям у порядку, встановленому законодавством про державні (публічні) закупівлі.
Згідно зі Звітом про оцінку майна від 02.10.2024 б/н, складеного приватним підприємством «Бізнес-Консалтинг», ринкова вартість Активів становить - 7 558 433 000,00 грн (сім мільярдів п’ятсот п’ятдесят вісім мільйонів чотириста тридцять три тисячі гривень 00 коп.) без ПДВ.
2. Порядком проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом АРМА від 23.03.2022 № 78, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.05.2022 за № 515/37851, одночасно з оголошенням конкурсного відбору управителя активами, Комісія з питань проведення конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності приймає рішення про оголошення конкурсного відбору суб'єктів оціночної діяльності.
3. Оцінка ефективності управління активами здійснюється згідно Порядку
здійснення контролю за ефективністю управління активами, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 351.
4. В даній тендерній процедурі сума щомісячних мінімальних очікуваних доходів від управління активів у гривнях складає: 17 387 779,06 грн (сімнадцять мільйонів триста вісімдесят сім тисяч сімсот сімдесят дев’ять гривень 06 копійок) без ПДВ.
5. Статтею 21/1 Закону зазначено, що Управитель активами повинен забезпечити збереження їх вартості, а також вжити заходів, спрямованих на запобігання виникнення обставин негативного характеру.
Управитель активами має право на плату за управління активами (винагороду), а також на відшкодування витрат, понесених ним у зв’язку з управлінням активами, безпосередньо за рахунок доходів, отриманих від управління активами, у порядку, визначеному законодавством.
Управитель не має права відчужувати активи, передані йому в управління у порядку, передбаченому цією статтею.
6. Пунктом 6.5 проєкту договору управління активами (майном) [далі – Договір] передбачено, що Установник управління має право в односторонньому порядку відмовитись від Договору, шляхом його дострокового припинення (розірвання) та здійснити заходи щодо заміни управителя Активів, у разі встановлення неналежного управління Активами, в тому числі, але не виключно: не перерахування, не повне перерахування, або несвоєчасне перерахування до Державного бюджету України надходжень від управління Активом (Активами) (підпункт 6.5.3.3 пункту 6.5 Договору).
Як передбачено пунктом 6.6. Договору заходи щодо заміни управителя Активів та дострокове припинення (розірвання) Договору за односторонньою відмовою Установника управління від Договору з підстав, визначених пунктом 6.5 розділу 6 Договору, здійснюється в наступному порядку:
Перший етап. Установник управління направляє Управителю письмове повідомлення про початок вжиття Заходів щодо заміни управителя Активів, з подальшою відмовою від Договору шляхом його дострокового припинення (розірвання) [далі – повідомлення 1] після проведення у встановленому законодавством порядку конкурсного відбору нового управителя Активів, із зазначенням підстави відмови від Договору визначеної у пункті 6.5 розділу 6 Договору.
Одночасно Установник управління розпочинає процедуру пошуку нового управителя шляхом оголошення та проведення у встановленому порядку конкурсного відбору нового управителя Активів.
За результатом проведення конкурсного відбору Установник управління визначає нового Управителя активів та укладає з ним договір управління активами.
Таким чином, у разі виникнення обставин, визначених пунктом 6.5 Договору, у тому числі не перерахування, не повне перерахування, або несвоєчасне перерахування до Державного бюджету України надходжень від управління Активом (Активами) заходи щодо щодо заміни управителя Активів та дострокове припинення (розірвання) Договору за односторонньою відмовою Установника управління від Договору вживаються за ініціативою Установника управління.
7. Пунктом 6.5 проєкту Договору передбачено, що Установник управління має право в односторонньому порядку відмовитись від Договору, шляхом його дострокового припинення (розірвання) та здійснити заходи щодо заміни управителя Активів, у разі встановлення неналежного управління Активами, в тому числі, але не виключно.
Порушення, які можуть бути підставою для дострокового припинення (розірвання) Договору визначені підпунктами 6.5.1 - 6.5.10 пункту 6.5. Договору. Цей перелік не є вичерпний, оскільки дострокове припинення (розірвання) Договору можливе за умови інших порушень, що свідчать про неефективне управління Активами Управителем (підпункт 6.5.11 пункту 6.5 Договору).
Контроль за ефективністю управління Активами здійснюється відповідно до Порядку здійснення контролю за ефективністю управління активами, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 10 травня 2018 року № 351.
08.05.2025, 20:08
Щодо оцінки майна
Общий вопрос о закупке
Оціночна вартість Активу є істотною умовою Договору про управління
майном (активом), оскільки Управитель несе відповідальність як за збереження економічної вартості Активу та у разі знищення Активу несе відповідальність в межах оціночної вартості Активу. У проекті договору зазначено про вартість Активу з посиланням на Звіт про оцінку майна від 02.10.2024 б/н, складеного приватним підприємством «Бізнес-Консалтинг», відповідно до якого ринкова вартість Активів станом на 01.08.2024 становить 7 558 433 000,00 грн. Оскільки звіт відсутній для ознайомлення потенційним учасникам закупівлі, що перешкоджає оцінити усі свої ризики при виконанні договору, просимо повідомити дату оцінки, що зазначена у Звіті про оцінку майна від 02.10.2024 б/н, складеного приватним підприємством «Бізнес-Консалтинг».
майном (активом), оскільки Управитель несе відповідальність як за збереження економічної вартості Активу та у разі знищення Активу несе відповідальність в межах оціночної вартості Активу. У проекті договору зазначено про вартість Активу з посиланням на Звіт про оцінку майна від 02.10.2024 б/н, складеного приватним підприємством «Бізнес-Консалтинг», відповідно до якого ринкова вартість Активів станом на 01.08.2024 становить 7 558 433 000,00 грн. Оскільки звіт відсутній для ознайомлення потенційним учасникам закупівлі, що перешкоджає оцінити усі свої ризики при виконанні договору, просимо повідомити дату оцінки, що зазначена у Звіті про оцінку майна від 02.10.2024 б/н, складеного приватним підприємством «Бізнес-Консалтинг».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.05.2025, 11:27)
Додатком № 6 до тендерної документації є проєкт договору управління активами (майном), в якому зазначене наступне у пункті 1.2: Згідно зі Звітом про оцінку майна від 02.10.2024 б/н, складеного приватним підприємством «Бізнес-Консалтинг», ринкова вартість Активів станом на 01.08.2024 становить 7 558 433 000,00 грн (сім мільярдів п’ятсот п’ятдесят вісім мільйонів чотириста тридцять три тисячі гривень 00 коп.) без ПДВ.
01.08.2024 – дата оцінки.
02.10.2024 – дата завершення складання звіту.
Відповідно, на обидві дати оціночна вартість Активу не відрізняється.
01.08.2024 – дата оцінки.
02.10.2024 – дата завершення складання звіту.
Відповідно, на обидві дати оціночна вартість Активу не відрізняється.