Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 02.04.2025 12:07. Дата последних изменений - 28.05.2025 00:00

25П-140_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи ("Облаштування ГКР. Нове будівництво. Встановлення обладнання в Котелевському районі Полтавської області)" Код програми 2000.UPG.PDP.120.02307) -

Идентификатор закупки UA-2025-04-02-005176-a  
ID fde7d2a2e7be4f78abc1933c881f3c62  
Общая ожидаемая стоимость закупки
140`997`516.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 140`997`516.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 704`987.58 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
02.04.25
Период уточнений
до 07.05.25
Период обжалования
до 07.05.25
Прием предложений
до 10.05.25
Квалификация
с10.05.25
Предложения рассмотрены
с22.05.25
Закупка не состоялась
28.05.25
08.04.2025, 15:41
Щодо обладнання
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, Шановний Замовнику!
Загальна кількість обладнання, яка зазначена у Додатках 3.1 та 3.1.1 до тендерної документації «Вiдомiсть устаткування пiдрядника, яке потребує монтажу» та «Відомість резервного устаткування та запасних частин», відрізняється від кількості обладнання, зазначеної Додатку 3.4 до тендерної документації «Нульовий кошторис».
Просимо надати відповідь - в якому саме файлі коректно зазначено кількість устаткування:
«Вiдомiсть устаткування пiдрядника, яке потребує монтажу» та «Відомість резервного устаткування та запасних частин» чи «Нульовий кошторис»?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.04.2025, 13:46)
Шановний учасник! Інформація, зазначена у тендерній документації, є коректною. Необхідно керуватися додатками до Тендерної документації, нульовий кошторис наданий для зручності прорахунку пропозиції.

Для більшого розуміння Учасників будуть внесені корегування в Додаток 3.4 до тендерної документації «Нульовий кошторис».
10.04.2025, 10:32
Ліцензія на провадження будівельної діяльності з відповідним переліком видів робіт
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Відповідно до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова), у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
У разі відсутності в Учасника ліцензійних документів, передбачених п.1, Учасник надає документ (документи), передбачені Постановою.
Прохання внести зміни у тендерну документацію, у разі відсутності в Учасника ліцензійних документів, Учасник надає документ (документи), передбачені Постановою.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.04.2025, 14:13)
Учасником надаються дозвільні документи у відповідності до чинного законодавства та умов тендерної документації.
11.04.2025, 16:15
Надання декларації провадження будівельної діяльност
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Шановний замовнику чи може бути надана декларація на провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» для підтвердження наявості дозволу на виконання окремих видів робіт.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.04.2025, 15:58)
Доброго дня, шановний учасник! Допускається надання Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ № 314 від 18.03.2024 року.
17.04.2025, 17:08
Щодо авансу
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Пунктом 4.5. розділу І до Тендерної документації та пунктом 6.3. Проекту Договору будівельного підряду Додаток 4 до Тендерної документації не передбачені умови повернення авансового платежу за придбання Учасником устаткування та підпунктом 6.3.1. пункту 6.3. Проекту «Договір будівельного підряду» передбачається, що авансовий платіж здійснюється Замовником на підставі рахунку, наданого Підрядником протягом 15 календарних днів з дати підписання Договору шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника впродовж 30-ти календарних днів з дати отримання належним чином оформленого Підрядником рахунку на оплату. Зарахування коштів авансового платежу на рахунок Підрядника передбачається сумарно протягом 45 днів з моменту підписання Договору. За цей час Підрядник може виконати певний обсяг робіт, який також враховує придбання та монтаж устаткування. Відповідно до умов пункту 6.3.2. Договору Підрядник повинен повернути кошти, які отримані як авансовий платіж, під час подання першої Довідки КБ-3 за виконанні будівельні роботи та зазначено, що вона повинна бути зменшена на суму авансового платежу.
Просимо внести зміни до пункту 4.5. розділу І Тендерної документації, пункту 6.3. Проекту Договору будівельного підряду та доповнити умови повернення авансового платежу також і за придбання Учасником устаткування.
Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.04.2025, 12:38)
Шановний Учаснику! Пунктом 6.3. Договору передбачено на основі яких саме документів формується вартість будівельних робіт: «6.3. Вартість виконаних будівельних робіт визначається на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт, Актів вартості устаткування, (придбання яких покладено на виконавця робіт) (після монтажу), Актів приймання – передачі резервного устаткування та запасних частин, Актів приймання виконаних будівельних робіт (Додаток 36 до «Настанови з визначення вартості будівництва», ф. №КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Додаток 37 до «Настанови з визначення вартості будівництва», ф. №КБ-3).» Отже Підрядник може використовувати авансовий платіж як на виконання робіт, так і на закупівлю та монтаж устаткування.

Пунктом 6.3.2. Договору Передбачена оплата після прийняття Замовником робіт на суму, що більша або рівна розміру попередньої оплати (авансового платежу). Повернення Підрядником коштів, які отримані як авансовий платіж даним пунктом Договору не передбачено.

Повернення авансового платежу передбачене пунктом 8.29. Договору «8.29.У разі здійснення Замовником попередньої оплати та невиконання Підрядником взятих на себе зобов‘язань у строки, зазначені у даному Договорі, крім сплати зазначених штрафних санкцій, Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику сплачені ним грошові кошти на підставі письмової вимоги, в сумі та в строки, вказані в такій вимозі. Якщо Підрядник не поверне кошти вказані у вимозі строки, Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику такі сплачені кошти з урахуванням індексу інфляції (не застосовується для нерезидентів в Україні) а також трьох процентів річних.»

Також звертаємо увагу на останній абзац пункту 6.3.1. Договору «Авансовий платіж не є обов’язковим. Підрядник має право відмовитись від попередньої оплати.»
18.04.2025, 12:07
шодо опрацювання інформації
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник!

З метою детального опрацювання інформації, щодо обсягів робіт та устаткування згідно Додатку 3.1 до тендерної документації «Відомість матеріалів Підрядника, яке потребує монтажу», Додатку 3.1.1 до тендерної документації «Відомість резервного устаткування та запасних частин», Додатку 3.2 до тендерної документації «Відомість устаткування Замовника» та Додатку 3.4 до тендерної документації «Нульовий кошторис», які містять велику кількість опросних листів на устаткування.
Просимо Вас збільшити термін підготовки тендерних пропозицій, строком на 10 робочих днів.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.04.2025, 15:49)
Шановний Учасник! Термін підготовки тендерних пропозицій буде подовжено на 10 робочих днів.
18.04.2025, 13:56
Щодо виду договірної ціни
Вопрос о лоте45220000-5 - Інженерні та будівельні ро
Доброго дня, Шановний Замовник!
Наступним повідомляємо, згідно переліку обладнання та устаткування, яке підлягає встановленню, частина обладнання має іноземне походження та має бути завезена на територію України. Зважаючи на постійні коливання курсу на ринку іноземних валют, просимо Вас в проекті договору та кошторисній документації визначити вид договірної ціни - як динамічну.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.04.2025, 15:47)
Шановний Учасник! Замовником розглянуто Ваше звернення та прийнято рішення щодо недоцільності внесення зазначених змін до тендерної документації.
25.04.2025, 09:13
Щодо стандарту та талону
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, Шановний Замовнику!
Просимо надати відповідь на декілька питань:

1. Згідно п.2 частина ІІ додатку №3 до тендерної документації від учасника вимагається надання «Сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності».
Просимо підтвердити, що ця вимога стосується лише до продукції, на яку використовується вимога про ступінь локалізації виробництва відповідно до пункту 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.

2. Згдіно Додатку 3.1 до тендерної документації на деякі позиції вимагається «Гарантійний талон».
Чи це мається на увазі зразок гарантійного талону? Так як гарантійний талон видається на конкретний товар після його закупівлі, що унеможливлює його надання під час надання тендерної пропозиції.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.04.2025, 16:05)
Доброго дня, шановний Учасник!
1. Вимога щодо надання учасником Сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) встановлена замовником з метою підтвердження наявності в учасника впровадженої системи управління якістю відповідно до міжнародних стандартів. Це дозволяє замовнику мінімізувати ризики неналежного виконання договору та гарантувати стабільну якість виконання робіт. При цьому, звертаємо увагу, що як вбачається з Частини ІІ Додатку № 3 до тендерної документації, дана вимога стосується локалізованого товару у складі предмету закупівлі та не застосовується до учасників, які пропонують товар, країною походження (виробництва) якого є країна(-ни), які(-а) підпадають(-є) під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України). Таким чином, дана вимога сформована у відповідності до чинного законодавства та спрямована на забезпечення належного рівня виконання зобов’язань за договором і не може вважатися дискримінаційною.
2. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.