Процедура закупки объявлена 01.04.2025 16:11. Дата последних изменений - 08.05.2025 11:58
Маслоохолоджувачі МХ-5 живильних насосів ЖЕН 850-65 (ПЭА 850-65) або еквівалент -
| Идентификатор закупки | UA-2025-04-01-011515-a | |
| ID | 203f2f7f3e6a4f48b165c82f44693270 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
14`030`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 14`030`000.00 Гривна (без НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 140`300.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
01.04.25
Период уточнений
до 08.04.25
Период обжалования
до 08.04.25
Прием предложений
до 11.04.25
Аукцион
14.04.25
Квалификация
с14.04.25
Предложения рассмотрены
с24.04.25
Завершен
08.05.25
04.04.2025, 11:30
пересення терміну подачі пропозицій
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Просимо Вас розглянути можливість перенесення дати кінцевої дати приймання пропозицій до 25.04.2025, задля якісної підготовки документів, згідно вимог Замовника. Дякуємо за розуміння.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.04.2025, 14:18)
Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та виробничих потреб замовника. У разі виробничої доцільності та прийняття відповідного рішення замовником, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
05.04.2025, 09:14
Технічне запитання
Общий вопрос о закупке
Добрий день! Ми маємо бажання прийняти участь у тендері але у нас є запитання. Враховуючи те що у Додатку 4 вказано креслення просимо Вас надати це креслення до загального переліку документів. Так як посилання на одного виробника порушує Закон України "Про захист економічної конкуренції"
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.04.2025, 08:36)
Кресленикі, зазначені у ТДПЗ(т).161-02.02-10-2024 (Додаток 4 до ТД) вказані для ідентифікації предмету закупівлі та є ітелектуальною власністю розробника/власника оригінального обладнання.
Щодо отримання зазначених креслеників рекомендуємо звертатися до розробника/власника креслеників оригінального обладнання.
При цьому умовами тендерної документації, викладеними у п. 3 Додатку 1 до ТД зазначено, що у разі подання пропозиції на постачання продукції за іншими кресленнями ніж ті, що вказані в ТСдоПЗ (Додаток 4 доТД) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- ТУ (ТС) на запропоновану продукцію, підписані виробником і погоджені Замовником,
або
- креслення, погодженні із Замовником,
або
- лист Замовника, щодо погодження креслень, із зазначенням номерів креслень.
Зазначені вимоги відповідають умовам діючого законодавства України у сфері державних закупівель та виключають дискримінаційні умови для потенційних учасників.
Щодо отримання зазначених креслеників рекомендуємо звертатися до розробника/власника креслеників оригінального обладнання.
При цьому умовами тендерної документації, викладеними у п. 3 Додатку 1 до ТД зазначено, що у разі подання пропозиції на постачання продукції за іншими кресленнями ніж ті, що вказані в ТСдоПЗ (Додаток 4 доТД) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- ТУ (ТС) на запропоновану продукцію, підписані виробником і погоджені Замовником,
або
- креслення, погодженні із Замовником,
або
- лист Замовника, щодо погодження креслень, із зазначенням номерів креслень.
Зазначені вимоги відповідають умовам діючого законодавства України у сфері державних закупівель та виключають дискримінаційні умови для потенційних учасників.