Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.04.2025 15:49. Дата последних изменений - 05.05.2025 09:05

Послуги з цілодобового спостереження за системами пожежогасіння та їх технічне обслуговування -

Идентификатор закупки UA-2025-04-01-010871-a  
ID 69941aeb77bd488e8d4756ed290eeeb6  
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`000`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Представники Виконавця під час надання послуги повинні мати чинні сертифікати/дозволи від вендорів обладнання, що підтверджують їх кваліфікацію та документи, які засвідчують відповідну кваліфікацію для виконання робіт з підвищеною небезпекою. Наявність зазначених дозволів контролюється Виконавцем.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державний центр кіберзахисту Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України  
Общая ожидаемая стоимость закупки 2`000`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
01.04.25
Период уточнений
до 07.04.25
Прием предложений
до 15.04.25
Квалификация
с15.04.25
Предложения рассмотрены
с21.04.25
Завершен
05.05.25
03.04.2025, 14:58
Дискримінація
Общий вопрос о закупке
Вимога: Для підтвердження інформації учасник надає копію аналогічного договору (договорів) зазначену у довідці, а також копії документів, що підтверджують факт повного виконання даного договору (договорів). Аналогічним договором є договір стосовно надання послуг за кодом ДК 021:2015 – 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб».
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки було встановлено вимогу щодо надання підтвердження досвіду не аналогічних договорів, а індентичних предмету закупівлі, що може призвести до зменшення коло Учасників.
Так, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Аналіз закупівлі у системі «ProZoro» дає змогу дійти висновку, що кожен замовник самостійно визначає за яким кодом ДК йому проводити закупівлю, саме через відсутність законодавчого врегулювання цього питання.
Практика розгляду органами оскарження надає нам можливість визнати таку вимогу дискримінаційною. Просимо видалити дану вимогу.

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 16:17)
Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Отже, аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону.
03.04.2025, 14:59
Дискримінація
Общий вопрос о закупке
Вимога: копію сертифікату на відповідність стандарту ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування»;
• копію сертифікату на відповідність стандарту ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT);
• копію сертифікату на відповідність стандарту ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень»;
• копію сертифікату на відповідність стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
Відповідно до чинного законодавства дані сертифікати є добровільними. Отримання даних сертифікатів супроводжується додатковими витратами з боку учасників. Просимо видалити дану вимогу, яка не стосується предмету закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 16:19)
Шановний Учаснику!
Вимога, щодо надання копій сертифікатів відповідності в складі пропозиції Учасника за відповідними стандартами, обґрунтована предметом закупівлі, оскільки така вимога стосується забезпечення належного рівня якості та безпеки послуг з цілодобового спостереження та технічного обслуговування систем пожежогасіння.
Так, ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування» безпосередньо стосується систем пожежної сигналізації та їх технічного обслуговування, що є невід’ємною частиною предмета закупівлі.
ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень» визначає вимоги до роботи центру спостереження, що забезпечує цілодобовий моніторинг тривожних сповіщень, що є ключовим для даної закупівлі.
У свою чергу, стандарти ДСТУ ISO 16732-1:2018 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 підтверджують загальний рівень компетентності виконавця, що опосередковано впливає на якість надання послуг.
Ураховуючи що, сертифікація продукції і послуг в Україні після 2018 року є добровільною (необов’язковою), сама по собі вимога надати відповідні сертифікати у пропозиції Учасника не порушує принцип недискримінації.
Відсутність обов’язкової сертифікації не позбавляє Учасника права добровільно сертифікуватися, щоб відповідати умовам закупівлі. Вимога надати копії зазначених сертифікатів однаково застосовується до всіх потенційних Учасників закупівлі.
Ураховуючи викладене, вимога щодо надання копій сертифікатів відповідності в складі пропозиції Учасника за відповідними стандартами, обумовлена предметом закупівлі та має на меті отримання послуг належної якості.
За результатами звернення, вносяться відповідні зміни до Оголошення.
03.04.2025, 15:02
Уточнення
Общий вопрос о закупке
Просимо надати повний перелік обладання (кількість), для можливості здійснення прорахунку.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 16:19)
Шановний Учаснику!
Вичерпна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі наведено у Додатку 1 до Оголошення спрощеної закупівлі.