Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.04.2025 14:46. Дата последних изменений - 29.05.2025 00:00

Послуги із дієтичного харчування пацієнтів -

Идентификатор закупки UA-2025-04-01-008885-a  
ID 4360854ea7614fc1abe67091ced942cb  
Идентификатор плана UA-P-2025-04-01-010445-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`021`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`021`500.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
01.04.25
Период уточнений
до 06.04.25
Период обжалования
до 06.04.25
Прием предложений
до 09.04.25
Аукцион
21.04.25
Квалификация
с21.04.25
Предложения рассмотрены
с23.05.25
Закупка не состоялась
29.05.25
04.04.2025, 15:13. ID: UA-2025-04-01-008885-a.c1
Жалоба в АМКУ
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
І. Документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві.
Описание сущности пункта жалобы
І. Відповідно до Додатку № 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена наступна вимога: «- Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2023-2024 року або на більш пізню дату.» Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та таку, що прописана під конкретного учасника, який вже має таку довідку. Адже строк подачі тендерної пропозиції 5 робочих!!! днів. Отримати відповідь в такий короткий термін не є можливим. Дана вимога ставить участь у тендері учасників, в тому числі Скаржника в залежність від третіх осіб. Крім того, вважаємо, що наявність або відсутність такої довідки ніяким чином не впливає на процес організації харчування (надання послуг з доставки готових страв) та на здатність виконати умови договору. Замовник ніяким чином не обгрунтував вимогу на наявність даного документу. ТОВ «Понтем.уа» має успішний досвід надання послуг з організації харчування, у тому числі, в лікарнях. В штаті підприємства наявна посада Інженер з охорони праці, яку займає Неліп С.В. та який пройшов навчання й отримав відповідні посвідчення (додаються до скарги) та на підприємстві ведуться журнали реєстрації нещасних випадків. Тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію шляхом виключення даної вимоги.
Классификация нарушения
Технічна специфікація предмета закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати Замовника внести зміни в тендерну документацію.
?:tender complaints objections argument evidence Наказ-інженер з охорони праці
?:tender complaints objections argument evidence Посвідчення з охорони праці
?:tender complaints objections argument evidence Журнал реєстрації нещасних випадків (гострих проф. захворювань)
?:tender complaints objections argument evidence Журнал реєстрації нещасних випадків
Дата рассмотрения жалобы14.04.2025, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Причина отклонения жалобыЖалоба соответствует требованиям частей 2-5 и 9 статьи 18 Закона о публичных закупках
Рассмотрение остановлено
17.04.2025 14:21