Процедура закупки объявлена 31.03.2025 19:08. Дата последних изменений - 22.05.2025 17:06
Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області -
| Идентификатор закупки | UA-2025-03-31-011758-a | |
| ID | d57b739f7e84401f82dc84920fd401d4 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`060`800.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 1`060`800.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
31.03.25
Период уточнений
до 25.04.25
Период обжалования
до 25.04.25
Прием предложений
до 28.04.25
Аукцион
28.04.25
Квалификация
с28.04.25
Предложения рассмотрены
с02.05.25
Завершен
22.05.25
01.04.2025, 10:05
Дискримінаційна вимога
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник, відповідно до Вашої тендерної документації, вимагається надати на підтвердження відповідності запропонованих Учасником послуг необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надаються наступні документи:У складі пропозиції Учасник для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника повинен надати сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції.
Оскільки, вказаний сертифікат має лише поліція охорони, та жоден інший суб'єкт охоронної діяльності його отримати не може, це є дискримінаційною вимогою, що в свою чергу порушує право інших учасників на добросовісну конкуренцію.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, у противному разі вимушені будемо звернутися до органу оскарження щодо оскарження дискримінаційних вимог, які містяться у тендерній документації.
Оскільки, вказаний сертифікат має лише поліція охорони, та жоден інший суб'єкт охоронної діяльності його отримати не може, це є дискримінаційною вимогою, що в свою чергу порушує право інших учасників на добросовісну конкуренцію.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, у противному разі вимушені будемо звернутися до органу оскарження щодо оскарження дискримінаційних вимог, які містяться у тендерній документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.04.2025, 11:33)
Шановний Учаснику, Тендерна документація не має дискримінаційних вимог та не звужує коло учасників, тому що Замовником перед визначенням даної вимоги, було проаналізовано та вивчено питання, щодо практики рішень АМКУ, де чітко зазначається, що дана вимога не є Дискримінаційною, а навпаки такою, що дає Замовнику чітке визначення того, що Учасник (Виконавець) є надійним та кваліфікованим на ринку охоронних послуг, оскільки відповідний сертифікат регулює вимоги до розташування та конструкції, технічні вимоги, процедуру та вимоги до організації роботи пунктів (пункту) центрального спостереження та приймання тривожних сповіщень. Не впровадження ДСТУ 50518-2019 може свідчити про неспроможність або небажання Учасника підвищувати та підтверджувати рівень якості послуг на ринку охоронних послуг.
Також, в якості підтвердження, що дана вимога не є Дискримінаційною та такою, що не звужує коло потенційних учасників, надаємо вам практики рішень АМКУ та пропонуємо вам ознайомитись з актуальною інформацією з цього питання: Рішення від 26.11.2024 № 18899-р/пк-пз, Рішення від 05.03.2025 №3408-р/пк-пз.
Також, в якості підтвердження, що дана вимога не є Дискримінаційною та такою, що не звужує коло потенційних учасників, надаємо вам практики рішень АМКУ та пропонуємо вам ознайомитись з актуальною інформацією з цього питання: Рішення від 26.11.2024 № 18899-р/пк-пз, Рішення від 05.03.2025 №3408-р/пк-пз.