Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 31.03.2025 18:37. Дата последних изменений - 08.05.2025 00:00

Багатофункціональні пристрої, код ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (30232110-8 Лазерні принтери) (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.) -

Идентификатор закупки UA-2025-03-31-011600-a  
ID d47f2147dd114da384cf288baab31e7d  
Общая ожидаемая стоимость закупки
98`495.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля здійснюється в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття» та за рахунок бюджету зазначеного Проекту. Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р. УВАГА: Закупівля за кошти Гранту Європейського Союзу буде здійснюватися в пільговому режимі міжнародної технічної допомоги без ПДВ на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України № 3719-ІХ від 09 травня 2024 року. Предмет закупівлі звільняється від оподаткування ПДВ на підставі п. 197.11 ст. 197 Податкового Кодексу України, в порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 153. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 98`495.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
31.03.25
Период уточнений
до 08.04.25
Период обжалования
до 08.04.25
Прием предложений
до 11.04.25
Аукцион
14.04.25
Квалификация
с14.04.25
Предложения рассмотрены
с02.05.25
Закупка не состоялась
08.05.25