Процедура закупки объявлена 31.03.2025 14:01. Дата последних изменений - 25.05.2025 00:00
ПК-25Т_0112_ВО Пульти регулювання освітлення, ліхтарі кінцеві - Информация об отмене процедуры
| Идентификатор закупки | UA-2025-03-31-006400-a | |
| ID | 181d6b95606844d5b34b07fc1885e5dd |
Общая ожидаемая стоимость закупки
937`804.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0112_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Пульти регулювання освітлення, ліхтарі кінцеві) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 937 804,00 грн без ПДВ (дев'ятсот тридцять сім тисяч вісімсот чотири гривні 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.04.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 28 134,12 грн. (двадцять вісім тисяч сто тридцять чотири гривні 12 копійки) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 937`804.00 Гривна (без НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 28`134.12 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
31.03.25
Период уточнений
до 06.04.25
Период обжалования
до 06.04.25
Прием предложений
до 09.04.25
Квалификация
с09.04.25
Предложения рассмотрены
с14.04.25
Торги отменены
25.05.25
Дата расскрытия информации об отмене14.05.2025, 11:15
Причины отмены: Отсутствие дальнейшей необходимости в закупке товаров, работ и услуг
Пояснение причин: ПРОТОКОЛ
№ 1-14/05/25 від 14.05.2025 р.
1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900
2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
3. Місцезнаходження замовника. -- місто Київ --
4. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Пульти регулювання освітлення, ліхтарі кінцеві)
5. Розгляд:
Питання проведення закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Пульти регулювання освітлення, ліхтарі кінцеві)
Відповідно листа ПК 03/345н від 08.05.2025 в філії відпала потреба в закупівлі предмету закупівлі з поточними технічними вимогами.
Вирішив:
1) Відмінити торги відповідно пп. 1 п. 50 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» _______________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
№ 1-14/05/25 від 14.05.2025 р.
1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900
2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
3. Місцезнаходження замовника. -- місто Київ --
4. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Пульти регулювання освітлення, ліхтарі кінцеві)
5. Розгляд:
Питання проведення закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Пульти регулювання освітлення, ліхтарі кінцеві)
Відповідно листа ПК 03/345н від 08.05.2025 в філії відпала потреба в закупівлі предмету закупівлі з поточними технічними вимогами.
Вирішив:
1) Відмінити торги відповідно пп. 1 п. 50 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» _______________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
Выполнено
Дата отмены закупки25.05.2025, 00:00
Конечная дата периода обжалования25.05.2025, 00:00