Процедура закупки объявлена 31.03.2025 11:33. Дата последних изменений - 05.05.2025 10:48
"Поточний ремонт І поверху та санвузол ІІ поверху прибудови ліцею №1 імені Захисників Вітчизни по бульвару Мрій,8 в м. Южноукраїнську, Вознесенського району, Миколаївської області, згідно ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи" -
| Идентификатор закупки | UA-2025-03-31-003541-a | |
| ID | ff5192738ccd45ddb1f1944f011300f3 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
800`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Пропозиції надаються українською мовою
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 800`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
31.03.25
Период уточнений
до 18.04.25
Период обжалования
до 18.04.25
Прием предложений
до 21.04.25
Аукцион
21.04.25
Квалификация
с21.04.25
Предложения рассмотрены
с24.04.25
Завершен
05.05.25
14.04.2025, 13:41
Щодо технічного завдання
Вопрос о лоте"Поточний ремонт І поверху та санвузол І
Пунктом 19 технічного завдання передбачено: (Демонтаж) Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм, а саме прокладання трубопроводів каналізації не передбачено. Просимо надати роз'яснення, яким чином буде виконуватися підключення сантехнічного обладнання (унітазів)?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.04.2025, 11:11)
Добрий день! Зміни внесені.
14.04.2025, 13:56
Щодо технічного завдання
Вопрос о лоте"Поточний ремонт І поверху та санвузол І
Пунктом 26 Технічного завдання Додатку 2 до ТД передбачено обрамування дверей алюмінієвим поріжком L=1500 м. Чи вірно вказана одиниця виміру, а саме метри?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.04.2025, 11:11)
Добрий день! Зміни внесені.
15.04.2025, 11:47
Додаток 2 до ТД
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
15.04.2025 року було внесено зміни в Додаток 2 до ТД (Технічне завдання), а саме додано п.20 Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм. Просимо уточнити, прокладання трубопроводів, які раніше демонтовані чи нові?
15.04.2025 року було внесено зміни в Додаток 2 до ТД (Технічне завдання), а саме додано п.20 Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм. Просимо уточнити, прокладання трубопроводів, які раніше демонтовані чи нові?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.04.2025, 11:14)
Добрий день! Прокладання трубопроводів, які раніше демонтовані.
17.04.2025, 12:38
включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Общий вопрос о закупке
Добрий день!
Додатком 1 та Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно враховувати наступне: Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу складає не більше 13707,89 грн. Кошторисна заробітна плата (далі — КЗП) — це усереднений показник заробітної плати, що враховується при визначенні прямих витрат на оплату праці у складі вартості будівництва.
У закупівлях ДАСУ встановлює дану вимогу, як порушення з боку замовника, який необґрунтовано включив до тендерної документації вимогу щодо дотримання конкретного розміру кошторисної заробітної плати при складанні цінової пропозиції.
Така вимога, як зазначено у висновку ДАСУ, суперечить пункту 5 Порядку № 281, оскільки учасник самостійно визначає розмір заробітної плати при формуванні договірної ціни, виходячи зі своєї господарської діяльності та кадрової політики.
Схожу позицію ДАСУ можна віднайти і в інших висновках про результати моніторингу процедури закупівлі: № UA-2024-08-29-009264-a, № UA-2024-09-11-005217-a, № UA-2024-10-16-014869-a.
Вказування конкретного значення (а саме «не більше 13707,89 грн») для учасників як обов’язкової умови вважається порушенням вимог Порядку № 281 та зазначення Замовником у тендерній документації таких умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Може обмежувати конкурентне середовище, оскільки не всі учасники мають однакову кадрову політику, структуру зарплат чи мають регіональні особливості. Просимо внести відповідні зміни.
Додатком 1 та Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно враховувати наступне: Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу складає не більше 13707,89 грн. Кошторисна заробітна плата (далі — КЗП) — це усереднений показник заробітної плати, що враховується при визначенні прямих витрат на оплату праці у складі вартості будівництва.
У закупівлях ДАСУ встановлює дану вимогу, як порушення з боку замовника, який необґрунтовано включив до тендерної документації вимогу щодо дотримання конкретного розміру кошторисної заробітної плати при складанні цінової пропозиції.
Така вимога, як зазначено у висновку ДАСУ, суперечить пункту 5 Порядку № 281, оскільки учасник самостійно визначає розмір заробітної плати при формуванні договірної ціни, виходячи зі своєї господарської діяльності та кадрової політики.
Схожу позицію ДАСУ можна віднайти і в інших висновках про результати моніторингу процедури закупівлі: № UA-2024-08-29-009264-a, № UA-2024-09-11-005217-a, № UA-2024-10-16-014869-a.
Вказування конкретного значення (а саме «не більше 13707,89 грн») для учасників як обов’язкової умови вважається порушенням вимог Порядку № 281 та зазначення Замовником у тендерній документації таких умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Може обмежувати конкурентне середовище, оскільки не всі учасники мають однакову кадрову політику, структуру зарплат чи мають регіональні особливості. Просимо внести відповідні зміни.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.04.2025, 10:59)
Добрий день! Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
1.2. У цій Настанові терміни вживаються у такому значенні, зокрема, будівельні роботи – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
Слід зазначити, що Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" не поширюється на надання послуг, а стосується робіт. Закупівля з поточного ремонту І поверху та санвузол ІІ поверху прибудови ліцею №1 імені Захисників Вітчизни, є послугою. РІШЕННЯ АМКУ №4548-р/пк-пз від 24.03.2025 року, закупівля UA-2025-02-20-002078-a.
Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради керується Наказом №33-зг від 28.05.2024 року, яким затверджено розмір кошторисної заробітної плати який враховується при визначені вартості проведення поточного ремонту за рахунок коштів бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади в розмірі 13707,89 грн.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
1.2. У цій Настанові терміни вживаються у такому значенні, зокрема, будівельні роботи – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно-відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи.
Слід зазначити, що Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" не поширюється на надання послуг, а стосується робіт. Закупівля з поточного ремонту І поверху та санвузол ІІ поверху прибудови ліцею №1 імені Захисників Вітчизни, є послугою. РІШЕННЯ АМКУ №4548-р/пк-пз від 24.03.2025 року, закупівля UA-2025-02-20-002078-a.
Управління будівництва та ремонтів Південноукраїнської міської ради керується Наказом №33-зг від 28.05.2024 року, яким затверджено розмір кошторисної заробітної плати який враховується при визначені вартості проведення поточного ремонту за рахунок коштів бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади в розмірі 13707,89 грн.