Процедура закупки объявлена 28.03.2025 14:44. Дата последних изменений - 09.05.2025 11:13
З_25П-028_71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з експертного обстеження та паспортизації резервуарів рідких вуглеводнів) -
| Идентификатор закупки | UA-2025-03-28-008907-a | |
| ID | 973efb962506442fa6cf60dbfcc81ae7 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`958`505.20 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 2`958`505.20 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | ?:tender procurementMethodRationale eco_criteria |
Закупка объявлена
28.03.25
Период уточнений
до 05.04.25
Период обжалования
до 05.04.25
Прием предложений
до 08.04.25
Аукцион
09.04.25
Квалификация
с09.04.25
Предложения рассмотрены
с29.04.25
Завершен
09.05.25
31.03.2025, 15:30
Кваліфікаційні критерії
Общий вопрос о закупке
У підпункті 2 - Наявність дозвільних документів, пункту 2 - Інших вимог до учасників закупівель, розділі І - Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам, додатку 1 до тендерної документації - Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції замовник вимагає надати скановану копію дозвільного документу згідно з постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 (зі змінами та доповненнями) із врахуванням Постанови КМУ № 357 від 24.03.2022 р, що
підтверджує право Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Серед інших дозвільних документів пунктом 1.5 вимагається надання сканованих копій документів на виконання верхолазних робіт та промислового альпінізму.
Під час надання послуг немає необхідності створювати робоче місце, яке досягається за допомогою підйому або спуску по мотузці, або з використанням інших альпіністських методів просування і страховки. Для цього достатньо використання стаціонарних майданчиків обслуговування, приставних драбин, риштування, тощо.
Пропонуємо виключити з переліку робіт підвищеної небезпеки, на які необхідно надати скановані копії дозвільних документів "промисловий альпінізм".
підтверджує право Учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Серед інших дозвільних документів пунктом 1.5 вимагається надання сканованих копій документів на виконання верхолазних робіт та промислового альпінізму.
Під час надання послуг немає необхідності створювати робоче місце, яке досягається за допомогою підйому або спуску по мотузці, або з використанням інших альпіністських методів просування і страховки. Для цього достатньо використання стаціонарних майданчиків обслуговування, приставних драбин, риштування, тощо.
Пропонуємо виключити з переліку робіт підвищеної небезпеки, на які необхідно надати скановані копії дозвільних документів "промисловий альпінізм".
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.04.2025, 09:26)
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваш інтерес до даної закупівлі. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
31.03.2025, 17:07
Кваліфікаційні критерії
Общий вопрос о закупке
У підпункті 1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, пункту 1 - Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, розділі І - Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам, додатку 1 до тендерної документації - Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції замовник вимагає надати довідки/листи в довільній формі із зазначенням необхідного переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків за договором, зокрема:
-не менше 2-х фахівців з неруйнівного контролю*, не нижче ІІ рівня кваліфікації, атестованих відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.63-13 у виробничому секторі 8,11 (промислова енергетика, хімія та нафтохімія) та/або ISO 9712 у промисловому секторі 11 (хімія та нафтохімія), а саме:
- візуально-оптичний контроль (VT);
- ультразвуковий (UT);
- магніто-порошковий (МТ);
- акустико-емісійний (AT).
Відповідно до предмету закупівлі (Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з експертного обстеження та паспортизації резервуарів рідких вуглеводнів) для проведення неруйнівного контролю на об’єктах обстеження достатньо мати фахівців не нижче ІІ рівня, сертифікованих у виробничому секторі 11 (хімія нафтохімія) у відповідності до НПАОП 0.00-1.63-13 або у виробничих секторах 7, 11 (контроль перед введенням та у процесі експлуатації, включаючи виробництво; хімія нафтохімія).
Сектор 8 (промислова енергетика) у відповідності до НПАОП 0.00-1.63-13 (таблиця 2 - Перелік виробничих секторів) не стосується об'єктів обстеження згідно предмету закупівлі (Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з експертного обстеження та паспортизації резервуарів рідких вуглеводнів).
Просимо внести відповідні зміни.
-не менше 2-х фахівців з неруйнівного контролю*, не нижче ІІ рівня кваліфікації, атестованих відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.63-13 у виробничому секторі 8,11 (промислова енергетика, хімія та нафтохімія) та/або ISO 9712 у промисловому секторі 11 (хімія та нафтохімія), а саме:
- візуально-оптичний контроль (VT);
- ультразвуковий (UT);
- магніто-порошковий (МТ);
- акустико-емісійний (AT).
Відповідно до предмету закупівлі (Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з експертного обстеження та паспортизації резервуарів рідких вуглеводнів) для проведення неруйнівного контролю на об’єктах обстеження достатньо мати фахівців не нижче ІІ рівня, сертифікованих у виробничому секторі 11 (хімія нафтохімія) у відповідності до НПАОП 0.00-1.63-13 або у виробничих секторах 7, 11 (контроль перед введенням та у процесі експлуатації, включаючи виробництво; хімія нафтохімія).
Сектор 8 (промислова енергетика) у відповідності до НПАОП 0.00-1.63-13 (таблиця 2 - Перелік виробничих секторів) не стосується об'єктів обстеження згідно предмету закупівлі (Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з експертного обстеження та паспортизації резервуарів рідких вуглеводнів).
Просимо внести відповідні зміни.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.04.2025, 09:27)
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваш інтерес до даної закупівлі. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
02.04.2025, 14:35
Щодо вимог
Общий вопрос о закупке
Просимо, внести відповідні зміни до Тендерної документації. З_25П-028_71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з експертного обстеження та паспортизації резервуарів рідких вуглеводнів).У відповідності до даних чинних нормативно- правових актів, застосування систем акустико - емісійного (АТ) методу контролю не передбачено, оскільки він не є основним у даній сфері застосування. Без застосування даного методу контролю можливе повне та компетентне надання послуг у відповідності до предмету закупівлі. Наполегливо, просимо прибрати вимогу щодо обов’язкової наявності не менше 2-х фахівців з неруйнівного контролю (акустико-емісійний (AT) методу) наявності системи акустико-емісійна – 1од; та відповідно наявності у сфері акредитації випробувальної лабораторії такого методу випробування, як «Акустико-емісійний контроль (AT).» Вважаємо вищевказані вимоги дискримінаційними, які обмежують участь іншим учачникам, чекаємо на зміни у тендерній документації змушені будемо звертатись зі скаргою до АМКУ. Дякую
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.04.2025, 10:11)
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваш інтерес до даної закупівлі.
У Державному стандарті України ДСТУ 4046-2001 «Обладнання технологічне нафтопереробних, нафтохімічних та хімічних виробництв. Технічне діагностування. Загальні технічні вимоги», а саме п. 5.3.11. зазначено "У разі відсутності доступу до внутрішньої і зовнішньої поверхонь обʼєкта (або неможливості проведення візуального контролю) проводять випробування на міцність із акустико-емісійним контролем." Зокрема це має місце при діагностуванні підземних ємностей та резервуарів.
Також, чинний Державний стандарт України ДСТУ 4227-2003 "Настанови щодо проведення акустико-емісійного діагностування об’єктів підвищеної небезпеки" у п.4.3. чітко визначає перелік випадків, за яких необхідно застосовувати Акустико-емісійні (АТ) методи технічного діагностування. Серед таких:
-за необхідності 100%-го контролю всього обʼєму конструкційних матеріалів;
-під час гідро-або пневмовипробування;
-під час випробовування технологічним продуктом;
-під час випробовування великогабаритних обʼєктів (згідно ТЗ передбачено діагностування резервуарів обʼємом понад 50м3);
-у випадку наявності футерівки (Захисного ізоляційного покриття);
-у випадках, якщо контролювання методами НК неможливе.
З огляду на наведене, вимога щодо застосування методів акустичної емісії жодним чином не є дискримінаційною, не суперечить НД, встановлена згідно Державних стандартів з врахуванням конструктивних особливостей технологічного обладнання та має за мету проведення якісного технічного діагностування та отримання обʼєктивних результатів про технічний стан обладнання.
У Державному стандарті України ДСТУ 4046-2001 «Обладнання технологічне нафтопереробних, нафтохімічних та хімічних виробництв. Технічне діагностування. Загальні технічні вимоги», а саме п. 5.3.11. зазначено "У разі відсутності доступу до внутрішньої і зовнішньої поверхонь обʼєкта (або неможливості проведення візуального контролю) проводять випробування на міцність із акустико-емісійним контролем." Зокрема це має місце при діагностуванні підземних ємностей та резервуарів.
Також, чинний Державний стандарт України ДСТУ 4227-2003 "Настанови щодо проведення акустико-емісійного діагностування об’єктів підвищеної небезпеки" у п.4.3. чітко визначає перелік випадків, за яких необхідно застосовувати Акустико-емісійні (АТ) методи технічного діагностування. Серед таких:
-за необхідності 100%-го контролю всього обʼєму конструкційних матеріалів;
-під час гідро-або пневмовипробування;
-під час випробовування технологічним продуктом;
-під час випробовування великогабаритних обʼєктів (згідно ТЗ передбачено діагностування резервуарів обʼємом понад 50м3);
-у випадку наявності футерівки (Захисного ізоляційного покриття);
-у випадках, якщо контролювання методами НК неможливе.
З огляду на наведене, вимога щодо застосування методів акустичної емісії жодним чином не є дискримінаційною, не суперечить НД, встановлена згідно Державних стандартів з врахуванням конструктивних особливостей технологічного обладнання та має за мету проведення якісного технічного діагностування та отримання обʼєктивних результатів про технічний стан обладнання.
02.04.2025, 15:56
ТЗ
Общий вопрос о закупке
Прошу надати інформацію з приводу ремонта резервуарів, а саме карту ремонту
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.04.2025, 10:12)
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваш інтерес до даної закупівлі.
Причиною проведення експертного обстеження резервуарів є не ремонт, а закінчення розрахункового терміну експлуатації обладнання або ж відновлення паспортів.
Причиною проведення експертного обстеження резервуарів є не ремонт, а закінчення розрахункового терміну експлуатації обладнання або ж відновлення паспортів.