Процедура закупки объявлена 28.03.2025 14:37. Дата последних изменений - 23.05.2025 08:10
Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1) -
| Идентификатор закупки | UA-2025-03-28-008688-a | |
| ID | 5b0946d1f331479fa4cac9f97f8619cc |
Общая ожидаемая стоимость закупки
12`500`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)) Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції викладена у пункті 8 Розділу І тендерної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 5 до тендерної документації. Обґрунтування потреби в закупівлі: З метою підтвердження дії Свідоцтва про придатність ГТС – причалів №№ 15, 23, 26, 27, що видається Регістром судноплавства України, згідно вимог Регістра судноплавства України у Акті огляду причалу, висновку контрольно-інспекторського обстеження причалів №№ 15, 23, 26, 27 та відповідно до п. 2.4. Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.05.2005р. №257, необхідно виконати поточний ремонт по усуненню зафіксованих дефектів конструкційних елементів причалів: паль, наголовників, ростверку, бортової балки, колесовідбійного брусу, кордонного кутику, покриття та дообладнання причалів металевими трапами та відбійними пристроями до проектної кількості. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 12.02.2020, з використанням методу: направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг за наступним розрахунком: визначення середньої вартості послуг за результатами отриманих листів-пропозиції. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Ренійська філія ДП "АМПУ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 12`500`000.00 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
28.03.25
Период уточнений
до 24.04.25
Период обжалования
до 24.04.25
Прием предложений
до 27.04.25
Аукцион
28.04.25
Квалификация
с28.04.25
Предложения рассмотрены
с07.05.25
Завершен
23.05.25
02.04.2025, 18:44
Матеріально-технічна база
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 1 Додатку 2 У часник на відповідність кваліфікаційному критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій у складі своє пропозиції повинен надати інформацію про наявність понтону, за допомогою якого будуть надаватися послуги (з наданням копії чинного на час подання пропозиції та на весь час надання послуг Свідоцтва про придатність до плавання, виданого Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством (за виключенням російського). Виступаючи неодноразово Замовником аналогічних закупівель, які на даний час виконані, до умов тендерної документації не була включена вищезазначена вимога.
Для забезпечення рівних вимог для участі потенційних учасників, які мають і достатній досвід і працівників, оскільки наявність понтону жодним чином не впливає на якість та спроможність виконання послуг за предметом закупівлі, просимо Вас виключити вимогу щодо наявності у учасників понтону (з наданням копії чинного на час подання пропозиції та на весь час надання послуг Свідоцтва про придатність до плавання, виданого Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством).
Для забезпечення рівних вимог для участі потенційних учасників, які мають і достатній досвід і працівників, оскільки наявність понтону жодним чином не впливає на якість та спроможність виконання послуг за предметом закупівлі, просимо Вас виключити вимогу щодо наявності у учасників понтону (з наданням копії чинного на час подання пропозиції та на весь час надання послуг Свідоцтва про придатність до плавання, виданого Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.04.2025, 15:20)
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.