Процедура закупки объявлена 27.03.2025 13:19. Дата последних изменений - 23.04.2025 11:11
Вершкове масло
| Идентификатор закупки | UA-2025-03-27-006266-a | |
| ID | b82cde31d144479b9b28fe4c62a99188 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-03-27-007285-a |
Ожидаемая стоимость
138`601.20 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десять) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ, (Київська обл.), м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис, шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА. Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Більш детальну інформацію дивитися в розділі 7 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" | |
| Ожидаемая стоимость | 138`601.20 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
27.03.25
Прием предложений
до 14.04.25
Квалификация
с14.04.25
Предложения рассмотрены
с14.04.25
Завершен
23.04.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 15 Календарные дни |
Условия поставки
| Событие | Дата подачи заявки | |
| Тип оплаты | ?:tender milestones item code recurring | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399
ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Київська область, Київ
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Умови поставки:
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десять) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р.
Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ, (Київська обл.), м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ.
Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис, шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів.
Умови оплати:
Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі.
Для платників ПДВ:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Для неплатників ПДВ резидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Для нерезидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ.
У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ).
Більш детальну інформацію дивитися в розділі 7 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 456 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проект договір.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 13:19
Версия документа от: 27.03.2025 13:19
ID: 1d6d82c2abf943d290a19822d4109a4c
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 13:19
Версия документа от: 27.03.2025 13:19
ID: edd12acc671b4e12a9386e905ffec50d
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Вид: солодковершкове
Вміст жиру Ожидаемое значение: 73 відсоток
Відповідність ДСТУ: ДСТУ 4399
Безлактозне Ожидаемое значение: нет
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 27.03.2025 13:19 | |
| Начало периода приема предложений | 27.03.2025 13:19 | |
| Окончание периода приема предложений | 14.04.2025 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 40081221 |
| Юридический адрес | Україна, Київська область, Київ |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 14.04.2025 00:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
3
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
ID: 080d018f767f419a80717f887c140e76
129`276.00
Гривна без НДС
4
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТАНТАПРОД"
ID: 9a4d1639879d48ae9c8fcdd76c80c10c
136`800.00
Гривна без НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
118`560.00
Гривна без НДС
Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399, 1 кг
260.00 Гривна без НДС
Победитель
14.04.2025 12:31
2
121`752.00
Гривна без НДС
Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399, 1 кг
267.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
3
129`276.00
Гривна без НДС
Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399, 1 кг
283.50 Гривна без НДС
Не рассматривался
4
136`800.00
Гривна без НДС
Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399, 1 кг
300.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "М'ЯСНИЧОК"
Код ЕГРПОУ:39203222
118`560.00
Гривна без НДС
14.04.2025
12:31
Заключенные договоры
Номер договора
ПЗ/НХ-25361/НЮ
Дата подписания
18.04.2025
Дата начала действия
18.04.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
142`272.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
118`560.00 Гривна
