Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.03.2025 11:00. Дата последних изменений - 09.04.2025 12:28

Шафа для зберігання зброї (автоматів Калашникова) за кодом ДК 021:2015:39150000-8 Меблі та приспособи різні -

Идентификатор закупки UA-2025-03-26-003530-a  
ID 4431b4064b7f430789f88b290d091af8  
Общая ожидаемая стоимость закупки
28`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина А4927  
Общая ожидаемая стоимость закупки 28`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
26.03.25
Период уточнений
до 01.04.25
Прием предложений
до 04.04.25
Квалификация
с04.04.25
Предложения рассмотрены
с04.04.25
Завершен
09.04.25
28.03.2025, 22:43
Щодо еквівалента товару
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Пунктом 15.3. Оголошення передбачено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати технічні характеристики запропонованої моделі та комплектація.
На підставі пункту 3.4 Оголошення просимо уточнити технічні характеристики для надання еквівалента товару.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован29.03.2025, 12:40)
Пункт 15.3 з Оголошення буде прибрано. Технічні характеристики, які нас влаштовують, зазначені в п. 3 Оголошення. Якщо Учасник має намір запропонувати еквівалент товару з іншими характеристиками, він має надати Замовнику (опублікувати в електронній системі чи надіслати на електронну пошту) назву моделі, виробника та характеристики до кінця терміну уточнень. Після цього Замовником буде надано відповідь про відповідність запропонованої моделі в якості еквівалента.
29.03.2025, 17:48
Щодо еквіваленту товару
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Вимога щодо надання технічних характеристик на запропонований еквівалент поза межами майданчику та ще і в період уточнень не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостям.

Частиною 13 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.

З огляду на те, що технічними характеристиками передбачено надання еквіваленту,просимо надати роз'яснення: чи буде розглядатись пропозиція з товаром, який має іншу назву та іншої марку, але з еквівалентними характеристиками, які відповідають технічним характеристикам, наведеним в п.3 Оголошення?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.03.2025, 15:28)
Пропозиція з товаром, який має іншу назву та іншої марки, але з еквівалентними характеристиками, які відповідають технічним характеристикам, наведеним в п.3 Оголошення, буде розглядатись. Але для того, щоб переконатись, що ця марка та назва дійсно відполвідають технічним вимогам та, відповідно, уникнути можливого відхилення пропозиції, радимо повідомити їх у період уточнень. Ви, як і було зазначено у відповіді на попереднє питання, можете опублікувати назву та марку в електронній системі. Надсилання назви та марки товару на електронну адресу замовника та отримання відповіді - не є переговорами з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, а лише питанням розуміння еквіваленту товару. Крім того, згідно з частиною 1 Статті 13 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Згідно з частиною 2 цієї статті як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Таким чином, спрощена закупівля не підпадає під дію Закону в повному обсязі, а проводиться замовником у відповідності до Статті 14 Закону. Згідно з частиною 20 Статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.