Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.03.2025 15:56. Дата последних изменений - 03.07.2025 15:31

Капітальний ремонт (переобладнання) медичних приміщень та конференцзалу комунального підприємства "Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства" Волинської обласної ради по вул. Загородня 20, в місті Луцьк Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) CPV: 45453000-7 Overhaul and refurbishment work

Идентификатор закупки UA-2025-03-20-011690-a  
ID 2fd26f28f78d477185a00307711c3d6a  
Идентификатор плана UA-P-2025-03-20-011613-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
9`712`378.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 9`712`378.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
20.03.25
Период уточнений
до 17.05.25
Период обжалования
до 17.05.25
Прием предложений
до 20.05.25
Квалификация
с20.05.25
Предложения рассмотрены
с10.06.25
Завершен
03.07.25

Спецификация закупки

Лот № 1. Капітальний ремонт (переобладнання) медичних приміщень та конференцзалу комунального підприємства "Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства" Волинської обласної ради по вул. Загородня 20, в місті Луцьк Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) CPV: 45453000-7 Overhaul and refurbishment work

Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств “Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру”. Закупівля здійснюється на виконання Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 № 360-VI, Угода про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованою Законом України № 3719- IХ від 09.05.2024 р., Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, з урахування Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), для реалізації проекту №PLUA.02.01-IP.01-0001/24-00 «Створення транскордонних центрів профілактичних оглядів у Люблінському та Волинському регіонах», програма Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна 2021 - 2027

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 9`712`378.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 48`561.89 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту ожидается  

Условия оплаты согласно договора

Событие Выполнения работ  
Описание Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Капітальний ремонт (переобладнання) медичних приміщень та конференцзалу комунального підприємства "Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства" Волинської обласної ради по вул. Загородня 20, в місті Луцьк Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) CPV: 45453000-7 Overhaul and refurbishment work
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 робота

Тендерная документация

Проект договора
Додаток №5 Проєкт договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 15:56
Версия документа от: 20.03.2025 15:56
ID: 4b1c8852bdbc45f68512086ebe6fd66e
Тендерная документация
Додаток №7 Декларація доброчесності.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 15:56
Версия документа от: 20.03.2025 15:56
ID: e6eb985895544dd58c5fbeef0f1378e0
Тендерная документация
Тендерна документація.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 15:56
Версия документа от: 20.03.2025 15:56
ID: b4887deb852d4d4d836405ec7631a791
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 15:56
Версия документа от: 20.03.2025 15:56
ID: b1f4b70256b04084bd4aa112694ce431

?:tender item config

Oписание критериев

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт (переобладнання) меди
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А Заява про технічне обладнання, інструменти або устаткування, доступні суб’єкту господарювання для виконання договору на надання послуг або робіт № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Кількість Виробник/ марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору) Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Примітка: у разі якщо учасники під час формування тендерної пропозиції, планують замінити машино-механізми на інші, які виконують аналогічні функції, або роботи, що визначені в технічній специфікації можуть бути виконані без застосування вказаних механізмів, то вони зобов’язані відобразити таку заміну шляхом подання у складі тендерної пропозиції відомостей ресурсів до кошторисів та (за бажанням) пояснення щодо невикористання вказаних механізмів у своїй пропозиції. 1. Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу), що наведена в Таблиці А підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка (будівельні машини та механізми) власна, то на підтвердження подаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів) на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); - у разі, якщо автомобільна техніка (будівельні машини та механізми) (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди з актами приймання-передачі (лізингу, надання послуг, тощо) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. 2. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2, що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2. 3. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з надання послуг/виконання робіт протипожежного призначення, які передбачені технічною специфікацію, що видана учаснику або субпідряднику (у разі залучення для виконання таких робіт) та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника чи субпідрядника (у разі залучення для виконання таких робіт) видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з надання послуг/виконання робіт протипожежного призначення. У відповідності до пп.1 п.1 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» - 1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А Заява про технічне обладнання, інструменти або устаткування, доступні суб’єкту господарювання для виконання договору на надання послуг або робіт № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Кількість Виробник/ марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору) Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Примітка: у разі якщо учасники під час формування тендерної пропозиції, планують замінити машино-механізми на інші, які виконують аналогічні функції, або роботи, що визначені в технічній специфікації можуть бути виконані без застосування вказаних механізмів, то вони зобов’язані відобразити таку заміну шляхом подання у складі тендерної пропозиції відомостей ресурсів до кошторисів та (за бажанням) пояснення щодо невикористання вказаних механізмів у своїй пропозиції. 1. Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу), що наведена в Таблиці А підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка (будівельні машини та механізми) власна, то на підтвердження подаються копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів) на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); - у разі, якщо автомобільна техніка (будівельні машини та механізми) (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди з актами приймання-передачі (лізингу, надання послуг, тощо) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. 2. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2, що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2. 3. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з надання послуг/виконання робіт протипожежного призначення, які передбачені технічною специфікацію, що видана учаснику або субпідряднику (у разі залучення для виконання таких робіт) та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника чи субпідрядника (у разі залучення для виконання таких робіт) видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з надання послуг/виконання робіт протипожежного призначення. У відповідності до пп.1 п.1 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» - 1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт (переобладнання) меди
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (інформація про освітню та професійну кваліфікацію, навички, досвід і знання осіб, відповідальних за виконання) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця Б Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я, по-батькові працівника. Посада/ спеціальність Стаж роботи за спеціальністю ____________ _____________________________________ Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця В Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № з/п Назва спеціальності Наявність в організації (роб.) Необхідно додатково прийняти (роб.) Робітники субпідрядних організацій (роб.). 1 __________ _______________________________________ 1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. - обов’язковою є наявність інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) - обов’язковою є наявність фахівця з пожежної безпеки – не менше 1 особи, яка пройшла навчання з пожежної безпеки (надати копії наказу про призначення відповідальної особи та скан-копії протоколів (витяги з протоколу) засідання комісії з перевірки знань та посвідчення, які чинні на дату подання документа) - кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань із загального курсу з охорони праці - необхідно підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум двома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які чинні на дату подання документа). 2. Наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. 3. Надати в складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про середньорічну чисельність та кількість керівного персоналу суб’єкта господарювання за останні три роки Примітка: Учасник для виконання робіт може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У разі такого залучення, інформація про таких осіб не включається в Таблиці форми Б та В, а подається у спосіб, передбачений п.7 розділу №3 даного Додатку№1. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця Б Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я, по-батькові працівника. Посада/ спеціальність Стаж роботи за спеціальністю ____________ _____________________________________ Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця В Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № з/п Назва спеціальності Наявність в організації (роб.) Необхідно додатково прийняти (роб.) Робітники субпідрядних організацій (роб.). 1 __________ _______________________________________ 1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття (переведення) на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. - обов’язковою є наявність інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). На підтвердження надати скановану копію з документа кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) - обов’язковою є наявність фахівця з пожежної безпеки – не менше 1 особи, яка пройшла навчання з пожежної безпеки (надати копії наказу про призначення відповідальної особи та скан-копії протоколів (витяги з протоколу) засідання комісії з перевірки знань та посвідчення, які чинні на дату подання документа) - кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань із загального курсу з охорони праці - необхідно підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум двома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які чинні на дату подання документа). 2. Наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. 3. Надати в складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про середньорічну чисельність та кількість керівного персоналу суб’єкта господарювання за останні три роки Примітка: Учасник для виконання робіт може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У разі такого залучення, інформація про таких осіб не включається в Таблиці форми Б та В, а подається у спосіб, передбачений п.7 розділу №3 даного Додатку№1
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт (переобладнання) меди
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. 3.1. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця «В» Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з/п Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення Предмет договору/найменування об’єкта будівництва Ціна договору Стан виконання договору, %/вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ3 1 2 3 4 5 1 Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3.2. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці форми Таблиці «В», у кількості не менше не менше, ніж один. Аналогічним договором є повністю виконаний договір, (двосторонній або декілька сторонній), на капітальний ремонт/реконструкцію/будівництво, незалежно від джерел фінансування. Учасник може не подавати в складі Тендерної пропозиції додатки/додаткові угоди, які є невід’ємною частиною такого аналогічного договору. 3.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт за кожним договором, що вказаний в довідці а саме: довідки форми КБ-3. 3.4. Платіжні документи, що підтверджують факт оплати виконання робіт згідно аналогічних договорів та довідки Таблиці «В». *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. **інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього. 3.1. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця «В» Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з/п Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення Предмет договору/найменування об’єкта будівництва Ціна договору Стан виконання договору, %/вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ3 1 2 3 4 5 1 Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 3.2. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці форми Таблиці «В», у кількості не менше не менше, ніж один. Аналогічним договором є повністю виконаний договір, (двосторонній або декілька сторонній), на капітальний ремонт/реконструкцію/будівництво, незалежно від джерел фінансування. Учасник може не подавати в складі Тендерної пропозиції додатки/додаткові угоди, які є невід’ємною частиною такого аналогічного договору. 3.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт за кожним договором, що вказаний в довідці а саме: довідки форми КБ-3. 3.4. Платіжні документи, що підтверджують факт оплати виконання робіт згідно аналогічних договорів та довідки Таблиці «В». *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. **інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт (переобладнання) меди
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності (Економічні та фінансові можливості) яка підтверджується фінансовою звітністю Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній рік (за 2024 р.); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній рік (за 2024 р.); - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній рік (за 2024 р.); Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній рік. Примітка для всіх учасників: - У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. - Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання за 2024 рік повинен становити не менше 100 відсотків очікуваної вартості закупівлі. Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній рік (за 2024 р.); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній рік (за 2024 р.); - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній рік (за 2024 р.); Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній рік. Примітка для всіх учасників: - У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. - Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання за 2024 рік повинен становити не менше 100 відсотків очікуваної вартості закупівлі
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.03.2025

Даты и сроки

Дата публикации 20.03.2025 15:56  
Завершение периода уточнений 17.05.2025 00:00  
Начало периода приема предложений 20.03.2025 15:56  
Окончание периода приема предложений 20.05.2025 01:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 42078561  
Юридический адрес 43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 20.05.2025 01:00
Капітальний ремонт (переобладнання) медичних приміщень та конференцзалу комунального підприємства "Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства" Волинської обласної ради по вул. Загородня 20, в місті Луцьк Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) CPV: 45453000-7 Overhaul and refurbishment work
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"
ID: c67e106ea0b54171b06d8f963a740ad4
9`709`321.56
Гривна без НДС

Квалификация участников

Капітальний ремонт (переобладнання) медичних приміщень та конференцзалу комунального підприємства "Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства" Волинської обласної ради по вул. Загородня 20, в місті Луцьк Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) CPV: 45453000-7 Overhaul and refurbishment work
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
9`709`321.56
Гривна без НДС
Победитель
10.06.2025 16:39

Сообщение о намерении заключить договор

Капітальний ремонт (переобладнання) медичних приміщень та конференцзалу комунального підприємства "Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства" Волинської обласної ради по вул. Загородня 20, в місті Луцьк Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) CPV: 45453000-7 Overhaul and refurbishment work
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"
Код ЕГРПОУ:40819378
9`709`321.56
Гривна без НДС
10.06.2025
16:39

Заключенные договоры

Капітальний ремонт (переобладнання) медичних приміщень та конференцзалу комунального підприємства "Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства" Волинської обласної ради по вул. Загородня 20, в місті Луцьк Волинської області (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) CPV: 45453000-7 Overhaul and refurbishment work
Номер договора
37/06
Дата подписания
30.06.2025
Дата начала действия
30.06.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
9`709`321.56 Гривна без НДС