Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.03.2025 15:39. Дата последних изменений - 23.06.2025 00:00

Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р) -

Идентификатор закупки UA-2025-03-19-010739-a  
ID ee4b65167b764400b2a170f0b1a0ae8c  
Идентификатор плана UA-P-2025-03-19-013039-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`444`040.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 2`444`040.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
19.03.25
Период уточнений
до 14.06.25
Период обжалования
до 14.06.25
Прием предложений
до 17.06.25
Торги отменены
23.06.25
24.03.2025, 20:53. ID: UA-2025-03-19-010739-a.a1
Жалоба в АМКУ
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС"
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
19 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Описание сущности пункта жалобы
19 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Классификация нарушения
Технічна специфікація предмета закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
?:tender complaints objections argument evidence Лист від експертної організації
Лист від експертної організації
?:tender complaints objections argument evidence Паспорт якості
Паспорт якості
?:tender complaints objections argument evidence Лист відповідь
Лист відповідь
?:tender complaints objections argument evidence Лист від постачальника
Лист від постачальника
?:tender complaints objections argument evidence Скарга АМКУ підписана
Скарга АМКУ підписана
?:tender complaints objections argument evidence Скарга АМКУ
Скарга АМКУ
?:tender complaints objections argument evidence ДСТУ 7124:2009
ДСТУ 7124:2009
?:tender complaints objections argument evidence Технічні умови на дрова
Технічні умови на дрова
?:tender complaints objections argument evidence ДСТУ 3472:2015
ДСТУ 3472:2015
?:tender complaints objections argument evidence Договір поставки дрів між постачальниками
Договір поставки дрів між постачальниками
?:tender complaints objections argument evidence Договір поставки
Договір поставки
?:tender complaints objections argument evidence РСТУ УРСР 1297:82
РСТУ УРСР 1297:82
Дата рассмотрения жалобы03.04.2025, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Розглянувши запит на пояснення від 09.06.2025 року, надаємо наступну інформацію.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
З урахуванням наведених вище положень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником заплановано процедуру закупівлі товару за предметом: Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р), код ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, та оголошено процедуру закупівлі – відриті торги (з особливостями) за ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2025-03-19-010739-a (далі – Закупівля).
При плануванні та проведені закупівлі, Замовником забезпечено дотримання принципів публічних закупівель, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Інформація щодо визначення розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості робіт за предметом закупівлі.
Кошти на здійснення Закупівлі, були згідно кошторисних призначень на 2025 рік.
Таким чином, розмір бюджетного призначення становить 2444040,00 грн., КЕКВ 2275.
Визначення очікуваної вартості товару за предметом закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затв. наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика), методом порівняння ринкових цін.
Так, пунктом 1 Розділу ІІІ Методики визначено, що метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способом, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг, зокрема, є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Отже, Замовником за результатами застосування наведеного вище способу отримання інформації про ціну товару, отримано комерційні пропозиції потенційних постачальників. Виходячи із отриманої інформації про ціни на товар за предметом Закупівлі Замовником визначено очікувану вартість закупівлі.


Інформація щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик товару за предметом закупівлі.
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), відповідно до покладених на нього завдань згідно Положення про відділ освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради, затвердженого Рішенням Арцизької міської ради від 19 листопада 2021 року № 930-VІІІ. Сприяє матеріально-технічному забезпеченню закладів, введенню в дію нових приміщень, комплектуванню меблями, відповідним обладнанням, підручниками. Організовує підготовку закладів освіти до нового навчального року, зокрема до роботи в осінньо-зимовий період. Погоджує проекти будівництва закладів освіти.
Частиною 3 ст. 37 Закону України «Про повну загальну середню освіту» визначено, що засновник закладу загальної середньої освіти зобов’язаний забезпечити утримання та розвиток заснованого ним закладу освіти, його матеріально-технічної бази на рівні, достатньому для виконання вимог державних стандартів, ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти, вимог трудового законодавства, оплати праці педагогічних та інших працівників, охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки тощо.
Таким чином, потреба в закупівлі товару: «Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)» викликана необхідністю забезпечення опалювання в закладах освіти Арцизької територіальної громади.
Технічні та якісні характеристики вугілля, дров, напівбрикетів торф’яних, пелет з лушпиння визначенні відповідно до діючих державних стандартів та технічних умов, що звичайно застосовуються до твердого палива даних видів. Детальні технічні та якісні характеристики визначено у тендерній документації по Закупівлі. Кількість вугілля, дров, напівбрикетів торф’яних, пелет з лушпиння визначена згідно потреби освітніх закладів Замовника, з урахуванням споживання в попередніх роках.

Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Арцизької міської ради, згідно цієї закупівлі, інформація знаходиться в розробці. Уповноважена особа не відповідає за розміщення на сайті інформації.

Щодо надання інформації про виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз щодо внесення зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Вугілля кам’яне марки Г (13-100), вугілля кам’яне марки Г (25-100), напівбрикети торф’яні, дрова, пелети з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-19-010739-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.

Згідно п.п. 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
З урахуванням пропуску 30-денного строку виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2025 № 5238-р/пк-пз та з метою усунення допущених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником 12.06.2025 року прийнято рішення про відміну закупівлі UA-2025-03-19-010739-a на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей.
Інформація про відміну закупівлі та про підстави такого рішення оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель.
Дата исполнения решения заказчиком: 12.06.2025 17:12
Выполнена заказчиком