Процедура закупки объявлена 18.03.2025 16:57. Дата последних изменений - 22.06.2025 00:00
ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень) -
| Идентификатор закупки | UA-2025-03-18-013458-a | |
| ID | 9c9386955bb1471e86f2f8a2a44f004f | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-03-18-015895-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
586`827.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». (зі змінами)
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 586`827.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
18.03.25
Период уточнений
до 03.05.25
Период обжалования
до 03.05.25
Прием предложений
до 06.05.25
Аукцион
06.05.25
Квалификация
с06.05.25
Предложения рассмотрены
с16.06.25
Закупка не состоялась
22.06.25
22.03.2025, 22:49. ID:
UA-2025-03-18-013458-a.c1
Жалоба в АМКУ
ТОВ "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОДСЕНД ЛТД"
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
п.15 додатку 3 до тендерної документації, п. 5 додатку 1 до тендерної документації, п.3 додатку 1 до тендерної документації, п.8 додатку 1 до тендерної документації, п.9 додатку 1 до тендерної документації, п.10 додатку 1 до тендерної документації, п.11 додатку 1 до тендерної документації. Щодо надання сертифікатів відповідності
Описание сущности пункта жалобы
Відповідно до п.15 додатку 3 до тендерної документації учасники: надати у складі пропозиції такі документи (документи мають бути чинними, та видані повноважними на те органами сертифікації, в іншому випадку пропозиція учасника відхиляється): Сертифікат (и) відповідності ВЗ щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), індексу поширення полум’я по поверхні (група І1), токсичності продуктів горіння (група Т1), корозійної дії на метал (не викликає корозію металів).
Відповідно до п. 5 додатку 1 до тендерної документації: якість ВЗ, згідно з сертифікатом(ами) відповідності має відповідати вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та пп. 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95 «Древесина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» щодо І (першої) групи вогнезахисної ефективності (підгрупа 1А), індексу поширення полум’я по поверхні (група І1), токсичності продуктів горіння (група Т1), корозійної дії на метал (не викликає корозію металів).
Відповідно до п.3 додатку 1 до тендерної документації: гарантійний термін експлуатації деревини, що оброблена ВЗ підтверджується завіреною виробником копією протоколу кліматичних випробувань від акредитованої Національним агентством з акредитації України (НААУ) лабораторії ДСНС України, що має у своїй сфері ГОСТ 16363-98.
Відповідно до п.3 додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження якості ВЗ вимогам пп. 4.10 ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» та пп. 3.5.9, 3.5.10 ГОСТ 30219-95, Учасник зобов'язаний у складі тендерної документації надати завірену(і) виробником ВЗ копію(ї) сертифікату(ів) відповідності від акредитованого НААУ органу сертифікації (органу оцінки відповідності).
Відповідно до п.8 додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження якісних характеристик вогнезахищеної деревини згідно з пп. 6.1.3, 7.3, 7.8, 7.10, 7.14, 7.19, 7.21 ДСТУ 8829:2019 та п. 5.1 ДСТУ Б В.1.1-2-97, Учасник зобов'язаний надати в складі тендерної документації надати протоколи сертифікаційних випробувань з визначення індексу поширення полум’я (не поширюють полум’я по поверхні), визначення корозійної дії (становить менше 0,1 г/м2*год), визначення токсичності продуктів горіння (не більше Т1) та протоколи випробувань щодо визначення температури самозаймання (не нижче 500℃), визначення температури займання (не більше 400℃), визначення групи горючості (не більше Г 1), визначення групи горючості (важкогорючий матеріал), визначення групи займистості (не більше В 1), визначення димоутворювальної здатності (не більше Д2), визначення температури тління.
Відповідно до п.9 додатку 1 до тендерної документації: вищезазначені протоколи мають бути від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії ДСНС України, що має у своїй сфері ДСТУ 8829:2019 та завірені виробником ВЗ.
Відповідно до п.10 додатку 1 до тендерної документації: учасник зобов'язаний у складі тендерної документації надати лист від виробника щодо своєчасного постачання переможцю тендерної закупівлі (вказати ідентифікатор закупівлі) необхідної кількості ВЗ.
Відповідно до п.11 додатку 1 до тендерної документації: учасник у складі пропозиції надає відповідний гарантійний лист від виробника (-ів) вогнезахисної суміші (яка буде використовуватися для надання послуг) або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер підтверджують гарантовану поставку учаснику якісної вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених цим оголошенням із зазначенням номеру оголошення в електронній системі закупівель із зазначенням ідентифікатора закупівлі. Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень та вогнезахисний матеріал, який буде використовуватись для надання послуг, повинні відповідати проектно-кошторисній документації Замовника.
По-перше, ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі- Ліцензійні умови) не передбачено отримання усіх вказаних документів для суб’єктів господарювання з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
По-друге, усі вищенаведені протоколи випробувань, сертифікати відповідності наявні лише в одного виробника, продукція якого відповідає вказаним вимогам.
По-третє, Скаржник звернувся до виробника з проханням надати вказані документи, проте відповіді на момент подання скарги не отримав.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
?:tender complaints objections argument evidence
Ліцензійні умови
?:tender complaints objections argument evidence
Запит
?:tender complaints objections sequenceNumber: 2
до пп.1.6 п.4 додатку 3 до тендерної документації. Щодо надання технічного звіту, висновку
Описание сущности пункта жалобы
Відповідно до пп.1.6 п.4 додатку 3 до тендерної документації: відповідно до ПКМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» надати документ (технічний звіт, висновок) який підтверджує доступність до будівель та приміщень учасника осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення виданого будівельним експертом який має кваліфікаційний сертифікат.
Ліцензійними умовами не передбачено отримання вказаного документа (технічного звіту, висновку), який підтверджує доступність до будівель та приміщень учасника осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення виданого будівельним експертом, який має кваліфікаційний сертифікат для суб’єктів господарювання з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявний вказаний документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
?:tender complaints objections argument evidence
Ліцензійні умови
?:tender complaints objections sequenceNumber: 3
пп.4.3 п.4 додатку 3 до тендерної документації. Щодо наявності автотранспорту та документів до нього
Описание сущности пункта жалобы
Відповідно до пп.4.3 п.4 додатку 3 до тендерної документації: для своєчасного та якісного надання послуг/виконання робіт з предмета закупівлі учасник повинен мати справний транспортний засіб. Учасник повинен надати довідку із вказанням марки та моделі транспортного засобу та права користування (оренди, тощо) на транспортний засіб та свідоцтва про реєстрацію. Додатково надати документ(-и), що підтверджують право користування транспортними засобами: скан-копію договору купівлі-продажу, оренди, тощо (додатково надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та скан-копію протоколу перевірки технічного стану транспортних засобів, які зазначені в довідці та будуть використовуватись для надання послуг з предмета закупівлі).
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності автотранспорту та вказаних супутніх документів до нього для суб’єктів господарювання з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявний автотранспорт та вказані супутні документи до нього, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
?:tender complaints objections argument evidence
Ліцензійні умови
?:tender complaints objections sequenceNumber: 4
до пп.5.2 п.5 додатку 3 до тендерної документації. Щодо надання висновків психофізіологічної експертизи та медичних книжок
Описание сущности пункта жалобы
Відповідно до пп.5.2 п.5 додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати: копії особових медичних книжок працівників Учасника нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150 та висновки психофізіологічної експертизи працівника про його придатність до виконання робіт з підвищеної небезпеки, які потребують професійного добору згідно наказу МОЗ України та ДК України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.1994 р. «Перелік робіт де є потреба у професійному доборі», затвердженого Держохоронпраці та Мінюстом України № 18-554 від 25.01.1995 р.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкового отримання працівниками суб’єктів господарювання з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення висновків психофізіологічної експертизи про придатність до виконання робіт з підвищеної небезпеки, які потребують професійного добору згідно наказу МОЗ України та ДК України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.1994 р. «Перелік робіт де є потреба у професійному доборі», затвердженого Держохоронпраці та Мінюстом України № 18-554 від 25.01.1995 р, та копій особових медичних книжок працівників Учасника нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
?:tender complaints objections argument evidence
Ліцензійні умови
?:tender complaints objections sequenceNumber: 5
пп.4.4 п.4 додатку 3 до тендерної документації. Щодо надання декларації матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Описание сущности пункта жалобы
Відповідно до пп.4.4 п.4 додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати: декларацію матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом Держпраці (з відміткою такого органу, якщо вказаний документ надається у паперовому вигляді) або електронну версію вказаного документу із обов’язковою наявністю QR-коду чи іншого ідентифікатора для можливості перевірки автентичності вказаного документу. Вказана декларація повинна підтверджувати відповідність матеріально-технічної бази та умов праці Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт на висоті понад 1,3 метра та верхолазних робіт. В декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинна зазначатися адреса, де будуть виконуватися роботи за даною процедурою закупівлі, або повинно бути зазначено «на об’єктах замовників згідно укладених договорів».
Технічним завданням не передбачено проведення будь-яких верхолазних робіт. На підтвердження надаємо копію технічного завдання.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявний вказаний документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
?:tender complaints objections argument evidence
Додаток 1 технічні умови
Дата рассмотрения жалобы01.04.2025, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Порушення усунуто. Внесено зміни до ТД
Дата исполнения решения заказчиком: 08.04.2025 14:33
Выполнена заказчиком
11.04.2025, 23:12. ID:
UA-2025-03-18-013458-a.c2
Жалоба в АМКУ
ТОВ "МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОДСЕНД ЛТД"
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
пп.4.3 п.4 додатку 3 до тендерної документації. Щодо наявності транспортного засобу
Описание сущности пункта жалобы
Відповідно до пп.4.3 п.4 додатку 3 до тендерної документації: для своєчасного та якісного надання послуг/виконання робіт з предмета закупівлі учасник повинен мати справний транспортний засіб. Учасник повинен надати довідку із вказанням марки та моделі транспортного засобу та права користування (оренди, тощо) на транспортний засіб.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності транспортного засобу для суб’єктів господарювання з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Надаємо копію.
Дана вимога розрахована на учасників торгів, в яких вже наявний транспортний засіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у торгах.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормам чинного законодавства.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Крім того, нами вже подавалася скарга на вказані дискримінаційні вимоги за яким було прийнято рішення №5095-р/пк-пз від 01.04.2025, та в якому було зазначено:
«…Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 не передбачають наявності транспортного засобу.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовник порушив зазначені вище вимоги діючого законодавства. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають транспортний засіб та зможуть надати вищенаведені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
…
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині…»
Враховуючи вище викладене, Замовник не виконав рішення №5095-р/пк-пз від 01.04.2025 в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційну умову зазначену вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
?:tender complaints objections argument evidence
Ліцензійні умови
?:tender complaints objections argument evidence
Рішення від 01.04.2025 №5095
Дата рассмотрения жалобы23.04.2025, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Рішення виконане,зміни до ТД внесені
Дата исполнения решения заказчиком: 29.04.2025 17:05
Выполнена заказчиком