Процедура закупки объявлена 17.03.2025 18:59. Дата последних изменений - 23.06.2025 15:42
Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту -
| Идентификатор закупки | UA-2025-03-17-013336-a | |
| ID | c31c5291c2434046953099c010ad6ad7 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
345`600.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Одеський обласний центр зайнятості | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 345`600.00 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 9`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
17.03.25
Период уточнений
до 29.03.25
Период обжалования
до 29.03.25
Прием предложений
до 01.04.25
Аукцион
07.04.25
Квалификация
с07.04.25
Предложения рассмотрены
с10.06.25
Завершен
23.06.25
18.03.2025, 10:58
Відсутність інформації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією та усіма додатками до неї маємо зазначити про те, що відсутня інформація щодо наявного (встановленого) обладнання на обєктах чи його повна відсутність. Просимо додати інформацію про обладнання на обєктах
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.03.2025, 16:13)
Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
20.03.2025, 17:21
Невідповідність вимог дол предмету закупівлі
Общий вопрос о закупке
В пункті 2 розділу 1 Додатку 1 до Т.Д. зазначено вимогу, щодо наявності посвідчення та протоколу перевірки знань з НПАОП 45.2-7.03-17, вказані вимоги з охорони праці відповідають « Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» затверджені Наказом від 23.06.2017 № 1050 Про затвердження Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках Міністерства соціальної політики України та НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення затверджені Наказом від 27.01.2009 № 45 Про затвердження державних будівельних норм Міністерства регіонального розвитку та будівництва.
Вказані вимоги не відповідають предмету та характеру закупівлі, оскільки відповідно до Тендерної документації, послуги з протипожежного захисту будуть надаватись в об’єктах завершеного будівництва, які експлуатуються, а саме в приміщеннях Одеського обласного центру зайнятості.
В зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас видалити вказану вимогу про наявність посвідчення та протоколу перевірки знань з НПАОП 45.2-7.03-17 та НПАОП 45.2-7.02-12 з тендерної документації.
Також в пункті 3.1.1. Замовником зазначено вимогу щодо критеріїв для аналогічного договору, а саме «Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт (надання послуг) з встановлення (або монтажу, або улаштування, або капітального ремонту, або поточного ремонту тощо) автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу тощо», з метою недопущення розбіжності, щодо трактування питання аналогічного досвіду просимо зазначити конкретні критерії у відповідності до Державного класифікатора за яким проводиться закупівля.
Вказані вимоги не відповідають предмету та характеру закупівлі, оскільки відповідно до Тендерної документації, послуги з протипожежного захисту будуть надаватись в об’єктах завершеного будівництва, які експлуатуються, а саме в приміщеннях Одеського обласного центру зайнятості.
В зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас видалити вказану вимогу про наявність посвідчення та протоколу перевірки знань з НПАОП 45.2-7.03-17 та НПАОП 45.2-7.02-12 з тендерної документації.
Також в пункті 3.1.1. Замовником зазначено вимогу щодо критеріїв для аналогічного договору, а саме «Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт (надання послуг) з встановлення (або монтажу, або улаштування, або капітального ремонту, або поточного ремонту тощо) автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу тощо», з метою недопущення розбіжності, щодо трактування питання аналогічного досвіду просимо зазначити конкретні критерії у відповідності до Державного класифікатора за яким проводиться закупівля.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2025, 18:09)
Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
21.03.2025, 10:51
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ЩОДО АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ
Общий вопрос о закупке
Згідно внесених змін до ТД, а саме п.3 Додатку 1 до тд Вами зазначено, що: "Аналогічним вважається договір, який відповідає вказаному предмету закупівлі Замовника за кодом ДК 021:2015 - 75250000-4 «Послуги пожежних і рятувальних служб». Повідомляємо, що вами допущено помилку у коді ДК, адже ДК Послуги пожежних і рятувальних служб виглядає так: "ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб". Просимо привести у відповідність вимоги ТД.По-друге, крім аналогічного договору та актів наданих послуг, Ви вимагаєте також купу непотрібних документів, а саме: "акт звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкові накладні, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально або річний) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) відповідно до аналогічного договору." Дана вимога є дискримінаційною для потенційних учасників, адже участь у Вашій закупівлі зможуть взяти учасники, які нададуть весь перелік зазначених документів, коли достатньо надати лише договір, акти наданиз послуг та/або лист-відгук від замовника. Пропонуємо Вам ознайомитись з п.6 Рішення АМКУ № 16361-р/пк-пз від 12.10.2023 по закупівлі UA-2023-09-29-004256-a, згідно якого аналогічна вимога була визнана АМКУ як дискримінаційна. Враховуючи викладене, просимо сьогодні внести зміни до ТД, та прибрати дискримінаційні вимоги зазначені вище, в іншому випадку нами буде сьогодні подана скарга до АМКУ!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.03.2025, 12:50)
Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
21.03.2025, 11:08
щодо вимог по банківській гарантії
Общий вопрос о закупке
Згідно вимог ТД Вами передбачена банківська гарантія, проте у тексті ТД НЕ передбачено вимоги повернення чи неповернення забезпечення, що НЕ відповідає положенням чинного законодавства України. Також у п.2 розділу 3 ТД вами зазначається: "термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”;”. Проте у п.3 Розділу III тендерної документації таких обставин НЕ передбачено.Тоді що зазначати учаснику? Просимо привести у відповідність вимоги ТД
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.03.2025, 12:50)
Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.