Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 17.03.2025 16:44. Дата последних изменений - 11.06.2025 14:46

Послуги з прибирання адміністративних приміщень ГУ ДМС в Одеській області (за рахунок загального фонду) -

Идентификатор закупки UA-2025-03-17-012340-a  
ID e6785605f9e4477786ccd6da26ca5ee2  
Идентификатор плана UA-P-2025-03-17-013633-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`788`480.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Державної міграційної служби України в Одеській області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`788`480.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
17.03.25
Период уточнений
до 17.04.25
Период обжалования
до 17.04.25
Прием предложений
до 20.04.25
Аукцион
21.04.25
Квалификация
с21.04.25
Предложения рассмотрены
с28.05.25
Завершен
11.06.25
21.03.2025, 11:45. ID: UA-2025-03-17-012340-a.a1
Жалоба в АМКУ
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
Станом на дату публікації даної процедури закупівлі (17.03.2025 р.) Замовником висвітлено в системі Prozorro тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.03.2025 року протокол №24, яка містить дискримінаційні умови.
Описание сущности пункта жалобы
1. ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» повідомляє про можливість надання послуг згідно викладеного технічного завдання Замовника в рамках даної процедури закупівлі зважаючи на наявність відповідних відкритих КВЕДів, що підтверджується документально (файл «1.1_Витяг_14.09.2022.pdf»). Проте, Скаржник наголошує на тому, що з незалежних від учасника підстав, Замовник (в особі будь-кого з 35 (тридцяти п’яти) осіб) може не допустити учасника до огляду об'єкта та не підписати відповідний акт огляду приміщень/адреси прибирання, що в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника. Крім того, підписуючи акт огляду у Замовника, учасник ідентифікує себе, що порушує положення статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка передбачає, що спілкування із замовником здійснюється виключно через систему закупівель без ідентифікації особи. За таких умов, взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати акт огляду приміщень/адреси прибирання, який підписаний САМЕ представниками Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника. 2. Окрім цього, зазначаємо, що форма викладеного акту передбачає, що підписувати такий ПОВИНЕН САМЕ прибиральник, де така вимога аналогічно є необґрунтованою. До того ж потрібно зазначити адресу проживання прибиральника, де незрозуміло для чого саме потрібна адреса проживання працівника Замовнику, де така адреса є конфіденційною інформацією третіх осіб, яку без дозволу відповідного працівника ми розкривати не маємо права. Станом на сьогодні такі акти у нас підписує директор або відповідний менеджер, уповноважений на огляд приміщення, але аж ніяк не прибиральник!!! Прибиральник НЕ ПРИЙМАЄ УЧАСТЬ у даній процедурі закупівлі на НЕ МОЖЕ від свого імені погодитись з об’ємом послуг прибирання за вказаною адресою. Де САМЕ прибиральник, А НЕ учасник має погодитись з об’ємом послуг!!! 3. Замовник вирішив, що йому недостатньо для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації копій цивільно-правових договорів, або копії трудових книжок (перша сторінка та останній запис) або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час його формування. Окремо таким умисно встановлена обов’язкова умова щодо надання паспортів таких працівників, а саме 1, 2 сторінки та сторінки місця проживання або ж витягу з реєстру територіальної громади, де така є цілком дискримінаційною для нас як для Скаржника. Станом на сьогодні ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» МАЮЧИ відповідних працівників у штаті (наприклад, Кулик Наталія Олександрівна – прибиральник службових приміщень (файл «3.1_Наказ_Кулик Н.О..pdf»), Осадча Любов Василівна – прибиральник службових приміщень (файл «3.2_Наказ_Осадча Л.В..pdf»), Клименко Микола Григорович – прибиральник службових приміщень (файл «3.3_Наказ Клименко М.Г..pdf») та залучених за договорами цивільно-правового характеру НЕ МОЖЕ прийняти участь у даній процедурі закупівлі оскільки такі відмовляються надавати скан-копії сторінок зі своїх паспортів та відмовляються отримувати та надавати витяги з реєстру територіальної громади, що містять їх особисту конфіденційну інформацію задля публікації у системі Prozorro. Незрозуміло для яких цілей Замовнику потрібні саме ці документи, окрім умисного звуження ринку та відповідно не зрозуміло яким чином відсутність таких документів впливає на виконання технічного завдання в рамках даної процедури закупівлі. За таких умов, взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати скан-копії сторінок паспортів УСІХ прибиральників, зазначених в довідці або ж витяги з реєстру територіальної громади, отримані такими працівниками, що містять їх особисту інформацію, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника. 4. ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» маючи працівників відповідної кваліфікації, які готові надавати відповідні послуги за предметом закупівлі, але проживають в іншій місцевості (наприклад, Лавріва Ганна Григорівна (файл «4_ЦПХ.pdf») НЕ МОЖЕ прийняти участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Станом на сьогодні, наші працівники пересуваються: - комунальним транспортом, в тому числі автобусами, маршрутками, потягами, - особистими/позиченими/взятими в оренду автомобілями, - особистими/позиченими/взятими в оренду велисопедами, - особистими/позиченими/взятими в оренду самокатами, що не є забороненим, але в рамках даної вимоги тендерної документації обмежено Замовником. Проте, Замовника НЕ ВЛАШТОВУЄ можливість пересування працівників таким чином, як і не влаштовує проживання таких поза межами адміністративної одиниці. Усі наші працівники станом на сьогодні самостійно вирішують питання з тим, як їх харчуватись, на чому їздити та де проживати. Ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі в рамках такої повинні надати належно послуги з прибирання, а не послуги з забезпечення життєдіяльності працівників.
Классификация нарушения
Інші умови тендерної документації
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель та з урахуванням Особливостей шляхом внесення змін до тендерної документації.
?:tender complaints objections argument evidence 1.1_Витяг_14.09.2022.pdf
?:tender complaints objections argument evidence 1.2_Рішення від 26.03.2024 №5491.pdf
?:tender complaints objections argument evidence 3.1_Наказ_Кулик Н.О..pdf
?:tender complaints objections argument evidence 3.2_Наказ_Осадча Л.В..pdf
?:tender complaints objections argument evidence 3.3_Наказ Клименко М.Г..pdf
?:tender complaints objections argument evidence 4_ЦПХ.pdf
Дата рассмотрения жалобы01.04.2025, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Замовником рішення АМКУ, щодо внесення змін до тендерної документації, виконано. Внесено відповідні зміни та опубліковано тендерну документацію в новій редакції.
Дата исполнения решения заказчиком: 15.04.2025 15:27
Выполнена заказчиком