Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 17.03.2025 09:38. Дата последних изменений - 14.04.2025 16:18

Послуги з благоустрою-поточний ремонт вулично-дорожньої мережі на вул. Мангаймській в м. Чернівці -

Идентификатор закупки UA-2025-03-17-001084-a  
ID e7534643d78846a69c9c4dc36bfca1e9  
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`990`323.20 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 2`990`323.20 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 89`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
17.03.25
Период уточнений
до 24.03.25
Период обжалования
до 24.03.25
Прием предложений
до 27.03.25
Квалификация
с27.03.25
Предложения рассмотрены
с02.04.25
Завершен
14.04.25
19.03.2025, 12:16
Дискримінаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
В примітках до п.п.131. п.1.3. Додатку №3 до тендерної документації, зазначено, що 6 "Учасник повинен надати підтвердження наявності досвіду виконання не менше двох договорів, за кожним з яких виконувався весь комплекс робіт, вказаних вище".
Слід зазначити, що об’єми робіт, які є предметом закупівлі не є особливо значними, і такі обєми робіт могли бути виконані учасниками закупівлі не обов’язково в межах двох договорів, а і в межах одного договору, однак встановивши вимогу щодо наявності обов’язкової кількості аналогічних договорів (не менше двох), Замовником фактично створюються безпідставні і штучні перешкоди для участі в закупівлі для учасників , які мають досвід виконання робіт передбачених предметом Закупівлі, однак такі роботи були виконані в складі одного договору. Також слід зазначити, що
Щодо цього питання слід зазначити, що згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Замовником, надано право встановлення такого кваліфікаційного критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Встановлення певної мінімальної кількості аналогічних договорів не відповідає вимогам Особливостей, суперечить вимогам ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Правова позиція щодо дискримінаційності такої вимоги, як мінімальна кількість аналогічних договорів неодноразово, неодноразово відображалася в Рішеннях Антимонопольного комітету України, який зобов’язував Замовників скасовувати такі дискримінаційні умови.
У звязку з цим просимо Вас розглянути дане звернення та внести до тендерної документації зміни, а саме скасувати вимогу, про обов’язкову наявність мінімум двох аналогічних договорів.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.03.2025, 08:44)
Шановний учаснику! Замовником у складі тендерної пропозиції встановлено ряд кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі. Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» серед кваліфікаційних критеріїв передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Отже, вимогами «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику надано право вимагати наявність досвіду більше ніж один аналогічний договір. Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт, які є ключовими роботами (послугами) відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації, не менше ніж за двома договорами, укладеними із замовником, на думку замовника, дозволить отримати за результатами даного тендеру висококваліфікованого, надійного та досвідченого підрядника, що, в свою чергу, дасть змогу оперативно, якісно та в передбачені тендерною документацією строки реалізувати даний вид послуг по поточному ремонту вулично-дорожньої мережі та задовольнити потреби мешканців прилеглих будинків у якісній транспортній інфраструктурі.
19.03.2025, 12:37
кваліфікаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
В п.п.131. п.1.3. Додатку №3 до тендерної документації, зазначено, що Аналогічними вважаються договори, на будівництво, реконструкцію, капітальний, поточний ремонт вулиці, дороги, проїзної частини, тротуару, тощо, де виконувались відповідні роботи.
Слід зазначити, що види робіт передбачені технічним завданням, досвід наявності виконання яких вимагається від учасника, можуть виконуватися в тому числі і при наданні послуг з експлуатаційного утримання доріг, вулиць, тощо. У зв’язку з цим просимо роз’яснити, чи можна для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт надати договір (договора) предметом яких є експлуатаційне утримання доріг?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.03.2025, 08:45)
Шановний учаснику! Додатком №3 п.1.3. до тендерної документації, зазначено, що аналогічними вважаються договори укладені із замовниками протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, на будівництво, реконструкцію, капітальний, поточний ремонт вулиці, дороги, проїзної частини, тротуару, тощо, де виконувались наступні роботи. Отже, аналогічний договір (договори) предметом яких є експлуатаційне утримання доріг не передбачено вимогами до тендерної документації замовника.
19.03.2025, 13:08
Дискримінаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
3. В примітках до п.п.131. п.1.3. Додатку №3 до тендерної документації, зазначено, що 6 "Учасник повинен надати підтвердження наявності досвіду виконання не менше двох договорів, за кожним з яких виконувався весь комплекс робіт, вказаних вище".
Тобто Замовником встановлена вимога , що усі види робіт повинні бути наявні у кожному з аналогічних договорів, а також те що аналогічних договір, у якому буде відсутній хоча б один вид робіт не буде вважатися аналогічним в розумінні тендерної документації.
У зв’язку з цим слід зазначити, що види робіт, які передбачені предметом закупівлі, можуть виконуватися при виконанні самих різноманітних договорів а саме робіт з будівництва, реконструкції, капітальний, поточний ремонт вулиці, доріг тощо. При цьому кожен з таких договорів містить різний перелік робіт, який безумовно може не співпадати з тим переліком робіт, який передбачений тендерною документацією (якісь види робіт є наявні, а якість види можуть бути відсутній). Таким чином учасники, Замовником штучно встановлена дискримінаційна вимоги, при якій учасники які мають досвід виконання усіх аналогічних видів робіт ( які вимагаються тендерною документацією) однак виконували такі роботи в межах кількох різних договорів, не можуть взяти участь у закупівлі, оскільки Замовник вимагає щоб кожен аналогічний договір містив повний перелік робіт . Тобто відсутність у певному аналогічному договорі хоча б одного виду робіт і наявність такого виду робіт в іншому аналогічному договорі не дає можливості учасникові взяти участь у даній закупівлі.
Таким чином слід зазначити, що Замовником умисно обмежується потенційне коло учасників закупівлі, виключно тими учасниками які мають досвіду виконання усіх видів робіт виключно в межах одного аналогічного договору і встановлена дискримінаційна вимога, яка перешкоджає взяти участь у даній публічній закупівлі усім учасникам які мають досвід виконання усіх видів робіт, які передбачені тендерної документацією, однак виконувались в межах не одного договору а в межах кількох договорів.
Встановлення такої дискримінаційної вимоги, яка значно звужує коло потенційних учасників закупівлі не відповідає вимогам Особливостей а також суперечить вимогам ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», про те, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У зв’язку з цим просимо Вас розглянути дане звернення та внести до тендерної документації зміни, а саме скасувати дискримінаційну вимогу про те, що аналогічним є тільки той договір, в межах якого виконувались усі види робіт, що передбачені умовами тендерного документації і передбачити право учасників підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічних робіт кількома договорами (а не одним в якому повинні бути усі види робіт).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.03.2025, 08:45)
Шановний учаснику! Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником встановлено відповідно до норм статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які дозволяють вимагати від учасників наявність досвіду виконання більше ніж одного аналогічного договору. Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт (які є ключовими роботами відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації), що передбачено пунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, не менше ніж за двома договорами, за кожним з яких виконувався весь комплекс робіт, вказаних в п.1.3.1.
Встановлення такого кваліфікаційного критерію відповідає вимогам Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».