Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 14.03.2025 18:07. Дата последних изменений - 14.04.2025 16:42

Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей -

Идентификатор закупки UA-2025-03-14-012444-a  
ID 296f4e297d524ee7a7b6be71a408141e  
Общая ожидаемая стоимость закупки
999`690.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ГЛЕВАХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА  
Общая ожидаемая стоимость закупки 999`690.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 29`990.70 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
14.03.25
Период уточнений
до 20.03.25
Период обжалования
до 20.03.25
Прием предложений
до 23.03.25
Квалификация
с23.03.25
Предложения рассмотрены
с31.03.25
Завершен
14.04.25
17.03.2025, 18:50
дискримінація
Общий вопрос о закупке
з метою усунення дискримінаційних вимог, просимо внести зміни до тендерної документації щодо можливості оздоровлення дітей на території Закарпатської області
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.03.2025, 19:07)
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
18.03.2025, 20:29
Вимога чітко вказати інтервал відпочинку та оздоровлення
Общий вопрос о закупке
У другому пункті 2 додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вказано про інтервал відпочинку та оздоровлення 10-14 днів, що не дозволяє по перше чітко визначити вартість послуги
А по друге, Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» встановлено мінімальний термін для відпочинку – 14 днів, а для оздоровлення – 21 день
Отже, вказане Замовником формулювання – незаконне
Тому вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та визначитт у другому пункті 2 додатку 4 чіткий термін надання послуги
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2025, 15:14)
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
18.03.2025, 20:30
Вимога усунути дискримінаційне положення щодо місця надання послуг
Общий вопрос о закупке
У пункті 3 додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ необґрунтовано вилучено Івано-Франківську область з місця надання послуг та замінено її на Закарпатську область, Перелік змін викладено в невідповідній редакції без зазначення змін, не опубліковано протокол та рішення Замовника щодо зазначених змін, що є прямим порушенням норм Особливостей
Тому така зміна є неправомірна та необґрунтована
А отже – вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та доповнити пункт 3 додатку 4 Івано-Франківською областю
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2025, 15:14)
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
18.03.2025, 20:42
Вимога вилучити дискримінаційні та корупційні вимоги щодо розмірів басейнів, футбольного поля та інші, викладені під конкретного надавача послуг
Общий вопрос о закупке
У пункті 13 додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ вказано вимогу відкритого басейну або Іншого водного об’єкту довжиною не менше 30 метрів та дитячого басейну глибиною - не більше 0,50 метрів, довжиною не менше 10 метрів
вимоги до басейнів визначено ДБН В.2.2-4-97, ДСанПіН 5.5.5.23-99, ДБН В2.2-12-2003, довідковий посібник до СНиП 2.08.02-89
В даних документах відсутні стандарти розмірів басейнів 10 чи 30 метрів
Дана вимога дискримінаційна та корупційна, оскільки чітко виписана для умов конкретного постачальника послуг, а саме - ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ІЛЛАРА, як і умова його місця розташування, та розміри футбольного поля, які є унікальними лише для цього закладу
А отже – вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та вилучити з додатку 4 та інших складових тендерної документації всі дискримінаційні вимоги, в тому числі вилучити вимоги щодо розмірів басейнів та зазначити посилання з вимогами таких розмірів відповідно до стандартів та норм, а не відповідно до фактичних показників конкретного надавача послуг
У випадку невнесення змін та участі ДЗОВ «Іллара» в даній закупівлі, нами буде подано скарги до уповноваженого органу та звернення до правоохоронних органів щодо грубого порушення законодавства та корупційних дій Замовника
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2025, 15:15)
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
Крім того, зазначаємо, що Замовнику не відомий суб'єкт господарювання ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ІЛЛАРА