Процедура закупки объявлена 16.07.2018 22:58. Дата последних изменений - 17.08.2018 00:01
Cамоскид марки MAN (або еквівалент) в комплекті з піскорозкидувальним та плужним обладнанням -
Идентификатор закупки | UA-2018-07-16-001402-c | |
ID | b3e2a938e1914f219d23cca7797efaaf |
Ожидаемая стоимость
2`307`240.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Стрийський міський комбінат комунальних підприємств | |
Ожидаемая стоимость | 2`307`240.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 23`072.40 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
16.07.18
Период уточнений
до 22.07.18
Период обжалования
до 28.07.18
Прием предложений
до 01.08.18
Аукцион
02.08.18
Квалификация
с02.08.18
Предложения рассмотрены
с06.08.18
Закупка не состоялась
17.08.18
20.07.2018, 17:59
Оговорення.
Общий вопрос о закупке
Наша Європейська компанія бажає брати участь в Відкритих торгах на поставку Вашого транспортного засобу.
З огляду на наш величезний досвід в продажу великовантажних транспортних засобів, в тому числі спецтехніки для обслуговування автомобільних доріг, хотілося б відзначити, що немає такого спец транспорту в Європі, який би простоював 14 років без використання за прямим призначенням і його пробіг становив 60 000 км. Спостерігаючи за Українськими сайтами автопродажів, наша компанія шокована від наївності покупців і в нечесності недобрасовесних прадовців.
Якщо Ви дійсно бажаєте купити автомобіль такої категорії з кузовом-самоскид, згідно ст.5 п.1-3 Закону "Про держзакупівлі" просимо Вас змінити обмеження по пробігу - до 260 000км
Також просимо змінити п.2.3. "Право власності Покупця, на , поставлений Товар, вінікає з моменту приймання Товару, факт которого засвідчується відміткою Покупця на відповідній відатковій накладній" проекту договору, на формулювання "Право власності Покупця, на поставлений Товар, вникає з моменту стовідсоткової оплати"
З по вагою постачальник.
З огляду на наш величезний досвід в продажу великовантажних транспортних засобів, в тому числі спецтехніки для обслуговування автомобільних доріг, хотілося б відзначити, що немає такого спец транспорту в Європі, який би простоював 14 років без використання за прямим призначенням і його пробіг становив 60 000 км. Спостерігаючи за Українськими сайтами автопродажів, наша компанія шокована від наївності покупців і в нечесності недобрасовесних прадовців.
Якщо Ви дійсно бажаєте купити автомобіль такої категорії з кузовом-самоскид, згідно ст.5 п.1-3 Закону "Про держзакупівлі" просимо Вас змінити обмеження по пробігу - до 260 000км
Також просимо змінити п.2.3. "Право власності Покупця, на , поставлений Товар, вінікає з моменту приймання Товару, факт которого засвідчується відміткою Покупця на відповідній відатковій накладній" проекту договору, на формулювання "Право власності Покупця, на поставлений Товар, вникає з моменту стовідсоткової оплати"
З по вагою постачальник.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.07.2018, 15:50)
За результамами вашого звернення повідомляємо, що при виборі технічних
характеристик, замовником було проаналізовано пропозиції на нашому
ринку, тому вважаємо що вимоги щодо року випуску та пробігу є
адекватні щодо запропонованої очікуваної вартості.
Щодо переходу права власності, то звертаємо вашу увагу, що відповідно
до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про
здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються
за бюджетні кошти», замовник не може передбачити 100% оплату.
характеристик, замовником було проаналізовано пропозиції на нашому
ринку, тому вважаємо що вимоги щодо року випуску та пробігу є
адекватні щодо запропонованої очікуваної вартості.
Щодо переходу права власності, то звертаємо вашу увагу, що відповідно
до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про
здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються
за бюджетні кошти», замовник не може передбачити 100% оплату.