Процедура закупки объявлена 14.01.2025 20:44. Дата последних изменений - 04.03.2025 12:18
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області)
| Идентификатор закупки | UA-2025-01-14-016203-a | |
| ID | 96e3edd86f7048e0827ac6a83750fe16 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-01-14-022631-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
18`454`765.27 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 18`454`765.27 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 553`642.95 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
14.01.25
Период уточнений
до 03.02.25
Период обжалования
до 03.02.25
Прием предложений
до 06.02.25
Аукцион
17.02.25
Квалификация
с17.02.25
Предложения рассмотрены
с20.02.25
Завершен
04.03.25
Спецификация закупки
Лот № 1. Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області)
Параметры торгов
| Ожидаемая стоимость | 18`454`765.27 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 92`273.83 Гривна | |
| Электронная банковская гарантия | 553`642.95 Гривна | |
| Дата начала аукциона по лоту | 17.02.2025 11:48 - 17.02.2025 12:17 |
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Предоставления услуг | |
| Описание | Оплата за фактично надані Послуги здійснюється щомісяця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Актів наданих послуг за попередній місяць. Оплата Послуг проводиться у національній валюті України гривні, з урахуванням фінансових можливостей Замовника. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 15 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області)
ДК 021:2015: 90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, вул. Б. Хмельницького, 3а, м. Луцьк вул. Конякіна, 2, м. Луцьк вул. Сергія Тимошенка, 2, м. Луцьк вул. Шевченка, 46, м. Горохів вул. Грушевського, 23, м. Ківерці вул. Кондратюка, 3, м. Рожище вул. Сагайдачного, 6а, м. Ковель вул. Набережна, 6, селище Ратне вул. Лесі Українки, 1а, селище Стара Вижівка вул. Луцька, 22, селище Турійськ вул. Шевченка, 5, селище Шацьк вул. Промислова, 1, м. Любомць пл. Незалежності, 8, м. Камінь-Каширський вул. Незалежності, 36, селище Любешів вул. Луцька, 14, селище Маневичі вул. Коперніка, 5, м. Володимир-Волинський провулок Поштовий, 1, м. Нововолинськ вул. Львівська, 7а, селище Іваничі вул. Незалежності, 1, селище Локачі вул. Новака, 45, м. Ужгород вул. Мукачівська, 32, м. Берегово вул. Івана Ірлявського, 18 «В», м. Виноградово вул. Миру, 73, м. Мукачево вул. Героїв України, 12, смт Воловець вул. Головна, 33, м. Свалява вул. Б.Хмельницького, 69, м. Рахів вул. Залізнична, 2, м. Тячів вул. Подольського, 32а, смт Дубове вул. Новака, 45, м.Ужгород вул. Шевченка, 10, смт В. Березний пл. Народна, 17А, м. Перечин вул. 900-річчя Хуста, 25, м. Хуст вул. Набережна, 1в, м. Іршава вул. Ольбрахта, 6, смт Міжгіря вул. Деповська, 89 а, м. Івано-Франківськ вул. Набережна ім. В. Стефаника, 34 б, м. Івано-Франківськ вул. Лятишевського, 27, смт Богородчани вул. Коновальця,35, м. Галич вул. Галицька,86, м. Тисмениця вул. Галицька, 46, м. Рогатин вул. Макухи, 2, м. Тлумач вул. Жаб'євська, 10, смт Верховина вул. Шевченка, 44 а, м. Косів бульвар Незалежності,1, м. Калуш проспект Незалежності,3, м. Долина вул. Рильського,1, смт Рожнятів вул. Петрушевича,4, м. Болехів вул. Петлюри, 74, м. Коломия вул. Шевченка,73, м. Городенка вул. Шевченка, 119, м. Снятин майдан Шевченка,1, м. Надвірна вул. Страчених,7, м. Яремче вул. Бортнянського, 11а, м. Львів вул. Пилипа Орлика, 3 а, м. Дрогобич вул. Шевченка, 49, м. Борислав вул. А. Мельника, 6, м. Стебник вул. В.Івасюка,5а, м. Трускавець вул. Героїв Небесної сотні, 7, м. Золочів вул. Гончарська,15, м. Броди вул. Петрушевича ,3, М. Буськ вул Кн. Ольги, 122, м. Львів вул. Львівська 38 в, м. Городок вул. Львівська, 47а, м. Жовква вул. Грушевського,4, м. Кам'янка-Бузька вул. Боршівська,4 а, м. Перемишляни вул. Глинська,14, м. Пустомити вул. Шевченка, 55, м. Самбір вул. Л.Галицького, 128, м. Старий Самбір вул. Шевченка,2, м. Турка вул. 1-го Листопада,12, м. Стрий вул. Шашкевича 28, м. Жидачів вул. І.Мазепи, 37, м. Миколаїв площа Шевченка, 5, м. Новий Розділ вул. Братів Вільшинських, 4, м. Сколе вул. Паркова,4а, м. Шептицький вул. Лесі Українки, 33, м. Радехів вул. Св.Володимира,4, м. Сокаль вул. Шашкевича, 1а, м. Яворів вул. Міцкевича 2А, м. Мостиська вул. С. Стрільців, 16, м. Новояворівськ вул. Кавказька, 9-а, м. Рівне вул. Кавказька, 4, м. Рівне вул. Максима Кривоноса, 32, м. Острог вул. Буховича, 6, м. Березне вул. Наливайка, 50, смт Гоща вул. Кн.Ольги, 10, м. Здолбунів вул. Правосуддя, 1б, м. Корець вул. Чубинського, 14, м. Костопіль м-н Будівельників, 23, м. Вараш вул. Повстанців, 45, смт Володимирець вул. Грушевського, 1а, смт Зарічне вул. Д.Галицького, 26, м. Дубно вул. Миру, 46, смт Демидівка вул. Поліщука, 16 а, смт Млинів вул. О.Невського, 29, м. Радивилів вул. Демократична, 29, м. Сарни вул. Гольшанських, 23 а, м. Дубровиця вул. Руслана Дубовця, 2а, смт Рокитне вул. Текстильна, 1Б, м. Тернопіль вул. С. Петлюри, 7, м. Кременець вул. Енергетична , 1- Д, м. Шумськ вул .Незалежності, 43-а, м. Ланівці вул. Л.Українки, 16, м. Бережани вул. О.Кобилянської, 1, м. Збараж вул. Соборна , 8, м. Козова вул. Зелена , 4- в, смт Підволочиськ вул. Князя Василька, 112, м. Теребовля вул. Б.Хмельницького, 60, м. Зборів вул. Замкова, 18 а/1, м. Підгайці вул. Хичія, 1, м. Чортків вул. С.Стрільців, 4-А, м. Борщів вул. Міцкевича, 2, м. Бучач вул. Тернопільська, 14, смт Гусятин вул. С.Бандери, 43а, м. Заліщики вул. С. Бандери, 1, м. Монастириська вул. Університетська, 31, м. Чернівці вул. Українська, 94А, м. Вижниця вул. Українська, 138, смт Путила вул. Головачука І., 6, смт Кельменці вул. Перемоги, 18, м. Сокиряни вул. Свято-Покровська, 80, м. Хотин мікрорайон «Сонячний» ЗОШ №3, м. Новодністровськ вул. С. Воробкевича, 37, м. Чернівці вул. Героїв Небесної Сотні, 89, смт Глибока вул. Незалежності, 81, м. Кіцмань вул. Центральна, 108, м. Новоселиця вул. Чернівецька, 82 Б, м. Сторожинець вул. Центральна, 6 Б, м. Герца вул. Незалежності, 100, м. Заставна провулок Шевченка,10, м. Хмельницький вул. Пилипчука, 17/1, м. Хмельницький вул. Лесі Українки,1а , смт Віньківці вул. Степана Бандери, 2в, м. Волочиськ вул. Грушевського,82, м. Городок вул. Майдан Привокзальний,2 м. Деражня вул. Центральна,1 м. Красилів вул. Юрія Савицького, 29, смт Летичів вул. Героїв Небесної Сотні, 4, м. Старокостянтинів. вул. І.Франка,7а, вул. Ватутіна,26а, смт Стара Синява вул. 30 років Перемоги, 1, смт Теофіроль пл.600-річчя Ярмолинець,1, смт Ярмолинці вул. Гунська,9, м. Кам’янець- Подільський вул. Шевченка,88б, м. Дунаївці вул. Подільська,33б, смт Нова Ушиця провулок Кооперативний,6, смт Чемерівці вул. Героїв Небесної Сотні,63, м. Шепетівка вул. Шевченка,54, смт Білогір’я вул. Миколи Микитюка,16а, м. Ізяслав вул. Лесі Українки,116, м. Полонне. вул. Миру,20, м. Славута пр.Незалежності,10, м. Нетішин
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 190446.61 метр квадратний
|
Тендерная документация
![]() |
Нетипизированный документ
Гарантія.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.01.2025 20:44
Версия документа от: 14.01.2025 20:44
ID: 8cd7f5d25e0b4d90b1fdce4eba6ea243
|
![]() |
Тендерная документация
ТД-9091 захід НР-4.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.02.2025 21:21
Версия документа от: 01.02.2025 21:21
ID: 67a6f8e2507e46889c1a53cb2ec267a3
|
![]() |
Тендерная документация
ТД-9091 захід НР-3.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.01.2025 20:37
Версия документа от: 30.01.2025 20:37
ID: 67a6f8e2507e46889c1a53cb2ec267a3
|
![]() |
Тендерная документация
ТД-9091 захід НР-2.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.01.2025 18:47
Версия документа от: 21.01.2025 18:47
ID: 67a6f8e2507e46889c1a53cb2ec267a3
|
![]() |
Тендерная документация
ТД-9091 захід НР.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.01.2025 21:40
Версия документа от: 18.01.2025 21:40
ID: 67a6f8e2507e46889c1a53cb2ec267a3
|
![]() |
Тендерная документация
ТД-9091 захід.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.01.2025 20:44
Версия документа от: 14.01.2025 20:44
ID: 67a6f8e2507e46889c1a53cb2ec267a3
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.02.2025 21:22
Версия документа от: 01.02.2025 21:22
ID: 41868f807430495f911ef67c525c5660
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.01.2025 20:37
Версия документа от: 30.01.2025 20:37
ID: 41868f807430495f911ef67c525c5660
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.01.2025 18:47
Версия документа от: 21.01.2025 18:47
ID: 41868f807430495f911ef67c525c5660
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.01.2025 21:44
Версия документа от: 18.01.2025 21:44
ID: 41868f807430495f911ef67c525c5660
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.01.2025 20:46
Версия документа от: 14.01.2025 20:46
ID: 41868f807430495f911ef67c525c5660
|
![]() |
Нетипизированный документ
Зміни 1 до ТД-9091 ЗАХІД.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 18.01.2025 21:40
Версия документа от: 18.01.2025 21:40
ID: 7bbf176ffc1849b6aada5cd1bc6c5ea8
|
![]() |
Нетипизированный документ
Зміни 2 до ТД-9091 ЗАХІД.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.01.2025 18:47
Версия документа от: 21.01.2025 18:47
ID: 7bc590c7cdfd46788f77902a375ba013
|
![]() |
Нетипизированный документ
Зміни 3 до ТД-9091 ЗАХІД.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.01.2025 20:37
Версия документа от: 30.01.2025 20:37
ID: 4982a657d8ac4486ae52a53605147d09
|
![]() |
Нетипизированный документ
Зміни 4 до ТД-9091 ЗАХІД.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.02.2025 21:21
Версия документа от: 01.02.2025 21:21
ID: 800eef4742b6439d9a49566b882a1b33
|
![]() |
Нетипизированный документ
audit_96e3edd86f7048e0827ac6a83750fe16_304064ee0f0a40dc8a883bddb7e9dbe3.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.02.2025 12:17
Версия документа от: 17.02.2025 12:17
ID: a156547664f04298aa66339f4c743281
|
Ход аукциона
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Ожидаемое значение: Да
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Ссылка на законодательство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Ссылка на законодательство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
|
|
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Ожидаемое значение: Да
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Ссылка на законодательство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Ожидаемое значение: Да
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 553 642,95 гривень.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банка – гаранта.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Банківська гарантія має бути видана однією з наступних фінансових установ:
- банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 (сімдесят п’ять) % статутного капіталу банку, або
- системно важливим банком (за класифікацією Національного банку України), регулятивний капітал (Н1), якого на дату випуску гарантії перевищує 6.0 млрд грн, або
- банком іноземної банківської групи, яка має довгостроковий кредитний рейтинг материнської компанії на рівні не нижче BBB- за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings, або
- іноземним банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг на рівні не нижче BBB - за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings.
У будь-якому випадку банк не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія ;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) .
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо).
За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Державний центр зайнятості України
Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601.
Код за ЄДРПОУ: 03491079
IBAN UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва
) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Ссылка на законодательство
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Ожидаемое значение: 5 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Державний центр зайнятості
Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601
Код за ЄДРПОУ: 03491079
IBAN: UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва.
Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю, а у разі прийняття Сторонами рішення щодо продовження строку дії договору, продовжується її строк на час дії договору. Переможець має надати Замовнику належне документальне підтвердження внесення змін до банківської гарантії до дати укладання додаткової угоди до договору щодо продовження строку його дії.
Строк дії забезпечення виконання договору - банківської
гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
5 днів. (опис вимоги виклалено у п. 5 Розділу VI "Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Ожидаемое значение: 5 день
Приемлемые доказательства:
Документ. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Державний центр зайнятості
Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601
Код за ЄДРПОУ: 03491079
IBAN: UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва.
Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю, а у разі прийняття Сторонами рішення щодо продовження строку дії договору, продовжується її строк на час дії договору. Переможець має надати Замовнику належне документальне підтвердження внесення змін до банківської гарантії до дати укладання додаткової угоди до договору щодо продовження строку його дії.
Строк дії забезпечення виконання договору - банківської
гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
5 днів. (опис вимоги виклалено у п. 5 Розділу VI "Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації).
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Приемлемые доказательства:
Документ. Банківська гарантія
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (На підтвердження наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати довідку про наявність у користуванні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою:
№ з/п Найменування обладнання (торгова марка та модель) Кількість Примітки
1 2 3 4
…
Довідка має містити інформацію про наявність:
Кількість та якість обладнання (шт.), не менше ніж:
Пилосос рюкзакового типу з автономним живленням, вага не менше 5,5 кг, сила всмоктування не менше 10 кПа, об’єм пилозбірника не менше 4.5 л, рівень шуму не більше 62 дБ, тип живлення – від акумулятора, час роботи акумулятора не менше 30 хв.) 40
Газонокосарка, тип живлення – від акумулятора, час роботи акумулятора не менше 40 хв., ширина косіння не менше 530 мм, варіативність висоти зрізу від 30 мм до 110 мм, вага не більше 41 кг, місткість травозбірника не менше 70 л, рівень шуму не більше 95 дБ(A). 8
водопилосос 40
снігоприбиральна машина 8
екстракторний пилосос/машина для чищення килимів (килимових покриттів) 8
службові автомобілі, один з яких повинен мати місткість не менше 2,5 м3. 5
На підтвердження інформації, указаної у довідці, Учасник надає документи для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій сканкопії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору/рів купівлі – продажу, та/або акту/ів введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та, у разі користування чи залучення обладнання, надання гарантійного листа/ів від орендодавця/ів про можливість продовження відповідного/них договору/ів на час надання Послуг).
) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій На підтвердження наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати довідку про наявність у користуванні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою:
№ з/п Найменування обладнання (торгова марка та модель) Кількість Примітки
1 2 3 4
…
Довідка має містити інформацію про наявність:
Кількість та якість обладнання (шт.), не менше ніж:
Пилосос з автономним живленням 40
Газонокосарка, тип живлення – від акумулятора, час роботи акумулятора не менше 40 хв., ширина косіння не менше 530 мм, варіативність висоти зрізу від 30 мм до 110 мм, вага не більше 41 кг, місткість травозбірника не менше 70 л, рівень шуму не більше 95 дБ(A). 8
водопилосос 40
снігоприбиральна машина 8
екстракторний пилосос/машина для чищення килимів (килимових покриттів) 8
службові автомобілі, один з яких повинен мати місткість багажного відділення не менше 2,5 м3. 5
На підтвердження інформації, указаної у довідці, Учасник надає документи для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій сканкопії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору/рів купівлі – продажу, та/або акту/ів введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та, у разі користування чи залучення обладнання, надання гарантійного листа/ів від орендодавця/ів про можливість продовження відповідного/них договору/ів на час надання Послуг).
) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій На підтвердження наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати довідку про наявність у користуванні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою:
№ з/п Найменування обладнання (торгова марка та модель) Кількість Примітки
1 2 3 4
…
Довідка має містити інформацію про наявність:
Кількість та якість обладнання (шт.), не менше ніж:
Пилосос 40
Газонокосарка, тип живлення – від акумулятора, час роботи акумулятора не менше 40 хв., ширина косіння не менше 530 мм, варіативність висоти зрізу від 30 мм до 110 мм, вага не більше 41 кг, місткість травозбірника не менше 70 л, рівень шуму не більше 95 дБ(A). 8
водопилосос 40
снігоприбиральна машина 8
екстракторний пилосос/машина для чищення килимів (килимових покриттів) 8
службові автомобілі, один з яких повинен мати місткість багажного відділення не менше 2,5 м3. 5
На підтвердження інформації, указаної у довідці, Учасник надає документи для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій сканкопії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору/рів купівлі – продажу, та/або акту/ів введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та, у разі користування чи залучення обладнання, надання гарантійного листа/ів від орендодавця/ів про можливість продовження відповідного/них договору/ів на час надання Послуг).
) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (На підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати інформацію за формою:
№ з/п ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/працівник субпідрядника/ співвиконавця Назва субпідрядника/ співвиконавця9
1 2 3 4 5 6
…
Для виконання умов договору, учасник повинен мати необхідну кількість працівників:
Кількість працівників, не менше ніж:
Працівники, які здійснюють прибирання приміщення 178
Працівники, які здійснюють прибирання прибудинкової території 78
Лікар-дезінфекціоніст 1
Працівники, які здійснюють миття вікон, стін на висоті 2
Працівник який відповідальний за охорону праці 1
На підтвердження інформації Учасник надає:
1) Довідку за формою, наведеною в додатку 1.2 до тендерної документації, яка має містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації;
2) сканкопію звітності додатку 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за третій квартал 2024 року, згідно з яким, загальна кількість працівників становить не менша ніж 50% від зазначеної необхідної кількості працівників, які будуть надавати послуги з прибирання приміщення та прибудинкової території. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.
3) скановані особисті медичні книжки осіб, які здійснюють прибирання приміщень, в кількості не менше ніж 50% від кількості осіб, що здійснюють прибирання приміщень, відповідно до наданої Учасником довідки про працівників. Медичні книжки мають бути оформлені відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 за формою 1-ОМК та формою № 140-5/о та бути чинними на дату подання тендерної пропозиції.
4) на працівників учасника, які будуть надавати послуги з миття вікон, стін з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму в складі тендерної пропозиції надаються наступні копії документів:
документи, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з безпечного виконання висотно-верхолазних робіт для всіх працівників, які будуть залучені для виконання висотно-верхолазних робіт, відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». Мають бути чинні на дату подання тендерної пропозиції.
) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (1.3. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід На підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати інформацію за формою:
№ з/п ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/працівник субпідрядника/ співвиконавця Назва субпідрядника/ співвиконавця9
1 2 3 4 5 6
…
Для виконання умов договору, учасник повинен мати необхідну кількість працівників:
Кількість працівників, не менше ніж:
Працівники, які здійснюють прибирання приміщення 178
Працівники, які здійснюють прибирання прибудинкової території 78
Лікар-дезінфекціоніст 1
Дезінфектор (спеціаліст) 16
Працівники, які здійснюють миття вікон, стін на висоті 2
Працівник який відповідальний за охорону праці 1
На підтвердження інформації Учасник надає:
1) сканкопію звітності додатку 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за третій квартал 2024 року, згідно з яким, загальна кількість працівників становить не менша ніж 50% від зазначеної необхідної кількості працівників, які будуть надавати послуги з прибирання приміщення та прибудинкової території. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.
2) скановані особисті медичні книжки осіб, які здійснюють прибирання приміщень, в кількості не менше ніж 50% від кількості осіб, що здійснюють прибирання приміщень, відповідно до наданої Учасником довідки про працівників. Медичні книжки мають бути оформлені відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 за формою 1-ОМК та формою № 140-5/о та бути чинними на дату подання тендерної пропозиції.
3) на працівників учасника, які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфекторів) в складі тендерної пропозиції надаються наступні копії документів:
довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України;
посвідчення про проходження навчання з охорони праці та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», відповідно до вимог НПАОП 0.00-7.17-18 Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці та НПАОП 0.00-1.04-07. Правила вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання, дійсного на весь період надання послуг.
4) на працівників учасника, які будуть надавати послуги з миття вікон, стін з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму в складі тендерної пропозиції надаються наступні копії документів:
документи, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з безпечного виконання висотно-верхолазних робіт для всіх працівників, які будуть залучені для виконання висотно-верхолазних робіт, відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». Мають бути чинні на дату подання тендерної пропозиції.
) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (1.3. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід На підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати інформацію за формою:
№ з/п ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/працівник субпідрядника/ співвиконавця Назва субпідрядника/ співвиконавця9
1 2 3 4 5 6
…
Для виконання умов договору, учасник повинен мати необхідну кількість працівників:
Кількість працівників, не менше ніж:
Працівники, які здійснюють прибирання приміщення 178
Працівники, які здійснюють прибирання прибудинкової території 78
Лікар-дезінфекціоніст 1
Дезінфектор (спеціаліст) 16
Працівники, які здійснюють миття вікон, стін на висоті 2
Працівник який відповідальний за охорону праці 1
На підтвердження інформації Учасник надає:
1) сканкопію звітності додатку 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за третій квартал 2024 року, згідно з яким, загальна кількість працівників становить не менша ніж 50% від зазначеної необхідної кількості працівників, які будуть надавати послуги з прибирання приміщення та прибудинкової території. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.
2) скановані особисті медичні книжки осіб, які здійснюють прибирання приміщень, в кількості не менше ніж 50% від кількості осіб, що здійснюють прибирання приміщень, відповідно до наданої Учасником довідки про працівників. Медичні книжки мають бути оформлені відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 за формою 1-ОМК та формою № 140-5/о та бути чинними на дату подання тендерної пропозиції.
3) на працівників учасника, які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфекторів) в складі тендерної пропозиції надаються наступні копії документів:
довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України;
посвідчення про проходження навчання з охорони праці та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», відповідно до вимог НПАОП 0.00-7.17-18 Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці та НПАОП 0.00-1.04-07. Правила вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання, дійсного на весь період надання послуг.
4) на працівників учасника, які будуть надавати послуги з миття вікон, стін з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму в складі тендерної пропозиції надаються наступні копії документів:
документи, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з безпечного виконання висотно-верхолазних робіт для всіх працівників, які будуть залучені для виконання висотно-верхолазних робіт, відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». Мають бути чинні на дату подання тендерної пропозиції.
5) учасник процедури закупівлі зобов’язаний забезпечити проходження працівниками, які будуть залучені до надання послуг з прибирання, обов’язкового навчання з охорони праці у навчальних закладах або організаціях, що мають відповідну акредитацію та ліцензію на проведення такого навчання. Навчання має відповідати вимогам чинного законодавства України, зокрема Постанові Кабінету Міністрів України №50 від 26.01.2011 «Про затвердження Порядку проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці». Документальне підтвердження проходження навчання: 1. Посвідчення про проходження навчання з охорони праці встановленого зразка, видане навчальним закладом (організацією). 2. Витяг з протоколу перевірки знань з питань охорони праці, оформлений відповідно до законодавства. (документи повинні бути надані в кількості не менше ніж 50% від кількості осіб, що здійснюють прибирання приміщень).
* Така вимога обґрунтована необхідністю забезпечення належного рівня професійної підготовки працівників, уникнення ризиків під час використання хімічних засобів та обладнання, а також зменшення ризиків травматизму, що є пріоритетом для Замовника, оскільки інструктаж на підприємстві не є рівноцінним проходженню навчання в навчальних центрах.
) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (На підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати інформацію за формою:
№ з/п
ПІБ
Кваліфікація/
посада
Загальний стаж роботи
Працівник учасника/працівник субпідрядника/ співвиконавця
Назва субпідрядника/ співвиконавця9
1
2
3
4
5
6
…
Для виконання умов договору, учасник повинен мати необхідну кількість працівників:
Кількість працівників, не менше ніж:
Працівники, які здійснюють прибирання приміщення
178
Працівники, які здійснюють прибирання прибудинкової території
78
Лікар-дезінфекціоніст
1
Дезінфектор (спеціаліст)
16
Працівники, які здійснюють миття вікон, стін на висоті
2
Працівник який відповідальний за охорону праці
1
На підтвердження інформації Учасник надає:
сканкопію звітності додатку 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за третій квартал 2024 року, згідно з яким, загальна кількість працівників становить не менша ніж 50% від зазначеної необхідної кількості працівників, які будуть надавати послуги з прибирання приміщення та прибудинкової території. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.
скановані особисті медичні книжки осіб, які здійснюють прибирання приміщень, в кількості не менше ніж 50% від кількості осіб, що здійснюють прибирання приміщень, відповідно до наданої Учасником довідки про працівників. Медичні книжки мають бути оформлені відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 за формою 1-ОМК та формою № 140-5/о та бути чинними на дату подання тендерної пропозиції.
на працівників учасника, які будуть надавати послуги з дезінфекції (дезінфекторів) в складі тендерної пропозиції надаються наступні копії документів:
довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, яка видається відповідним державним органом МОЗ України;
посвідчення про проходження навчання з охорони праці та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», відповідно до вимог НПАОП 0.00-7.17-18 Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці та НПАОП 0.00-1.04-07. Правила вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання, дійсного на весь період надання послуг.
на працівників учасника, які будуть надавати послуги з миття вікон, стін з використанням спеціалізованих механізмів, спеціалізованого автотранспорту або спеціальних засобів промислового альпінізму в складі тендерної пропозиції надаються наступні копії документів:
документи, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з безпечного виконання висотно-верхолазних робіт для всіх працівників, які будуть залучені для виконання висотно-верхолазних робіт, відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». Мають бути чинні на дату подання тендерної пропозиції.
5) учасник процедури закупівлі зобов’язаний забезпечити проходження працівниками, які будуть залучені до надання послуг з прибирання, обов’язкового навчання з охорони праці у навчальних закладах або організаціях, що мають відповідну акредитацію та ліцензію на проведення такого навчання, або проводити навчання на підприємстві. Навчання має відповідати вимогам чинного законодавства України, зокрема вимогам Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 (далі – Типове положення)
Для документального підтвердження проходження навчання у навчальних закладах або організаціях, що мають відповідну акредитацію та ліцензію учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- посвідчення про проходження навчання з охорони праці встановленого зразка, видане навчальним закладом (організацією).
- витяг з протоколу перевірки знань з питань охорони праці, оформлений відповідно до законодавства (документи повинні бути надані в кількості не менше ніж 50% від кількості осіб, що здійснюють прибирання приміщень).
У разі проходження працівниками навчання з охорони праці на підприємстві, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції (документи повинні бути надані в кількості не менше ніж 50% від кількості осіб, що здійснюють прибирання приміщень):
- наказ про організацію навчання з охорони праці (створення комісії, порядок проведення навчання, відповідальні особи) відповідно до вимог пункту 3.2 Типового положення.
- положення про навчання і перевірку знань з охорони праці на підприємстві відповідно до вимог пункту 3.3 Типового положення.
- програми навчання з охорони праці для різних категорій працівників відповідно до вимог пункту 3.4 Типового положення.
- наказ про затвердження програм навчання та інструктажів відповідно до вимог пункту 3.5 Типового положення
- перелік професій і посад, які проходять навчання та перевірку знань з охорони праці. відповідно до вимог пункту 3.6 Типового положення.
- методичні матеріали для проведення навчання (навчальні плани, презентації, відеоуроки тощо). відповідно до вимог пункту 3.7 Типового положення.
- графік проведення навчання та перевірки знань з охорони праці відповідно до вимог пункту 3.8 Типового положення.
- наказ про створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці відповідно до вимог пункту 3.9 Типового положення.
- протоколи засідань комісії з перевірки знань (з підписами членів комісії та працівників, що проходили тестування) відповідно до вимог пункту 3.12 Типового положення.
- результат перевірки знань з питань охорони праці. відповідно до вимог пункту 3.13 Типового положення
- посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з охорони праці за формою визначеною у додатку 2 відповідно до вимог пунктів 3.13 та 3.14 Типового положення.
- журнал реєстрації вступного інструктажу з охорони праці (оформлюється за встановленою формою) відповідно до вимог пункту 6.3 Типового положення.
- журнал реєстрації первинного, повторного, позапланового та цільового інструктажів. відповідно до вимог пункту 6.5 Типового положення.
- програму стажування для нових працівників. відповідно до вимог пункту 7.1 Типового положення.
- наказ про призначення відповідального за проведення стажування. відповідно до вимог пункту 7.3 Типового положення.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням інформації про договори за формою:
№ з/п Найменуван-ня сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного
договору Перелік первинних документів (акти приймання- передачі тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності)
1 2 3 4 5 6 7
Аналогічним договором вважається договір на прибирання приміщень та/або прибудинкової території.
1.1.2. не менше 1 сканкопії договору (договорів), зазначених в довідці в повному обсязі,
1.1.3. копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 14.01.2025 20:46 | |
| Завершение периода уточнений | 03.02.2025 00:00 | |
| Начало периода приема предложений | 14.01.2025 20:44 | |
| Окончание периода приема предложений | 06.02.2025 00:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03491079 |
| Юридический адрес | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 17.02.2025 12:17
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області)
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВ "ДИВЕРСИФІКОВАНА КОМПАНІЯ "ДОТ""
ID: d136a7d9227145d78624834555d9fef2
18`542`000.00
Гривна с НДС
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ"
ID: 2ffa204b5296490a849278e41ec455b8
18`204`312.85
Гривна с НДС
3
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР"
ID: 2adea5f7cd2e4935b7c3ed9d411e4521
18`204`312.86
Гривна с НДС
Квалификация участников
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області)
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
18`204`312.85
Гривна с НДС
Победитель
20.02.2025 18:27
2
18`204`312.86
Гривна с НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області)
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ"
Код ЕГРПОУ:44167988
18`204`312.85
Гривна с НДС
20.02.2025
18:27
Заключенные договоры
Послуги з комплексного прибирання службових приміщень і прибудинкової території установ Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області)
Номер договора
22/162
Дата подписания
28.02.2025
Дата начала действия
28.02.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
18`200`505.21 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
15`167`087.68 Гривна
