Процедура закупки объявлена 14.01.2025 09:10. Дата последних изменений - 14.01.2025 09:10
З_25Пзв-004_71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Державна експертиза матеріалів геолого-економічної оцінки Пинянського газового родовища Львівської області з метою розширення меж спеціального дозволу по глибині (станом на 01.01.2024 р.)) -
| Идентификатор закупки | UA-2025-01-14-000723-a | |
| ID | f9a9d393c6b547bcaf187aa2629d9630 |
Ожидаемая стоимость
845`646.91 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" | |
| Ожидаемая стоимость | 845`646.91 Гривна (с НДС) | |
| Обоснование | Відповідно до статті 32 Закону України “Про нафту і газ”: «Розвідувальні роботи на родовищах нафти і газу завершуються шляхом затвердження центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, або іншими уповноваженими підприємствами, установами чи організаціями геолого-економічної оцінки запасів нафти і газу та супутніх компонентів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України». Геолого-економічна оцінка запасів нафти і газу – це важливий етап геологічного вивчення надр, що дозволяє визначити потенційну економічну вигоду від розробки та експлуатації родовищ вуглеводнів. Ця оцінка базується на детальному вивченні геологічних та економічних параметрів даних запасів. Згідно пункту 2.2. методичних рекомендацій щодо приведення запасів об’єктів, що обліковуються в Державному балансі запасів корисних копалин України до вимог Класифікації запасів і ресурсів корисних копалин державного фонду надр, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 432 під геолого-економічною оцінкою родовищ корисних копалин або ділянок надр розуміють комплекс досліджень, інженерних багатоваріантних розрахунків і побудов, внаслідок яких визначають кондиції, оптимальні контури, обсяги, якість балансових, умовно балансових і позабалансових, а також запасів корисних копалин з не визначеним промисловим значенням, рівень техніко-економічних показників майбутньої експлуатації, промислове значення оцінюваного родовища або ділянки надр. Підґрунтям геолого-економічної оцінки родовищ корисних копалин є Класифікація запасів і ресурсів України. Відповідно до статті 45 Кодексу України “Про Надра” запаси корисних копалин ділянок надр, а також запаси корисних копалин, додатково розвіданих у процесі розробки родовищ корисних копалин, підлягають державній експертизі та затвердженню Державною комісією України по запасах корисних копалин або іншим уповноваженим підприємством, установою чи організацією, з визначенням раціонального напряму використання корисних копалин, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. ДКЗ України утворена згідно Указу Президента від 30.04.1992 №287 «Про управління в галузі використання і охорони надр України». Відповідно до Положення про Державну комісію України по запасах корисних копалин, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 10.11.2000 №1689: 1. Державна комісія України по запасах корисних копалин (далі - ДКЗ) є установою, що діє при Держгеонадра і провадить науково-технічну діяльність, пов'язану з проведенням на замовлення користувачів надр або за дорученням відповідних центральних органів виконавчої влади державної експертизи геологічних матеріалів з вивчення і використання надр та оцінки запасів корисних копалин. Згідно покладених завдань ДКЗ України проводить експертизу геологічної інформації з обчислення запасів корисних копалин і затверджує їх обсяги, визначаючи відповідно до Класифікації запасів і ресурсів корисних копалин державного фонду надр їх кількість, якість, рівень промислового значення, ступінь геологічного та техніко-економічного вивчення і підготовленість до промислового освоєння. Окрім того, ДКЗ України проводить єдину науково-технічну політику щодо геолого-економічної оцінки, державного обліку і повноти використання запасів родовищ корисних копалин та інших корисних властивостей надр. Відповідно до Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин», затверджене постановою КМУ від 22.12.1994 №865: 4. Державна експертиза та оцінка запасів корисних копалин проводиться Державною комісією України по запасах корисних копалин (далі - ДКЗ)… 17.Після одержання матеріалів геолого-економічної оцінки родовищ корисних копалин ДКЗ укладає договори з користувачами надр або з уповноваженими ними особами на проведення робіт з експертизи та оцінки запасів корисних копалин і виконує їх в обумовлений у договорі термін. Наказом ДКЗ України від 02.08.1996р №29 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.11.1996 №652/1677) затверджено «Порядок визначення вартості робіт по проведенню державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин». Цей Порядок розроблено відповідно до Кодексу України "Про надра", Положення про Державну комісію України по запасах корисних копалин, Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин та інших нормативних актів України. На виконання зазначених вимог ЛВУкрНДІгаз складено звіт з підрахунку запасів вуглеводнів по Пинянському родовищу та передано в АТ «Укргазвидобування». Даний звіт від АТ «Укргазвидобування» було направлено на розгляд ДКЗ України. У відповідь ДКЗ України надано розрахунок вартості надання послуг, що є предметом закупівлі. Підсумовуючи зазначене: - ДКЗ України є єдиним підприємством, уповноваженим здійснювати державну експертизу матеріалів геолого-економічної оцінки приросту запасів вуглеводнів. - Державна експертиза матеріалів геолого-економічної оцінки запасів вуглеводнів Пинянського родовища проводиться відповідно до вимог чинного законодавства України з надрокористування. - Вартість державної експертизи визначається відповідно до «Порядку визначення вартості робіт по проведенню державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин», затвердженого Наказом ДКЗ України від 02.08.1996р №29 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.11.1996 №652/1677). | |
| Процедура закупки |
Закупка без использования электронной системы
|
Закупка объявлена
14.01.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
14.01.25