Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.01.2025 16:32. Дата последних изменений - 10.03.2025 10:06

УЗВС-25Т_3_ВО: Частини локомотивів чи рухомого складу -

Идентификатор закупки UA-2025-01-06-006349-a  
ID 32c0cc12b5804d2782b2acecd6bda6cf  
Общая ожидаемая стоимость закупки
29`930`600.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 29`930`600.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
06.01.25
Период уточнений
до 11.02.25
Период обжалования
до 11.02.25
Прием предложений
до 14.02.25
Аукцион
14.02.25
Квалификация
с14.02.25
Предложения рассмотрены
с20.02.25
Завершен
10.03.25
09.01.2025, 11:56
Подовження кінцевого терміну подання тендерних пропозицій
Общий вопрос о закупке
Враховуючи досить стислі терміни для підготовки до участі в тендері та значний обсяг документації, який необхідно опрацювати та надати учасником, а також отримання відповідних підтверджень/пропозицій від постачальників матеріалів на виготовлення значного обсягу замовлення згідно предмету закупівлі, просимо подовжити кінцевий термін подання тендерних пропозицій на 7 календарних днів.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.01.2025, 15:45)
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
09.01.2025, 12:40
Розділення предмету закупівлі за лотами
Общий вопрос о закупке
Враховуючи значний обсяг закупівлі, з метою зменшення ризиків для виробників, пов’язаних зі зростанням собівартості виготовлення продукції (зростання цін на металопрокат, енергоносії, паливо-мастильні матеріали, та інших витрат пов’язаних з виготовлення продукції), а також залучення ширшого кола учасників та збільшення конкуренції між ними, для отримання замовником найбільш економічно вигідної пропозиції, диверсифікації постачальників, просимо розглянути можливість розділення предмету закупівлі за лотами (наприклад, на 2 лоти по 7000 пружин зовнішніх та 7000 пружин внутрішніх в кожному лоті).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.01.2025, 15:50)
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
У зв`язку із терміновою потребою не маємо можливості розділити предмет закупівлі на лоти.
09.01.2025, 12:51
Внесення змін в тендерну документацію
Общий вопрос о закупке
Підпунктом 1.4.4 пункту 1.4 Розділу 1 тендерної встановлені наступні умови поставки - Протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2025.
Однак, умовами тендеру не передбачений графік постачання товару, не визначений обсяг та кількість рознарядок, відсутнє розподілення поставок за місцем постачання (кінцевим вантажоодержувачем), враховуючи те, що місць поставок може бути декілька згідно умов закупівлі (підпункт 1.4.3).
За даних умов у виробника відсутня можливість для планування графіку виробництва, об’єктивної оцінки витрат на доставку товару, та існує ризик порушення строків постачання товару, в разі отримання рознарядки відразу на весь обсяг закупівлі чи в обсязі неспівмірному з його виробничими можливостями, та як наслідок, отримання відповідних штрафних санкцій.
В такому випадку, для нівелювання ризику несвоєчасної поставки товару, виробник буде вимушений або виготовляти заділ продукції, тим самим заморожуючи власні обігові кошти, враховуючи що умовами закупівлі передоплата не передбачена, або закладати в кінцеву вартість продукції додаткові витрати для компенсації можливих ризиків.
Враховуючи вищевикладене, для можливості планування графіку виробництва, формування економічно обґрунтованої, конкурентної цінової пропозиції, яка не буде враховувати ризики додаткових витрат та можливого зриву термінів поставки, просимо Вас надати графік постачання продукції, з зазначенням обсягів та строків поставок, кінцевих вантажоодержувачів продукції.
Звертаємо увагу, що в рамках проведеної 23.12.2024 конференції «День постачальника 2024», присвяченій темі закупівель, було заявлено, що при здійснені закупівель товарів і послуг в 2025 році планується здійснити перехід на графіки поставок замість рознарядок. Однак, в даній закупівлі графік постачання відсутній.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.01.2025, 15:54)
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Розглянувши Ваше питання повідомляємо, що планується поставка пружин в м. Стрий в кількості 100 вагонокомлектів, та смт. Панютине в кількості 400 вагонокомлектів. Щодо графіку поставки зазначаємо, що кінцевим вантажоодержувачам для вчасного виконання планових завдань необхідно отримувати орієнтовно не менше 100 вагонокомлектів в місяць починаючи з лютого.
10.01.2025, 16:39
Внесення змін в умови договору
Общий вопрос о закупке
Ознайомившись з умовами проєкту договору (Додаток 6 до тендерної документації), просимо розглянути можливість внесення наступних змін в умови договору: Виключити пункт 1.4. Договору.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.01.2025, 16:33)
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що умови проєкту договору заповнені згідно з «Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і послуг» затверджених в АТ «Укрзалізниця». Не маємо можливості внести зміни у проєкт договору.
10.01.2025, 16:41
Внесення змін в умови договору
Общий вопрос о закупке
Ознайомившись з умовами проєкту договору (Додаток 6 до тендерної документації), просимо розглянути можливість внесення наступних змін в умови договору:
Пунктом 2.14. встановлено, що керуючись статтею 259 Цивільного кодексу України, Сторони домовились збільшити до 2 (двох) років строк позовної давності для пред’явлення вимог ПОКУПЦЯ щодо недоліків поставленого ТОВАРУ.
Згідно ч. 8 ст. 269 ГК України позовна давність складає 6 місяців з моменту виявлення неякісного товару. Просимо пункт 2.14. виключити з договору.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.01.2025, 16:34)
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що умови проєкту договору заповнені згідно з «Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і послуг» затверджених в АТ «Укрзалізниця». Не маємо можливості внести зміни у проєкт договору.
16.01.2025, 19:35
Зміна умов проекту договору
Общий вопрос о закупке
Ознайомившись з умовами проєкту договору (Додаток 6 до тендерної документації), просимо розглянути можливість викладення пункту 7.4 в наступній редакції: «Датою здійснення оплати за цим Договором вважається дата зарахування грошових коштів на рахунок Постачальника», оскільки Постачальник не може відслідковувати банківські операції Продавця.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.01.2025, 09:13)
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що умови проєкту договору заповнені згідно з «Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і послуг» затверджених в АТ «Укрзалізниця». Не маємо можливості внести зміни у проєкт договору.
16.01.2025, 19:36
Зміна умов проекту договору
Общий вопрос о закупке
Пунктом 8.2.3 проекту Договору визначено право Покупця на одностороннє розірвання Договору повідомивши про це Постачальника за 5 (п’ять) робочих днів до дати розірвання Договору. При цьому, не встановлено яким саме способом буде направлено повідомлення Постачальнику. Також, виключена можливість надання відповіді Постачальником на таке повідомлення, що не є партнерською умовою по відношенню до Постачальника та виключається можливість надання останнім обґрунтованих пояснень причин, що спричинили порушення, тощо. Вважаємо, що в умовах сьогодення, поточна редакція п.8.2.3 є неприйнятною для учасників ринку. Просимо або виключити п.8.2.3 проекту Договору у поточній редакції або сформулювати іншим чином, наприклад, викласти у наступній редакції: «8.2.3. Ініціювати дострокове розірвання Договору у разі невиконання та/або неналежного виконання зобов’язань Постачальником надіславши про це пропозицію Постачальнику за 10 (десять) робочих днів до дати розірвання Договору (шляхом направлення відповідного листа електронною поштою на електронну адресу зазначену у реквізитах Постачальника в цьому Договорі). Постачальник має розглянути пропозицію та протягом 5 робочих днів з моменту її отримання повідомити Покупця про результати розгляду. Якщо сторони не досягли згоди щодо розірвання Договору або Постачальник не надав відповідь у встановлений строк, Покупець має право передати спір на вирішення суду. Якщо суд ухвалив рішення розірвати договір, такий документ вважається розірваним з дня набуття чинності судового рішення (якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду).»
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.01.2025, 09:15)
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що умови проєкту договору заповнені згідно з «Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і послуг» затверджених в АТ «Укрзалізниця». Не маємо можливості внести зміни у проєкт договору.
16.01.2025, 19:43
Зміна умов проекту договору
Общий вопрос о закупке
Ознайомившись з умовами проєкту договору (Додаток 6 до тендерної документації), просимо розглянути можливість виключення п. 9.3.1, п. 9.3.2, у зв'язку з необмеженою непаритетною відповідальністю Постачальника та ризику несення безпідставних збитків на штрафних санкціях в умовах втрати забезпечення виконання договору.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.01.2025, 09:16)
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що умови проєкту договору заповнені згідно з «Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і послуг» затверджених в АТ «Укрзалізниця». Не маємо можливості внести зміни у проєкт договору.
16.01.2025, 19:48
Зміна умов проекту договору
Общий вопрос о закупке
Ознайомившись з умовами проєкту договору (Додаток 6 до тендерної документації), просимо розглянути можливість виключення з договору п. 9.7, п. 9.8, п. 12.1, п. 12.3, у зв'язку з надмірними штрафними санкціями для Постачальника.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.01.2025, 09:17)
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що умови проєкту договору заповнені згідно з «Порядком здійснення закупівель товарів, робіт і послуг» затверджених в АТ «Укрзалізниця». Не маємо можливості внести зміни у проєкт договору.