Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 02.01.2025 16:23. Дата последних изменений - 02.01.2025 16:23

Послуги із забезпечення харчуванням

Идентификатор закупки UA-2025-01-02-006314-a  
ID c6f0b509c9cd46a5911bd28afd6d3f63  
Идентификатор плана UA-P-2025-01-02-008225-a  
Ожидаемая стоимость
149`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 149`500.00 Гривна (без НДС)  
Обоснование Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Так, 19 грудня 2024 року Замовником було оголошено відкриті торги на закупівлю послуг із забезпечення харчуванням на січень-грудень 2025 року за адресою 45244, Україна, Волинська область, с. Жабка, ВУЛИЦЯ ВИШНЕВА, будинок 25, а саме: Послуги харчування від 1-го року життя (загальний стіл) за адресою: с.Жабка, вул. Вишнева, 25 та Загальний стіл для супроводжуючих (одного з батьків або офіційного представника). Однак станом на зараз триває етап кваліфікації пропозиції єдиного учасника ЛАЩУК ОРЕСТ ПЕТРОВИЧ, що унеможливлює укладення договору про закупівлю для надання послуг із 1 січня 2025 року. При цьому КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ є медичною установою, а саме тому важливим є забезпечення безперервності якісного харчування пацієнтів. Саме тому КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ листом №10-17/2238 від 31.12.2024 року звернулось до надавача послуг згідно діючого Договору №02/01 від 28.12.2023 р. ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" із проханням укласти додаткову угоду відповідно до пп. 8 п. 19 Особливостей №1178 та ч. 6 ст. 41 Закону «Про публічні закупівлі» на продовження строку дії діючого договору «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» У відповідь листом Вих. № 341 від 31.12.2024 ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" повідомило, що у зв’язку з істотним зростанням закупівельних цін на продукти, а також зі значним здорожчанням усіх інших складових собівартості послуг, що становлять предмет Договору № 02/01 від 28.12.2023, продовження строку дії цього договору на раніше визначених ним умовах є неможливим. З урахуванням викладеного дія Договору № 02/01 від 28.12.2023 припиняється у зв’язку із завершенням строку, на який його було укладено. Відтак, у зв’язку із неможливістю продовження діючого договору № 02/01 від 28.12.2023 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, у Замовника виникла нагальна необхідність у здійснені закупівлі «ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (Послуги із забезпечення харчуванням)», до моменту укладення нового договору на період січень-лютий 2025 року. Відтак у Замовника відсутня можливість проведення цієї закупівлі у строки, встановлені Особливостями. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень (Послуги із забезпечення харчуванням) та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Лист КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ №10-17/2238 від 31.12.2024 року. 2. Лист-відповідь Вих. № 341 від 31.12.2024 ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
02.01.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
02.01.25

Спецификация закупки

1)
Послуги із забезпечення харчуванням
ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 45244, Україна, Волинська область, Луцьк, с. Жабка, ВУЛИЦЯ ВИШНЕВА, будинок 25
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.01.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Відповідь ТОВ ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ на лист №10-17_2238 від 31.12.2024 (відмова).pdf.asice (2).zip
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.01.2025 16:23
Версия документа от: 02.01.2025 16:23
ID: 247f7d13952f488aad934d5ab105bd38
Тендерная документация
Лист 20%угода (2).pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.01.2025 16:23
Версия документа от: 02.01.2025 16:23
ID: bfa29d10611a4316b341d10d14c0ec51
Тендерная документация
Обгрунтування.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.01.2025 16:23
Версия документа от: 02.01.2025 16:23
ID: 2d50dd609f824250a9443319018a23ab
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.01.2025 16:23
Версия документа от: 02.01.2025 16:23
ID: f222e3f4f40b4f8ba1039eef73714ece

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 42078561  
Юридический адрес 43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
149`500.00
Гривна без НДС
Победитель
02.01.2025 16:23

Заключенные договоры

Номер договора
02/01
Дата подписания
01.01.2025
Дата начала действия
01.01.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
149`500.00 Гривна без НДС