Процедура закупки объявлена 23.12.2024 10:04. Дата последних изменений - 21.01.2025 10:05
Ремонт кліщового механізму вагонів моделей 81-7080/81-7081/81-7081-01 -
| Идентификатор закупки | UA-2024-12-23-002450-a | |
| ID | 19a224380c31492ca2dcb988d79810fa |
Общая ожидаемая стоимость закупки
10`755`840.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 10`755`840.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
23.12.24
Период уточнений
до 30.12.24
Период обжалования
до 30.12.24
Прием предложений
до 02.01.25
Аукцион
03.01.25
Квалификация
с03.01.25
Предложения рассмотрены
с07.01.25
Завершен
21.01.25
26.12.2024, 11:22
Проект договору
Общий вопрос о закупке
Просимо п. 1.4 проекту договору викласти в наступній редакції:
Обсяг закупівлі послуг, що є предметом Договору, може бути зменшений залежно від фінансових можливостей та/або виробничих потреб Замовника, окрім обсягу закупівлі товару згідно Замовлення, яке було направлено на адресу Виконавця та отриманої попередньої оплати.
Обсяг закупівлі послуг, що є предметом Договору, може бути зменшений залежно від фінансових можливостей та/або виробничих потреб Замовника, окрім обсягу закупівлі товару згідно Замовлення, яке було направлено на адресу Виконавця та отриманої попередньої оплати.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.12.2024, 14:07)
Відповідно до п. 5.1 проєкту Договору «Надання послуг здійснюється, згідно з окремим(-и) письмовим(-и) замовленням(-и) Замовника, виходячи з фінансових можливостей та/або виробничих потреб Замовника. Замовлення направляється Виконавцю рекомендованим листом з повідомленням про вручення. В замовленнях зазначається кількість кліщових механізмів, що передаються для надання послуги», з чого можна зробити висновок, що у разі направлення Замовником замовлення на надання послуги він має фінансові можливості та виробничі потреби у отриманні послуги згідно умов договору.
Крім того, варто зауважити, що КП «Київський метрополітен» зацікавлений у отриманні послуги, що запланована для здійснення ремонту кліщових механізмів під час виконання поточного ремонту вагонів метрополітену моделей 81-7080, 81-7081, 81-7081-01 експлуатаційного парку та не планує зменшення кількості кліщових механізмів, що передаються для надання послуги, так як це може призвести до неможливості використання вагонів для перевезення пасажирів та, як наслідок, до не виконання графіку руху поїздів на Святошинсько-Броварській лінії Київського метрополітену у зв’язку із зменшенням видачі вагонів та не забезпечення потреб мешканців та гостей міста Києва у перевезеннях, що є основною задачею нашого підприємства.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо недоцільним внесення змін до п. 1.4 проєкту Договору.
Крім того, варто зауважити, що КП «Київський метрополітен» зацікавлений у отриманні послуги, що запланована для здійснення ремонту кліщових механізмів під час виконання поточного ремонту вагонів метрополітену моделей 81-7080, 81-7081, 81-7081-01 експлуатаційного парку та не планує зменшення кількості кліщових механізмів, що передаються для надання послуги, так як це може призвести до неможливості використання вагонів для перевезення пасажирів та, як наслідок, до не виконання графіку руху поїздів на Святошинсько-Броварській лінії Київського метрополітену у зв’язку із зменшенням видачі вагонів та не забезпечення потреб мешканців та гостей міста Києва у перевезеннях, що є основною задачею нашого підприємства.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо недоцільним внесення змін до п. 1.4 проєкту Договору.
26.12.2024, 11:28
Проект договору
Общий вопрос о закупке
Пропонуємо п. 4.2 проекту договору викласти в наступній редакції:
Замовник здійснює попередню оплату послуг у розмірі 70 (сімдесяти)% від вартості ремонту замовленої партії кліщових механізмів протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання рахунку-фактури від Виконавця.
Замовник здійснює попередню оплату послуг у розмірі 70 (сімдесяти)% від вартості ремонту замовленої партії кліщових механізмів протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання рахунку-фактури від Виконавця.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.12.2024, 14:08)
Повідомляємо, що вказані в підпункті 4.2 проєкту Договору умови оплати були встановлені відповідно до отриманих комерційних (цінових) пропозицій від потенційних надавачів послуг, за умови дотримання технічних вимог до предмета закупівлі, під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, тому внесення змін до п. 4.2 проєкту Договору є недоцільним.
26.12.2024, 11:29
Проект договору
Общий вопрос о закупке
Пропонуємо п. 4.3 проекту договору викласти в наступній редакції:
Остаточний розрахунок за послуги у розмірі 30 (тридцяти)% здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати приймання замовлених послуг на підставі підписаного обома Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.
Остаточний розрахунок за послуги у розмірі 30 (тридцяти)% здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати приймання замовлених послуг на підставі підписаного обома Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.12.2024, 14:08)
Повідомляємо, що вказані в підпункті 4.3 проєкту Договору умови оплати були встановлені відповідно до отриманих комерційних (цінових) пропозицій від потенційних надавачів послуг, за умови дотримання технічних вимог до предмета закупівлі, під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, тому внесення змін до п. 4.3 проєкту Договору є недоцільним.
26.12.2024, 11:32
Проект договору
Общий вопрос о закупке
Пропонуємо п. 4.3 проекту договору викласти в наступній редакції:
Строк надання послуг ___ (_____) календарних днів з дати перерахування Покупцем на поточний рахунок Постачальника попередньої оплати відповідно до пункту 4.2 цього Договору (строк надання послуг з ремонту замовленої партії кліщових механізмів визначається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі, але не повинен перевищувати 360 (трьохсот шістдесяти) календарних днів).
Кліщові механізми передаються в ремонт не пізніше ніж через 150 (сто п’ятдесят) календарних днів з дати перерахування попередньої оплати Виконавцю на підставі Актів приймання-передачі кліщових механізмів.
Строк надання послуг може бути змінений у випадках та з підстав, передбачених чинним законодавством України.
Строк надання послуг ___ (_____) календарних днів з дати перерахування Покупцем на поточний рахунок Постачальника попередньої оплати відповідно до пункту 4.2 цього Договору (строк надання послуг з ремонту замовленої партії кліщових механізмів визначається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі, але не повинен перевищувати 360 (трьохсот шістдесяти) календарних днів).
Кліщові механізми передаються в ремонт не пізніше ніж через 150 (сто п’ятдесят) календарних днів з дати перерахування попередньої оплати Виконавцю на підставі Актів приймання-передачі кліщових механізмів.
Строк надання послуг може бути змінений у випадках та з підстав, передбачених чинним законодавством України.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.12.2024, 14:09)
Повідомляємо, що строк надання послуг вказано в п. 5.2 проєкту Договору.
Варто зазначити, що надання послуги заплановано для здійснення ремонту кліщових механізмів під час виконання поточного ремонту вагонів метрополітену моделей 81-7080, 81-7081, 81-7081-01 експлуатаційного парку, що, в свою чергу, виконуються згідно встановлених міжремонтних пробігів. Зазначаємо, що потенційне збільшення строків надання послуг призведе до збільшення часу простою вагонів в очікуванні відремонтованих кліщових механізмів, неможливості використання даних вагонів для перевезення пасажирів та, як наслідок, до не виконання графіку руху поїздів на Святошинсько-Броварській лінії Київського метрополітену у зв’язку із зменшенням видачі вагонів та не забезпечення потреб мешканців та гостей міста Києва у перевезеннях, що є основною задачею нашого підприємства.
Також, вказані в підпункті 5.2 проєкту Договору строки були визначені відповідно до отриманих комерційних (цінових) пропозицій від потенційних надавачів послуг, тому змінювати їх недоцільно.
Варто зазначити, що надання послуги заплановано для здійснення ремонту кліщових механізмів під час виконання поточного ремонту вагонів метрополітену моделей 81-7080, 81-7081, 81-7081-01 експлуатаційного парку, що, в свою чергу, виконуються згідно встановлених міжремонтних пробігів. Зазначаємо, що потенційне збільшення строків надання послуг призведе до збільшення часу простою вагонів в очікуванні відремонтованих кліщових механізмів, неможливості використання даних вагонів для перевезення пасажирів та, як наслідок, до не виконання графіку руху поїздів на Святошинсько-Броварській лінії Київського метрополітену у зв’язку із зменшенням видачі вагонів та не забезпечення потреб мешканців та гостей міста Києва у перевезеннях, що є основною задачею нашого підприємства.
Також, вказані в підпункті 5.2 проєкту Договору строки були визначені відповідно до отриманих комерційних (цінових) пропозицій від потенційних надавачів послуг, тому змінювати їх недоцільно.
26.12.2024, 11:32
Проект договору
Общий вопрос о закупке
пропонуємо п.п. 6.2.2 проекту договору викласти в наступній редакції:
Зменшувати обсяг закупівлі послуг та ціну Договору залежно від своїх фінансових можливостей та/або виробничих потреб, окрім обсягу закупівлі послуг згідно Замовлення, яке було направлено на адресу Виконавця та отриманої попередньої оплати.
Зменшувати обсяг закупівлі послуг та ціну Договору залежно від своїх фінансових можливостей та/або виробничих потреб, окрім обсягу закупівлі послуг згідно Замовлення, яке було направлено на адресу Виконавця та отриманої попередньої оплати.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.12.2024, 14:11)
Відповідно до п. 5.1 проєкту Договору «Надання послуг здійснюється, згідно з окремим(-и) письмовим(-и) замовленням(-и) Замовника, виходячи з фінансових можливостей та/або виробничих потреб Замовника. Замовлення направляється Виконавцю рекомендованим листом з повідомленням про вручення. В замовленнях зазначається кількість кліщових механізмів, що передаються для надання послуги, з чого можна зробити висновок, що у разі направлення Замовником замовлення на надання послуги він має фінансові можливості та виробничі потреби у отриманні послуги згідно умов договору.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо недоцільним внесення змін до п.п. 6.2.2 проєкту Договору.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо недоцільним внесення змін до п.п. 6.2.2 проєкту Договору.
26.12.2024, 11:34
Проект договору
Общий вопрос о закупке
Пропонуємо доповнити п.п.6.2.6 наступною редакцією:
Виконання послуги протягом 20 днів, після дати набрання чинності повідомленням про розірвання Договору, приймаються Покупцем на умовах та за цінами Договору. Щодо решти послуг Замовник може вибрати
- завершити поставку будь-якої частини на умовах та за цінами Договору; та/або
- анулювати решту та сплатити Виконавцю узгоджену суму за частково завершені роботи, а також за матеріали та комплектуючі, раніше закуплені Виконавцем.
Виконання послуги протягом 20 днів, після дати набрання чинності повідомленням про розірвання Договору, приймаються Покупцем на умовах та за цінами Договору. Щодо решти послуг Замовник може вибрати
- завершити поставку будь-якої частини на умовах та за цінами Договору; та/або
- анулювати решту та сплатити Виконавцю узгоджену суму за частково завершені роботи, а також за матеріали та комплектуючі, раніше закуплені Виконавцем.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.12.2024, 14:14)
Повідомляємо, що Замовник, за умови відсутності заборгованості щодо оплати за надані послуги, має повне право на розірвання договору в одностороньому порядку. Також, відповідно до пункту 1.17 підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасник подаючи тендерну пропозицію, цим погоджується з усіма умовами, викладеними в тендерній документації, в т.ч. з проєктом Договору (Додаток 3 до тендерної документації)…», тому внесення змін до п.п. 6.2.6 проєкту Договору є недоцільним.
26.12.2024, 11:35
Проект договору
Общий вопрос о закупке
Пропонуємо п.п. 7.4 проекту договору викласти в наступній редакції:
За порушення умов Договору щодо якості (комплектності) товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 20% вартості неякісного (некомплектного) товару, якщо в установлений п.2,6 Договору строк дефекти не будуть усунуті або заміна неякісного товару не буде проведена.
За порушення умов Договору щодо якості (комплектності) товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 20% вартості неякісного (некомплектного) товару, якщо в установлений п.2,6 Договору строк дефекти не будуть усунуті або заміна неякісного товару не буде проведена.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.12.2024, 14:11)
Повідомляємо, що навіть у випадку усунення Виконавцем послуги недоліків (дефектів) у встановлені згідно з п. 2.6 Договору строки, Замовник все одно може нести додаткові витати, пов’язані з монтажем/демонтажем обладнання та/або простоєм рухомого складу, тому внесення змін до п 7.4 проєкту Договору вважаємо недоцільним.