Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.12.2024 09:53. Дата последних изменений - 30.12.2024 16:38

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

Идентификатор закупки UA-2024-12-21-000334-a  
ID 42b97fa443dd4e62860486c1ef444cf6  
Идентификатор плана UA-P-2024-12-21-000247-a  
Ожидаемая стоимость
553`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка Товару проводиться згідно із затвердженим графіком (Додаток 1 до Договору). Одночасно з поставкою продуктів, Постачальник надає Замовнику : - накладні на оплату, оформлені належним чином (печатка, підпис, тощо) по кожному закладу; - сертифікат якості /або декларація виробника, що посвідчує якість товару; Перехід права власності на Товар переходить від Учасника-переможця до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін товарно-транспортних накладних, які засвідчують момент передачі Товару. Місце поставки Товару: заклади освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради (конкретніша дислокація визначена у Додатку 1 до Договору). Товар поставляється спеціалізованим транспортом Учасника-переможця, який повинен відповідати встановленим гігієнічним вимогам та забезпечувати відповідний температурний режим. Поставка Товару здійснюється за рахунок Учасника-переможця. Розвантаження та навантаження Товару забезпечується Учасником-переможцем за його рахунок. Експедитори та водії, які безпосередньо постачають продукти харчування, повинні бути забезпечені відповідним санітарним одягом (халатом, рукавицями) та мати діючі особисті медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 553`500.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
21.12.24
Прием предложений
до 25.12.24
Квалификация
с25.12.24
Предложения рассмотрены
с25.12.24
Завершен
30.12.24

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 ((поставка товару партіями відповідно до Графіку поставок Додаток 1 до Договору)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Поставка Товару проводиться згідно із затвердженим графіком (Додаток 1 до Договору). Одночасно з поставкою продуктів, Постачальник надає Замовнику : - накладні на оплату, оформлені належним чином (печатка, підпис, тощо) по кожному закладу; - сертифікат якості /або декларація виробника, що посвідчує якість товару; Перехід права власності на Товар переходить від Учасника-переможця до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін товарно-транспортних накладних, які засвідчують момент передачі Товару. Місце поставки Товару: заклади освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради (конкретніша дислокація визначена у Додатку 1 до Договору). Товар поставляється спеціалізованим транспортом Учасника-переможця, який повинен відповідати встановленим гігієнічним вимогам та забезпечувати відповідний температурний режим. Поставка Товару здійснюється за рахунок Учасника-переможця. Розвантаження та навантаження Товару забезпечується Учасником-переможцем за його рахунок. Експедитори та водії, які безпосередньо постачають продукти харчування, повинні бути забезпечені відповідним санітарним одягом (халатом, рукавицями) та мати діючі особисті медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12300 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ на 2025 р (молоко).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.12.2024 09:52
Версия документа от: 21.12.2024 09:52
ID: a388ee6613134747b491265cbb199d44
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.12.2024 09:53
Версия документа от: 21.12.2024 09:53
ID: ce618bcd2c5942208d4082c2dfaff5e3

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, п
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Вид: пастеризоване
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 21.12.2024
Упаковка: плівка поліетиленова
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 21.12.2024
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 1000 грам
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 21.12.2024
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.5 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 21.12.2024
Відповідність ДСТУ 2661 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 21.12.2024

Даты и сроки

Дата публикации 21.12.2024 09:53  
Начало периода приема предложений 21.12.2024 09:53  
Окончание периода приема предложений 25.12.2024 11:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 44152919  
Юридический адрес 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 25.12.2024 11:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
549`810.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
549`810.00
Гривна с НДС

Молоко коров'яче РАДИМО, пастеризоване, 2,5%, 1000г

0.00 без НДС
Победитель
25.12.2024 17:18

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко"
Код ЕГРПОУ:31259168
549`810.00
Гривна с НДС
25.12.2024
17:18

Заключенные договоры

Номер договора
3
Дата подписания
30.12.2024
Дата начала действия
01.01.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
549`810.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
458`175.00 Гривна