Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.12.2024 20:06. Дата последних изменений - 22.01.2025 18:38

Послуги з комплексної охорони приміщень Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області) працівниками охоронних служб та за допомогою технічних засобів (пультова охорона та кнопка тривоги)

Идентификатор закупки UA-2024-12-20-022694-a  
ID 45bf351e061246c48ca8dd6c8f5ab913  
Идентификатор плана UA-P-2024-12-20-027790-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
10`775`672.66 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 10`775`672.66 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 323`270.17 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
20.12.24
Период уточнений
до 10.01.25
Период обжалования
до 10.01.25
Прием предложений
до 13.01.25
Квалификация
с13.01.25
Предложения рассмотрены
с15.01.25
Завершен
22.01.25

Спецификация закупки

Лот № 1. Послуги з комплексної охорони приміщень Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області) працівниками охоронних служб та за допомогою технічних засобів (пультова охорона та кнопка тривоги)

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 10`775`672.66 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 53`878.36 Гривна  
Электронная банковская гарантия 323`270.17 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту ожидается  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Оплата за фактично надані Послуги здійснюється щомісяця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Актів наданих послуг за попередній місяць. Оплата Послуг проводиться у національній валюті України гривні з урахуванням фінансових можливостей Замовника.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 15 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з комплексної охорони приміщень Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області) працівниками охоронних служб
ДК 021:2015: 79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, вул. Б. Хмельницького, 3а, м. Луцьк вул. Сергія Тимошенка, 2, м. Луцьк вул. Сагайдачного, 6а, м. Ковель вул. Новака, 45, м. Ужгород вул. Деповська, 89а, м. Івано-Франківськ вул. Жаб’євська, 10, смт Верховина вул. Набережна ім. Стефаника, 34б, м. Івано-Франківськ вул. Княгині Ольги, 122, м. Львів вул. Бортнянського, 11 а, м. Львів вул. Кавказька, 9 а, м. Рівне вул. Кавказька, 4, м. Рівне вул. Текстильна, 1Б, м. Тернопіль вул. Університетська, 31, м. Чернівці вул. С. Воробкевича, 37, м. Чернівці вул. Українська, 138, смт Путила пров. Шевченка, 10, м. Хмельницький вул. Пилипчука, 17/1, м. Хмельницький
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 116379 година
2)
Послуги з комплексної охорони приміщень Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області) за допомогою технічних засобів (пультова охорона та кнопка тривоги)
ДК 021:2015: 79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, м. Луцьк, вул. Сергія Тимошенка, 2 м. Горохів, вул.Шевченка, 46 м. Ківерці, вул Грушевського, 23 м. Рожище, вул. Кондратюка, 3 м. Ковель, вул. Сагайдачного, 6а смт Ратне, вул. Набережна, 6 смт Стара Вижівка, вул. Лесі Українки, 1а смт Турійськ, вул. Луцька, 22 смт Шацьк, вул. Шевченка, 5 м. Любомль, вул. Промислова, 1 м. Камінь-Каширський, пл. Незалежності, 8 смт Любешів, вул. Незалежності, 36 смт. Маневичі, вул. Луцька, 14 м. Володимир-Волинський, вул. Коперніка, 5 м. Нововолинськ, провулок Поштовий, 1 смт Іваничі, вул. Львівська, 7а смт Локачі, вул. Незалежності, 1 м. Луцьк, вул.Б. Хмельницького, 3а м. Луцьк, вул. Конякіна, 2 м. Ужгород, вул.Новака, 45 м. Ужгород, вул.Чубинського, 14Д м. Берегово, вул.Мукачівська, 32 м. Виноградів, вул.Івана Ірлявського, 18, А м. Мукачево, вул.Миру, 73 с-ще Воловець, вул.Героїв України, 12 м. Свалява, вул.Головна, 33 м. Рахів, вул.Б.Хмельницького, 69 м. Тячів, вул.Залізнична, 2 с-ще Дубове, вул.Подольського, 32 с-ще В.Березний, вул.Шевченка, 10 м. Перечин, пл.Народна, 17-А м. Хуст, вул.900-річчя Хуста, 25 м. Іршава, вул.Набережна, 1, В с-ще Міжгір'я, вул.Ольбрахта, 6 смт Богородчани, вул.Лятишевського, 27 м. Галич, вул. Коновальця,35 м. Тисмениця, вул. Галицька, 86 м. Рогатин, вул. Галицька, 46 м. Тлумач, вул. Кармелюка, 1 м. Тлумач, вул. Макухи, 2 м.Косів, вул. Шевченка, 44а м. Надвірна, майдан Шевченка, 1 м. Яремче, вул. Страчених, 7 м. Калуш, бульвар Незалежності, 1 м. Долина, просп. Незалежності, 3 смт Рожнятів, вул. Рильського,1 м. Болехів, вул. Петрушевича, 4 м. Коломия, вул.Петлюри, 74 м. Городенка, вул.Шевченка, 73 м. Снятин, вул. Шевченка, 119 смт Верховина, вул. Жаб’євська, 10 м.Дрогобич, вул.Пилипа Орлика, 3а м.Борислав, вул. Шевченка, 49 м. Стебник, вул. А. Мельника, 6 м.Трускавець, вул.В.Івасюка,5а м. Золочів, вул. Героїв Небесної сотні, 7 м. Броди, вул. Гончарська, 15 м. Буськ, вул. Петрушевича, 3 м.Львів, вул.Княгині Ольги, 122 м. Городок, вул. Львівська, 38в м. Жовква, вул. Львівська, 47а м. Кам’янка-Бузька, вул. Грушевського, 4 м. Перемишляни, вул. Боршівська, 4а м. Пустомити, вул. Глинська, 14 м. Самбір, вул. Шевченка, 55/3 м. Старий Самбір, вул. Лева Галицького, 128 м. Турка, вул. Шевченка, 2 м. Стрий, вул. 1-го Листопада, 12 м. Жидачів, вул. Шашкевича, 28 м. Миколаїв, вул. Івана Мазепи, 37 м. Моршин, вул. Привокзальна, 63 м. Новий Розділ, пл. Шевченка, 5 м. Сколе, вул. Братів Вільшинських, 4 м. Червоноград, вул. Паркова, 4а м. Радехів, вул. Лесі Українки, 33 м. Сокаль, вул. Св.Володимира, 4 м. Яворів, вул. Шашкевича, 1а м. Мостиська, вул. Міцкевича, 2а м. Новояворівськ, вул.Січових Стрільців, 16 м. Вараш, мікрорайон Будівельників, 23 смт Володимирець, вул. Повстанців, 45 смт Зарічне, вул. Грушевського, 1а м. Дубно, вул. Д.Галицького, 26 смт Млинів,вул. В.Поліщука, 16 смт Демидівка, вул. Миру, 46 м. Радивилів,вул. О.Невського, 29 м. Березне, вул. Буховича, 6 смт Гоща, вул. С.Наливайка, 50 м. Здолбунів, вул. Княгині Ольги, 10 м. Корець, вул. Тітова, 1б м. Костопіль, вул. Чубинського, 14 м. Острог, вул. Кривоноса, 32 м. Сарни, вул Демократична, 29 м. Дубровиця, вул. Гольшанських, 23а смт Рокитне, вул. Руслана Дубовця, 2а м. Бережани, вул. Л. Українки, 16 м. Борщів, вул. С. Стрільців, 4-А м. Бучач, вул. Міцкевича, 2 м. Гусятин, вул. Тернопільська, 16 м. Заліщики, вул. С.Бандери, 43а м. Збараж, вул. О.Кобилянської, 1 м. Зборів, вул. Б. Хмельницького, 60 м. Козова, вул. Соборна, 8 м. Кременець, вул. С.Петлюри, 7 м. Ланівці, вул. Незалежності, 43-а м. Монастириська, вул. С. Бандери, 1 м. Підволочиськ, вул. Зелена, 4-в м. Підгайці, вул. Замкова, 18а/1 м. Теребовля, вул. Князя Василька, 112 м. Чортків, вул. Хичія, 1 м. Шумськ, вул. Енергетична, 1-Д м. Хмельницький, провулок Шевченка, 10 м. Хмельницький, вул. Пилипчука, 17/1 смт Віньківці, вул. Лесі Українки, 1а м. Волочиськ, вул. Степана Бандери, 2в м. Городок, вул. Грушевського, 82 м. Деражня, вул. Майдан Привокзальний, 2 м. Красилів, вул. Центральна, 1 м. Красилів, вул. Центральна, 1 смт Летичів, вул. Юрія Савицького, 29 м. Старокостянтинів, вул. Героїв Небесної Сотні, 4 смт Стара Синява, вул. І.Франка,7 смт Теофіроль, вул. 30 років Перемоги, 1 смт Ярмолинці, пл. 600-річчя Ярмолинець, 1 м. Кам’янець-Подільський, вул. Гунська, 9 м. Дунаївці, вул. Шевченка,88б смт Нова Ушиця, вул. Подільська, 33б смт Чемерівці, провулок Кооперативний, 6 м. Шепетівка, вул. Героїв Небесної Сотні, 63 смт Білогір’я, вул. Шевченка, 54 м. Ізяслав, вул. Миколи Микитюка, 16а м. Полонне, вул. Лесі Українки, 116 м. Славута, вул. Миру, 20 м. Нетішин, пр. Незалежності, 10 м. Чернівці, вул.Зелена, 6А м. Вижниця, вул. Українська, 94А смт Кельменці, вул. І. Головачука, 6 м. Сокиряни, вул. Перемоги, 18 м. Хотин, вул. Свято-Покровська, 80 м. Новодністровськ, мікрорайон «Сонячний» ЗОШ №3 смт Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні, 89 м. Кіцмань, вул. Незалежності, 81 м. Новоселиця,вул. Центральна, 108 м. Сторожинець, вул. Чернівецька, 82 Б м. Сторожинець, вул. Чернівецька, 82 Д м. Герца, вул. Центральна, 6 Б м. Заставна, вул. Незалежності, 100
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 161 штука

Тендерная документация

Тендерная документация
ТД-7971_НР.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.01.2025 22:04
Версия документа от: 08.01.2025 22:04
ID: 61efa660abad4c0bab8c5e96ec2d608b
Тендерная документация
ТД-7971 захід.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.12.2024 20:06
Версия документа от: 20.12.2024 20:06
ID: 61efa660abad4c0bab8c5e96ec2d608b
Нетипизированный документ
Гарантія.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.12.2024 20:06
Версия документа от: 20.12.2024 20:06
ID: 3ec88cf0fc1844bc8a287d57ca407d8c
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.01.2025 22:04
Версия документа от: 08.01.2025 22:04
ID: ba6768da669946ca895e772d9bab479a
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.12.2024 20:07
Версия документа от: 20.12.2024 20:07
ID: ba6768da669946ca895e772d9bab479a
Нетипизированный документ
Зміни до ТД-7971.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.01.2025 22:04
Версия документа от: 08.01.2025 22:04
ID: a316c222a50242b2a74403d7f0f9ae42

?:tender item config

Oписание критериев

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Архивная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерий относится к лоту Послуги з комплексної охорони приміщень
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 323 270,17 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банка – гаранта. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банківська гарантія має бути видана однією з наступних фінансових установ: - банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 (сімдесят п’ять) % статутного капіталу банку, або - системно важливим банком (за класифікацією Національного банку України), регулятивний капітал (Н1), якого на дату випуску гарантії перевищує 6,0 млрд грн, або - банком іноземної банківської групи, яка має довгостроковий кредитний рейтинг материнської компанії на рівні не нижче BBB- за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings, або - іноземним банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг на рівні не нижче BBB ¬ за методологією Fitch Ratings або Moody’s Investors Service або S&P Global Ratings. У будь-якому випадку банк не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія ; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) . 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо). За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком-гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний центр зайнятості України Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601. Код за ЄДРПОУ: 03491079 IBAN UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Забезпечення виконання договору
Критерий относится к лоту Послуги з комплексної охорони приміщень
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державний центр зайнятості Місцезнаходження Замовника: вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ, 01601 код за ЄДРПОУ: 03491079 IBAN: UA258201720355409300000700022 в ДКСУ м. Києва. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю, а у разі прийняття Сторонами рішення щодо продовження строку дії договору, продовжується її строк на час дії договору. Переможець має надати Замовнику належне документальне підтвердження внесення змін до банківської гарантії до дати укладання додаткової угоди до договору щодо продовження строку його дії. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. У будь-якому випадку банк не має бути включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковими. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії предֹ’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Критерий относится к лоту Послуги з комплексної охорони приміщень
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. (На підтвердження наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати довідку про наявність у користуванні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою: № з/п Найменування обладнання Кількість Примітки … Довідка має містити інформацію про наявність: - спеціальних засобів (гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 № 97, якими буде оснащений персонал охорони при здійсненні охоронної діяльності (в кількості не менше ніж зазначена кількість постів, зазначена в Додатку 3 до тендерної документації); - форменого одягу (в кількості не менше ніж зазначена кількість постів, зазначена в Додатку 3 до тендерної документації) комплектів з наявністю на ньому ознак належності до учасника; - системи контролю за пересуванням охоронника по об’єкту (не менше ніж одна одиниця); - апаратно-програмний комплекс, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постами охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет (не менше однієї одиниці); - джерело безперебійного живлення (генератор, інвертор, тощо) потужністю не менше ніж 7 кВт; - пульт централізованого спостереження(ПЦС)/системи передавання тривожних сповіщень (СПТС); - системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ). На підтвердження інформації, указаної у довідці, Учасник надає документи у складі своєї тендерної пропозиції: - сканкопії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору/рів купівлі – продажу, та/або акту/ів введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю/користування чи надання послуг тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції); - сканкопії дозволів або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку з вказанням номерів присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів (в кількості не менше ніж зазначена кількість постів в Додатку 3 до тендерної документації) з потужністю передавача не менше 2 Вт, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Архивная" Дата архивирования требования: 08.01.2025

Дата публикации требования: 20.12.2024
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. (На підтвердження наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати довідку про наявність у користуванні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою: № з/п Найменування обладнання Кількість Примітки … Довідка має містити інформацію про наявність: - спеціальних засобів (гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» від 11.02.2013 № 97, якими буде оснащений персонал охорони при здійсненні охоронної діяльності (в кількості не менше ніж зазначена кількість постів, зазначена в Додатку 3 до тендерної документації); - форменого одягу (в кількості не менше ніж зазначена кількість постів, зазначена в Додатку 3 до тендерної документації) комплектів з наявністю на ньому ознак належності до учасника; - системи контролю за пересуванням охоронника по об’єкту (не менше ніж одна одиниця); - джерело безперебійного живлення (генератор, інвертор, тощо) потужністю не менше ніж 7 кВт; - пульт централізованого спостереження(ПЦС)/системи передавання тривожних сповіщень (СПТС); - системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ). На підтвердження інформації, указаної у довідці, Учасник надає документи у складі своєї тендерної пропозиції: - сканкопії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору/рів купівлі – продажу, та/або акту/ів введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю/користування чи надання послуг тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції); - сканкопії дозволів або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку з вказанням номерів присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів (в кількості не менше ніж зазначена кількість постів в Додатку 3 до тендерної документації) з потужністю передавача не менше 2 Вт, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.01.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Критерий относится к лоту Послуги з комплексної охорони приміщень
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. (На підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати інформацію за формою: № з/п ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/працівник субпідрядника/ співвиконавця Назва субпідрядника/ співвиконавця9 1 2 3 4 5 6 … Довідка має містити інформацію про наявність не менше як 54 працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату суб’єкта охоронної діяльності, що передбачено Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, та які безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони, а також мають відповідну кваліфікацію, а також не менше одного медпрацівника та двох інженерів-монтажників слабоструменевих систем. Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці учасник повинен надати сканкопії:  додатку 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній період, згідно з яким, загальна кількість працівників, які працюють відповідно до умов трудового договору (ознака доходу 101) становить не менше ніж 54 працівників. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.  документи, що підтверджують трудові стосунки працівників з Учасником (штатний розпис, накази про призначення, договори ЦПХ тощо). Учасник має право залучати медичного працівника, який в штаті або за договором з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має наступні документи: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка), з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»).  посвідчення та витяги з протоколів перевірки знань на працівників інженерів-монтажників слабоструменевих систем: загальний курс з охорони праці та пожежної безпеки, правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13, правила безпечної експлуатації електроустановок з допуском до 1000 В.  сканкопії документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.  сканкопії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які чинні на дату подання тендерної пропозиції.  сканкопії свідоцтв про проходження охоронниками навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче третього розряду, державного зразку для всіх охоронників, яких планується задіяти. Інформація про отримання працівниками Учасника документів державного зразку про присвоєння (підвищення) кваліфікації «охоронник», що передбачено статтею 14 Закону України «Про охоронну діяльність», повинна міститись в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО). Учасник повинен надати інформацію з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно з наказом МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених в довідці охоронників.  сканкопії сертифікатів (в кольорі) про проходження охоронцями, зазначеними в довідці, спеціального навчання щодо оволодіння необхідними знаннями та навичками для роботи в конфліктних ситуаціях, що може забезпечити запобігання фізичному насиллю, вирішенню конфліктних ситуацій та дотримання етичних стандартів в процесі виконання договору. ) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Архивная" Дата архивирования требования: 08.01.2025

Дата публикации требования: 20.12.2024
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. (На підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати інформацію за формою: № з/п ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/працівник субпідрядника/ співвиконавця Назва субпідрядника/ співвиконавця9 1 2 3 4 5 6 … Довідка має містити інформацію про наявність не менше як 54 працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату суб’єкта охоронної діяльності, що передбачено Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, та які безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони, а також мають відповідну кваліфікацію, а також не менше одного медпрацівника та двох інженерів-монтажників слабоструменевих систем. Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці учасник повинен надати сканкопії:  додатку 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній період, згідно з яким, загальна кількість працівників, які працюють відповідно до умов трудового договору (ознака доходу 101) становить не менше ніж 54 працівників. У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України або з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівника не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.  документи, що підтверджують трудові стосунки працівників з Учасником (штатний розпис, накази про призначення, договори ЦПХ тощо). Учасник має право залучати медичного працівника, який в штаті або за договором з відповідним медичним закладом, медпрацівник якого має наступні документи: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, номерний штамп (централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка), з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»).  посвідчення та витяги з протоколів перевірки знань на працівників інженерів-монтажників слабоструменевих систем: загальний курс з охорони праці та пожежної безпеки, правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13, правила безпечної експлуатації електроустановок з допуском до 1000 В.  сканкопії документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.  сканкопії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які чинні на дату подання тендерної пропозиції.  сканкопії свідоцтв про проходження охоронниками навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації «охоронник» не нижче третього розряду, державного зразку для всіх охоронників, яких планується задіяти. Інформація про отримання працівниками Учасника документів державного зразку про присвоєння (підвищення) кваліфікації «охоронник», що передбачено статтею 14 Закону України «Про охоронну діяльність», повинна міститись в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (ЄДЕБО). Учасник повинен надати інформацію з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно з наказом МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених в довідці охоронників.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.01.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерий относится к лоту Послуги з комплексної охорони приміщень
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договорів) із зазначенням інформації про договори за формою: № з/п Найменуван-ня сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (акти приймання- передачі тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) Аналогічним вважається договір на надання послуг з охорони охоронною службою. 1.1.2. не менше 1 сканкопії договору (договорів), зазначених в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Критерий относится к лоту Послуги з комплексної охорони приміщень
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Учасником має бути надане підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником надається сканкопія річної фінансової звітності, яка передбачена для нього чинним законодавством згідно з організаційно-правовою формою господарювання та системою оподаткування за останній звітній період. Учасники, які працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку якщо учасником із законодавчих причин або з об’єктивних причин, що пов’язані з воєнним станом або станом війни, не складається фінансова звітність та не подається, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 20.12.2024

Даты и сроки

Дата публикации 20.12.2024 20:07  
Завершение периода уточнений 10.01.2025 00:00  
Начало периода приема предложений 20.12.2024 20:06  
Окончание периода приема предложений 13.01.2025 00:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 03491079  
Юридический адрес 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 13.01.2025 00:00
Послуги з комплексної охорони приміщень Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області) працівниками охоронних служб та за допомогою технічних засобів (пультова охорона та кнопка тривоги)
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
10`774`965.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Послуги з комплексної охорони приміщень Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області) працівниками охоронних служб та за допомогою технічних засобів (пультова охорона та кнопка тривоги)
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Сообщение о намерении заключить договор

Послуги з комплексної охорони приміщень Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області) працівниками охоронних служб та за допомогою технічних засобів (пультова охорона та кнопка тривоги)
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА"
Код ЕГРПОУ:42952178
10`774`965.00
Гривна с НДС
15.01.2025
17:00

Заключенные договоры

Послуги з комплексної охорони приміщень Державної служби зайнятості в західному регіоні України (Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька області) працівниками охоронних служб та за допомогою технічних засобів (пультова охорона та кнопка тривоги)
Номер договора
6/161
Дата подписания
21.01.2025
Дата начала действия
21.01.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
10`774`965.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
8`979`137.50 Гривна