Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.12.2024 12:56. Дата последних изменений - 13.12.2024 12:56

Поточний ремонт (заміна вікон)

Идентификатор закупки UA-2024-12-13-008890-a  
ID 73a77fb757b249909dd57710d0908977  
Идентификатор плана UA-P-2024-12-13-010337-a  
Ожидаемая стоимость
199`905.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради  
Ожидаемая стоимость 199`905.00 Гривна (с НДС)  
Обоснование п. 11 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178, а саме: «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
13.12.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
13.12.24

Спецификация закупки

1)
Поточний ремонт (заміна вікон) КУ «База спеціального медичного постачання» ЖОР (склад № 1062)
ДК 021:2015: 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 12114, Україна, Житомирська область, смт. Нова Борова, вул. Набережна, 15
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Протокол УО.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 12:49
Версия документа от: 13.12.2024 12:49
ID: accf8faa0945451695156b6a0933499e
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 12:50
Версия документа от: 13.12.2024 12:50
ID: 93ab5004ba9c4f979514b10211f8e64f

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 40525915  
Юридический адрес 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Комерційна, 2  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Заключенные договоры

Номер договора
99/103
Дата подписания
13.12.2024
Дата начала действия
13.12.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
199`905.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
166`587.50 Гривна