Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.12.2024 10:14. Дата последних изменений - 13.01.2025 12:31

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141501 Славське-Опорець км 0+000 – км 6+600 Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) -

Идентификатор закупки UA-2024-12-06-003026-a  
ID 22f63322b8b24c7b957151ab0452c9ca  
Общая ожидаемая стоимость закупки
210`233`255.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації  
Общая ожидаемая стоимость закупки 210`233`255.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 1`050`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
06.12.24
Период уточнений
до 18.12.24
Период обжалования
до 18.12.24
Прием предложений
до 21.12.24
Аукцион
23.12.24
Квалификация
с23.12.24
Предложения рассмотрены
с26.12.24
Завершен
13.01.25
07.12.2024, 16:06
Шановний Замовник!
Общий вопрос о закупке
З метою недопущення зриву торгів просимо Вас встановити строк для подання тендерних пропозицій у відповідності до пункту 34 Особливостей, а саме:
(34. Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж:
сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг;
14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.”).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.12.2024, 11:05)
Замовником внесено зміни до оголошення.
11.12.2024, 12:43
ISO, атестація ЩПС
Общий вопрос о закупке
1. Додатком 4 до тендерної документації встановлена вимога, що «учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції», зокрема, «- діючий сертифікат на систему управління якістю, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. - діючий сертифікат на систему екологічного управління, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. - діючий сертифікат на систему екологічного управління, ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови», що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. - діючий сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. - діючий сертифікат внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог: ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 14031:2016, 45001:2019.»
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, які закріплені у ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі», є НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ.
Згідно з ч.4. ст.22. Закону України «Про публічні закупівлі» «4. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Вищезазначена вимога Тендерної документації є дискримінаційною та нерівним ставленням замовника до учасників.
Згідно з чинним законодавством України, сертифікація ISO не є обов’язковою на території України. Жодний нормативно-правовий акт України не вимагає наявність будь-яких сертифікатів ISO у юридичних або фізичних осіб для здійснення ними господарської діяльності на території України (якщо ми помиляємося, то просимо Замовника обґрунтувати свою позицію з посиланнями на норми чинного законодавства України – крім посилань на ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі») Необов’язковість сертифікації вказана у самих стандартах. Зокрема, прописана можливість застосування, А НЕ ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який МОЖЕ БУТИ НЕОБОВ’ЯЗКОВИМ У ЙОГО СФЕРІ ДІЯЛЬНОСТІ.
Відсутні вищезазначених Сертифікатів ISO НЕ ПРИЗВЕДЕ до заборони з боку відповідних державних органів виконувати учаснику взяті на себе зобов’язання за договором про закупівлю, так само не вплине на якість наданих послуг/виконаних робіт.
Зазначені в Тендерній документації Сертифікати ISO є, скоріш за все, забаганкою Замовника та бажанням ЗАВАДИТИ взяти участь в даній закупівлі «небажаним учасникам», а саме – Учасники, які МАЮТЬ відповідну матеріально-технічну базу, МАЮТЬ відповідних працівників та МАЮТЬ відповідний і достатній досвід виконання аналогічних договорів (підтверджується відповідними позитивними відгуками від попередніх замовників), проте НЕ МАЮТЬ ВИЩЕВКАЗАНІ СЕРТИФІКАТИ ISO – не зможуть прийняти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме – ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ ЩОДО НАДАННЯ УЧАСНИКАМИ: «- діючого сертифікату на систему управління якістю, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. - діючого сертифікату на систему екологічного управління, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. - діючого сертифікату на систему екологічного управління, ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови», що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. - діючого сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. - діючого сертифікату внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог: ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 14031:2016, 45001:2019.»

2. П. 1.4. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, зокрема, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: «ОРИГІНАЛ ЧИННОГО АТЕСТАТУ ВИРОБНИЦТВА ЩЕБЕНЕВО-ПІЩАНИХ СУМІШЕЙ ВІДПОВІДНО ДО ДСТУ 9177-2:2022 МАТЕРІАЛИ ЩЕБЕНЕВІ ТА ГРАВІЙНІ ДЛЯ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА. ТЕХНІЧНІ УМОВИ. ЧАСТИНА 2. МАТЕРІАЛИ НЕУКРІПЛЕНІ, ДСТУ 9177-3:2022 МАТЕРІАЛИ ЩЕБЕНЕВІ ТА ГРАВІЙНІ ДЛЯ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА. ТЕХНІЧНІ УМОВИ. ЧАСТИНА 3. МАТЕРІАЛИ, УКРІПЛЕНІ МІНЕРАЛЬНИМИ В’ЯЖУЧИМИ, ДСТУ 9177-4:2022 МАТЕРІАЛИ ЩЕБЕНЕВІ ТА ГРАВІЙНІ ДЛЯ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА. ТЕХНІЧНІ УМОВИ. ЧАСТИНА 4. МАТЕРІАЛИ, УКРІПЛЕНІ КОМПЛЕКСОМ В’ЯЖУЧИХ.».
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, які закріплені у ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі», є НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ.
Згідно з ч.4. ст.22. Закону України «Про публічні закупівлі» «4. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Вимога щодо надання ОРИГІНАЛУ ЧИННОГО АТЕСТАТУ ВИРОБНИЦТВА ЩЕБЕНЕВО-ПІЩАНИХ СУМІШЕЙ ВІДПОВІДНО ДО ДСТУ 9177-2:2022 МАТЕРІАЛИ ЩЕБЕНЕВІ ТА ГРАВІЙНІ ДЛЯ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА. ТЕХНІЧНІ УМОВИ. ЧАСТИНА 2. МАТЕРІАЛИ НЕУКРІПЛЕНІ, ДСТУ 9177-3:2022 МАТЕРІАЛИ ЩЕБЕНЕВІ ТА ГРАВІЙНІ ДЛЯ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА. ТЕХНІЧНІ УМОВИ. ЧАСТИНА 3. МАТЕРІАЛИ, УКРІПЛЕНІ МІНЕРАЛЬНИМИ В’ЯЖУЧИМИ, ДСТУ 9177-4:2022 МАТЕРІАЛИ ЩЕБЕНЕВІ ТА ГРАВІЙНІ ДЛЯ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА. ТЕХНІЧНІ УМОВИ. ЧАСТИНА 4. МАТЕРІАЛИ, УКРІПЛЕНІ КОМПЛЕКСОМ В’ЯЖУЧИХ є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та такою, що ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ.
Звертаємо увагу замовника, що чинним законодавством України НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ОБОВ’ЯЗКОВА АТЕСТАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА ЩЕБЕНЕВО-ПІЩАНИХ СУМІШЕЙ (якщо ми помиляємося, то просимо Замовника обґрунтувати свою позицію з посиланнями на норми чинного законодавства України – крім посилань на ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»). У зв’язку з цим, більшість виробників щебенево-піщаних сумішей не проводять атестацію своїх ґрунтозмішувальних установок.
Тим більше, учасники, які самі не виробляють, а планують закуповувати щебенево-піщані суміші, відповідно не можуть мати атестат виробництва щебенево-піщаних сумішей на ґрунтозмішувальну установку. Питання щодо атестації таких ґрунтозмішувальних установок залежить виключно від Виробників, а тому від учасника не залежить наявність чи відсутність атестату виробництва щебенево-піщаних сумішей (учасник не може вимагати від виробника надати такий атестат виробництва, оскільки наявність такого атестату не передбачена чинним законодавством України).
Отже, прийняти участь у даній закупівлі зможуть тільки ті учасники, які зможуть надати атестат виробництва щебенево-піщаних сумішей на грунтозмішувальну установку, а учасники, які не мають власного виробництва щебенево-піщаних сумішей та не зможуть надати атестат виробництва щебенево-піщаних сумішей – не зможуть прийняти участь у даній закупівлі. Зазначений факт є обмеженням конкуренції і порушує права інших учасників, зокрема і нашого підприємства, щодо участі в даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ ЩОДО НАДАННЯ ОРИГІНАЛУ ЧИННОГО АТЕСТАТУ ВИРОБНИЦТВА ЩЕБЕНЕВО-ПІЩАНИХ СУМІШЕЙ ВІДПОВІДНО ДО ДСТУ 9177-2:2022 МАТЕРІАЛИ ЩЕБЕНЕВІ ТА ГРАВІЙНІ ДЛЯ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА. ТЕХНІЧНІ УМОВИ. ЧАСТИНА 2. МАТЕРІАЛИ НЕУКРІПЛЕНІ, ДСТУ 9177-3:2022 МАТЕРІАЛИ ЩЕБЕНЕВІ ТА ГРАВІЙНІ ДЛЯ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА. ТЕХНІЧНІ УМОВИ. ЧАСТИНА 3. МАТЕРІАЛИ, УКРІПЛЕНІ МІНЕРАЛЬНИМИ В’ЯЖУЧИМИ, ДСТУ 9177-4:2022 МАТЕРІАЛИ ЩЕБЕНЕВІ ТА ГРАВІЙНІ ДЛЯ ДОРОЖНЬОГО БУДІВНИЦТВА. ТЕХНІЧНІ УМОВИ. ЧАСТИНА 4. МАТЕРІАЛИ, УКРІПЛЕНІ КОМПЛЕКСОМ В’ЯЖУЧИХ.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.12.2024, 16:27)
Доброго дня!
Впровадження у діяльності учасників системи управління якістю, системи екологічного управління, системи управління охороною здоров’я та безпекою праці відповідно до національних стандартів України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) Системи управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці надає учасникам можливість та засвідчує їх спроможність виконати роботи якісно, вчасно та безпечно.
Вимога замовника про надання учасниками в складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) Системи управління якістю, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці та діючого сертифікату внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог: ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 14031:2016, 45001:2019 узгоджується із приписами Закону України «Про публічні закупівлі» не порушує прав та не призводить до дискримінації учасників, жодним чином не обмежує конкуренцію. Замовником забезпечено рівні умови для усіх учасників процедури закупівлі.
Окрім цього, відповідно до технічного завдання, надання послуг передбачається, в тому числі, з використанням щебенево-піщаних сумішей. Державні стандарти: ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені», ДСТУ 9177-3:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 3. Матеріали, укріплені мінеральними в’яжучими», ДСТУ 9177-4:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 4. Матеріали, укріплені комплексом в’яжучих» є складовими частинами комплексу національних стандартів «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови.» є діючими і поширюються на суб’єкти господарювання, незалежно від форми власності та підпорядкування, які виробляють та/або використовують такі матеріали, в тому числі, щебенево-піщані суміші та встановлюють технічні вимоги до таких сумішей. Отже атестація виробництва щебенево-піщаних сумішей забезпечує їх відповідність технічним вимогам, встановленим згаданими ДСТУ. Тому, задля забезпечення виконання послуг/робіт якісними матеріалами замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо атестації виробництва щебенево-піщаних сумішей, що в повній мірі узгоджується із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178. При цьому замовником забезпечено рівність усіх учасників закупівлі, вказана вимога жодним чином не обмежує коло учасників, які можуть взяти участь в процедурі закупівлі та не призводить до дискримінації учасників, а неспроможність того чи іншого учасника забезпечити надання послуг якісними матеріалами не може вважатись дискримінацією такого учасника.
11.12.2024, 17:40
Щодо сертифікату, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації
Общий вопрос о закупке
Частиною 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що «Аналогічним договором є договір на виконання робіт з будівництва/ реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги». До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2020 – 2024 років. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору має становити не менше ніж 10% від очікуваної вартості даної закупівлі.». Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) в складі тендерної пропозиції учасники повинні надати, зокрема, «сертифікат(-ти), що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації, інформація по якому(яких) відображена в Довідці».
Згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами), на території України на момент проведення закупівлі діє воєнний стан. У зв’язку з цим Урядом України було запроваджено перерозподіл видатків бюджету (в тому числі і з автодорожнього фонду) на потреби оборони та безпеки і тому більшість договорів, які виконувалися в зазначений період (протягом 2020 – 2024 років), незважаючи на повне їх виконання, не можуть бути введені в експлуатацію, оскільки де-юре вони не вважаються виконаними у повному обсязі через відсутність оплати виконаних робіт (відсутність фінансування у замовників).
Таким чином, учасники по не залежним від них причинам не мають змоги надати в складі тендерної пропозиції сертифікат(-ти), що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації, інформація по якому(яких) відображена в Довідці.
Отже, вищезазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Враховуючи вищевикладене, просимо замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання «сертифікату(-тів), що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації, інформація по якому(яких) відображена в Довідці».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.12.2024, 16:30)
Доброго дня!
Вимога щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» сертифікату, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (за аналогічним договором) проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Введення об'єкта капітального ремонту автомобільної дороги в експлуатацію - це завершальний етап робіт, лише за результатом якого можна буде експлуатувати автомобільну дорогу. Готовим до введення в експлуатацію вважається об'єкт, щодо якого закінчені всі роботи, підготовлена і погоджена виконавча документація. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів та видача відповідного документу про це є свідченням повного та належного виконання робіт згідно чинних нормативних актів, будівельних норм та у відповідності до інформації у дозволі на виконання будівельних робіт.
Приписи ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» надають замовнику право вимагати від учасників закупівлі документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям. Надання учасниками в складі тендерної пропозиції сертифікату, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта (за аналогічним договором) проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації засвідчуватиме належне і якісне виконання учасником робіт за аналогічним договором та є належним документальним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
При цьому, встановлені замовником вимоги щодо підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечують рівність учасників, жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
11.12.2024, 21:13
виправлення профілю основ щебеневих
Общий вопрос о закупке
Частиною 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що одним із видів робіт, які має підтвердити учасник, є «виправлення профілю основ щебеневих без додавання нового матеріалу (відповідно до Технічного завдання) – не менше 43 038 м2».
Наше підприємство має виконані договори, у складі яких виконувались роботи з виправлення профілю основ щебеневих З ДОДАВАННЯМ нового матеріалу. Такі роботи за технологією виконання є ідентичними тим, що зазначені в Тендерній документації.
Просимо Замовника підтвердити відповідність вищевказаній вимозі, якщо учасником буде надано аналогічний договір, в якому серед інших виконувались роботи з виправлення профілю основ щебеневих З ДОДАВАННЯМ нового матеріалу.
В іншому випадку надати обгрунтоване пояснення відмови.
Заздалегідь вдячні.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.12.2024, 16:30)
Доброго дня!
Роботи з «виправлення профілю основ щебеневих з додавання нового матеріалу» є відмінними від робіт «виправлення профілю основ щебеневих без додавання нового матеріалу» та не передбачені технічним завданням.
11.12.2024, 21:17
Шановний Замовник!
Общий вопрос о закупке
Ми компанія, яка на протязі багатьох років успішно реалізувала велику кількість об’єктів інфраструктури України і не тільки (будівництво/капітальний ремонт/ реконструкція мостів, шляхопроводів, дворівневих транспортних розв’язок і т.д.).
Частиною 3 Додатку 1 до тендерної документації Вами встановлені вимоги щодо підтвердження досвіду виконання робіт, а саме:
Влаштування монолітних лежнів – не менше 9,8 м3;
Влаштування монолітних перехідних плит – не менше 40 м3;
Влаштування монолітної плити проїзної частини – не менше 41,7 м3;
Влаштування гідроізоляції бетонної поверхні проїзної частини мостів мембраною – не менше 106 м2;
Влаштування тонкошарового поліуретанового покриття тротуарів – не менше 71,6 м2.
Проаналізувавши технічне завдання, вважаємо, що три види робіт, які зазначені в частині 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме
- Влаштування монолітних лежнів – не менше 9,8 м3,
- влаштування монолітних перехідних плит – не менше 40 м3,
-влаштування монолітної плити проїзної частини – не менше 41,7 м3, є ідентичними по технології виконання робіт. Відокремлення цих видів робіт штучно звужує коло учасників, які зможуть прийняти участь у даній закупівлі, що, в свою чергу, зменшує конкуренцію та знижує ефективну економію бюджетних коштів.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, які закріплені у ст. 5. Закону України «Про публічні закупівлі», є НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ.
Згідно з ч.4. ст.22. Закону України «Про публічні закупівлі» «4. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.».
Наше підприємство має договори у складі яких виконувалися вищезазначені роботи. Проте, у зв’язку військовою агресією рф, виконання робіт за вказаними договорами було призупинено з міркувань безпеки робітників та через відсутність фінансування у замовників. Нажаль, відсоток виконання за такими договорами значно менший, ніж встановлено замовником в тендерній документації.
За вже виконаними договорами або за договорами, які виконані не менше, ніж на 95 %, проектними рішеннями не було передбачено влаштування монолітних лежнів та влаштування монолітних перехідних плит, але були виконані значні обсяги робіт з влаштування монолітної плити проїзної частини та інших робіт з бетонування.
Враховуючи вищевикладене, з метою збільшення конкуренції та розширення кола учасників даної закупівлі, оскільки вищезазначені 3 види робіт є ідентичними по технології виконання просимо замовника об’єднані їх в одну вимогу, а саме, викласти перелік основних видів робіт у наступній редакції: - Влаштування монолітної плити проїзної частини / влаштування монолітних перехідних плит / влаштування монолітних лежнів – не менше 91,5 м3; - Влаштування гідроізоляції бетонної поверхні проїзної частини мостів мембраною – не менше 106 м2; - Влаштування тонкошарового поліуретанового покриття тротуарів – не менше 71,6 м2.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.12.2024, 16:33)
Доброго дня!
Визначені замовником роботи «влаштування монолітних лежнів» «влаштування монолітних перехідних плит», «влаштування монолітної плити проїзної частини» є різними видами робіт, які передбачено технічним завданням за предметом закупівлі, а відтак підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині не вбачається.
При цьому, встановлені замовником вимоги щодо підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечують рівність учасників, жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
13.12.2024, 16:39
Щодо Дозволу та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Общий вопрос о закупке
Машина поливально-мийна – спеціалізований транспортний засіб/вантажний спеціальний (спеціальний транспортний засіб – цистерна поливомиєчна, водоцистерна, підмітально-прибиральна), призначений для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.
Так як даний транспортний засіб використовується на автомобільних дорогах державного значення, то відповідно до ст. 43 Закону України «Про дорожній рух» № 3353-ХІІ, підлягає державній реєстрації та обліку, який здійснюються територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України.
На машину поливально-мийну не розповсюджуються вимоги Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Порядок № 1107).
Даний транспортний засіб не входить до Переліку групи А – Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджено постановою КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77, на експлуатацію яких необхідно отримати Дозвіл, який видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи.
Також машина поливально-мийна не входить і до Переліку групи Б - Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджено постановою КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77, на експлуатацію яких необхідно подати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі - Декларація).
Так, відповідно до пункту 1 Переліку Групи Б на усі типи машин та устатковання, що наведені у підпунктах 1 і 2 пункту 2 Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 р. № 62 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 9, ст. 344) – далі Технічний регламент № 62, що не зазначені у групі А, необхідно подати Декларацію.
Поливально-мийна машина не входить до переліку машин вказаних в п.2 Технічного регламенту № 62.
Щодо пункту 6 Переліку групи Б, необхідно подати Декларацію на експлуатацію «Великотоннажних та інший технологічний транспортний засіб, визначений підпунктом 1 пункту 2 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 січня 2010 р. № 8 (Офіційний вісник України, 2010 р., № 1, ст. 26)».
Але слід зазначити, що машина поливально-мийна не належить до великотоннажних та інший технологічний транспортний засіб, так як підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.
Отже, на машину поливально-мийну не потрібно отримувати жодного дозвільного документу, який видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи.
Таким чином, просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до чинних нормативно-правових актів та видалити вимогу щодо надання документу, наявність якого не передбачена діючим законодавством.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.12.2024, 15:05)
Доброго дня!Згідно п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 №1107 (далі Порядок №1107) виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. №77 (далі Перелік), здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Машини поливально-мийні відповідають вимогам та критеріям, що визначені в Технічному регламенті безпеки машин, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 №62, а відтак експлуатація таких машин, відповідно до п.1 групи «Б» Переліку, п.21 Порядку №1107 повинна здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Водночас, технічні характеристики машин поливально-мийних дають підстави для віднесення таких до машин і механізмів, визначених п.8 групи Б Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. №77.
Отже наведена в тендерній документації вимога, в частині підтвердження відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці шляхом надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідає вимогам законодавства України, жодним чином не обмежує та не порушує права Учасників, не є дискримінаційною.
15.12.2024, 09:27
додаткові зауваження
Общий вопрос о закупке
Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що «Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції правовстановлюючий документ на земельну ділянку Учасника, Орендодавця АБЗ, Постачальника АСБ сумішей, на якій розташований АБЗ, що залучається учасником до виконання робіт за цим предметом закупівлі. Для підтвердження внесення даних про земельну ділянку до державного земельного кадастру, надати витяг з державного земельного кадастру на таку земельну ділянку.».
Учасник має діючий договір оренди майна, яке належить державному підприємству. Також, на території, де розміщене орендоване майно, також розміщено АБЗ Постачальника. У зв’язку з тим, що орендується не земельна ділянка, орендодавець не надавав документи на земельну ділянку. На запит щодо надання документів на земельну ділянку Орендодавцем надано Державний акт на право користування землею виданий 1989 року. Згідно з п.10. Розділу VII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про Державний земельний кадастр» від 7 липня 2011 року № 3613-VI, «Документи, якими було посвідчено право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, видані до набрання чинності цим Законом, Є ДІЙСНИМИ.». Відповідно до частини четвертої ст.13. Закону України "Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)" від 5 червня 2003 року № 899-IV, ПОДОВЖЕНО СТРОК ОФОРМЛЕННЯ НЕВИТРЕБУВАНИХ (НЕРОЗПОДІЛЕНИХ) ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК, здійснення розподілу земельних ділянок між власниками земельних часток (паїв) та їх спадкоємцями земель, що залишилися у колективній власності після розподілу земельних ділянок ДО 1 СІЧНЯ 2028 РОКУ. ОТЖЕ У ВЛАСНИКА (ОРЕНДОДАВЦЯ) Є ЧАС ДО 01.01.2028 ЩОБ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ОФОРМИТИ ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ ТА ВНЕСТИ ДАНІ ДО ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ НА ТАКУ ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ.
Власником земельної ділянки, на якій розміщено орендоване Учасником майно та АБЗ постачальника, є державне підприємство і на даний час, коли на території України діє воєнний стан, введений згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами), не актуальним є питання щодо виділення коштів на належне оформлення відповідних документів та внесення даних до Державного земельного кадастру.
Тим більше, належне оформлення орендованих земельних ділянок та внесення даних до Державного земельного кадастру повністю залежить від їх Власників (Орендодавців) і аж ніяк не залежить від Учасників.
Враховуючи вищевикладене, зокрема, подовження строку для належного оформлення земельних ділянок до 2028 року, просимо замовника ВИКЛЮЧИТИ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НАСТУПНУ ВИМОГУ: «Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції правовстановлюючий документ на земельну ділянку Учасника, Орендодавця АБЗ, Постачальника АСБ сумішей, на якій розташований АБЗ, що залучається учасником до виконання робіт за цим предметом закупівлі. Для підтвердження внесення даних про земельну ділянку до державного земельного кадастру, надати витяг з державного земельного кадастру на таку земельну ділянку.»

Додатком 4 до тендерної документації зокрема передбачено, що Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції: - діючий сертифікат на систему управління якістю, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. - діючий сертифікат на систему екологічного управління, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. - діючий сертифікат на систему екологічного управління, ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови», що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. - діючий сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування, що виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – будівництво доріг і автострад. - діючий сертифікат внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог: ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 14031:2016, 45001:2019.
Вивчивши відповідь замовника на попереднє запитання щодо сертифікатів ISO, хочемо зауважити наступне:
По-перше, погоджуємося з замовником стосовно наявності у учасників сертифікатів на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) та ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) – дані стандарти є базовими та необхідними, незважаючи на те, що сертифікація на відповідність стандартам ISO не є обов’язковою в Україні.
По-друге, однак незрозумілим є вимога щодо надання сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) «Екологічне управління. ОЦІНЮВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ДІЄВОСТІ. Настанови» та, відповідно, сертифікату внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог ISO 14031:2016, особливо коли вже є вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT).
Складається таке враження, що сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) використовується для забезпечення участі лише «потрібних» учасників (розкриття документів учасників все покаже), які вже мають такий сертифікат. Більшість підрядників у сфері дорожнього будівництва не проходить сертифікацію на відповідність ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT), оскільки в цьому нема необхідності і ніяк не впливає на якість виконаних робіт/наданих послуг.
Як вже зазначалося вище, сертифікація на відповідність стандартам ISO не є обов’язковою в Україні. Тим більше, в самих ДСТУ ISO зазначено про можливість їх застосування, а не обов’язковість.
Зокрема, процитуємо частину першу «Сфера застосування» ДСТУ ISO 14031:2016:
«У цьому стандарті подано настанови щодо ПЛАНУВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ОЦІНЮВАННЯ екологічної дієвості (далі – ОЕД) В МЕЖАХ ОРГАНІЗАЦІЇ. Стандарт МОЖУТЬ застосовувати всі організації, незалежно від іх типу, розміру, місця розташування та складності.
ЦЕЙ СТАНДАРТ НЕ ВСТАНОВЛЮЄ РІВНІ ЕКОЛОГІЧНІ ДІЄВОСТІ.
Настанови цього стандарту МОЖУТЬ БУТИ ВИКОРИСТАНІ для ПІДТРИМУВАННЯ ВЛАСНОГО ПІДХОДУ ОРГАНІЗАЦІЇ до ОЕД, зокрема своїх зобов’язань щодо дотримання правових та інших вимог, запобігання забрудненню та постійного поліпшування.
Примітка. Цей стандарт є загальним стандартом, і ВІН НЕ МІСТИТЬ НАСТАНОВ З КОНКРЕТНИМИ МЕТОДАМИ ОЦІНЮВАННЯ ЧИ ЗВАЖУВАННЯ різних типів впливів у різних секторах, галузях тощо. Залежно від особливостей діяльності організації, часто необхідно звернутися до інших джерел за додатковою інформацією та настановами щодо конкретних секторів, різних розглядуваних питань або наукових дисциплін.». В частині другій «НОРМАТИВНІ ПОСИЛАННЯ» взагалі зазначено, що «Нормативних посилань немає».
Отже, вимога щодо надання сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) так само, як і вимога щодо надання сертифікату внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог ISO 14031:2016 є виключно маніпулятивними. Вимога щодо надання зазначених сертифікатів є ще більш недоречною з огляду на те, що вже становлена вимога щодо надання сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити наступні вимоги: 1) щодо надання сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT); 2) щодо надання сертифікату внутрішнього аудитора про успішне проходження навчання стосовно вимог ISO 14031:2016.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.12.2024, 11:54)
Доброго дня!Право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку. Законом України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв) (далі-Закон)визначаються організаційні та правові засади виділення власникам земельних часток (паїв) земельних ділянок у натурі (на місцевості) із земель, що належали колективним сільськогосподарським підприємствам, сільськогосподарським кооперативам, сільськогосподарським акціонерним товариствам на праві колективної власності. Отже Закон, на який покликається учасник у своєму запитанні, не врегульовує питання земельних ділянок, які належать державним підприємствам.Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами, про меліоративні мережі та складові частини меліоративних мереж. Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції визначені тендерною документацією документи щодо земельної ділянки на якій розташований АБЗ, що залучається учасником до виконання робіт за цим предметом закупівлі, і підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині не вбачається.


Учасник погоджується з вимогою тендерної документації про необхідність надання учасниками в складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT) / ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) та ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). Водночас, звертаю увагу, щоположення ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» нерозривно пов’язані з вимогами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»покликані забезпечити оцінку екологічної дієвості та визначити сфери для поліпшування задля охорони довкілля, забезпечення збереження стану та запобігання несприятливим впливам на довкілля, тощо. Підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині не вбачається.
16.12.2024, 18:25
Декларація
Общий вопрос о закупке
Машина поливально-мийна – спеціалізований транспортний засіб/вантажний спеціальний (спеціальний транспортний засіб – цистерна поливомиєчна, водоцистерна, підмітально-прибиральна), призначені для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.
Так як даний транспортний засіб використовується на автомобільних дорогах державного значення, то відповідно до ст. 43 Закону України «Про дорожній рух» № 3353-ХІІ, підлягає державній реєстрації та обліку, який здійснюються територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України.
На машину поливально-мийну не розповсюджуються вимоги Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Порядок № 1107).
Твердження, що машини поливально-мийні відповідають вимогам та критеріям, що визначені в Технічному регламенті безпеки машин, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 №62, не відповідає дійсності.
На поливально-мийну машину поширюється дія Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Мінінфраструктури від 17 серпня 2012 р. № 521.
Технічний регламент №62 не поширюється на машину поливально-мийну, згідно підпункту 2.2. пункту 2:
«-транспортні засоби (у тому числі дво- і триколісні транспортні засоби) та причепи до них, на які поширюється дія Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Мінінфраструктури від 17 серпня 2012 р. № 521, за винятком машин, що змонтовані на таких транспортних засобах;»
На наші поливально-мийні машини видані сертифікати відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу на відповідність вимогам щодо індивідуального затвердження:викладеним у розділі IV додатка 4 до «Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання», затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 за № 521.
Ваші припущення, що технічні характеристики машин поливально-мийних дають підстави для віднесення таких до машин і механізмів, визначених п.8 групи Б Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. №77, не можна приймати до уваги, оскільки Ви не можете знати характеристики усіх виробників.
Таким чином, в черговий раз наполегливо просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до чинних нормативно-правових актів та видалити вимогу щодо надання документу, наявність якого не передбачена діючим законодавством.
В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до Антимонопольного комітету України із відповідною скаргою.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.12.2024, 12:10)
Доброго дня!
Замовником раніше було надано відповідь на Ваше запитання.
Згідно п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 №1107 (далі Порядок №1107) виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. №77 (далі Перелік), здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Машини поливально-мийні відповідають вимогам та критеріям, що визначені в Технічному регламенті безпеки машин, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 №62, а відтак експлуатація таких машин, відповідно до п.1 групи «Б» Переліку, п.21 Порядку №1107 повинна здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Водночас, технічні характеристики машин поливально-мийних дають підстави для віднесення таких до машин і механізмів, визначених п.8 групи Б Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. №77.Отже наведена в тендерній документації вимога, в частині підтвердження відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці шляхом надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідає вимогам законодавства України, жодним чином не обмежує та не порушує права Учасників, не є дискримінаційною.