Процедура закупки объявлена 29.11.2024 16:45. Дата последних изменений - 20.12.2024 11:53
ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
| Идентификатор закупки | UA-2024-11-29-014421-a | |
| ID | 2b05a81089164492b2cccb5e9eedea0b | |
| Идентификатор плана | UA-P-2024-11-29-016580-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
364`650.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою Місце надання послуг вивозу твердих побутових відходів: 1. СПМП№1 вул.Чорновола, 59а 2.СПМП№2 вул.Довга ,42 3.СПМП№3вул Франка, 30 4. СПМП№4вул.Вовчинецька,196/А 5.СПМП№5 вулПривокзальна, 17 6.СП МДП вул. Тичини 4 7.Педіатричне відділення №1 вул.Мазепи ,179 8.Педіатричне відділення №2вул. Стуса, 2 9.Педіатричне відділення №5 вул. Хоткевича, 46/5 10.Педіатричне відділення №6вул. Молодіжна, 50 11.Педіатричне відділення №7 вул.Галицька ,124/а 12.Педіатричне відділення №8 вул. Сорохтея,41/а 13.АЗПСМ с.Крихівці вул.22січня 218/а 14. с.Микитинці вул. Ясенева, 2 15.відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а Місце надання послуг вивозу великогабаритних відходів: 1. СПМП№1 вул.Чорновола, 59а 2.СПМП№2 вул.Довга ,42 3.СПМП№3вул Франка, 30 4. СПМП№4вул.Вовчинецька,196/А 5.СП МДП вул. Тичини 4 закупівля на 2025рік
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 364`650.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
29.11.24
Период уточнений
до 04.12.24
Период обжалования
до 04.12.24
Прием предложений
до 07.12.24
Квалификация
с07.12.24
Предложения рассмотрены
с13.12.24
Завершен
20.12.24
Спецификация закупки
Лот № 1. ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
Параметры торгов
| Ожидаемая стоимость | 364`650.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 1`823.25 Гривна | |
| Дата начала аукциона по лоту | ожидается |
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Предоставления услуг | |
| Описание | Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 5.2. Оплата послуг Замовником здійснюється у безготівковій формі протягом 25 банківських днів з моменту отримання від Виконавця акту наданих послуг у разі наявності відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки фінансування – Замовник здійснює оплату протягом двадцять п’ять банківських днів з моменту надходження коштів на розрахунковий рахунок відповідного бюджету на підставі підписаного Сторонами акту наданих послуг. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 25 Банковские дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Вивіз твердих побутових відходів – 1058 м. куб.
ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1058 метр кубічний
|
| 2) |
Вивіз великогабаритних відходів - 105 м.куб.
ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 105 метр кубічний
|
Тендерная документация
![]() |
Нетипизированный документ
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ вивіз сміття.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:36
Версия документа от: 29.11.2024 16:36
ID: ec49afdfcf5549c88d55b7e50aaf7a5e
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 1 перелік документів для учасника.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:36
Версия документа от: 29.11.2024 16:36
ID: 4c103d748ed44367ad1a1f7d0b8e98ba
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 2.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:38
Версия документа от: 29.11.2024 16:38
ID: 0ff942db837a4a2ca2d6ecd33c356601
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 3.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:38
Версия документа от: 29.11.2024 16:38
ID: a8e15f769bbd438487d2b9ad2cba8925
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 4 технічне завдання.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:39
Версия документа от: 29.11.2024 16:39
ID: 2ed0dbd405664e7882cc942489fe9e51
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 5.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:39
Версия документа от: 29.11.2024 16:39
ID: 929a8517269b4a2fb7fa747c3a7e94f2
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 6.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:39
Версия документа от: 29.11.2024 16:39
ID: 3fd7996750c84464bcb7cd5a6210c277
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 7.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:40
Версия документа от: 29.11.2024 16:40
ID: 96aeb540dbdb456fadaee72efca246c5
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 8 проект договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:40
Версия документа от: 29.11.2024 16:40
ID: b1a570e576384c28829148c93ae59933
|
![]() |
Нетипизированный документ
Додаток 9 документи що подає переможець.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:40
Версия документа от: 29.11.2024 16:40
ID: 8cb10e53e7864223814fe2193f3d0d3b
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 16:46
Версия документа от: 29.11.2024 16:46
ID: 9426eb4971a945508659d7a2ed72112a
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Ссылка на законодательство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
|
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
|
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
|
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.2.Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення.
Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги.
В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність:
- контейнери типу «Євро» з кришками на колесах для збору змішаних ТПВ об’ємом 1,1 м.куб в к-ті не менше 14 шт; та контейнер 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою с.Микитинці вул. Ясенева контейнери для збирання побутових відходів сітчасті металеві з кришками (для збору сортованих побутових відходів – скло, пластик, папір тощо) об’ємом 1,1 м.куб в кількості не менше 5 шт; спеціальні контейнери для збору великогабаритних і ремонтних відходів різного об’єму 7, 15, 22 та 30 або більше м.куб – (не менше 1 шт кожного об’єму);
- спеціалізовані вантажні автомобілі сміттєвози обладнані бункерами для збору ТПВ заднього завантаження з підйомними механізмами для контейнерів типу «Євро» - не менше 2-х одиниць. Вимоги до сміттєвозів: повинні відповідати рівню екологічної норми не нижче Євро-5.
- спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем та/або контейнеровози для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 30 м.куб – не менше 1-ї одиниці;
На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи:
- у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника);
- у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (або користування, позички, лізингу) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту (акт приймання-передачі або накладна). Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені;
В складі пропозиції учасники повинні завантажити кольорові фотографії всіх транспортних засобів та взірців контейнерів, що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щонайменше одна фотографія кожного транспортного засобу повинна бути зроблена з такого ракурсу і відстані, щоб на одному фото було зображення автомобіля повністю і можна було ідентифікувати номерні знаки, марку і тип автомобіля, тип навантажувальних пристроїв. Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про навантажувальних пристроїв. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.2.Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання цього замовлення.
Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність відповідного транспорту із зазначенням марки (типу), вказати власне чи орендоване, яке забезпечить виконання послуги.
В складі матеріально-технічної бази учасника обов’язкова наявність:
- контейнери типу «Євро» з кришками на колесах для збору змішаних ТПВ об’ємом 1,1 м.куб в к-ті не менше 14 шт; та контейнер 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою с.Микитинці вул. Ясенева контейнери для збирання побутових відходів сітчасті металеві з кришками (для збору сортованих побутових відходів – скло, пластик, папір тощо) об’ємом 1,1 м.куб в кількості не менше 5 шт; спеціальні контейнери для збору великогабаритних і ремонтних відходів різного об’єму 7, 15, 22 та 30 або більше м.куб – (не менше 1 шт кожного об’єму);
- спеціалізовані вантажні автомобілі сміттєвози обладнані бункерами для збору ТПВ заднього завантаження з підйомними механізмами для контейнерів типу «Євро» - не менше 2-х одиниць. Вимоги до сміттєвозів: повинні відповідати рівню екологічної норми не нижче Євро-5.
- спеціалізовані вантажні автомобілі з портальним завантажувачем та/або контейнеровози для перевезення контейнерів для збору великогабаритних і будівельних відходів об’ємом від 7 до 30 м.куб – не менше 1-ї одиниці;
На підтвердження права власності чи користування спеціалізованим автотранспортом зазначеним у довідці учасники подають наступні документи:
- у разі наявності власного спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника);
- у разі залучення спеціалізованого автотранспорту: скановані з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та сканований з оригіналу чинний договір оренди (або користування, позички, лізингу) спеціалізованого автотранспорту (на кожну одиницю техніки, вказаної в табличці), що містять підпис і печатку Учасника (у випаду використання) та контрагента за договором, який діє протягом усього строку надання послуг згідно умов документації, та документи, що підтверджують факт передачі цього автотранспорту (акт приймання-передачі або накладна). Договори, укладені з фізичною особою/фізичною особою - підприємцем, яка/який надає техніку в користування (оренду) мають бути нотаріально посвідчені;
В складі пропозиції учасники повинні завантажити кольорові фотографії всіх транспортних засобів та взірців контейнерів, що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Щонайменше одна фотографія кожного транспортного засобу повинна бути зроблена з такого ракурсу і відстані, щоб на одному фото було зображення автомобіля повністю і можна було ідентифікувати номерні знаки, марку і тип автомобіля, тип навантажувальних пристроїв.
Документ.
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме:
- для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності);
- для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами;
- для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме: - для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності); - для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами; - для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
2.1. Інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору та підтверджуючі документи. Учасник повинен мати в наявності не менше одного водія та одного вантажника на кожну одиницю спеціалізованого транспорту, що буде залучатись до виконання договору про закупівлю та вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме:
- для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності);
- для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами;
- для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації.
Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів.
Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються:
- сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками;
- сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів
виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг). Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. 3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів. Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються: - сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками; - сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг).. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
3.1. Довідка (додаток 1.3) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації.
Аналогічними договорами, вважаються договори, у яких предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових та великогабаритних і ремонтних відходів.
Для документального підтвердження надання послуг по аналогічному (-их) договору(-ах) учасником надаються:
- сканкопія з оригіналу (-ів) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) із всіма додатками;
- сканкопія з оригіналу(-ів) позитивного.(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів
виконання, інформація щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників), із зазначенням найменування, адреси, телефону замовника згідно такого договору з підтверджуючими документами (кольорові сканкопії: договір, та актів наданих послуг).
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 29.11.2024 16:46 | |
| Завершение периода уточнений | 04.12.2024 00:00 | |
| Начало периода приема предложений | 29.11.2024 16:45 | |
| Окончание периода приема предложений | 07.12.2024 10:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 42352786 |
| Юридический адрес | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 , |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 07.12.2024 10:00
ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"
ID: 5c760f6415bd474fae87d579aac31ed0
352`673.44
Гривна с НДС
Квалификация участников
ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
352`673.44
Гривна с НДС
Победитель
13.12.2024 13:12
Сообщение о намерении заключить договор
ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ПрАТ "Автотранспортне підприємство - 0928"
Код ЕГРПОУ:03345863
352`673.44
Гривна с НДС
13.12.2024
13:12
Заключенные договоры
ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів)
Номер договора
152
Дата подписания
20.12.2024
Дата начала действия
20.12.2024
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
352`673.44 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
331`513.03 Гривна
