Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.11.2024 17:05. Дата последних изменений - 12.12.2024 14:57

Формений одяг (мультилотова закупівля) (ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг)

Идентификатор закупки UA-2024-11-26-017364-a  
ID bebce9e1d752478e8091d25394c2592c  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-26-019618-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`405`878.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`405`878.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
26.11.24
Период уточнений
до 01.12.24
Период обжалования
до 01.12.24
Прием предложений
до 04.12.24
Квалификация
с04.12.24
Предложения рассмотрены
с06.12.24
Завершен
12.12.24

Спецификация закупки

Лот № 1. Костюм літній повсякденний робочий

Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 914`508.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 9`145.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту ожидается  

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України) або видаткової накладної.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание Постачальник протягом 5 робочих днів з дня підписання Договору за актами приймання-передачі зобов'язаний надати Замовнику на тимчасове зберігання з правом використання оригінали протоколів випробувань (або належним чином затверджені копії) разом з контрольними зразками та оригінали сертифікатів (або належним чином затверджені копії), що надавались під час процедури закупівлі.  
Тип оплаты ?:tender milestones item code standard  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 5 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Костюм літній повсякденний робочий
ДК 021:2015: 18113000-4 - Виробничий одяг
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 342 комплект

Тендерная документация

Тендерная документация
ТД Формений одяг.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: 8a8c83ddd12c46bc90d3daa282c56980
Тендерная документация
Додаток 2 до ТД.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: bafc9f68e6e04290a1efb3e4da7e4c3d
Тендерная документация
Додаток 1 форма мультилотова .doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: fbf991cd9ce7467cbf383de5fa2e8040
Проект договора
Проект договору форма КЛ 2024.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: 10b05bffb95c438c8e8c4785066fc6d0
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:07
Версия документа от: 26.11.2024 17:07
ID: 9a5b4d1f68c8475196b9cbd353c42618

Лот № 2. Куртка зимова повсякденна робоча

Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 491`370.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 4`915.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту ожидается  

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України) або видаткової накладної.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание Постачальник протягом 5 робочих днів з дня підписання Договору за актами приймання-передачі зобов'язаний надати Замовнику на тимчасове зберігання з правом використання оригінали протоколів випробувань (або належним чином затверджені копії) разом з контрольними зразками та оригінали сертифікатів (або належним чином затверджені копії), що надавались під час процедури закупівлі.  
Тип оплаты ?:tender milestones item code standard  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 5 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Куртка зимова повсякденна робоча
ДК 021:2015: 18113000-4 - Виробничий одяг
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 110 штука

Тендерная документация

Тендерная документация
ТД Формений одяг.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: 8a8c83ddd12c46bc90d3daa282c56980
Тендерная документация
Додаток 2 до ТД.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: bafc9f68e6e04290a1efb3e4da7e4c3d
Тендерная документация
Додаток 1 форма мультилотова .doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: fbf991cd9ce7467cbf383de5fa2e8040
Проект договора
Проект договору форма КЗ 2024.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: d9950490929b45b6b121bc2670e77124
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:07
Версия документа от: 26.11.2024 17:07
ID: 9a5b4d1f68c8475196b9cbd353c42618

?:tender item config

Oписание критериев

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Архивная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерий относится к лоту Костюм літній повсякденний робочий
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (Довідка з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа), складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою*, з інформацією про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді електронного документу — скан-копії. Для підтвердження зазначеної в Довідці інформації учасник повинен надати: - скановані з оригіналу аналогічні договори (не менше 1-го) починаючи з 2020 року по теперішній час, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у Довідці про виконання аналогічних договорів у вигляді електронних документів - скан-копій. Аналогічним договором - є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо надання товару, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Замовник не вважатиме підтвердженим досвід виконання аналогічного договору, якщо Учасник діяв у якості співвиконавця. 1.2. Документи, що засвідчують факт постачання товару по аналогічних договорах, які вказані учасником в Довідці вище, в тому числі надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору у вигляді електронних документів - скан-копій. 1.3. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника товару, що вказані учасником в Довідці вище у вигляді електронних документів - скан-копій. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерий относится к лоту Куртка зимова повсякденна робоча
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (Довідка з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа), складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою*, з інформацією про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді електронного документу — скан-копії. Для підтвердження зазначеної в Довідці інформації учасник повинен надати: - скановані з оригіналу аналогічні договори (не менше 1-го) починаючи з 2020 року по теперішній час, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у Довідці про виконання аналогічних договорів у вигляді електронних документів - скан-копій. Аналогічним договором - є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо надання товару, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”. Замовник не вважатиме підтвердженим досвід виконання аналогічного договору, якщо Учасник діяв у якості співвиконавця. 1.2. Документи, що засвідчують факт постачання товару по аналогічних договорах, які вказані учасником в Довідці вище, в тому числі надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору у вигляді електронних документів - скан-копій. 1.3. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника товару, що вказані учасником в Довідці вище у вигляді електронних документів - скан-копій. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 26.11.2024 17:07  
Завершение периода уточнений 01.12.2024 00:00  
Начало периода приема предложений 26.11.2024 17:05  
Окончание периода приема предложений 04.12.2024 00:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 38635397  
Юридический адрес 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 04.12.2024 00:00
Костюм літній повсякденний робочий
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ"
ID: 48266287052c485cb2a2435eccdcc78f
820`800.00
Гривна с НДС
Куртка зимова повсякденна робоча
Статус лота:торги не состоялись
Дата отмены:04.12.2024 00:00
Причина отмены торгов:недостаточное количество поданых предложений

Квалификация участников

Костюм літній повсякденний робочий
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
820`800.00
Гривна с НДС
Победитель
06.12.2024 15:21

Сообщение о намерении заключить договор

Костюм літній повсякденний робочий
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ"
Код ЕГРПОУ:40422095
820`800.00
Гривна с НДС
06.12.2024
15:21

Заключенные договоры

Костюм літній повсякденний робочий
Номер договора
1811
Дата подписания
12.12.2024
Дата начала действия
12.12.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
820`800.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
820`800.00 Гривна