Процедура закупки объявлена 26.11.2024 17:05. Дата последних изменений - 12.12.2024 14:57
Формений одяг (мультилотова закупівля) (ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг)
| Идентификатор закупки | UA-2024-11-26-017364-a | |
| ID | bebce9e1d752478e8091d25394c2592c | |
| Идентификатор плана | UA-P-2024-11-26-019618-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`405`878.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 1`405`878.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
26.11.24
Период уточнений
до 01.12.24
Период обжалования
до 01.12.24
Прием предложений
до 04.12.24
Квалификация
с04.12.24
Предложения рассмотрены
с06.12.24
Завершен
12.12.24
Спецификация закупки
Лот № 1. Костюм літній повсякденний робочий
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024
Параметры торгов
| Ожидаемая стоимость | 914`508.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 9`145.00 Гривна | |
| Дата начала аукциона по лоту | ожидается |
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України) або видаткової накладної. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Рабочие дни |
Условия поставки
| Событие | Подписания договра | |
| Описание | Постачальник протягом 5 робочих днів з дня підписання Договору за актами приймання-передачі зобов'язаний надати Замовнику на тимчасове зберігання з правом використання оригінали протоколів випробувань (або належним чином затверджені копії) разом з контрольними зразками та оригінали сертифікатів (або належним чином затверджені копії), що надавались під час процедури закупівлі. | |
| Тип оплаты | ?:tender milestones item code standard | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 5 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Костюм літній повсякденний робочий
ДК 021:2015: 18113000-4 - Виробничий одяг
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 342 комплект
|
Тендерная документация
![]() |
Тендерная документация
ТД Формений одяг.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: 8a8c83ddd12c46bc90d3daa282c56980
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток 2 до ТД.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: bafc9f68e6e04290a1efb3e4da7e4c3d
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток 1 форма мультилотова .doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: fbf991cd9ce7467cbf383de5fa2e8040
|
![]() |
Проект договора
Проект договору форма КЛ 2024.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: 10b05bffb95c438c8e8c4785066fc6d0
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:07
Версия документа от: 26.11.2024 17:07
ID: 9a5b4d1f68c8475196b9cbd353c42618
|
Лот № 2. Куртка зимова повсякденна робоча
Додаткове фінансування згідно Довідки про зміни Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 20 вересня 2024 року №116 (субвенція місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів «Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки»). Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Рапорт Лук'яненка Ю.В. №47-71-01-1651/47-71 від 25.11.2024
Параметры торгов
| Ожидаемая стоимость | 491`370.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 4`915.00 Гривна | |
| Дата начала аукциона по лоту | ожидается |
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України) або видаткової накладної. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Рабочие дни |
Условия поставки
| Событие | Подписания договра | |
| Описание | Постачальник протягом 5 робочих днів з дня підписання Договору за актами приймання-передачі зобов'язаний надати Замовнику на тимчасове зберігання з правом використання оригінали протоколів випробувань (або належним чином затверджені копії) разом з контрольними зразками та оригінали сертифікатів (або належним чином затверджені копії), що надавались під час процедури закупівлі. | |
| Тип оплаты | ?:tender milestones item code standard | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 5 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Куртка зимова повсякденна робоча
ДК 021:2015: 18113000-4 - Виробничий одяг
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 110 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Тендерная документация
ТД Формений одяг.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: 8a8c83ddd12c46bc90d3daa282c56980
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток 2 до ТД.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: bafc9f68e6e04290a1efb3e4da7e4c3d
|
![]() |
Тендерная документация
Додаток 1 форма мультилотова .doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: fbf991cd9ce7467cbf383de5fa2e8040
|
![]() |
Проект договора
Проект договору форма КЗ 2024.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:05
Версия документа от: 26.11.2024 17:05
ID: d9950490929b45b6b121bc2670e77124
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.11.2024 17:07
Версия документа от: 26.11.2024 17:07
ID: 9a5b4d1f68c8475196b9cbd353c42618
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Ссылка на законодательство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
|
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
|
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Ожидаемое значение: Да
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
|
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (Довідка з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа), складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою*, з інформацією про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді електронного документу — скан-копії.
Для підтвердження зазначеної в Довідці інформації учасник повинен надати:
- скановані з оригіналу аналогічні договори (не менше 1-го) починаючи з 2020 року по теперішній час, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у Довідці про виконання аналогічних договорів у вигляді електронних документів - скан-копій.
Аналогічним договором - є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо надання товару, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовник не вважатиме підтвердженим досвід виконання аналогічного договору, якщо Учасник діяв у якості співвиконавця.
1.2. Документи, що засвідчують факт постачання товару по аналогічних договорах, які вказані учасником в Довідці вище, в тому числі надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору у вигляді електронних документів - скан-копій.
1.3. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника товару, що вказані учасником в Довідці вище у вигляді електронних документів - скан-копій. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (Довідка з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа), складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою*, з інформацією про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді електронного документу — скан-копії.
Для підтвердження зазначеної в Довідці інформації учасник повинен надати:
- скановані з оригіналу аналогічні договори (не менше 1-го) починаючи з 2020 року по теперішній час, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у Довідці про виконання аналогічних договорів у вигляді електронних документів - скан-копій.
Аналогічним договором - є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо надання товару, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовник не вважатиме підтвердженим досвід виконання аналогічного договору, якщо Учасник діяв у якості співвиконавця.
1.2. Документи, що засвідчують факт постачання товару по аналогічних договорах, які вказані учасником в Довідці вище, в тому числі надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору у вигляді електронних документів - скан-копій.
1.3. Скановані з оригіналу листи-відгуки про співпрацю за договором від замовника товару, що вказані учасником в Довідці вище у вигляді електронних документів - скан-копій. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 26.11.2024 17:07 | |
| Завершение периода уточнений | 01.12.2024 00:00 | |
| Начало периода приема предложений | 26.11.2024 17:05 | |
| Окончание периода приема предложений | 04.12.2024 00:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 38635397 |
| Юридический адрес | 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 04.12.2024 00:00
Костюм літній повсякденний робочий
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Куртка зимова повсякденна робоча
Статус лота:торги не состоялись
Дата отмены:04.12.2024 00:00
Причина отмены торгов:недостаточное количество поданых предложений
Квалификация участников
Костюм літній повсякденний робочий
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Костюм літній повсякденний робочий
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "НВП "УКРПОЖСТАНДАРТ"
Код ЕГРПОУ:40422095
820`800.00
Гривна с НДС
06.12.2024
15:21
Заключенные договоры
Костюм літній повсякденний робочий
Номер договора
1811
Дата подписания
12.12.2024
Дата начала действия
12.12.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
820`800.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
820`800.00 Гривна
