Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.11.2024 14:00. Дата последних изменений - 10.12.2024 12:39

Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах -

Идентификатор закупки UA-2024-11-21-009755-a  
ID 9c1cfcad3fc843cf861be25d7ad1a1b4  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-21-012171-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 480`480.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
21.11.24
Период уточнений
до 26.11.24
Период обжалования
до 26.11.24
Прием предложений
до 29.11.24
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
с25.11.24
Процедура приостановлена из-за жалобы
Аукцион
13.12.24
25.11.2024, 16:55. ID: UA-2024-11-21-009755-a.c1
Жалоба в АМКУ
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018"
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі

?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
Відповідно до ч.4абз.2.пп.1.1.п.1Додатку2Тендерної документації:«Зазначена довідка обов’язково має підтверджувати наявність обладнання: -генераторів для забезпечення надання послуг охорони в разі довготривалого блекауту, не менше 2 одиниць (основного та резервного); -системи супутникового зв’язку «Старлінк» або аналогу для забезпечення надання послуг охорони в разі довготривалого блекауту
Описание сущности пункта жалобы
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник не дотримується та не керується Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затвердженими постановою Кабінету Міністрів від 18 листопада 2015 року №960. У Ліцензійних умовах встановлений вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності зокрема: 19. У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: цілодобовий режим чергування операторів такого пункту; наявність транспорту реагування; ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб; наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини; наявність джерела безперебійного резервного живлення. Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено мати в наявності саме генераторів не менше 2 одиниць (основного та резервного) та системи супутникового зв’язку «Старлінк» або аналогу. Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель. ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має чинну ліцензію на провадження охоронної діяльності та зобов’язані відповідати та виконувати ЛИШЕ вимоги цих Ліцензійних умов. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
?:tender complaints objections argument evidence Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
?:tender complaints objections sequenceNumber: 2
Відповідно до ч.2 абз.4 п.п1.2 п.1 Додатку 2 Тендерної документації: «На електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації: -копії посвідчень та протоколи про проходження працівниками навчань з ПБЕЕС та ПТЕЕС; -документи про навчання та отримання кваліфікації «електромонтер охоронно-пожежної сигналізації», не нижче 5 розряду. * З метою забезпечення якісного обслуговування охоронної сигналізації на
Описание сущности пункта жалобы
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним: Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації 5 -го розряду, не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Дана вимога встановлена без жодної аргументації. Відповідно до інформації, яка викладена у технічних характеристиках до предмету закупівлі (Додаток №4 до Тендерної документації), Замовник планує придбати охоронні послуги (охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах) та надає перелік обладнання, яке необхідно підключити до пульту централізованого спостереження та в подальшому здійснювати обслуговування цього обладнання. Вивчивши технічні характеристики обладнання, Замовник по незрозумілим причинам встановлює вимогу щодо наявності саме електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації 5 -го розряду. Відповідно до багаторічного досвіду надання аналогічних послуг, вважаємо, що надання послуг у відповідності до технічного завдання, можуть виконувати і електромонтери охоронно-пожежної сигналізації 3 -го розряду та / або 4-го розряду. Згідно з Державним стандартом професійно-технічної освіти затвердженим Наказом Міністерства освіти і науки України від 9 вересня 2014 р. № 1031: Професія: 7244 Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 1. Кваліфікація : електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 3-го розряду Кваліфікаційні вимоги Повинен вміти: виконувати нескладні роботи (кріплення обладнання монтажними болтами і гвинтами; установку дрібних деталей: увідних гребінок, проводоутримувачів, обрамлень, скоб тощо) з експлуатаційно-технічного обслуговування, встановлення, монтажу; налагодження та ремонту контрольно-приймальних приладів, сповіщувачів (електроконтактних, електромагнітних, магнітно-контактних, вібраційних, п’єзокерамічних, пожежних); з установки сповіщувачів, свердління отворів у дерев’яних та бетонних стінах, пробивання протягів, штрабління борозен у стінах, дверях; встановлення розподільних коробок, копання траншей, прокладання проводів та кабелів; виконання інших допоміжних робіт при обладнанні об’єктів сигналізації; перевірку працездатності ультразвукових, ємнісних, фотохвильових приладів та пристроїв. 2. Кваліфікація : електромонтер охоронно-пожежної сигналізації 4-го розряду Кваліфікаційні вимоги Повинен вміти: - здійснювати експлуатаційно-технічне обслуговування, установку, монтаж, налагодження і ремонт ультразвукових, ємнісних і фотопроменевих приладів та пристроїв; - визначати тип, кількість та взаємне розташування перетворювачів ультразвукових приладів; - проводити вирівнювання чутливості ємнісних і ультразвукових приладів та пристроїв у приміщеннях з різною вологістю і різним об’ємом; - приймати участь в установці, монтажі і налагодженні нових зразків апаратури охоронно-пожежної сигналізації; - здійснювати обслуговування лужних і кислотних акумуляторів та інших джерел живлення; - проводити перевірку працездатності радіохвильових приладів, систем периметральної сигналізації ємнісного і фотопроменевого типу та пристроїв високочастотного ущільнення телефонних ліній. Тому, монтаж та обслуговування систем охоронно-пожежної сигналізації, цілком може виконуватися і електромонтером охоронно-пожежної сигналізації 3-го розряду та / або 4- го розряду. Крім того, вимога Замовника проходження кожного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації відповідного курсу навчання від виробника або офіційного представника з продажу охоронного обладнання ТОВ «Тірас-12» на території України обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації, чим порушують права нашого підприємства та потенційних учасників. Не маючи статусу ОФІЦІЙНОГО ІНСТАЛЯТОРА, яке підтверджується виробником або офіційним представником з продажу охоронного обладнання ТОВ «Тірас-12» на території України не маємо можливості прийняти участі у закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших суб’єктів господарювання. З даної вимоги випливає, що замовник цілеспрямовано та навмисно встановив дані дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника, який має статус офіційного інсталятора, яке підтверджується виробником або офіційним представником з продажу охоронного обладнання ТОВ «Тірас-12» на території України. Замовник не дотримується та не керується Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності затверджені постановою Кабінету Міністрів від 18 листопада 2015 року №960, оскільки Ліцензійними умовами не визначено, що працівники повинні проходити курс навчання від виробника або офіційного представника з продажу охоронного обладнання. Для оформлення трудових відносин ліцензіат зобов’язаний отримати від осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, зокрема документ, що підтверджує набуття кваліфікації. Тому вищезазначений документ, який вимагається Замовником суперечить вимогам законодавства. Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, з великим позитивним досвідом роботи у сфері охоронних послуг, моємо успішно виконані договори маючи електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації, які мають посвідчення про кваліфікацію видані навчальними центрами, а не які пройшли курс навчання від виробника або офіційного представника з продажу охоронного обладнання ТОВ «Тірас-12» на території України.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
?:tender complaints objections argument evidence Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
?:tender complaints objections argument evidence Скан-копія посвідчення про кваліфікацію
?:tender complaints objections argument evidence Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.
?:tender complaints objections sequenceNumber: 3
Відповідно до ч.2 п.п.3.3 п.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: «сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування».
Описание сущности пункта жалобы
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.025.2017 р. № 2059-VIII (надалі – Закон про оцінку впливу на довкілля) виділяють 2 (дві) категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля: Категорія № 1: нафтопереробні та газопереробні заводи, теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, установки для виробництва або збагачення ядерного палива, хімічне виробництво, чорна та кольорова металургія тощо. Категорія № 2: глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, сільське господарство, лісівництво та водне господарство, енергетична промисловість, видобувна промисловість виробництво та обробку металу тощо. Призначення стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Закон про оцінку впливу на довкілля не передбачає охоронну діяльність як таку, що має влив на довкілля (навколишнє середовище), а тому оцінку впливі та сертифікаційної програми не потребує. Під час виконання надання послуг ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» впроваджує наступні заходи запобігання забруднення навколишнього, зокрема: - не допускаємо складування сміття у несанкціонованих місцях; - компенсуємо шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище; - вживаємо інші заходи, що передбаченні природоохоронним законодавством. Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 14001, а тому вимога – дискримінаційна.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
?:tender complaints objections argument evidence Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
?:tender complaints objections sequenceNumber: 4
Відповідно до ч.3 п.п. 3.3 п.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: «сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування
Описание сущности пункта жалобы
ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» − єдиний набір міжнародних вимог, спрямованих на допомогу організаціям у забезпеченні захисту персоналу від нещасних випадків. Його мета – сприяння вирішенню цієї проблеми. Так, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» курується у свої діяльності Кодексом законів про працю України від 23.07.1996 р. № 322-08, Законом України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII. Зокрема, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» створені безпечні і нешкідливі умови праці, впроваджуються сучасні засоби техніки безпеки, що запобігають виробничому травматизму, і забезпечується санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виникненню професійних захворювань у працівників. ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» також розробляє комплексні заходи щодо охорони праці та здійснює видачу спеціального одягу та інших засобів індивідуального захисту. Працівники ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», у тому числі і персонал охорони, що залучаються для надання послуг з охорони проходять в обов’язковому порядку вступний інструктаж з питань охорони праці (на робочому місці), інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях. Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 45001, а тому вимога – дискримінаційна.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
?:tender complaints objections argument evidence Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
?:tender complaints objections sequenceNumber: 5
Відповідно до ч.4 п.п. 3.3 п.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: «Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту».
Описание сущности пункта жалобы
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема: "1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. 3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам. 4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами. Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено необхідності надання наведеного вище документу. Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Тендерної документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
?:tender complaints objections argument evidence Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
?:tender complaints objections sequenceNumber: 6
Відповідно до ч.5 п.п. 3.3 п.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: «Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування».
Описание сущности пункта жалобы
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема: "1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. 3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам. 4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами. Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено необхідності надання наведених вище документів. Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Тендерної документації не узгоджуються з ліцензійними умовами, у зв'язку з чим Замовником порушено вимоги діючого законодавства із публічних закупівель.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
?:tender complaints objections argument evidence Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
?:tender complaints objections sequenceNumber: 7
Відповідно до ч.6 п.п. 3.3 п.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: «Сертифікат ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги».
Описание сущности пункта жалобы
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним: Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності , зокрема і Стандарти ISO 45001:2018 (або ДСТУ ОНSAS 18001:2010 або OHSAS 18001:2007), ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015), ДСТУ ISO 28000:2008 (або ISO 28000:2007), ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (або ISO/IEC 27001:2013). Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Дані стандарти інформаційної безпеки ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT розроблені за допомогою НБУ. Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов'язані дотримуватись лише українські банки задля захисту інформації. ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає охоронні послуги, які відповідають предмету закупівлі оголошеної Замовником за ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах). Вищезазначений сертифікат не має ніякого відношення до даної закупівлі і ніяким чином не впливає, а ні на кваліфікаційні критерії предмету закупівлі, а також не дає Замовнику додаткову гарантію щодо гарантії надання послуг. Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
?:tender complaints objections argument evidence Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021
?:tender complaints objections sequenceNumber: 8
Відповідно до п.п. 3.4 п.3 Додатку2Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: « Чинний протягом всього строку надання послуг сертифікат відповідності, що підтверджує якість надання послуг з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації: ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014
Описание сущности пункта жалобы
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним: На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «послуги з монтажу системи охоронної сигналізації» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений. Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ. ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги, отже не може мати даного сертифікату. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватися суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50131.». ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7"- ОСКІЛЬКИ ВКИЗАНИЙ ДСТУ РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ. Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати. Дану сертифікацію проводить виключно Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони. Додатково повідомляємо, що «Послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації з пусконалагодженням» в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки: Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем. Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті». Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом. ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги охорони об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах, отже не може мати сертифікату на продукцію. Додатково повідомляємо, що Замовником встановлено дану вимогу, з метою лобіювання інтересів завідомо відомого переможця, а саме: Управління поліції охорони, оскільки лише вони мають даний сертифікат. Також, зовсім не зрозуміло до чого в даній закупівлі Замовником встановлено вимоги до проектування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, послуги та роботи щодо систем протипожежного захист та систем охоронного призначення оскільки дані послуги не передбачені тендерною документацією. Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно електромонтажних робіт відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації. Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності лише ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014, ДСТУ EN 16763:2017 яке використовує виключно Управління поліції охорони». Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
?:tender complaints objections argument evidence Скан-копія сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT).
?:tender complaints objections sequenceNumber: 9
Відповідно до п.п. 3.5 п.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників на підтвердження вимог технічної специфікації до предмета закупівлі надати: «Чинний протягом всього строку надання послуг сертифікат відповідності, що підтверджує якість надання послуг з проєктування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем суспільної сигналізації: ДСТУ EN 50134-7:2017
Описание сущности пункта жалобы
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним: На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «Системи тривожної сигналізації. Суспільні системи сигналізації. Частини 7. Правила застосування» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений. Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації з пусконалагодженням. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ. ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме і послуги з монтажу, отже не може мати даного сертифікату. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватися суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN. ДСТУ EN 50134-7:2017 Системи тривожної сигналізації. Суспільні системи сигналізації РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ. Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати. Дану сертифікацію проводить лише Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони. Додатково повідомляємо, що охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки: Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем. Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті». Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом. ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації з пусконалагодженням, отже не може мати сертифікату на продукцію. Додатково повідомляємо, що Замовником встановлено дану вимогу, з метою лобіювання інтересів завідомо відомого переможця, а саме: Управління поліції охорони, оскільки лише вони мають даний сертифікат. Також, зовсім не зрозуміло до чого в даній закупівлі. Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно електромонтажних робіт відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації. Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності лише ДСТУ СLС/ТS 50134-7:2017, IDT, яке використовує виключно Управління поліції охорони». Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
?:tender complaints objections argument evidence Скан-копія сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT).
Дата рассмотрения жалобы05.12.2024, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Удовлетворено Органом обжалования
10.12.2024 12:39