Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.11.2024 17:12. Дата последних изменений - 12.12.2024 12:37

Послуги у сфері управління відходами з суден -

Идентификатор закупки UA-2024-11-06-016021-a  
ID 08969414773f4921aadf03e2c1ede1bc  
Идентификатор плана UA-P-2024-09-19-009427-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
10`900`143.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Одеська філія ДП "АМПУ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 10`900`143.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 272`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
06.11.24
Период уточнений
до 17.11.24
Период обжалования
до 17.11.24
Прием предложений
до 20.11.24
Квалификация
с20.11.24
Предложения рассмотрены
с25.11.24
Закупка не состоялась
12.12.24
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано