Процедура закупки объявлена 29.10.2024 17:05. Дата последних изменений - 31.12.2024 12:53
ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію) -
| Идентификатор закупки | UA-2024-10-29-014305-a | |
| ID | 6816ab9f833a42ad81fec150b2c242a3 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2024-10-29-016254-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
101`497`192.50 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 101`497`192.50 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 1`014`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
29.10.24
Период уточнений
до 30.11.24
Период обжалования
до 30.11.24
Прием предложений
до 03.12.24
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
с29.11.24
Процедура приостановлена из-за жалобы
Аукцион
01.01.25
01.11.2024, 13:49. ID:
UA-2024-10-29-014305-a.b1
Жалоба в АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
Скарга на тендерну документацію
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
Дискримінаційна вимога про надання учасником висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Описание сущности пункта жалобы
Прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які можуть надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протокол/звіт санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару санітарному законодавству, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника., оскільки законодавством не передбачені такі форми дозвільних документів
Классификация нарушения
Технічна специфікація предмета закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині
?:tender complaints objections argument evidence
Титульний аркуш технічних умов
?:tender complaints objections sequenceNumber: 2
Дискримінаційна вимога про наданням учасником протоколів/звітів досліду пробного коагулювання, затверджені Замовником
Описание сущности пункта жалобы
Предмет закупівлі та вимоги до предмету закупівлі сформовані у такій спосіб, що тільки учасник, який запропонує товар, який пройшов дослід пробного коагулювання в лабораторії Замовника зможе прийняти участь у закупівлі, перемогти та укласти договір на поставку товарів, а отже це порушує права та законні інтереси Скаржника.
Классификация нарушения
Технічна специфікація предмета закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Тендерна документація в цій частині містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, а тому має бути виключена з тендерної документації.
?:tender complaints objections argument evidence
Тендерна документація
?:tender complaints objections sequenceNumber: 3
Дискримінаційна вимога щодо штрафних санкцій в проєкті договору
Описание сущности пункта жалобы
Відповідно до Конституції України ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення. Дана норма порушена Замовником, оскільки за прострочення поставки товарів в п. 7.2. встановлено подвійну відповідальність постачальника (пеня 1% від вартості партії товарів та 20% від вартості партії товару).
Классификация нарушения
Умови проекту договору
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Тендерна документація в цій частині містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, а тому має бути змінена по змісту тендерної документації
?:tender complaints objections argument evidence
Тендерна документація
?:tender complaints objections sequenceNumber: 4
Дискримінаційна вимога щодо одностороннього розірвання договору Покупцем в проєкті договору
Описание сущности пункта жалобы
Замовник передбачив підстави для розірвання договору, які не є істотними та не впливають на подальшу можливість виконання контракту. А передбачено лише з метою розірвання договору з учасником, який не підійшов Замовнику закупівлі. Так, встановлено підставу для одностороннього розірвання договору «у разі порушення Постачальником умов цього Договору», а це може бути будь-який пункт Договору.
В той же час, для Постачальника не передбачено право достроково розірвати Договір в односторонньому порядку повідомивши письмово Покупця.
Классификация нарушения
Умови проекту договору
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Тендерна документація в цій частині містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і Скаржника, а тому має бути змінена по змісту тендерної документації
?:tender complaints objections argument evidence
Тендерна документація
Дата рассмотрения жалобы13.11.2024, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
На виконання рішення органу оскарження зміни у тендерну документацію внесено, але у будь-якому випадку Замовник залишає за собою право на оскарження рішення органу оскарження від 13.11.2024 № 18348-р/пк-пз до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель цього рішення на підставі частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата исполнения решения заказчиком: 28.11.2024 15:58
Выполнена заказчиком
29.11.2024, 17:42. ID:
UA-2024-10-29-014305-a.b2
Жалоба в АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ"
СКАРГА
Приватним акціонерним товариством «Акціонерна компанія «Київводоканал» (надалі за текстом – Замовник) 29 жовтня 2024 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-29-014305-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію).
Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «ТД 2431.docx», що затверджено рішенням Уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» протокол від 29 жовтня 2024 р.
Очікувана вартість закупівлі становить 101 497 192,50 гривень з ПДВ.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18348-р/пк-пз від 13.11.2024 за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОХІМ» (Код ЄДРПОУ:44322406) від 01 листопада 2024 № UA-2024-10-29-014305-a.b1 зобов’язано ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» (Код ЄДРПОУ:03327664) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - " ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-29-014305-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
28 листопада 2024 року Замовником опубліковано зміни до тендерної документації та викладено тендерну документацію в новій редакції.
Вважаємо, що Замовник не усунув порушення зазначені в мотивувальній частині рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18348-р/пк-пз від 13.11.2024.
Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п. 28. Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕО-ХІМ» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «НЕО-ХІМ» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «ТД 2431.docx», що затверджено рішенням Уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» протокол від 29 жовтня 2024 р.
Очікувана вартість закупівлі становить 101 497 192,50 гривень з ПДВ.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18348-р/пк-пз від 13.11.2024 за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОХІМ» (Код ЄДРПОУ:44322406) від 01 листопада 2024 № UA-2024-10-29-014305-a.b1 зобов’язано ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» (Код ЄДРПОУ:03327664) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - " ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-29-014305-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
28 листопада 2024 року Замовником опубліковано зміни до тендерної документації та викладено тендерну документацію в новій редакції.
Вважаємо, що Замовник не усунув порушення зазначені в мотивувальній частині рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18348-р/пк-пз від 13.11.2024.
Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п. 28. Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕО-ХІМ» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «НЕО-ХІМ» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Описание сущности пункта жалобы
1. Стара редакція п. 2 Додатку 5 тендерної документації:
Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар:
- копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарсько-питного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року копія висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання або реалізації товару для очистки води господарсько-питного призначення.
Нова редакція п. 2 Додатку 5 тендерної документації:
Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар:
-копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарсько-питного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року копія висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання або реалізації товару для очистки води господарсько-питного призначення.
В п. 1.2 Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18348-р/пк-пз від 13.11.2024 зазначено:
«Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарськопитного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення" з 01 жовтня 2023 року копія висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарноепідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання або реалізації товару для очистки води господарськопитного призначення, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
Частиною 22 статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
В електронній системі закупівель відсутні інформація про те, що Замовником оскаржено дане рішення до суду, а тому підлягає виконанню.
Таким чином, вважаємо, що Замовник не виконав рішення органу оскарження в цій частині.
Скаржник має можливість запропоновувати товар, який відповідає технічним характеристикам по закупівлі, однак не має висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи та висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, та не має можливості їх отримати, окільки висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи вже не видається державними органами. І тому зазначені вище умови тендерної документації щодо надання непередбаченого законодавством документу є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства, оскільки їх відсутність стане підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НЕО-ХІМ».
Наявність зазначених вимог свідчить про необхідність встановлення даної вимоги в такій редакції, виходячи з наявності чи відсутності такого документа, тим паче з таким формулюванням у бажаного замовнику Учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Зазначена вимога не відповідає вимогам чинного законодавства України виходячи з наступного.
01.10.2023 р. було введено в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я».
Відповідно до п. 2 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" зазначеного закону втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким було встановлено обов’язковість наявності Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, згідно з пп. 30 п. 3 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про систему громадського здоров’я» з Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", були виключені п.п. 7, 8, 9, якими висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на документацію, техніку, продукцію, речовини, матеріали, небезпечні фактори тощо визначалися обов'язковим дозвільним документом для їх використання.
Отже з втратою чинності Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та внесення змін до Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», такий документ як Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, фактично є таким, наявність якого у суб’єкта господарювання не передбачена вимогами чинного законодавства.
Порядок отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи також скасовано.
За таких умов, вимога документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції.
Щодо копії висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству
Частиною другої статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 267, МОЗ є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я.
МОЗ є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, а також захисту населення від інфекційних хвороб, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, попередження та профілактики неінфекційних захворювань, забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах епідеміологічного нагляду (спостереження), імунопрофілактики, промоції здорового способу життя, відповідального ставлення до свого здоров’я та запобігання факторам ризику, попередження та зниження рівня вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення, безпеки харчових продуктів, регламентації факторів середовища життєдіяльності населення, гігієнічної регламентації небезпечних факторів, створення національної системи крові, управління системою якості щодо безпеки крові, біологічної безпеки та біологічного захисту, боротьби із стійкістю до протимікробних препаратів, реагування на небезпеки для здоров’я та надзвичайні стани в сфері охорони здоров’я, а також забезпечення формування державної політики у сферах санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Законом України «Про систему громадського здоров’я», іншими актами санітарного законодавство не передбачено такої форми документу як «висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству».
Порядок отримання висновку наукової державної санітарно-епідеміологічної експертизи також відсутній.
За таких умов, вимога документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар щодо можливості його застосування для очистки води господарськопитного призначення або у зв’язку з втратою чинності Закону України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення" з 01 жовтня 2023 року копія висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарноепідеміологічної експертизи та/або протоколу/звіту санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність Товару санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи, яким підтверджується сфера застосування або використання або реалізації товару для очистки води господарськопитного призначення, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації. Вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, зокрема Скаржника, та ставлять їх у нерівне становище.
Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права ТОВ «НЕО-ХІМ» та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи наведене, Скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та Закону.
Классификация нарушения
Інші умови тендерної документації
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
2. Зобов'язати Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації по закупівлі: UA-2024-10-29-014305-a (ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид алюмінію (гідроксихлорид алюмінію) на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги.
Дата рассмотрения жалобы10.12.2024, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Удовлетворено Органом обжалования
13.12.2024 12:03